Opublikowano 14 grudnia 200915 l Autor korwa, a obiecywalem sobie ze juz sie na zadne halo nie napale no to Uzny znowu będziemy robić co-op'a online
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Mi trailer mówi jedno, będzie epicko jak nigdy wcześniej (mam nadzieję) Ciekawie by było, jakby była możliwość wydawania komend pozostałym członkom oddziału. A George wygląda jak "One man army"
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Autor Mi trailer mówi jedno, będzie epicko jak nigdy wcześniej (mam nadzieję) Ciekawie by było, jakby była możliwość wydawania komend pozostałym członkom oddziału. A George wygląda jak "One man army" Raczej dowodzić nie będziemy, jako że bohater którym mamy kierować jest 'nowy' w tym oddziale i dostaje numer 6. Dowódca to Noble One, albo Carter-259. btw. mały update w pierwszym poście
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Jakby ktos jeszcze nie widzial http://i49.tinypic.com/dd0wv8.jpg Patrząc na ten składzik, pierwsze co przyszło mi na myśl to klasy postaci.Ciekawe czy to tylko tylko tak wygląda, czy jest coś na rzeczy...W Co-opie taki patent mógłby się sprawdzić, w mullti wolałbym żeby takich rzeczy nie było...Nie chciałbym Halo:Bad Company...
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Ewidentny podział na klasy. Myślę, że w multi czas na zmiany i to te większe niż mniejsze.
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Blur maskuje brak AA ? http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=957303 http://i45.tinypic.com/2co35gi.jpg pikselki ;P
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Czyli wychodzi na to, że to może być film na silniku bez poprawek. Jeśli te sztuczki z blurem są zastosowane podczas samej gry to byłbym baaardzo zadowolony. A co do tapetki, to jak myślicie, czemu Noble six nie jest wśród reszty, może to wskazówka, że rozwiną trochę wątki osobowe.
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Kurde im więcej ten trailer oglądam tym bardziej mi się grafika podoba, zwłaszcza te góry i efekty pogodowe oraz sam design tego wszystkiego. Zapowiada się naprawdę gorąco nie mogę się bety doczekać.
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Mnie grafika nie interesuje, gameplay i dużo dobrych map w multi - to musi być. Czekam na BETE z wywieszonym jęzorem
Opublikowano 14 grudnia 200915 l A ta okładka na 100% będzie taka jak powyżej? Hmm, trochę inne te lego, niż dotychczas. Poza tym bardzo stylowa.
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Z klasą, bym powiedział. W przeciwieństwie do okładki Mass Effect 2, która wygląda jakby była tworzona pod fanów Jar-jar Binksa. Edytowane 14 grudnia 200915 l przez Gooral
Opublikowano 14 grudnia 200915 l W Halo Wars nie było Master Chiefa na okładce. W ODST nie było Master Chiefa na okładce. W Halo Reach nie ma Master CHiefa na okładce. Faktycznie niesamowite. Co do trailera. Najlepszą jakość ma trailer na marketplace. Ponad 110MB przy takiej samej długości filmiku WMV na Gamersyde daje dwa razy wyższy bitrate. Sprawdziłem obydwa, odtwarzając je na X360 i widać różnicę w jakości. Edytowane 14 grudnia 200915 l przez Gooral
Opublikowano 14 grudnia 200915 l A ja mówię wszystkim nowością w mutli tak: klasy, perki, czołgi i łodzie podwodne. Jeden warunek: edytowalność mutli - każdy może wyłaczyć/właczyć co mu sie podoba w customach. MLG już coś sensownego wymyśli
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Autor A ja jestem zdecydowanie przeciwny klasom i perkom. Jak na razie wszystkie gry posiadające ten bajer udowadniają, że nie da się przez to złożyć wyrównanego multi (no chyba, że wszyscy mają tą samą klasę, z tymi samymi perkami). Fakt MLG dałoby radę, ale poprzez ustawienie jednego zestawu . No i nie byłoby to już Halo, tylko CoD, czy inny KZ
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Ciekawie ten trailer oddziałuje na ludzi. Ja pod jego wpływem postanowiłem odnowić golda na XBL! i zamienić płytkę w napędzie z "Campaign" na "Multiplayer" Również wraz z obejrzeniem tego filmiku Halo: Reach przestało mnie ryrać, jak to miało dotąd miejsce :potter:
Opublikowano 14 grudnia 200915 l lol, ja zaliczam sie do tej dzialki fanow Halo w sensie lubie te klimaty, laserki, coop, itp zas sam trailer nie zrobil na mnie wrazenia. Poczekam sobie do filmikow HD z testow by sobie wyrobic zdanie. Jedni juz zobacza Spartana i juz dla nich gra 2010 :>. Konkrety a nie wyrezyserowane scenki ktore lubie prezentowac sie lepiej niz gra (koncowka gry, zayebiste cieniowanie a w grze trudno takie znalesc jak i dobry bumpmaping)
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Co do trailera. Najlepszą jakość ma trailer na marketplace. Ponad 110MB przy takiej samej długości filmiku WMV na Gamersyde daje dwa razy wyższy bitrate. Sprawdziłem obydwa, odtwarzając je na X360 i widać różnicę w jakości. Pisałem o tym, to zacząłeś "fafikować" że wale off topy itp.
Opublikowano 14 grudnia 200915 l To trzeba było napisać całym zdaniem, że chodzi ci o super jakość trailera na marketplace. Wtedy zrozumiałbym co chcesz przekazać. Inni zapewne również.
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Jak wystartuje beta to wezmę swoje ODST i przejdę się do kumpla, który ma dysk i Live to sobie z pierwszej ręki zobaczę jak to wygląda w praniu. Narobili nadziei z tą grafiką, liczę że w grze dużo to odbiegać nie będzie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.