Opublikowano 7 września 201014 l 1. Pamietam jak wszyscy zygali Wizardem i Chill Outem (nie mowiac o reszcie mapek w Halo:ce) 2. Nikt nie wie jakie tryby w MM beda dokladnie... czesci nie ma, kolejne beda dodawane - dokladnie tak jak w H3 - wiec bedziesz mial i bez AA na bank. Wiec jednak troche to na sile.
Opublikowano 7 września 201014 l jestem po malej sesji z Juanem i powiem wam szczerze, ze map naprawde moglo byc wiecej. W niektore nikt nie pogra. Ba jedna jest tak duza, ze spokojnie daloby sie w nia grac 16 na 16, jak w Killzone 2. Tak czy siak - 2 spostrzezenia - Armor Lock jest do dupy. Wystarczy rzucic pod koniec bulke, plazme, badz skonczyc 2 strzalami. Watpie, zeby sie przydal w normalnych trybach. Drop Shield nie wszedzie jest do wyboru - nie wiem od czego to zalezy, czy od wyboru gry, czy rodzaju slayera, ale my caly czas mielismy Armor Lock. <_< Ktos pisal, ze hologram to zabawka, a prawdziwy Pro Gracz sie od razu zorientuje, zas na splicie robil chyba najwiecej zamieszania. Nie raz sam Juan walil w hologram, ja zas ze 2 razy chcialem zakonczyc nie tego przeciwnika co trzeba za pomoca Melee. Gralismy 1 na 1, a juz w ferworze walki latwo sie bylo pomylic,wiec co dopiero jak przeciwnikow bedzie wiecej... Fajne comba - Active Camo + Shotgun , Jest Pack + Bazoka Hologram + wąskie korytarze :potter:
Opublikowano 7 września 201014 l przepraszam was, już będę się jarał Reachem :* Nie karze ci jarac sie nim, tylko uwazam (tak jak Barth), ze troche szukasz "minusow" na sile. Watpie by Reach byl idealny (jak w PE nie dostanie 10/10 to redakcja splonie, spoko ), ale stawiaja kroki w dobra strone, a dzieki DLC moze sie nawet okazac, ze dostaniesz pare dodatkowych opcji do Forge'a jak inne tla czy cos. Mapy w H1 byly bardzo podobne do siebie "kolorystycznie". Jesli Bungie chce kierowac i nastawiac sie na tworzczosc sceny oraz fanow - to uwazam to za dobry krok zwlaszcza, ze moga usprawniac wydajac jakies male patche z dodatkami. Z tego co pamietam, to mozna dawac rozne efekty swietlne (poranek, popoludnie itp), wiec nie bedzie to wszystko AZ TAK do siebie podobne. Zreszta za tydzien zacznie sie wyciskanie siodmych potow z Reach i sie wszyscy przekonamy i skorygujemy swoje poglady.
Opublikowano 7 września 201014 l Fajne comba - Active Camo + Shotgun , Jest Pack + Bazoka Hologram + wąskie korytarze :potter: o matko... Edytowane 7 września 201014 l przez 44bronx
Opublikowano 7 września 201014 l mapa 16 vs 16 rox + hologram ewentalnie jetpack z bazooka i zadne tryby mnie nie interesuja xD GG Easye ;]
Opublikowano 7 września 201014 l "16v16" jest plaga (amerykanska ) od czasow Halo2 Halo2 Waterworks 1v1 anyone @ XBC?
Opublikowano 7 września 201014 l http://www.justin.tv/lg1t#/w/370866960/2 kolesie albo graja customy albo mm, ale napewno podlaczeni do xbl ;] // customy ;p Edytowane 7 września 201014 l przez JuanMag
Opublikowano 7 września 201014 l Autor Na bank customy, ponieważ MM ruszy dopiero dzień-dwa przed premierą (w tej chwili jeszcze nie działa).
Opublikowano 8 września 201014 l obstawiam, że w dzień premiery to raczej MM nie pogramy, bo moga być jaja większe nawet niż w becie, a tam pierwszy dzień (noc) był tragiczny.
Opublikowano 8 września 201014 l Autor E, w grze też jest dobrze, nawet bardzo. Przy okazji dobra rada - jeśli nie chcecie zepsuć sobie zabawy to nie schodźcie poniżej poziomu Heroic. Normal i Easy to poziomy dla recenzentów i burgerków.
Opublikowano 8 września 201014 l fajny trailer, zeby tak to w grze wygladalo .... może H4 na nastepnej generacji...
Opublikowano 8 września 201014 l Naturą polaka jest ciągłe narzekanie Mimo wszystko nie ma tak naprawdę co ponieważ, jest classic oraz team swat jak i team pro, w końcu nie trzeba się już martwić o skopane AA i latających noobów z rocketami:D Co do map szkoda że nie za dobrze to wygląda ale mimo wszystko tak czy inaczej widać że większy nacisk dali na customizacje.Tworzenia własnych map, trybów, włąsnego master chifa a to raczej naprawdę daje sporo. Zrobienie Battle Creaka, Damnation, Hang`em Heigh, Prisonera oraz prawdziwego chillouta będzie dla mnie osobiście olbrzymią frajdą.Przy tej ilości możliwości zmiany oświetlenia, co niektórych kolorów jak i choćby pory dnia its sounds to be easy Dobrze że w końcu usunęli tego recoila oraz niech ktoś napiszę czy dalej trzeba 5ke walić czy może jednak powrócili do 4ch strzałów?
Opublikowano 8 września 201014 l Naturą polaka jest ciągłe narzekanie Mimo wszystko nie ma tak naprawdę co ponieważ, jest classic oraz team swat jak i team pro, w końcu nie trzeba się już martwić o skopane AA i latających noobów z rocketami:D Ta, ale tylko w TS, oddbal ,king czy ctf jak narazie nie wylaczysz jetpackow etc Edytowane 8 września 201014 l przez JuanMag
Opublikowano 8 września 201014 l Nie wklejamy skanow polskich magazynow (1) Nie wklejamy skanow polskich magazynow (2) Nie wklejamy skanow polskich magazynow (3) Nie wklejamy skanow polskich magazynow (4) Edytowane 8 września 201014 l przez Raptor Nie wklejamy skanow polskich (swiezych) magazynow z recenzjami
Opublikowano 8 września 201014 l Ta, ale tylko w TS, oddbal ,king czy ctf jak narazie nie wylaczysz jetpackow etc Ja tam akurat za objectami nie przepadam zawsze byłem a kill, kill, kill więc najwidoczniej mi to na rękę. Mimo wszystko mogę się założyć że dodadzą jeszcze więcej trybów więc trzeba jeszcze tylko poczekać Juan a możesz mi powiedzieć ile więc trzeba strzałów w gostka aby go u(pipi)ć?4 czy dalej 5? Edytowane 8 września 201014 l przez Salwador
Opublikowano 8 września 201014 l Deliver Hope Live Action Extended Trailer masakruje totalnie dawać taki film Halo do kin ;]
Opublikowano 8 września 201014 l Autor Ta, ale tylko w TS, oddbal ,king czy ctf jak narazie nie wylaczysz jetpackow etc Jak nie, jak tak? Edytor trybów jest na tyle rozbudowany, że da się to zrobić w 10 sekund. Na bank pojawią się odpowiednie playlisty dla ludzi, którzy preferują klasyczny styl gry. Chociażby playlista MLG (no chyba, że zostawią sprint).
Opublikowano 8 września 201014 l Juan a możesz mi powiedzieć ile więc trzeba strzałów w gostka aby go u(pipi)ć?4 czy dalej 5? Cały czas 5 strzałów.
Opublikowano 9 września 201014 l Jak nie, jak tak? Edytor trybów jest na tyle rozbudowany, że da się to zrobić w 10 sekund.Na bank pojawią się odpowiednie playlisty dla ludzi, którzy preferują klasyczny styl gry. Chociażby playlista MLG (no chyba, że zostawią sprint). sprint może zostać, bo to jest akurat ok.Liczę na ''czyste'' tryby, bez przymusu wybierania pomiędzy trybami ''bez'' i ''z'', oby Bungie nas nie zawiodo. Trailerek maskruje, muszę sobie to zassać w 720p, bo daje radę na maksa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.