Skocz do zawartości

Tomb Raider


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Zgodnie z przeciekiem z http://www.fourplayercoop.com/news/444-tom...e-first-details (usuniętym na "prośbę" prawników Crystal Dynamics) nowy Tomb Raider będzie prawie że rewolucyjny dla serii:

- otrzymamy otwarty świat (sandbox)

- nieliniową rozgrywkę

- historia będzie się działa jeszcze zanim Lara została super-archeologiem

- W walce z przeciwnikami będziemy mogli wykorzystywać nie tylko arsenał znalezionych na wyspie broni, ale również swoją pomysłowość przechytrzając ich. W trakcie gry będziemy mogli odblokować nowe szlaki, przykładowo dzięki wykorzystaniu liny czy maczety.

- gra ponoć ma być brutalniejsza (aspirować do oznaczenia M) - patrz concept przeciwników

(powtarzam za http://polygamia.pl/....Sa_bardzo.html)

Brak potwierdzonych platform docelowych ale można przypuszczać, że będzie to XO i PS3

 

z6812416X.jpg

reszta galerii: KLIK

 

Może być ciekawie, chociaż mam wątpliwości czy otwarty świat się sprawdzi wink.gif

Odnośnik do komentarza

NIe!!!!! znowu Sandbox !!!! Naprawde ich pogieło... nie maja pomysów do dawac sandbox... fani GTA napewno kupią... kolejna nieudana gra... wiem jeszcze nic nie pokazano ale jesli to prawda i bedzie otwary świat to będzie dla mnie nieudana gra i koniec :)

 

Sanboxy wrzucaja CI co nie majap omysłow na rozgrywke... masz miasto i rob co chcesz.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Uspokoj sie bo az klawiature zbesztales :P.

Mi to odpowiada, lubie sandboxy i nie uwazam ze ludzie nie maja pomyslow na nie.

Qrde chcialoby sie pewnie napisac ze Lara jest "prostytuowana", kolejna za kolejna czescia ale .....

Ta seria (mowie o Crystal Dynamics) jest calkiem dobra, moze juz nie bedzie takiego shocku jak w przypadku Legend ale co tam.

Odnośnik do komentarza

Ale coraz wiecej gier idzie tą ścieżką (RF3,Burnout) sandbox daje nowe możliwości, twórcy mogą pokazać coś nowego, odkrywczego, świeżego dla serii.

Ja jestem dobrej myśli, bo jakby nie patrzeć co oni dalej robiliby z Tomb Raiderem, dalej jak starzy ojcowie będą wydawać lekko podciągnięte sequele ??

Odnośnik do komentarza

WRĘCZ PRZECIWNIE !!

Wy naprawdę po słowie sandbox myślicie o GTA ?! O_O.

Wyobrażam sobie np takie setki świątyń na jednej wyspie a my je zwiedzamy kiedy chcemy, które chcemy i jak chcemy, a w środku czulibyśmy klasyczny przykład TB ;).

Sandbox może być umowny, twórcy mogą chcieć tylko sztucznie publikę przyciągnąć.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Nie pasuje w ujeciu, w jakim prezentuja to inni tworcy. Tyle, ze tomb raider to gra dajaca wiele mozliwosci. Wyobrazcie sobie podrozowanie po Ameryce Poludniowej - pobiegasz se po miescie, pojezdzisz samochodem, pozalatwiasz sprawy. Nastepnie udasz sie na przechadzke po dzungli w poszukiwaniu starozytnych ruin. A co tworcom przeszkadza te ruiny rozwiazac w taki sam sposob jak w poprzednich odslonach? A no nic.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem co to jest ten sandbox, ale niedawno skończyłam TR:Undeground i całkiem udana gra jak dla mnie. Grałam też w GTA4 i też bardzo fajnie się grało więc nie widzę nic złego w eksperymentowaniu :) To może być bardzo ciekawe, kolejne usprawnienie w Tomb Raider, ta gra oferuje super lokacje i świetną grafikę, pozwala przenieść się do super lokacji. No i dobra wiadomość in + to sam fakt ze będzie kolejny Tomb Raider :)

Odnośnik do komentarza

Z tego co pamiętam, Tomb Raider jeszcze za czasów PSX'a, był gierką pół liniową, pół nie. Gdyż mieliśmy zawsze jakieś rozwidlenia, mogliśmy zbierać artefakty w różnej kolejności, bądź po prostu szukać secretsów w zakamarkach. Teraz to się zmieniło i praktycznie całą grę biegniemy do przodu, nie ma takich dylematów, jak powiedzmy w trójce- stajemy przed rozwidleniem i nachodzi myśl- "gdzie iść najpierw? W prawo, może w lewo?"- teraz po prostu prujemy prosto bez zastanowienia (no, może Underground trochę się z tego wyłamał).

Nie mam nic do sandboxów, nie wiem czy to nie lekka przesada w przypadku Tomb Raidera, ale jestem za takim eksperymentowaniem, może wyjdzie coś naprawdę rewolucyjnego w kwestii tej serii? Oby, ja trzymam kciuki :)

Odnośnik do komentarza

Mysle ze to chyba tlumaczy znaczek "M" dla tej czesci.

Ciekawe gdzie akcja bedzie sie dziac, z artworkow czuc taki klimat ..... Castlevanii (suche barwy wskazujace na jakis las, na pewno nie tropikalny, zreszta same potwory maja taka karnacje ze nie dalbym ich do zadnych tropikow, wiec Lara zwiedzi nam bardziej Europejskie tereny)?

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza
Na tajemniczej wyspie w pobliżu wybrzeży Japonii.

 

To był mój pierwszy i ostatni post w tym temacie.

 

Żartujesz z tym wipeoutem, prawda?

 

Kłamczuszek ;]

 

Do tematu - mi się podoba, że zmienią tą zastygłą serię. Mogliby jeszcze liczbę broni ograniczyć do pistoletów i dodać jakieś stealth kille. Jest to dosyć radykalne, ale ja chciałbym coś takiego zobaczyć.

Oczywiście 70% gry to wygibasy Lary. Skoki, biegi, eksploracja terenu itp.

 

 

Odnośnik do komentarza
Opublikowane zdjęcia wskazywały na wczesny proces koncepcyjny, gdyż zawierały pytania o to, który z przedstawionych aspektów nowego tytułu ma największe znaczenie. Spójrzmy zatem, jakie opcje rozważają twórcy:

Myśliwy i zwierzyna â unikaj, przechytrz, wykiwaj i zabij tajemniczych, polujących na Ciebie przeciwników.

Walka o przetrwanie â brutalnie atakuj lub broń się podczas ekscytujących pojedynków jeden na jednego.

Strategiczne bronie â uzyskaj przewagę w walce znajdując szeroki wachlarz broni do walki wręcz i z dystansu, od pistoletów przez karabiny po ostateczną broń łowcy â łuk.

Kreatywność â przystosuj się do tego co oferuje Ci wyspa. Wykorzystaj to co znajdziesz w otoczeniu. Wspinaj się po hakach i linach. Wycinaj przejścia w ścianie dżungli, aby odkryć nowe ścieżki i możliwości walki.

Swoboda ruchu â wspinaj się na pionowe klify, biegaj krawędzią przepaści, steruj w powietrzu, aby dokończyć źle wyliczony skok. Jest więcej niż jeden sposób na dotarcie do celu.

Spójny świat â zróżnicowana wyspa to otwarte pole działania pełne żywych istot i naturalnych zdarzeń uzupełnionych zmieniającą się dynamicznie pogodą.

Historia początków â nowa koncepcja cofnięcia czasu, aby pokazać transformację Lary w twardą bohaterkę, gdy odkrywa tajemnice z przeszłości wyspy.

Źródło - gram.pl

http://www.gram.pl/news_8gnlJ,e2_Czyzby_no...omb_Raider.html

 

BTW Grigori to miał być ponoć twój ostatni post ;).

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Otwarty świat to świetny pomysł! Daje to ogromny wachlarz możliwości zagadek i nie tylko. Wyobraźcie sobie teraz, jak już ktoś wspomniał, choćby dżunglę po której możemy się swobodnie poruszać gdzie chcemy, jakieś ukryte w niej świątynie z wieloma zagadkami itd... Mam nadzieję, że tego potencjału, który teraz mają nie zmarnują. Licze, że powróci stary dobry Tomb Raider. Już w trójce niektóre lokacje były bardzo rozbudowane i mogliśmy przechodzić na wiele sposobów. Odsłony wydane na current geny IMO są niczym w porównaniu z 1,2,3 i 4 - czyli ponad 30h na przejście całej gry i masa skomplikowanych zagadek i lokacji.

 

I jak jeszcze powrócą sekrety tak trudne do odblokowania jak w wymienionych przeze mnie odsłonach wydanych na PSXa (otwarty świat daje większe pole do popisu) to może być duży smaczek dla fanów. Eh i tak zbyt piekne by było prawdziwe...

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...