Skocz do zawartości

Dead Nation


rkBrain

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dopiero dzis wrocilem z pracy,ale dodatek juz zakupiony, teraz tylko czekam na wyjscie gosci i zabieram sie za gre.

 

A dodatek nie zajmuje 100KB tak jak ktos tam wczesniej to napisal , tylko to jest klucz odblokowujacy, a dodatek pobieramy za pomoca latki

 

 

EDIT: zagralem raz w dodatek, udalo sie dotrzec do 5 rundy i ponad 30 milionow punktow, powiem ze fajnie to wymyslili, chciaz spodziewalem sie zupelnie czegos innego, myslalem ze bedzie dalszy ciag kampani ,ktora bedzie mozna przejsc w calosci (stara+dodatek). Ale to co wymyslili daje rade, ten dodatek to taka swego rodzaju ,,ARENA'' jaka mozna odblokowac w wielu grach, tylko tu jest to urozmaicone o kilka drog do wyboru.

 

 

A co do ilosci rund, to wydaje mi sie ze jest ich kilkadziesiat, poniewaz jak wejdziemy w rankingi i tam gdzie jest pokazany czas gry,data zdobycia punktow, sa takrze rundy, i jeden gosc przeszedl 17....(swojaq droga ,wyobrazam sobie masakre w tej rundzie).Dobra koniec pitolenia,spadam grac

Edytowane przez Wolomin
Odnośnik do komentarza

Natrafiłem wczoraj na fatalnego buga. :/ W czwartej rundzie, utknąłem między ścianą budynku a autobusem, gdzie było dość ciasno. Nie mogłem się wydostać za nic na świecie. Nie dało nic ani się wysadzenie granatem, ani szybki bieg. W ostateczności musiałem siebie zabić i cała gra poszła na marne...

Odnośnik do komentarza

kolego,jeszcze nie raz bedziesz zaczynal od nowa :empathy3: .

O tym to ja wiem. ;) Dziś wkurzyło mnie, jak spadł na mnie spodek z tym niebieskim stworem z wielkimi pazurami. Od razu po mnie.

 

Jako że chciałbym dobić do tej 10 rundyu skupię się na broni i kasie. W sumie na wyniku mi tak nie zależy, więc tę 3 drogę oleję. To dobra broń jest podstawą sukcesu.

Odnośnik do komentarza

jezeli chodzi o dzialko to jest super, szczegolnie na punkty kulminacyjne map, tam gdzie mamy wielka zadyme. Dlacztego bo szybko kosi i ma cos ponad 300 naboi, a moc tych naboi jest o niebo lepsza od tych z SMG, strzela seriami po jakies 15 sztuk,ale miedzy seriami jest doslownie ulamek sekundy, jak dla mnie jezeli chodzi o zadyme na mapie , najlepsza bron (z tych do rzucania). I co bardzo wazne, mamy ich az 4 sztuki, co daje ponad 1200 naboi. Niema takiego miejsca gdzie niedaly by rady. W 8-9 rundzie stawiamy wszystkie i praktycznie nic nie musimy robic, kosza wszystko za nas i co wazne nie trafiaja nas, czego nie mozna powiedziec np o minach...

 

 

 

 

Szkoda ze te opcje nie dzialaja w glownej kampani, takie dzialko byloby swietne w niektorych momentach

Edytowane przez Wolomin
Odnośnik do komentarza

jezeli chodzi o dzialko to jest super, szczegolnie na punkty kulminacyjne map, tam gdzie mamy wielka zadyme. Dlacztego bo szybko kosi i ma cos ponad 300 naboi, a moc tych naboi jest o niebo lepsza od tych z SMG, strzela seriami po jakies 15 sztuk,ale miedzy seriami jest doslownie ulamek sekundy, jak dla mnie jezeli chodzi o zadyme na mapie , najlepsza bron (z tych do rzucania). I co bardzo wazne, mamy ich az 4 sztuki, co daje ponad 1200 naboi. Niema takiego miejsca gdzie niedaly by rady. W 8-9 rundzie stawiamy wszystkie i praktycznie nic nie musimy robic, kosza wszystko za nas i co wazne nie trafiaja nas, czego nie mozna powiedziec np o minach...

 

 

 

 

Szkoda ze te opcje nie dzialaja w glownej kampani, takie dzialko byloby swietne w niektorych momentach

 

Wieżyczki są dość dobre (jeśli upgradujemy je na maksa), potrafią uratować tyłek lecz niestety spada ZNACZNIE fps. Zwłaszcza gdy postawimy je z 3-4.

Mimo wszystko jednak wolę miny.

Odnośnik do komentarza

a tak zapytam, bo przed dodatkiem mowili ze beda mimiedzy innymi nowe bronie, no niby jest ta wiezyczka, ale to wszystko?

 

Podoba mi sie patent z pokazanymi punktami nad glowa kazdego smierdziela, to powinno byc od poczatku w grze. I nie wiem czy tak wczesniej bylo ale dobre jest to ze po zabiciu kilku na raz superstrzalem, dostajemy wiecej punktow, no i w koncu ktos wpadl na to by wynagrodzic nas za zabicie jak najwiekszej ilosci wrogow w jedym ciagu. Kumulacja punktow potem jest konkretna. Mnie sie udalojak narazie dobic do 119 ,a pucharek jest za 150

 

 

Jak tam panowie idzie gra w DLC???, pochwalcie sie wynikiem

 

Ja mam ponad 900mln i 43 miejsce na swiecie:)

Edytowane przez Wolomin
Odnośnik do komentarza
  • 8 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Kampania na poziomie "normalnym" zaliczona z wynikiem ponad 73 milionów punktów i ponad 11 tysiącami zabitych.

 

 

Ehhh! Po długiej przerwie naszło mnie na ponowne przejście kampanii. I bawiłem się równie genialnie jak za pierwszym razem.

Tym razem i wynik lepszy, bi prawie 300 milionów punktów ;)

 

Mam wielka nadzieję, że jest w planach DN2, bo to gra to must have na PS3.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Pobija jeszcze ktoś rekordy w tej świetnej gierce czy tylko ja z triboy'em próbujemy ? Aktualnie atakujemy Road of Devastation i na chwilę obecną jesteśmy na #53 w skali światowej (rekord z końca sierpnia). Niby nie ma tragedii, ale mogło być o wiele lepiej (celujemy w ok. 27 miejsce na chwilę obecną). Najdalej udało nam się zajść do 18 rundy, a rekordowy wynik został ustalony w rundzie 12.

 

Jakby co to próbka z rekordowej gry. Sorka za jakość, ale aparat tri wywinął psikusa i wyszło jak wyszło.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JQ7cLqBf6lo&hd=1

Odnośnik do komentarza

Ogólnie Dead Nation jest takim dinozaurem, bo gier z takim poziomem trudności ze świeca szukać. Przejście podstawki na very hardzie to wielki wyczyn. To DLC jeszcze dorzuciło ogień do pieca. Nie dość, że trzeba liczyć na szczęście, to jeszcze współpraca jest niezbędna, jak widać na Waszym video.

 

Mam nadzieję, że da dwójka wyjdzie.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

RoD to w sumie jest jeden nowy poziom, podzielony na trzy główne ścieżki: broń/rzucajki, zdrowie/kasa i mnożnik/zbroja. Na początku levelu wybierasz, którą ścieżką chcesz się udać, w połowie każdej ścieżki musisz wybrać ponownie. Przykładowo, ścieżka broń/rzucajki, albo idzesz po coś do strzelania, albo po coś do rzucania (granaty,flary itd.). Wybierasz jedną ścieżkę, zgarniasz nagrodę, po czym przechodzisz ostatnią lokację (przykład masz na filmiku wyżej ;) ), zaliczasz daną rundę i startujesz level od nowa. Z tym, że w kolejnej rundzie nie możesz już iść ścieżką, którą szedłeś we wcześniejszej rundzie. W tym przypadku broń/rzucajki będzie zamknięta.

 

Wydaje się, że jedna lokacja to mało, ale potrzeba kombinowania, którą ścieżką pójdziemy daje lekki posmak strategiczny. Dzięki temu gra, przynajmniej dla mnie, nie nudzi się zbyt szybko.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...