Skocz do zawartości

Emulatory w nowych wersjach! (svn, wip, beta)

Featured Replies

Opublikowano

Myślałem, że będzie tu filmik z emulacji Mario KArt 8.

Podobno chodzi płynnie :lapka:

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 308
  • Wyświetleń 108 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bugi w teksturach, bugi w cieniach, bugi w odcieniach kolorów, przeciwnicy w oddali są czarni a nie kolorowi jak na switchu, inny wygląd bossów, textures blinking no i gra podobno ciągle crashuje.

  • Sven Froost
    Sven Froost

    No tak, ale prosze o link do konfiguracji emu i Pro Controllera. Dolphin działa na domyślnych dobrze ale jakość jest słaba, nie wiem co pozmieniać bo jak zmieniłem na lepsze ustawienia to mialem kilka

  • Aktualna emulacja PS3 na najnowszym RPCS3, Motorstorm betonowe 30 klatek (Ta gra to czysty miód), zaraz pobawię się ustawieniami w 4K. Ustawiłem skalowanie rozdziałki na 4K, jednak chyba opt

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zadebiutował Dolphin w wersji 5.0

Streszczenie nowości: http://www.dobreprogramy.pl/Dolphin-5.0-pelna-emulacja-Nintendo-Wii-i-GameCube-juz-nie-na-XP-ale-za-to-na-DX12,News,74334.html

Wywalono wsparcie dla XP i 32-bitowych procesorów, ale za to zyskujemy, podobno, spory wzrost wydajności i obsługę DX12. :)

Edytowane przez Frantik

Opublikowano

Ciekawe czy latane Star Warsy sa już grywalne. Wszystko chodziło mi super poza tymi dwoma tytułami. Dobre info.

 

E: nadal jest przypał z SW. Ogólnie dużo mniejszy boost wydajności niż piszą.

Edytowane przez pawelgr5

Opublikowano

Pamiętam, że na którejś z poprzednich wersji taki MGS: Twin Snakes działał mi mocno tak sobie - albo obraz niemal jak w slow motion, albo dźwięk się krzaczył, przerywał i trzeszczał. Zobaczę jak teraz, acz cudów się nie spodziewam. Myślę, że wina leży po stronie leciwego procka. :/

Opublikowano

U mnie Twin Snakes działał spoko nawet na laptopie, grałem w tamtym roku jakoś.

Opublikowano

Sprawdziłem przed chwilą i faktycznie - na tej nowej wersji działa bez problemu. :o Wtedy musiałem mieć pecha, albo coś zepsuć z nadmiernym grzebaniem w ustawieniach.

O ja (pipi), ale będzie grane. :D:banderas: Stęskniłem się za tym tytułem niesamowicie. 

Edytowane przez Frantik

Opublikowano

Coś ruszyło w temacie emulacji.

Emu PS3. Czyżby niedługo dało się ograć RDR na PC? :)

http://rpcs3.net/

Metal Slug 3 chodzi płynnie, ale ma problem z sejwem.

Opublikowano

No, to może za rok\dwa da się w coś ciekawego z PS3 zagrać. Ciekawe tylko, jaki sprzęt będzie konieczny do w miarę płynnej zabawy.

 

Mam takie pytanko do obeznanych z Wii. Czy Wiilot i nunchuk są mi potrzebne do absolutnie każdej gry? Mam możliwość przygarnięcia kilku gierek z Wii, które chętnie bym ograł, acz z samą konsolą nigdy fizycznie nie miałem na dłużej do czynienia. Widziałem w opcjach Dolphina konfigurację Wiilota, acz nie mam pojęcia czy da się zagrać bez niego - chociażby konfigurując tak, by zwykły pad z X360 jakoś udawał to ustrojstwo. Podejrzewam, że nie przez brak "funkcji ruchowych", ale wolę dopytać. :)

 

Edytowane przez Frantik

Opublikowano

Tak, da się ustawić że grasz padem + myszką. Ogólnie nie miałem nigdy Wii i ciężko mi to skonfigurować, bo nie wiem jak powinno to wyglądać :)

Opublikowano

Są też gry które korzystaja z controllera pro i wtedy bez problemu powinno sie dac podpiac jakiegos pada i ograc daną gierkę. Nie sprawdzałem tego jednak wiec moge sie mylic co do konfiguracji.

Opublikowano

Ja ogrywałem Mario Galaxy 2 na padzie od xbox-a . 

A podrzuciłbyś konfigurację? U siebie na razie mam tylko zrobionego pada z X360-tki jako tego z Gacka.

 

Przy okazji emu X360 wygląda obecnie lepiej niż PS3, co w sumie nie dziwi z uwagi na, chyba, przystępniejszą architekturę konsoli. :)

 

 

 

Btw. Zastanawia mnie, czemu wśród tych demek emulacji z PS360 tak dużo jest SH3 i GTA V. Obie gry mają przecież natywne wersje PC, które działają bez problemu  na współczesnych sprzętach. Silient Hill co prawda "nie HD", ale ten port i tak jest na tyle biedny, że oryginał na pieca z podbitą ręcznie rozdziałką tekstur wygląda lepiej.  :teehee:

Edytowane przez Frantik

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Citra emulator 3DS dostał wsparcie JIT co daje niezłego kopa.



 





Edytowane przez Kornolio

Opublikowano

Działa. bo sprawdzałem i jest ok.

Jeszcze jeden film z Citry JIT. Zelda śmiga w 60 FPSach.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak Bayo i Project Zero będą śmigać jak należy to można będzie się zainteresować tym emu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wkur,wiał mnie NES Mini z tym swoim kablem, ale podjarka na retro gierki mi się załączyła i miałem ochotę grać po ludzku w Galagę i SMB3. No to odpaliłem PC i zacząłem szukać co tam w temacie emulacji NES słychać. I znalazłem RetroArch. Czemu ja wcześniej o tym nie słyszałem? Interfejs jak z PS3, mnóstwo opcji konfiguracyjnych, z tego co widzę to wszystkie popularne systemy można w tym sobie odpalić, wsparcie dla kontrolerów z miejsca... Żyć nie umierać. Teraz już nie muszę siedzieć przed TV, pykam sobie na DS3 wygodnie z kanapy i save state'y mam na padzie, nie na przycisku na konsoli :). Do tego zajarałem się tymi filtrami udającymi CRT (jeden jest na Mini NES-ie i wyglądało to super, więc na PC też chciałem to mieć) i RetroArch ma to od razu wbudowane w obłędnej ilości. Można mieć zwykłe scanline'y, można mieć zniekształcone rogi, lekko falujące linie, można mieć wypłowiałe kolory, co kto lubi. Ja sobie korzystam z crt-royale z jakimiś fixami i jest obłędnie dobrze. Strasznie jestem ciekawy jak gry z PSX i PS2 mogą wyglądać z tym, chociaż tutaj wyniki mogą nie być już takie dobre.

Muszę jeszcze tylko ogarnąć SCPToolkit i tego jego powiadomienia, bo nie wiem po co mi to. I trochę zabawy było z podłączeniem pada bezprzowodowo. Nie wiem czemu, ale mój dongle za 3 zł z Allegro nie działał poprawnie (xd), ale pomogło mu zainstalowanie Toshiba Bluetooth Stack. Od tego momentu Driver Install z SCPToolkit parował kontroler poprawnie i można śmigać.

Opublikowano

Retro czasem jest tylko GUI do innych emu. PS2 ma tylko 1 (słownie: jeden) dobry emu - PCSX2. Także na cuda nie licz.

 

Z ciekawostek (chyba Vitę masz) - jest wersja tego na Vitę. I jest przedobrze :-)

Opublikowano

No ja wiem, że on jest GUI do innych emu :). I sprawuje się świetnie. A z tym PS2 to już nie chodziło mi o emulację pod RetroArchem, a właśnie o to czy PCSX2 ma takie filtry dodające scanlines i jak to wygląda.

Opublikowano

Tego nie wiem. Ale PCSX2 bardzo mocno poszło do przodu odkąd go sprawdzałem. Specjalnie kupiłem sobie pod niego Silent Hill 2 bo NIE SKOŃCZYŁEM :-( No i patrzę, szukam i okazuje się, że społeczność robi coś takiego jak patche żeby był Widescreen w co popularniejszych grach. Masakra! Gra ci renderuje WideScreen pomimo, że nie umiała tego ani ona ani konsola. Można grać jak ludzie. Dla mnie ważniejsze żeby był WS niż żeby było jakieś fhd. Ustawiłem sobie jakieś 1200 i jest w kuper nieźle. Glitchy mało więc można grać :-)
 
To nie mój film i stara wersja EMU ale pokazuje jak to mniej więcej wygląda:

 

 

 

Tylko ekran tytułowy jest rozciągnięty, gra sama renderuje 16:9. Jakby Sony wypuszczało takie coś na PS4 (bez fajerwerków, po prostu 16:9 i podpite dajmy na to do HD, jakie jakieś tam PS2 Classics) to brałbym jak ksiądz rentę.

Edytowane przez NemoKOF

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.