Skocz do zawartości

Emulatory w nowych wersjach! (svn, wip, beta)


KiNiO_64

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Naped DVD nie czyta płytek Wii U bo to jakas customowa technologia.

O nie, szkoda! Gdyby tylko w Internecie gdzieś dało się dostać zrzucone już pliki tej gierki... 8)

 

Można, jeszcze jak.

 

Śmiem twierdzić że raven zdaje sobie z tego sprawę :D

Odnośnik do komentarza

Mam pytanko - czy grywanie w Mario Galaxy na PC? Bo próbuję jakoś ogarnąć Framerate - pomimo najnowszego builda, mam dropy. Natomiast emu nie zjada nie wiadomo ile procka czy grafy, mam i7 4tej generacji, mobilne ale QM (4 rdzenie, 8 wątków), 16GB DDR4, SSD i GT960. No i chrupnie. Dziwna sprawa. Na jakim backendzie gracie?

Odnośnik do komentarza

Mam pytanko - czy grywanie w Mario Galaxy na PC? Bo próbuję jakoś ogarnąć Framerate - pomimo najnowszego builda, mam dropy. Natomiast emu nie zjada nie wiadomo ile procka czy grafy, mam i7 4tej generacji, mobilne ale QM (4 rdzenie, 8 wątków), 16GB DDR4, SSD i GT960. No i chrupnie. Dziwna sprawa. Na jakim backendzie gracie?

Super Mario Galaxy runs best on the DirectX 9 plug-in.

 

Optimal settings are:

Enhancements -> Internal Resolution set to "Auto (Window Size)" 

Antialiasing -> Set to "None" (your graphics card is pretty weak) - (JEŚLI MASZ SŁABĄ GRAFE)

Anisotropic Filtering -> 16x (It looks better and there really is no performance hit)

Scaled EFB Copy checked.

Hacks

Ignore Format Changes

EFB Copies "Texture"

Safe Texture Cache set to "Fast"

Fast Mipmaps, OpenCL texture decoder and OpenMP texture decoder enabled.

Edytowane przez Kornolio
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

I jak tam gra grywalna u was? Uruchomiłem na kompie gtx1080/i7 6700k /16gb ddr4 a gra działa w 20fps i jest stuttering. Raczej dam sobie spokój i pod koniec roku wciągne switch-a z kolekcją gier.

Musisz użyć cemu hook, w wersji 0.3.1: https://sshnuke.net/cemuhook/ (u mnie na tej wersji działa najszybciej), następnie w menu emulatora włączyć GX2SetGPUFence skip hack

 

EDIT: Żeby gra chodziła płynniej bez przycięć mimo tych 20/30 FPS należy dorzucić Shader Cache najlepiej 4K.

Edytowane przez Kornolio
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

1.7.5 i zelda z podciagnietymi teksturami wyglada swietnie i praktycznie stale trzyma 30fps. Niesamowita robote tam wykonuja, a w 1.7.6 maja podobno przebudowac system cachowania shaderow przez co nie bedzie juz zzeralo 100gb RAMu, niestety oznacza to tez ze te wszystkie biory shaderow pojda do smietnika. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Ciekawe kiedy emu switcha? :ragus:

Odnośnik do komentarza

Tak, ogolnie zrobilem sobie setup z tego filmiku:

 

Nie uzywam tylko tego speedhacka o ktorym mowi pod koniec. Wydaje mi sie ze sporo pomogly tez te zmiany w panelu kontrolnym nvidii bo wczesniej tego nie robilem i gierka chodzila w okolicach 24fps przez wiekszosc czasu z dropami do 20. Teraz jest o wiele lepiej


W opisie filmiku sa linki do plikow z paczkami graficznymi i reszta

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...