Skocz do zawartości

Emulatory w nowych wersjach! (svn, wip, beta)


KiNiO_64

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zadebiutował Dolphin w wersji 5.0

Streszczenie nowości: http://www.dobreprogramy.pl/Dolphin-5.0-pelna-emulacja-Nintendo-Wii-i-GameCube-juz-nie-na-XP-ale-za-to-na-DX12,News,74334.html

Wywalono wsparcie dla XP i 32-bitowych procesorów, ale za to zyskujemy, podobno, spory wzrost wydajności i obsługę DX12. :)

Edytowane przez Frantik
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pamiętam, że na którejś z poprzednich wersji taki MGS: Twin Snakes działał mi mocno tak sobie - albo obraz niemal jak w slow motion, albo dźwięk się krzaczył, przerywał i trzeszczał. Zobaczę jak teraz, acz cudów się nie spodziewam. Myślę, że wina leży po stronie leciwego procka. :/

Odnośnik do komentarza

Sprawdziłem przed chwilą i faktycznie - na tej nowej wersji działa bez problemu. :o Wtedy musiałem mieć pecha, albo coś zepsuć z nadmiernym grzebaniem w ustawieniach.

O ja (pipi), ale będzie grane. :D:banderas: Stęskniłem się za tym tytułem niesamowicie. 

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

No, to może za rok\dwa da się w coś ciekawego z PS3 zagrać. Ciekawe tylko, jaki sprzęt będzie konieczny do w miarę płynnej zabawy.

 

Mam takie pytanko do obeznanych z Wii. Czy Wiilot i nunchuk są mi potrzebne do absolutnie każdej gry? Mam możliwość przygarnięcia kilku gierek z Wii, które chętnie bym ograł, acz z samą konsolą nigdy fizycznie nie miałem na dłużej do czynienia. Widziałem w opcjach Dolphina konfigurację Wiilota, acz nie mam pojęcia czy da się zagrać bez niego - chociażby konfigurując tak, by zwykły pad z X360 jakoś udawał to ustrojstwo. Podejrzewam, że nie przez brak "funkcji ruchowych", ale wolę dopytać. :)

 

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

Ja ogrywałem Mario Galaxy 2 na padzie od xbox-a . 

A podrzuciłbyś konfigurację? U siebie na razie mam tylko zrobionego pada z X360-tki jako tego z Gacka.

 

Przy okazji emu X360 wygląda obecnie lepiej niż PS3, co w sumie nie dziwi z uwagi na, chyba, przystępniejszą architekturę konsoli. :)

 

 

 

Btw. Zastanawia mnie, czemu wśród tych demek emulacji z PS360 tak dużo jest SH3 i GTA V. Obie gry mają przecież natywne wersje PC, które działają bez problemu  na współczesnych sprzętach. Silient Hill co prawda "nie HD", ale ten port i tak jest na tyle biedny, że oryginał na pieca z podbitą ręcznie rozdziałką tekstur wygląda lepiej.  :teehee:

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Wkur,wiał mnie NES Mini z tym swoim kablem, ale podjarka na retro gierki mi się załączyła i miałem ochotę grać po ludzku w Galagę i SMB3. No to odpaliłem PC i zacząłem szukać co tam w temacie emulacji NES słychać. I znalazłem RetroArch. Czemu ja wcześniej o tym nie słyszałem? Interfejs jak z PS3, mnóstwo opcji konfiguracyjnych, z tego co widzę to wszystkie popularne systemy można w tym sobie odpalić, wsparcie dla kontrolerów z miejsca... Żyć nie umierać. Teraz już nie muszę siedzieć przed TV, pykam sobie na DS3 wygodnie z kanapy i save state'y mam na padzie, nie na przycisku na konsoli :). Do tego zajarałem się tymi filtrami udającymi CRT (jeden jest na Mini NES-ie i wyglądało to super, więc na PC też chciałem to mieć) i RetroArch ma to od razu wbudowane w obłędnej ilości. Można mieć zwykłe scanline'y, można mieć zniekształcone rogi, lekko falujące linie, można mieć wypłowiałe kolory, co kto lubi. Ja sobie korzystam z crt-royale z jakimiś fixami i jest obłędnie dobrze. Strasznie jestem ciekawy jak gry z PSX i PS2 mogą wyglądać z tym, chociaż tutaj wyniki mogą nie być już takie dobre.

Muszę jeszcze tylko ogarnąć SCPToolkit i tego jego powiadomienia, bo nie wiem po co mi to. I trochę zabawy było z podłączeniem pada bezprzowodowo. Nie wiem czemu, ale mój dongle za 3 zł z Allegro nie działał poprawnie (xd), ale pomogło mu zainstalowanie Toshiba Bluetooth Stack. Od tego momentu Driver Install z SCPToolkit parował kontroler poprawnie i można śmigać.

Odnośnik do komentarza

No ja wiem, że on jest GUI do innych emu :). I sprawuje się świetnie. A z tym PS2 to już nie chodziło mi o emulację pod RetroArchem, a właśnie o to czy PCSX2 ma takie filtry dodające scanlines i jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza

Tego nie wiem. Ale PCSX2 bardzo mocno poszło do przodu odkąd go sprawdzałem. Specjalnie kupiłem sobie pod niego Silent Hill 2 bo NIE SKOŃCZYŁEM :-( No i patrzę, szukam i okazuje się, że społeczność robi coś takiego jak patche żeby był Widescreen w co popularniejszych grach. Masakra! Gra ci renderuje WideScreen pomimo, że nie umiała tego ani ona ani konsola. Można grać jak ludzie. Dla mnie ważniejsze żeby był WS niż żeby było jakieś fhd. Ustawiłem sobie jakieś 1200 i jest w kuper nieźle. Glitchy mało więc można grać :-)
 
To nie mój film i stara wersja EMU ale pokazuje jak to mniej więcej wygląda:

 

 

 

Tylko ekran tytułowy jest rozciągnięty, gra sama renderuje 16:9. Jakby Sony wypuszczało takie coś na PS4 (bez fajerwerków, po prostu 16:9 i podpite dajmy na to do HD, jakie jakieś tam PS2 Classics) to brałbym jak ksiądz rentę.

Edytowane przez NemoKOF
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...