monstrol 0 Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Trzeciego Crasha z Szarej Eminencji można było wycisnąć na 105% czy na 106%...? Pamiętam, iż miałem w każdej planszy platynę (a ile trzeba było się przy tym napocić, uh!), i licznik "procentuf" nie skoczył mi do 106! Jeżeli ktoś nie kojarzy, aby pojawił się diament w Warp Roomie gwarantujący 105% ukończenia gry trza było mieć "czasówki" zaliczone na conajmniej złoto w każdej planszy (włącznie z ukrytymi i bonusowymi). Niech dopisują się ludzie, którzy mieli wszędzie "platyny". Tylko nie oszukiwać, nygusy! Jestem ciekaw, ilu osobom udał się ten wyczyn! Quote Link to comment
kotlet_schabowy 2639 Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Maksymalnie dało się zdobyć 105 %. Udało mi się to osiagnąć, chyba z 10 lat po zakupieniu gierki (grając od zera). Quote Link to comment
Czimeq 43 Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 ale refleks! ale w sumie nie liczy się czas a skuteczność xD mój znajomy miał wszędzie platyny, więc da się (mi zabrakło w 3-4 levelach), a 105% osiągałem z 10 razy mój jedyny oryginał z psx-a który mam do dziś Quote Link to comment
darkgamer 43 Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Ja także ,nie wszędzie zdobyłem,ale porównując do dzisiejszych czasów ,było trudno.Stare dobre czasy ,cała trylogia +CTR stoją w zasłużonym,honorowym miejscu i codziennie cieszą gały,przypominając o beztroskim dzieciństwie Quote Link to comment
Farmer 3260 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Wszystko opierało się na metodzie prób i błędów. Plansze trzeba było przechodzić nawet po kilkadziesiąt(!) razy przechodzić i zapamiętać każdy szczegół żeby zaliczyć na levelu wszystkie Gemy. Quote Link to comment
DarealRadexHEJOO 2184 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Zaliczyłem 105% a potem celowo skasowałem sejwy i jeszcze raz przeszedłem na 105%. Taka to była fajna gierka! Quote Link to comment
ubol 59 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 A to nie było tak, że w Crashu maksyalnie można było zaliczyć 110%? Już nie pamiętam... Quote Link to comment
MaiorZero 1400 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Ta gra obok MGS to były jedyne produkcje, które masterowałem z prawdziwą pasją. Quote Link to comment
kilix 128 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Kupiłem niedawno PSP m.in. dla tej serii. Quote Link to comment
Figaro 8171 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Wspaniała gra. Najlepsza na PSX-a ;o Quote Link to comment
Yap 2767 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Ja rowniez gram na PSP w stare gry z PSXa, w Crasha rowniez. Na 105% mozna przejsc? Huh? No moze przy mojej czestotliwosci za kilka lat sie uda. o_O Mój młodszy brat potrzebuje około 7 godzin na skompletowanie wszystkiego co jest do zdobycia w CB3. Gierka jest prześwietna. Jak byłoby fajnie gdyby dało radę zrobić równie dobrego Crash'a na current genach. Quote Link to comment
Dahaka 1829 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Mi by wystarczył remake. Wsadzić wszystkie 3 gry w jedną i jakoś to spójnie połączyć. Grafa jak w Uncharted, albo i lepsza(bo liniowo strasznie, zero akcji) i jestem w 7 niebie. Quote Link to comment
Farmer 3260 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Liczmy na to, że stary człon ND skleci jakiegoś platformera, a najlepiej odświeży starego Crasha. Quote Link to comment
Guest szpic Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Liczmy na to, że stary człon ND skleci jakiegoś platformera, a najlepiej odświeży starego Crasha. a praw do crasha nie ma activision? Quote Link to comment
Farmer 3260 Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 nie wiem czy mają pakiet większościowy (activision ofkoz), ale mam nadzieję, że ND może jeszcze wskrzesić Crasha, a jeśli nie to niech kontynuują Jaka i Daxtera albo za nową platformówkę. Quote Link to comment
Square 8435 Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Mi by wystarczył remake. Wsadzić wszystkie 3 gry w jedną i jakoś to spójnie połączyć. Grafa jak w Uncharted, albo i lepsza(bo liniowo strasznie, zero akcji) i jestem w 7 niebie. Swego czasu miałem zestaw trzech części Crasha na jednej płycie z ruskimi menusami Trójkę uważam za najlepszego platformera, ale najlepsze przygody Crasha to zdecydowanie CTR. Quote Link to comment
Sibian 154 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Cortex Strikes Back to najgorsza odsłona oryginalnej trylogii ? Quote Link to comment
Dahaka 1829 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Wszystkie są równie zaje.biste, ewentualny ranking to kwestia indywidualna Quote Link to comment
Sibian 154 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 (edited) Cortex Strikes Back w porównaniu do "jedynki" to jakieś nieporozumienie. Nie licząc szeroko pojętej oprawy, naprawy systemu sejwów i nowych ruchów, wszystko jest znacznie gorsze. Od popsutych etapów wodnych, mniej charakterystycznych miejscówek po zniszczenie idealnych, niewiarygodnie kapitalnych elementów czysto zręcznościowych "na styk" z oryginału. Edited July 21, 2013 by Sebastian Ś. Quote Link to comment
chlewik12 24 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Przeszedłeś całą grę że już narzekasz? Ja doskonale pamiętam etapy w kosmosie z jetpackiem, po kilka razy przechodziłem te levele, nawet po wymasterowaniu. Chyba jesteś pierwszą osobą na świecie, która narzeka(łaby) na tą grę. Quote Link to comment
Sibian 154 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Napisz coś konkretnego to popiszemy. Na dziwaczności , że nikt nigdy nie wspominał co mu się w tej grze nie podoba względem oryginału nie ma za bardzo co odpisać. Polecam również zagrać najpierw w "jedyneczkę" a następnie w CSB teraz a nie posiłkować się sentymentem sprzed 15 lat. A nie zaraz, zapewne będą na teraz płacze , że CB kiepski bo trudny. Quote Link to comment
chlewik12 24 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 (edited) grałem we wszystkie Crashe na psx, wszystkie oprócz Crash Bash zrobiłem na maxa, jedynka faktycznie była najtrudniejsza, ale IMO to nie poziom trudności wyznacza poziom fajności gry, no chyba że dla Ciebie to najważniejsze to OK. dla mnie wszystkie części od ND są równie zarąbiste, jedynie bash jest niżej w mojej ocenie. Każdy kolejny Crash to nie tylko lepsza grafika, miejscówki moim zdaniem jak najbardziej są charakterystyczne w każdej części, jedynka wiadomo że miała najwięcej do powiedzenia, ale potem nie schodzili z tonu, w dwójce motywem przewodnim jest kosmos, w trójce Egipt, dodawali nowe skille, poza tym żeby zebrać wszystkie kryształy w dwójce to czasem jest równie trudno co w jedynce, w trójce też dali hardkorowcom sporo do roboty (ukryte levele, w dwójce (trójce też) zresztą jest ukryty cały jeden warp room wraz z chyba najtrudniejszym levelem w całej grze). nie wiem jak można pisać że ta gra to nieporozumienie, po prostu "zwykły" sequel. Edited July 21, 2013 by chlewik12 Quote Link to comment
Sibian 154 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 (edited) Klimat siada jeśli ogrom plansz możemy dosłownie przejść na pałę i to nawet łapiąc przy okazji z dwa kryształki. Nie ma już tego uczucia dokładności, precyzji, bycia"dobrym" w grze. Odtwórczość spora a miejscówki uproszczone. Np. kapitalne plansze wodne z oryginału które swoją potęgę ujawniały wąskimi kładkami, wysepkami, kapitalnymi skokami oraz podejściami tutaj uproszczono rzucając na wodę jakieś szerokie płyty i dodając lipny motorek. A to przykład jeden z wielu. Nie mam większej radości ze skakania, gra jest irytująco łatwa, indywidualny klimat, charakterystyka miejscówek niewykorzystana. Nie ma tego uczucia z podstawki gdzie wykonując niewiarygodne ewolucje na kapitalnych elementach niesamowitych plansz aż krzyknęliśmy "O ja pierdhole". To moje odczucie. Edited July 21, 2013 by Sebastian Ś. Quote Link to comment
Dahaka 1829 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 3 prezentuje podobny poziom do 2, więc jak tak bardzo ci sie 2 nie podoba, to 3 nie ruszaj 1 Quote Link to comment
Sibian 154 Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 (edited) Tam bardzo nie podoba , to nadal dobra/bardzo dobra produkcja ale pierwszy Crash Bandicoot jest wprost wybitny i idealny ( nie licząc dziwacznego systemu sejwów i średniawych bossów ). Nie raz zachodziłem w głowę jak oni to kapitalnie wymyślili i jak trzeba kosmicznie wywijać. Tutaj już tego nie ma. Edited July 21, 2013 by Sebastian Ś. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.