Skocz do zawartości

Dead Space 2


Danonek

Rekomendowane odpowiedzi

Kozakiem nie jestem tylko Polakiem ;p ale przeszedłem Impossible bez kodów i żadnych zakupów z XL (DS kończyłem na XO) ;].

 

Ha! Zresztą ostatnio była rozmowa właśnie na temat impossible w DS i stanowczo potępiliśmy kody. To znaczy głównie Wredna hehe, jeżeli mam być szczery to DS to pierwsza trójka jeżeli chodzi o najtrudniejsze gry w jakie grałem w tej generacji (NG2 króluje ;p).

 

Ale idę o browara, że dwójka będzie łatwiejsza. Jestem tego pewien...

Odnośnik do komentarza

Może i opcjonalne, ale takie skazywanie drogi i tak ułatwia grę.

 

Ale co w tym złego? Niech ułatwia do woli dzięki temu gra może być dla kogoś przystępniejsza.

Rozbija się o to, że to jest opcja dodatkowa i naprawdę nie widzę kompletnie nic w tym złego. Failem by było gdyby ta linia była z góry narzucana ale NIE JEST.

 

 

pamiętam, ze na "Niemożliwym" kilka razy skorzystałem z tej opcji, by nie nadziać sie na dodatkowych przeciwników przy minimalnym zasobie magazynku (to po 1).

i jak dla mnie była to jedna z lepszych opcji, ponieważ pozwala swobodnie skupić sie na panującym tam klimacie, który prawie nie ma sobie równych :D

 

0 niepotrzebnego biegania, fabula idzie do przodu, cały czas akcja - rewelacja(to po 2 i 3).

 

p.s

glitch na kasę mi pomógł, bo sie spieszyłem z platyna :/ teraz żałuje.

Edytowane przez 4 mE
Odnośnik do komentarza

Nom ekstra by było ale pamiętam, że demo jedynki to była tragedia.

 

Teraz jak sobie przypomnę - beka, pamiętam jak ograłem demo to dziwiłem się czym ludzie się podniecają przecież ta gra to "syf" hehe. Demo było okropne zamiast zachęcać to zniechęcało maksymalnie, jedno z gorszych w jakie grałem. Dobrze, że mimo wszystko jednak sprawdziłem fulla no i, no i zmieniłem zdanie o milion stopni.

 

Rzeczywiście ten fragment z E3 byłby idealny na demo.

Odnośnik do komentarza

A mnie sie demo podobalo :D Nawet nie chodzi o to co sie w nim dzialo, bo wialo nuda na kilometr, jednak jak tylko je odpalilem i zobaczylem ciemne korytarze, od razu odczulem zaszczucie i chcialem sprawdzic fulla. Teraz chce w grudniu ograc jedynke raz jeszcze, przed dwojka. Zastanawiam sie, czy moze trafi na PSN jak np. AC ;)

Odnośnik do komentarza

dokładnie, tak samo oddziałało na mnie    : (    negatywnie!<br>w zyciu bym nie powiedzial, ze jeszcze do niej wrócę( po tym co zobaczylem, raczej nie ).<div>na gre natrafilem przypadkiem u kumpla, ktory szybko zapoznal mnie z mechanika, stad moje zainteresowanie owa - kolejna częścią.

 

</div><div><br></div><div><br></div><div>co to za plotki ?</div>

Edytowane przez 4 mE
Odnośnik do komentarza

Oglądając ten nowy materiał-gameplay nasuwa mi się jedna myśl. Ostatnimi czasy szczególnie właśnie przy sequelach zachodzi jak ja to nazywam "syndrom Uncharted" ;p albo słynne "bigger, better and more badass" (kapitalny tekst Cliffiego). Akcja, skrypty, wy(pipi)ione akcje no wygląda to co najmniej zaje.biście teraz tylko żeby przy tej "adrenalinie" udało im się zachować elementy survival horroru: zaszczucie, strach. I chociaż "trochę" jakieś zagadki, puzzle tak jak w jedynce do tego ciekawa fabuła i killer murowany.

 

A co dema to great fucking news, 22 grudnia szykuje się kosmos aktualizacja bo jeszcze demo LBP2.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

demo jest na hong kong store. Skończyłem i w sumie bez szału- jakbym grał w dlc do jedynki. Ważne przynajmniej że dalej trzyma w napięciu

 

A graficznie jest duża poprawa czy tylko drobny lifting + nowe plansze dają takie wrażenie? Jakieś nowe bronie i sekwencje walki wręcz czy to samo? Isaac się też nic nie odzywa?

Odnośnik do komentarza

tak, wiec według mnie to wciąż stary, świetny klimat DS1 z nowymi lokacjami w którym nie koniecznie pod szlifowano grafię(bynajmniej grajac w demo tego nie uswiadczylem).

- szybko rozgrywająca sie akcja, chodź zanim do niej doszło przeszedłem przez 3'grodzie w których panowała kompletna pustka :( cisza przed burza :) byla jakaś mala zagadka z załączeniem 0'owej grawitacji, następnie po przejściu dalej miałem ala Boos'a, a chwile później inwazje Nekromorf'ow,

-cieszy mnie ułatwiona opcja uzupełniania stazy przez wciśniecie samego T, tak jak w przypadku życia jest to "O".

-karabin troszeczkę zmodyfikowany + nowa bron rażąca prądem(dobra na chmary obcych, jak te dzieciaki).

-wciąż istnieje automatyczne naprowadzanie do celu, tyle ze w bardziej opływowym kształcie.

sorrki za błędy itd.

Wesołych Świat.

Edytowane przez 4 mE
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...