Skocz do zawartości

Medal of Honor


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

DICE kolejny raz wprowadza swoje bezmózgie pomysły w życie. Nie chcę mi się rozpisywać, technicznie mi beta działała bez zarzutu (bez zwisów), natomiast szwankowało oświetlenie np. kolimator od AK nagle stał się biały o_O

 

a wracając do gry to napiszę tylko tak - bronie zero recoila, snajperka się giba jak w CoDzie jednak bez możliwości wstrzymania oddechu. Efekt? Nikt snajpy nie używa - lepiej wziąć M16/AK albo nawet mniejsze bronie z odpowiednim celownikiem by zdejmować ludzi z daleka. No kur.wa czy tam ktoś mysli w ogóle?

Odnośnik do komentarza

Co?! to na co mi ta snajperka? :blink: Chyba "prawdziwi żołnierze", którzy pomagali przy produkcji gry nigdy nie korzystali z tej broni, albo naoglądali się Terminatora i strzelają bez zastanowienia na oślep.

Jeśli tak zostanie to nawet nie będę się zastanawiał nad tym tytułem, choć i tak miał u mnie niskie notowania.

Odnośnik do komentarza

Gra się dosyć przyjemnie ale jakiegoś większego szału nie ma. Grafika i animacja mogłyby być lepsze. Poza tym niby DICE robiło multi i użyło silnika tego z BF'a a zniszczalność otoczenia wydaje mi się, że jest znacznie mniejsza. Wkurza strasznie to przycinanie jak mnie zabijają i w ciągu ok. 3h gry konsola mi się zawiesiła trzy razy :| Na dodatek raj dla kamperów, jak ktoś dobrze się schowa to może być spory problem, żeby go znaleźć bo nie ma killcama. No i oczywiście powtórka z BF'a - brak możliwości czołgania się...

Odnośnik do komentarza

Nie mam pojęcia jaki cel przyświecał twórcom Medal of Honor by zrobić betę i zaprosić tyle tysięcy graczy, jakbym złożył preorder i dostał coś takiego to czułbym się oszukany. Ta gra nie jest godna roku 2010, nie korzysta w ogóle z rozwoju gatunku multiplayerowych FPSów. Ja wiem, że jeszcze dużo czasu do premiery ale niesmak i tak pozostanie a do każdej recenzji podejdę z bardzo dużą rezerwą (gry EA mają to do siebie, że dostają super noty a potem się okazuje po kupnie, że już tak fajnie nie jest) i nawet oceny rzędu 9 nie przekonają mnie do tej gry. 

 

Dla fanów MW2 ta gra mogła być nadzieją na urozmaicenie, ale moim zdaniem szkoda czasu. Jako fan Battlefielda czekam na dodatek Vietnam, a z listy hitów tegorocznej jesieni wykreślam MoHa. Nie żałuję, że gra jest tak bardzo wspierana na PS3... 

 

 

Odnośnik do komentarza

DICE kolejny raz wprowadza swoje bezmózgie pomysły w życie. Nie chcę mi się rozpisywać, technicznie mi beta działała bez zarzutu (bez zwisów), natomiast szwankowało oświetlenie np. kolimator od AK nagle stał się biały o_O

 

a wracając do gry to napiszę tylko tak - bronie zero recoila, snajperka się giba jak w CoDzie jednak bez możliwości wstrzymania oddechu. Efekt? Nikt snajpy nie używa - lepiej wziąć M16/AK albo nawet mniejsze bronie z odpowiednim celownikiem by zdejmować ludzi z daleka. No kur.wa czy tam ktoś mysli w ogóle?

 

Po pierwsze, nie szwankuje oświetlenie tylko kolor tekstury się czasem nie wczytuje ale whatever.

 

Po drugie, gram 4 h i gra zawiesiła mi się 1 raz.

 

Po TRZECIE zanim zaczniesz grać to wymień sobie pada bo gdy masz snajperke i gdy wciśniesz lewą gałke efekt wstrzymania oddechu jest taki sam jak w CoD.

 

Po czwarte Qb3k lagi to masz chyba w głowie. Na 30 meczy miałem jeden z którego odrazu wyszedłem przez lagi a reszta jest niewyczuwalna pozatym serwery cały czas są stawiane.

 

I Qb3k jak nie masz nic ciekawego do napisania to daruj sobie.

 

Nikt nic nie pisze o trybach gry, Kill Strikeach. Dla mnie ta gra to połączenie CoD 4 z BC2. Kill Strike to odpowiednik skilla w tej grze (tak jak w CoD 4) a nie jak w MW 2 szczęścia co mi spadnie w kartonie. I mortara nie dostajesz za darmo jak w BC2.

 

Są dwa tryby gry jeden (Mission) na wzór gorączki z BC2, drugi (Team Assault) czyli team deadmatch.

 

W trybie Mission można wsiąść do bodajże M3A3 Bradleya z BC2 i zasiać chaos w szeregach wroga.

 

To BETA i zdażają się drobne bugi ale ja widzę potencjał w tej grze. A jeżeli w pełnej wersji dodadzą mi pare innych trybów gry i jeszcze coś na wzór Search and Destroy to dla mnie będzię Must Have.

 

 

Odnośnik do komentarza

 

Po pierwsze, nie szwankuje oświetlenie tylko kolor tekstury się czasem nie wczytuje ale whatever.

 

Po drugie, gram 4 h i gra zawiesiła mi się 1 raz.

 

Po TRZECIE zanim zaczniesz grać to wymień sobie pada bo gdy masz snajperke i gdy wciśniesz lewą gałke efekt wstrzymania oddechu jest taki sam jak w CoD.

 

Po czwarte Qb3k lagi to masz chyba w głowie. Na 30 meczy miałem jeden z którego odrazu wyszedłem przez lagi a reszta jest niewyczuwalna pozatym serwery cały czas są stawiane.

 

I Qb3k jak nie masz nic ciekawego do napisania to daruj sobie.

 

Nikt nic nie pisze o trybach gry, Kill Strikeach. Dla mnie ta gra to połączenie CoD 4 z BC2. Kill Strike to odpowiednik skilla w tej grze (tak jak w CoD 4) a nie jak w MW 2 szczęścia co mi spadnie w kartonie. I mortara nie dostajesz za darmo jak w BC2.

 

Są dwa tryby gry jeden (Mission) na wzór gorączki z BC2, drugi (Team Assault) czyli team deadmatch.

 

W trybie Mission można wsiąść do bodajże M3A3 Bradleya z BC2 i zasiać chaos w szeregach wroga.

 

To BETA i zdażają się drobne bugi ale ja widzę potencjał w tej grze. A jeżeli w pełnej wersji dodadzą mi pare innych trybów gry i jeszcze coś na wzór Search and Destroy to dla mnie będzię Must Have.

 

 

 

Ma rację. Mi też w ciągu ok. 4h przydarzyła się jedna zwiecha, przy odpalaniu tablicy wyników. Przestałem zaglądać na wyniki, gra przestała się wieszać :D I przez ok 4h też nie miałem żadnych lagów.

 

Strasznie denerwuje zerowy odrzut, i dwusekundowe opóźnienie gdy giniemy.

Nędznie prezentują się te dwie mapy które udostępnili, w porównaniu do tych z CoDa są strasznie smętne i to będzie imo największy problem tej gry.

 

Generalnie demo pozytywnie mnie zaskoczyło, bo po wielu opiniach spodziewałem się najgorszego. Okazało się że na Frostbite też może być szybko i dynamicznie (prawie jak w CoD :D), sama rozwałka jast bardzo przyjemna.

 

Ciekawie prezentuje się system tworzenia klas który obejmuje zaledwie 3 kategorie dodatków do broni. Narazie mało odblokowałem i nie miałem żadnych dylematów jaki dodatek wybrać, ale liczę że większa liczba dodatków urozmaici i skomplikuje tworzenie klas.

 

Największe wrażenie wywarł na mnie dość odważny podział uzbrojenia na strony konfliktu. Jako talibowie nie weźmiemy do łapy eMki czy minimi, jako Tier 1 nie postrzelamy za AK, PKM czy dragunowa (wyjątkiem jest tutaj MP7, ale będzie tylko w limitce więc się nie liczy :D ). Dość odważne rozwiązanie, ale nadaje grze realizmu. Przyznam że od zawsze cicho marzyłem o takim rozwiązaniu, i mam nadzieją że twórcy nie porzucą tej idei.

 

Co do jakości samej bety to rzeczywiście jest się do czego przyczepić, ale skreślanie całego projektu na podstawie bety która w założeniach jest kodem wymagającym dopracowania, jest idiotyzmem. Pamiętam jak napalałem się na BF:BC2 i jak po ograniu dema zjechałem tą grę i kategorycznie skreśliłem z listy zakupów. Teraz gram codziennie w BF'a i śmieję się z siebie jak mogłem tak pochopnie ocenić grę na podstawie wycinka kodu.

 

Wątpię żeby MoH miał szanse w starciu z nowym CoDem (choć w głębi duszy marzę o tym) więc multi nr 1 w tym roku będzie zapewne Black Ops który pretenduje na duchowego następcę CoD4. Jeżeli jednak CoD:BO okaże się taką samą kaszanką jak MW2, wtedy MoH ma szansę zawojować, przynajmniej w mojej konsoli.

Odnośnik do komentarza

 

snajperka się giba jak w CoDzie jednak bez możliwości wstrzymania oddechu.

 

 

 

 

Po TRZECIE zanim zaczniesz grać to wymień sobie pada bo gdy masz snajperke i gdy wciśniesz lewą gałke efekt wstrzymania oddechu jest taki sam jak w CoD

 

To może ktoś się wreszcie zdecyduje jak jest z tą snajperką ? <_<

Odnośnik do komentarza

Wątpię żeby MoH miał szanse w starciu z nowym CoDem (choć w głębi duszy marzę o tym) więc multi nr 1 w tym roku będzie zapewne Black Ops który pretenduje na duchowego następcę CoD4. Jeżeli jednak CoD:BO okaże się taką samą kaszanką jak MW2, wtedy MoH ma szansę zawojować, przynajmniej w mojej konsoli.

 

cool_story_bro2.jpg

 

Za dużo marzysz.

Odnośnik do komentarza

Największe wrażenie wywarł na mnie dość odważny podział uzbrojenia na strony konfliktu. Jako talibowie nie weźmiemy do łapy eMki czy minimi, jako Tier 1 nie postrzelamy za AK, PKM czy dragunowa (wyjątkiem jest tutaj MP7, ale będzie tylko w limitce więc się nie liczy :D ). Dość odważne rozwiązanie, ale nadaje grze realizmu. Przyznam że od zawsze cicho marzyłem o takim rozwiązaniu, i mam nadzieją że twórcy nie porzucą tej idei.

 

 

 

Zobacz na drzewko unlocków, z odpowiednią rangą można używać broni przeciwników.

Odnośnik do komentarza

No przepraszam, ale na swoim łączu 6 mbit z Netii lagi MAM. I są one podobne do gearsów- strzelam- nic się nie dzieje. Trzeba mierzyć tam gdzie pobiegnie przeciwnik, wyczuwać laga. Nie wiem, może to wina tego, że grałem zaraz jak betę udostępnili, może mieli jakieś problemy. Ale to nie zmienia faktu, że ta gra ssie i to ostro. Zero recoila, spawny na przeciwnikach, beznadziejne mapy i za niski jak na tak szybką rozgrywkę fps.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...