Skocz do zawartości

Next-Gen Guilty Gear

Featured Replies

  • Odpowiedzi 314
  • Wyświetleń 35,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wpadła mi platyna w GG a... ...nawet nie potrafię w to grać

  • )  Nie wiem jak to zrobili,że obecny krzyżak łoniaka jest jeszcze większą s(pipi)iną niż ten od 360'tki. Jedyne do czego się nadaje to mortal,bo tam nie ma skosów przy specjalach.

  • To kiedyś tej mody nie było?

Opublikowano

No ja ostatnio w bijatykę młóciłem za czasów VF4 Evo na PS2. Pamiętam ten giga poradnik do każdej postaci w specjalnym PSX Extreme, liczenie klatek itd.   :banderas:

Dzisiaj spróbuję to kupić, zobaczymy czy podejdzie.

Opublikowano

Mnie od dłuższego czasu kusi ten tytuł, ale wstrzymuję się z uwagi na te kombinacje z zakładaniem kont US. Jeśli gra wyjdzie oficjalnie w europie to kupię, tym bardziej że w perspektywie jest nowy mortal za 2 miesiące, więc za dużo do ogarniania by było, a to już nie te czasy że siedziało się przed konsolą pół dnia.

Opublikowano

No ja Mortala odpuściłem, ale u mnie zawsze Samurai Showdown, GG czy KoF były wyżej (w ogóle bijatyki 2D).  Kombinacji z kontami znowu, aż tak dużej nie ma. Ot zakładasz konto US, kupujesz doładowania do psn, kupujesz grę, grasz na swoim koncie głównym. Choć z drugiej strony rozumiem każdego kto wolałby poczekać na premierę w EU, sam by się wstrzymał, ale cena była dobra i sama gra jednak prędko się w Europie nie ukaże (jeśli w ogóle) :)

Opublikowano

I know right :frog: 

 

Gdyby nie Mortal to bym pewnie się skusił. Poza tym - jeśli wydawca ma w (pipi)e Europę, a ludzie i tak importują/kupują z US, to dalej będzie mieć nasz rynek w dupsku.

Opublikowano

No to prawie jak czekanie na serię SMT w EU, minus ostateczne pojawienie się na rynku :reggie:

Edit: Po prostu gra jest niszowa, rynek amerykański jaki by nie był ma swoje tradycje jeśli chodzi o społeczność związaną z fighterami. ASW pewnie nie opłaca się wydać gry i tyle. Jest też zdecydowanie mniej przystępna niż dajmy to BlazBlue (akurat tej serii nie lubię).

@wet_willy

Jako, że wiesz dużo więcej to spytam: Są już jakieś plany innych postaci w DLC ?

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie co do gierki, zanim pacnę w BUY IT.

 

Ja ogólnie lubię gry, gdzie widać, że ktoś włożył sporo czasu w naukę. Dlatego lubiłem VF, gdzie lama-button masher miał małe szanse na zwycięstwo z dobrym graczem. Tam były widoczne różnice, gdzie z jednej kombinacji można było wyprowadzić różne juggle, zarówno łatwe, jak i hardcorowe i po tym można było zobaczyć, kto ogarnia.

Czy tutaj jest podobnie, czy raczej dzikie napieprzanie w pada może procentować?

Opublikowano

Capo w tej grze liczy sie tylko skill znajomosc matchupu i czas jest poswiecony jak ktos gra lepiej to konczy sie na staniu w rogu i blokowaniu az do smierci. Zapytaj Sobana 

Opublikowano

Ale teraz bedziesz mial kilku nowych graczy z ktorymi mozesz sie uczyc podstaw. Biorac pod uwage ze gry i tak nie sprzedasz to calkiem duzy boost do motywacji :D

Opublikowano

Dodaj mnie do znajomych. Widze ze ty doceniasz w tej grze system i nie bedziesz wymiekal bo 10 przegranych walkach wiedzac ze posiweciles grze 10h i nie grasz jak Japonczykl :D

Opublikowano

Na razie tylko lekko popykam na spróbowanie.

Żonka jest u mnie do końca tygodnia (uroki życia na obczyźnie) i inaczej spędzam wolny czas ;)

Opublikowano

W ogóle najtrudniejszą rzeczą związaną z GG, było nauczenie się kilku theme'ów z tej gry. OST jest napchany shreddingiem. Utwory z GG razem z serią YS, to naprawdę całkiem zgrabna kolekcja cięższej muzyki instrumentalnej. Zresztą Japonia i zafascynowanie stylem Yngwiego M.  to długa historia, nie tyko w muzyce z gier.
.

Opublikowano

Wygląda na to, że obniżnka na us ruszyła polską scenę GG:)

jak na razie zrobiłem część tutorialu i sprawdziłem ciosy Venoma i I-no. Jak na razie nie mam za bardzo orientacji w wojownikach, więc jeszcze nie wiem na kim skupie się na początku. 

Myślę, że się wkręce. A wiem po sobie, że jak przyżre mi gra to dłuugo pogram.

A swoją drogą soundtrack daje rade! Świetnie to wszytsko ze sobą się miksuje.

Opublikowano

Potwierdzam efekt początkowego WOW tego tytułu.

Jak na razie robię sobie tutorial, ale już widzę, że jest sporo rzeczy do ogarniania w trakcie walki i dużo różnych opcji i wyjść z sytuacji. Fajno.

 

No i muza. Słyszałem tylko parę nut, ale bardzo mi leżą. Gitarka w menu za(pipi)iaszcza.  :greeting:

Opublikowano

Ech niektóre triale z mission mode dają mi w kość i to wcale nie te dłuższe tylko np. Chipp i jego 6P-6H-632146H , grrr za długa przerwa od bijatyk.

Opublikowano

Chipp jest dosc ciezka manualnie postacia bo wszystko trzeba robic zazwyczaj mega szybko. Ale to jest Guilty Gear czas poswiecony w treningu procentuje dosc szybko i powaznie z kazda sesja widac postep a z czasem jest bardzo latwo zaczac kazda postacia. Ja teraz z Slayera przeskoczylem na Fausta dla odmiany i po 3h w treningu i vs wygrywam 80% walk XD

Opublikowano

Damn, Faust i jego nieprzewidywalność xD Chippa od zawsze lubiłem, zresztą wreszcie udało mu się zostać prezydentem własnego kraju :D

Opublikowano

Ja zawsze Chippem chcialem grac i co kolejna odslone GG do niego wracam tylko po to zeby sobie przypomniec ze ja w zyciu z moja defensywa nie bede mogl grac postacia ktora ginie na 2 combosy, ma najgorszego bursta w grze do tego jest piekielnie trudny nie tyle manualnie co w temacie poruszania sie obeznania sie z teloportami ( i na koniec wlasnie manualnie ) Slayer 4 Life

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.