Skocz do zawartości

Next-Gen Guilty Gear


Patoslaw

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie od dłuższego czasu kusi ten tytuł, ale wstrzymuję się z uwagi na te kombinacje z zakładaniem kont US. Jeśli gra wyjdzie oficjalnie w europie to kupię, tym bardziej że w perspektywie jest nowy mortal za 2 miesiące, więc za dużo do ogarniania by było, a to już nie te czasy że siedziało się przed konsolą pół dnia.

Odnośnik do komentarza

No ja Mortala odpuściłem, ale u mnie zawsze Samurai Showdown, GG czy KoF były wyżej (w ogóle bijatyki 2D).  Kombinacji z kontami znowu, aż tak dużej nie ma. Ot zakładasz konto US, kupujesz doładowania do psn, kupujesz grę, grasz na swoim koncie głównym. Choć z drugiej strony rozumiem każdego kto wolałby poczekać na premierę w EU, sam by się wstrzymał, ale cena była dobra i sama gra jednak prędko się w Europie nie ukaże (jeśli w ogóle) :)

Odnośnik do komentarza

No to prawie jak czekanie na serię SMT w EU, minus ostateczne pojawienie się na rynku :reggie:

Edit: Po prostu gra jest niszowa, rynek amerykański jaki by nie był ma swoje tradycje jeśli chodzi o społeczność związaną z fighterami. ASW pewnie nie opłaca się wydać gry i tyle. Jest też zdecydowanie mniej przystępna niż dajmy to BlazBlue (akurat tej serii nie lubię).

@wet_willy

Jako, że wiesz dużo więcej to spytam: Są już jakieś plany innych postaci w DLC ?

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Jeszcze jedno pytanie co do gierki, zanim pacnę w BUY IT.

 

Ja ogólnie lubię gry, gdzie widać, że ktoś włożył sporo czasu w naukę. Dlatego lubiłem VF, gdzie lama-button masher miał małe szanse na zwycięstwo z dobrym graczem. Tam były widoczne różnice, gdzie z jednej kombinacji można było wyprowadzić różne juggle, zarówno łatwe, jak i hardcorowe i po tym można było zobaczyć, kto ogarnia.

Czy tutaj jest podobnie, czy raczej dzikie napieprzanie w pada może procentować?

Odnośnik do komentarza

W ogóle najtrudniejszą rzeczą związaną z GG, było nauczenie się kilku theme'ów z tej gry. OST jest napchany shreddingiem. Utwory z GG razem z serią YS, to naprawdę całkiem zgrabna kolekcja cięższej muzyki instrumentalnej. Zresztą Japonia i zafascynowanie stylem Yngwiego M.  to długa historia, nie tyko w muzyce z gier.
.

Odnośnik do komentarza

Wygląda na to, że obniżnka na us ruszyła polską scenę GG:)

jak na razie zrobiłem część tutorialu i sprawdziłem ciosy Venoma i I-no. Jak na razie nie mam za bardzo orientacji w wojownikach, więc jeszcze nie wiem na kim skupie się na początku. 

Myślę, że się wkręce. A wiem po sobie, że jak przyżre mi gra to dłuugo pogram.

A swoją drogą soundtrack daje rade! Świetnie to wszytsko ze sobą się miksuje.

Odnośnik do komentarza

Chipp jest dosc ciezka manualnie postacia bo wszystko trzeba robic zazwyczaj mega szybko. Ale to jest Guilty Gear czas poswiecony w treningu procentuje dosc szybko i powaznie z kazda sesja widac postep a z czasem jest bardzo latwo zaczac kazda postacia. Ja teraz z Slayera przeskoczylem na Fausta dla odmiany i po 3h w treningu i vs wygrywam 80% walk XD

Odnośnik do komentarza

Ja zawsze Chippem chcialem grac i co kolejna odslone GG do niego wracam tylko po to zeby sobie przypomniec ze ja w zyciu z moja defensywa nie bede mogl grac postacia ktora ginie na 2 combosy, ma najgorszego bursta w grze do tego jest piekielnie trudny nie tyle manualnie co w temacie poruszania sie obeznania sie z teloportami ( i na koniec wlasnie manualnie ) Slayer 4 Life

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...