Opublikowano 23 lipca 201014 l No ja też się cieszę, poza tym sandoboxy mają swoje ograniczenia, pomimo ogromu świata. Jak pop-up (to jest najgorsze), czy padająca momentami na ryj animacja.
Opublikowano 31 lipca 201014 l Kolejny kawałek gameplay'u: http://www.youtube.com/watch?v=EEJU8DHpaI8
Opublikowano 31 lipca 201014 l Już się nie mogę doczekać premiery. Szykuje się świetna gra z "wybuchowym" gameplay'em. Tytuł w sam raz do zrelaksowania się po ciężkim dniu.
Opublikowano 31 lipca 201014 l Cholera, znowu pokazują te hale... Chcę zobaczyć jakieś nowe lokacje, bo nie wierzę, że akcja dzieje się tylko w tak industrialnych miejscówkach. Co tam jeszcze, zajebiście wygląda ten odskok z piruetem od osłony. Fajnie wygląda też wymijanie rakiet. Jest efekciarsko i to mi się podoba.
Opublikowano 2 sierpnia 201014 l Czas na kolejny gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=670vXC93IiY&feature=player_embedded Akcja,akcja i jeszcze raz akcja ;]
Opublikowano 2 sierpnia 201014 l Fajna jest sekwencja na tym pędzącym wagonie i ostrzeliwanie zbliżających się rakiet w slow motion.
Opublikowano 5 sierpnia 201014 l Ten główny typek to parodia Snake'a i pedalskiego Raidena. Polecam to obejrzeć. :] http://www.gametrailers.com/video/preview-vanquish/702552
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l Kolejny trailer: http://www.youtube.c...h?v=_mM6HAHeh7I Walka z bossem to akcja w najczystszej postaci . Edytowane 6 sierpnia 201014 l przez sprite
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l wow. jest akcja, jest szybkosc.... mmmm czekam :> srednio podoba mi sie pomysl z wprowadzeniem jakiegos lasku/dzungli do gry. myslalem, ze dostane same industrialne lokacje
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l To David Hayter tam "chrypie", czy mi sie zdaje? Poza tym motyw papieroska sobie mogli darowac, bo jeszcze zaatakuja sege kluby rodzicielskie za propagowanie palenia ( chociaz ich dzieci zapewne juz popalaja w szkolnych kiblach)
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l to Gideon Emery http://www.google.pl/search?q=Gideon%20Emery&um=1&ie=UTF-8&tbo=u&tbs=vid:1&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wv
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l Nowy trailer, szczególnie robi wrażenie zapadająca się droga. No i widać nową lokację, jakiś las. http://www.gametrailers.com/video/gc-10-vanquish/702606
Opublikowano 20 sierpnia 201014 l Gameplay z GC. http://gamersyde.com/stream_vanquish_gc_gameplay-16721_en.html
Opublikowano 21 sierpnia 201014 l Vanquish demo - 2 września http://www.vg247.com/2010/08/21/vanquish-demo-set-for-september-2-on-psn-and-xbl/ No to sprawdzimy co w trawie piszczy
Opublikowano 21 sierpnia 201014 l Vanquish demo - 2 września http://www.vg247.com...on-psn-and-xbl/ No to sprawdzimy co w trawie piszczy Co to, sezon na dema ? Vanquish, Star Wars, Enslaved. Do tego jeszcze bety: AC:B, LBP2. Będzie co sprawdzać do okresu wysypu gier.
Opublikowano 23 sierpnia 201014 l No to sprawdzimy co w trawie piszczy ...w zasadzie sprawdzimy, co w robotach piszczy (i ewentualnie naprawimy za pomocą gnata)
Opublikowano 24 sierpnia 201014 l http://www.gametrailers.com/video/gc-10-vanquish/703432 http://www.gametrailers.com/video/gc-10-vanquish/703434
Opublikowano 25 sierpnia 201014 l Kolejny trailer: http://www.joystiq.com/2010/08/24/vanquishs-pre-order-tri-weapon-pack-highlighted-in-new-trailer/
Opublikowano 25 sierpnia 201014 l jak dla mnie to te ślizgi na 100 metrów z tą animacją wyglądają dennie, wręcz prostacko.
Opublikowano 1 września 201014 l Kolejny gameplay: http://www.gametrailers.com/video/argus-core-vanquish/703852
Opublikowano 1 września 201014 l Pograłem, przeszedłem demko i cóż można powiedzieć. Akcja goni akcję, jest mega płynnie, widowiskowo i co najwazniejsze strzela się z przyjemnością do każdego rodzaju przeciwnika. Mamy 3 rodzaje broni plus granaty. Z shotguna nawet chyba nie skorzystałem za to z pozostałych dwóch giwer jak najbardziej. Samą przyjemnośc sprawia wogóle zmiana broni. Trzon broni jakby pozostaje w ręku a klikając jeden z przycisków kierunkowych odpowiedzialnych za zmianę broni ta.. się transformuje ze świetną, płynną animacją. Trzeba przyznać że wygląda to elegancko. Od strony technicznej jest dziwnie. Na plus na pewno płynność, jakość animacji naszego hiroła, ilość ruchomych elementów na ekranie (przeciwnicy, wybuchy, rakiety, rozbłyski) no i design tego świata. Na minus- niestety jakość tekstur i ostrość obrazu, która pewnie maskuje techniczne wady produktu. Mam nadzieję że nie jest to wina słabego portu na Ps3, tylko tego że gra tak po prostu wygląda.
Opublikowano 1 września 201014 l Autor Porównanie PS3 v 360 Generalnie wyglądają tak samo - na screenach wersja na XO trochę wyblakła jest. Widać że jak się Paltinum wzięło do programowania na PS3 to im to wychodzi, szkoda że przed Bayonettą na to nie wpadli
Opublikowano 1 września 201014 l Gdzieś czytałem, że demo Vanquish na X360 zajmuje 467mb a wersja na PS3 711mb W sumie spora różnica.
Opublikowano 1 września 201014 l Ale miłe zaskoczenie i szok ;]. Bardzo przyjemna gra - demo, filmiki stanowczo mnie odpychały ale demko podobało mi się. Plus przede wszystkim za to, że gra jest płynna, nie przycina. Strzela się przyjemnie no i czuć inspirację Girsami choć tak sobie udaną. A walka z tym bossem - robotem mega przyjemna, świetnie wyglądają te jego transformacje. Gra jest strasznie dzika co mnie właśnie odpychało na filmikach od niej ale w praniu pasuje, nie przeszkadza taki charakter gry. Tylko trochę zbyt "japońsko" jak dla mnie. Graficznie tak jak Jakim pisał nierówno. Niby ładnie niby płynnie (świetne te transformacje), dużo się dzieje na ekranie ale bez jakiejś większej podniety. Właśnie ta ostrość obrazu chyba niszczy trochę ogólny odbiór pewnie kolejna gra która nie jest w 720p ;/. Demo przekonało mnie do zakupu kiedyś tam jak stanieje ;].
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.