Skocz do zawartości

Two Worlds II: The Temptation


Roofiii

Rekomendowane odpowiedzi

      Pierwotnie omawiany projekt był planowany jako dodatek do wydanego w 2007 roku polskiego cRPG. Developer spłodził tyle nowych pomysłów, iż The Temptation stało się prawowitym sequelem.

 

     Akcja Two Worlds II rozpocznie się 5 lat po zakończeniu historii części pierwszej. Nasz bohater wyląduje w więzieniu. Co gorsza, będzie musiał co miesiąc oddawać część sił życiowych swojej siostrze, w której ciele uwięziony jest jeden z bogów. Te dość bolesne operacje sprawią, że z potężnego bohatera, stanie się zwykłą lebiodą i gracz będzie na nowo musiał gromadzić wszystkie punkty doświadczenia, skille i przedmioty. Może to nieco naciągane, ale sprytne. Z pomocą tajemniczego osobnika wydostaniemy się z więzienia i dostaniemy szansę na uwolnienie siostry z tego niezwykle ciężkiego brzemienia ? oczywiście nie za darmo. Prowadzeni przez kolejne zadania będziemy zdobywać nowe informacje, jak pokonać Gandohara. Cofniemy się do jego przeszłości i poznanych w pierwszej części wątków, autorzy obiecują też kilka fajnych zwrotów akcji.

 

Teaser Trailer:

 

 

 

Gameplay:

 

 

http://www.youtube.c...nger_r2-2r-3-HM

 

Screenshots:

 

http://www.miastogie...X=1200&rozY=700

 

http://www.miastogie...X=1230&rozY=824

 

http://www.miastogie...X=1200&rozY=700

 

http://www.miastogie...X=1200&rozY=700

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Orzeszek87

Mi tam "jedynka" się podobała. miała dużo bugów, było parę skilli co nie robiły dosłownie nic, grafika do dupy, ale to była pierwsza zcalakowana gra przemnie :teehee: no i ostatni boss (470gamescora za utłuczenie beja) to było to!

Odnośnik do komentarza

Framerate był do dupy ale grafika dawała radę. Gra była trochę ładniejsza od Obliviona między innymi przez pełne cieniowanie obiektów (Obek miał cieniowanie postaci a cała reszta obiektów nie posiadała cieni).

 

A wracając do TWII - nie wierzę w tą grę. Jako erpeg może być ona conajwyżej średnia jeśli nie kiepska (A taka była jedynka). Ten developer nie umie robić nawet średnio dobrych erpegów więc jedynymi plusami dwójki moga być oprawa audio-video oraz otwarty świat gry. Główna wartwa fabularna oraz zadania poboczne będą zapewne tak samo idiotyczne i niespójne jak w pierwszym TW. Tak wróżę panowie bo jedynka według mnie nie posiadała nawet potencjału do bycia dobrym erpegiem. A to oznacza jedno - beztalencie twórców, którzy w życiu nie zrobią dobrej (ba! średniej nawet) gry.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87

Gooral grałes w Two Worlds na pc czy Xboxie? uwierz mi, że to dwie różne gry. na pc wyszło pierdyliard patchy i dodatków przez co gra była nawet interesująca, na klocka wyszło kilka i wyszło... bardzo kiepsko. Nie pierwszy raz gra zapowiada sie na och i ach a wychodzi balas takie życie.

Odnośnik do komentarza

Ja tu mówię o fabule, konstrukcji świata, wątkach pobocznych, mechanice rozgrywki, a ty mi z patchami wyjeżdzasz. Patche może i poprawiają stronę techniczną tego tytułu ale nie stronę merytoryczną. A do niej mam największe zastrzeżenia i to napisałem w poprzednim poście.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Dziś natknąłem się na 2 gameplaye maga i wojownika na X360 z TW II i postanowiłem odświeżyć temat.

 

1. http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-two-worlds/701296

 

2. http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-two-worlds/701294

 

Odrazu widać, że grafika nie jest tak piękna jak na pierwszych trailerach. Co do systemu wlki wojownikiem na trailerach widziałem jakieś akcje w których postać kopie z wyskoku, wykonuje akrobacje niczym jakiś ninja, plus efekt slow motion podczas walki, jakoś mi to wszystko nie pasuje do gry RPG. Ale biore pod uwage że gra będzie łączyła ze sobą wiele kultur, mam tylko nadzieje że nie wyjdzie z tego papka nie do zjedzenia. Co mi się podoba to system twożenia czarów na filmikach widać jak mag najpierw strzela bodajże lodową kulą, potem dodaje do tego czaru to że zamiast jednej kuli są trzy, a potem jeszcze do trzech kul dodał ożywienie summona efekt zobaczcie sami MASAKRA. Mimowszystko gra budzi we mnie sporo wątpliwiście i jak narazie pierwszeństwo ma u mnie Gothic 4.

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87

takie tworzenie czarów było już w jedynce two worlds :whistling: zaklecie nekromacji (tworzenie szkieletów) plus "karta" kuli ognia plus powiedzmy przyśpieszenia dawały nam "nadpobudliwe podpalone szkielety" modyfikacji kart było pierdyliard. ale magiem w jedynce nie dało się grać :verymad:

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...