Opublikowano 3 marca 201312 l Bez obrazy, ale te filmiki(pierwsze 3) to podstawy frajerskiego i żałosnego sposobu gry opartych na wykorzystywaniu idiotycznych rozwiązań zastosowanych przez Naughty Dog. Dziwie się, że ludzie tworzą filmiki chwaląc się swoim pseudo skillem -_- Edytowane 3 marca 201312 l przez karol666
Opublikowano 3 marca 201312 l Wtf??? A ja myślałem że to fagasy nigdy nie dotykający przycisku L1 psują ten multi. Nooby z was i tyle. Jak chcecie dilować z biegającym jak z cieczką i napie*dalającymi bez używania celowania userami Kał7 czy innego Rapid Fire M9 badziewia, bez wspomnianych technik, to droga wolna i powodzenia. Fakt kickback Quick Boom, to porażka, ale karwa każdy chcący liczyć się gracz musi umieć takie akcje. Edytowane 3 marca 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 3 marca 201312 l Mam max lvl na 4 legacy, od początku używam tylko ak-47 ze standardowym pistoletem, bez żadnych power weaponow/ofensywnych kickbackow/fleetfootow/bez wychodzenia z gry i bez wymienionych wyżej akcji i mimo tego mam K/D na poziomie 1.5, no ale wychodzi na to że nie jestem liczącym się graczem btw. to nie "fagasy" używający blindfire psują tą gry tylko naughty dog którzy nie mają pojęcia o dobrym zbalansowaniu MP Edytowane 3 marca 201312 l przez karol666
Opublikowano 3 marca 201312 l No wychodzi jednak że Nie.Pierwsza technika - Wack & Roll - to najlepsza obrona przed taktykami typu "Blindfire, blindfire + Punch". Sorry za ang. zwroty, ale przywykłem do oficjalnego forum U3 mp. Kolo wdusi kółko + kierunek, zostawiając Ci prezent w postaci granatu leżącego pod nogami. Przeżyjesz tylko jeśli w porę opanujesz Tę samą technikę tym samym "cancelując' animację melee i spier... poza zasięg eksplozji.Tap & Nade: Zostajesz zaskoczony od tyłu (khe khe) Masz 2 wyjścia: odwrócić się, wymierzyć i zginąć (jeśli zadano ci spory demage), albo w porę odskoczyć i zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia granatu, tym samym dając sobie czas na ucieczkę, lub kontratak. Jeśli gość ściga Cię z shotgunem, lub Kal7 - masz to samo najlepsze wyście.Wreszcie technika z 3-go filmiku; Co do kurfy nędzy jest nie teges ze skutecznym rzucaniem granatu, który i tak wybucha 100 razy wolniej niż w U2 i daje się go odrzucać nawet jeśli ląduje 2 metry od Ciebie??? Ps power weapons bywają tanie (SAS12, Hammer) ale przynajmniej grają swoją rolę - zmniejszają poziom kamperstwa. No i skoro preferujesz AK i pistolet, powinieneś czuć się świetnie w trybie klasycznym. Ps2 "btw. to nie "fagasy" używający blindfire psują tą gry tylko naughty dog którzy nie mają pojęcia o dobrym zbalansowaniu MP" To tez. Edytowane 3 marca 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 3 marca 201312 l Zmień sobie na otwarty(2). W internecie znajdziesz poradniki jak to zrobić Osobiście nie robiłem operacji zmiany NATa bo nie potrzebowałem,od razu miałem 2 Edytowane 3 marca 201312 l przez Lionel
Opublikowano 3 marca 201312 l Wreszcie technika z 3-go filmiku; Co do kurfy nędzy jest nie teges ze skutecznym rzucaniem granatu, który i tak wybucha 100 razy wolniej niż w U2 i daje się go odrzucać nawet jeśli ląduje 2 metry od Ciebie??? Ps power weapons bywają tanie (SAS12, Hammer) ale przynajmniej grają swoją rolę - zmniejszają poziom kamperstwa. No i skoro preferujesz AK i pistolet, powinieneś czuć się świetnie w trybie klasycznym. Problem w tym, że granata który odbija się od jakiejś powierzchni przeważnie nie da się odrzucić i wybucha praktycznie od razu (prawie jak quick boom), a power weapony takie jak hammer i rpg namierzają się automatycznie przy skokach i blindfire dając Ci darmowego fraga. Edytowane 3 marca 201312 l przez karol666
Opublikowano 3 marca 201312 l ^ To nie jest problem, a w zasadzie podstawa skutecznego używania granatów... <_< Jeśli chcesz to robić skutecznie musisz wpierw potrafić szybko przycelować i rzucić we właściwe miejsce, zwłaszcza kiedy kolo który właśnie skrył się za osłoną ma w łapach T-Bolt'a, czy inny badziew. Spójrz na moment od 0:10 do 0:45: Czy twoim zdaniem niszczę to mp, tylko dlatego że umiem rozumnie używać granatów? W U2 nie było w ogóle żadnego odrzucania granatów, a każdy z nich wybuchał wciągu sekundy, gdyby ta technika nie działała specjalne granaty używane do oczyszczania pomieszczeń z kamperami, byłyby prawie całkowicie zbędne i prawie wszyscy latali by z Quick Boom... Edit: Co do sztrzelania na oślep z broni wybuchowych - pełna zgoda. Z tym że żaden z ów filmików nie promuje takiej techniki. Edytowane 3 marca 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 3 marca 201312 l Nigdzie nie powiedziałem, że używanie czegoś takiego niszczy MP, tylko że coś takiego jest tanie i nie ma wiele wspólnego z fair play, osobiście nauczyłem się z temu przeciwdziałać i już teraz mi to bardzo nie przeszkadza. Ten filmik pokazuje jak koleś praktycznie bez większego wysiłku zdobywa 3-4 fragi - nie wymaga to jakiegoś większego skilla tylko poznania mechaniki działa takiego rzutu. Równie dobrze ktoś mógłby powiedzieć, że potrafi rozumnie używać blidnfire z kal-7(m9 ROF) czy też rozumnie podskakuje by automatycznie załatwić Cię z hammera
Opublikowano 3 marca 201312 l No dobrze, czy uważasz że bardziej fair play jest banda 4-5 kamperów wesoło popierdujących w jednym, bezpiecznym kącie, czy koleś/ babka który Sam wyczyści ich wszystkich za pomocą jednego skutecznie rzuconego granatu?Ten koleś z filmiku to ja i rzeczywiście nie kosztowało mnie to większego skilla, (może poza pierwszą akcją z 0:13). Nie wiem czy wiesz, ale w tym mp granaty można odrzucać nawet jak lądują parę metrów od Ciebie. Czy to jest wg Ciebie bardziej fair? Zresztą sam powiedziałeś że potrafisz dilować z tą techniką, więc każda opcja ma swoją alternatywę. Równie dobrze ktoś mógłby powiedzieć, że potrafi rozumnie używać blidnfire z kal-7(m9 ROF) czy też rozumnie podskakuje by automatycznie załatwić Cię z hammera No tak, bo granaty automatycznie lecą do celu jak pociski z Hammera podczas skoków.. Ale co tam, najlepiej jakby ta technika w ogóle nie działa i wtedy już prawie wszyscy biegali by z QB; I wtedy było by zapipiście. 8) Edytowane 3 marca 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 4 marca 201312 l W sumie to nie widzę związku z brakiem tej techniki a QB. Raczej 90-95% graczy jej nie zna... a nie zauważyłem aby każdy z nich używał QB. Ostatnio raczej częściej widzę nawet snajperkę niż QB. Dla jasności.. sam oczywiście QB używam, bo pasuje to do moich boosterów (śmiałek).
Opublikowano 4 marca 201312 l Cóż, Quick Boom to jedyne granaty których nie da się odrzucić bo wybuchają automatycznie. No i można mieć ich kilka jednocześnie. Timer działa nawet po zgonie, więc jak zginiesz zaraz po ich aktywacji masz jeszcze ponad 10-14 sekund na ich wykorzystanie po respawnie. To nadal najlepszy i najbardziej irytujący kickback, (timer powinien kończyć się automatycznie z chwilą zgonu). Mega Bomb i Cluster Bomb mają większy zasięg, ale wybuchają znacznie wolniej i dają się łatwo odrzucać - nawet gdy lądują 2 m. od twojej postaci, no chyba że przeciwnik potrafi nimi właściwie rzucać. Mimo wszystko jeśli używasz np. dopalacza Team Safe (Bezpieczna Drużyna) przed tym drugim i tak dość łatwo uciec. Gdyby zawsze dawało się je odrzucać, były by kompletnie zbędne w por. do QB. Jeśli któraś z wyż. wym. technik jest tania to jest nią metoda z drugiego filmiku, czyli Tap & Nade połączona z rzuconym QB. Reszta to naprawdę podstawy. Używają ich wszyscy grający w turniejach itp. Zwłaszcza Wack & Roll (pierwsze video) Edytowane 4 marca 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 4 marca 201312 l Z tego pierwszego filmiku właśnie mam największą bekę, szczególnie jak dwóch kolesi robi to samo i krążą wokół siebie przez kilkanaście sekund. W tym twoim gameplayu też masz taką akcję, że nie możesz trafić przeciwnika z pięści.
Opublikowano 4 marca 201312 l No, co? On też nie potrafił. I właśnie dlatego ta technika jest tak dobra. Bez wyuczonego od turlania po każdym melee, można skończyć z wybuchowym upominkiem pod nogami. A ci kolesie byli podstawieni. Edytowane 4 marca 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 4 marca 201312 l Wiem, że byli podstawieni, ale takie akcje właśnie najbardziej śmieszą. Nieraz miałem czy to w "starciu trzech drużyn" czy "każdy na każdego" że wpadało się w jakieś miejsce, a tam kilku pajaców próbowało się zabić w podobny sposób. Oczywiście zawsze załatwiało sie wszystkich i wiśta dalej.
Opublikowano 4 marca 201312 l Najzabawniejsze "momenty" to wychodzą od święta: W ostatnim przypadku nawet nie potrafiłem się wściekać.
Opublikowano 4 kwietnia 201312 l Otóż mam taki problem. Jakiś czas temu kupiłem nówkę edycji odkrywcy. Dziś postanowiłem wpisać kody, ten od edycji odkrywcy nie wchodzi, jest info, że jest już wykorzystany. Natomiast kod z edycji specjalnej wszedł, ale przedmiotów nie mam w grze. Jakieś rady ?
Opublikowano 4 kwietnia 201312 l Pytanie do tych którzy nadal grają w multi: http://www.youtube.com/watch?v=aoztJXwPyoU Ktoś ma pojęcie co to za utwór??
Opublikowano 4 kwietnia 201312 l Nie wiem czemu założyłeś, że trzeba grać w multi, aby to znać A propo trybu multi, nie ma problemów ze znalezieniem ludzi ? Planuje powrót do Uncharted.
Opublikowano 4 kwietnia 201312 l My Uncharted_no_lify tak mamy. Dzięks! Co do wyszukiwania ludzi, raczej zapomnij o polu DLC w trybie Klasyczny, czy Eliminacji. Od czasów F2P trochę ludzi przybyło, ale raczej nie zakupiło DLC. Najłatwiej idzie przyciąć w Team Death Match, Team Objective, Plunder i 2v2v2. Nawet w mapki z U2. Ps Korzystając z okazji polecam każdemu, komu zależy na bardziej skillowym multi w Uncharted oddanie swojego kudosa w tym temacie: http://community.us.playstation.com/t5/UNCHARTED-3-Drake-s-Deception/NERF-HIPFIRE-140-bleep-kudo-s-time-to-do-something/m-p/38642509#U38642509 - bo to badziewie nadal skutecznie obrzydza nie jeden mecz i radość płynącą z używania broni innej niż automaty. Edytowane 5 kwietnia 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 5 kwietnia 201312 l Niedawno skończyłem jakimś cudem 3 część Uncharted i nadal nie dowierzam...jak można było tak z&^$#ć taką serię x_X Oczywiście jest to moje prywatne zdanie, wiem że jest na pewno masa fanów również 3 części, ale po miodnej klimatycznie 1 i genialnej 2 spodziewałem się gry co najmniej trzymającej poziom. Graficznie jest wypas, lokacje też ok ale gameplay zmienili tak ostro że przecierałem oczy ze zdziwienia. Tzn. kupiłem trylogię i grałem w niedługich odstępach czasu dlatego tak to wychwyciłem, żeby nie myślał ktoś że nagle gameplay zmienili na JRPG czy racera Po prostu wszystko sknocili moim zdaniem - sterowanie jest teraz jakieś dziwaczne, spawn wrogów to już woła o pomstę do nieba, nawet model Eleny zrobili jakiś z przesadzonym makeupem 13latki i ogólnie przechodziłem modląc się żeby już gra się skończyła. Straszna przepaść pomiędzy 3 a poprzednimi dwiema częściami w mojej opinii ;/ Szlak by mnie trafił jak bym na premierze dał za to 2 stówy...
Opublikowano 5 kwietnia 201312 l Niedawno skończyłem jakimś cudem 3 część Uncharted i nadal nie dowierzam...jak można było tak z&^$#ć taką serię x_X Oczywiście jest to moje prywatne zdanie, wiem że jest na pewno masa fanów również 3 części, ale po miodnej klimatycznie 1 i genialnej 2 spodziewałem się gry co najmniej trzymającej poziom. Graficznie jest wypas, lokacje też ok ale gameplay zmienili tak ostro że przecierałem oczy ze zdziwienia. Tzn. kupiłem trylogię i grałem w niedługich odstępach czasu dlatego tak to wychwyciłem, żeby nie myślał ktoś że nagle gameplay zmienili na JRPG czy racera Po prostu wszystko sknocili moim zdaniem - sterowanie jest teraz jakieś dziwaczne, spawn wrogów to już woła o pomstę do nieba, nawet model Eleny zrobili jakiś z przesadzonym makeupem 13latki i ogólnie przechodziłem modląc się żeby już gra się skończyła. Straszna przepaść pomiędzy 3 a poprzednimi dwiema częściami w mojej opinii ;/ Szlak by mnie trafił jak bym na premierze dał za to 2 stówy... Mam dokładnie takie same odczucia, jak Ty, co do 3 części. Ciesze się, że nie kupiłem w dniu premiery ( tak jak 2 część) bo tym razem srogo bym się zawiódł. Gra jest tak masakrycznie zbugowana, pocięta, niespójna i czasami debilna, że ąz trudno uwierzyć, że to wciąż Naughty Dog. Końcówka to wręcz policzek dla gracza( dawno nie wiedziałem w topowej grze tak słabej, banalnej ostatniej potyczki i w ogóle zakończenia). Gra gdzieś tak do połowy trzymała poziom, zaskakiwała itd. potem było tylko gorzej, co nie zmienia faktu, że w swoim gatunku to wciąż jest TOP. Po prostu porównując do 2 poprzednich części wypada niestety baardzo blado. Edytowane 5 kwietnia 201312 l przez izon
Opublikowano 5 kwietnia 201312 l Mimo wsio Uncharted 3 posiada znacznie lepsze zagadki względem U2, gdzie twórcy traktowali gracza niczym skończonego retarda. Tu przynajmniej można się było zaciąć na te dobre kilka minut, a przypadku jednej, czy dwóch chyba i na 10. No i akcje na statku, samolocie, jazda konna oraz... Pustynia! (fatamorgony included) miło dawały radę. Szkoda że pokpiono końcówkę i spłycono obie żeńskie postacie, ale jakby nie było: 1. U2 - 10- 2. U3 - 9+ 3. U1 - 9 IMO. @ izon - ja tam nie zauważyłem ani jednego buga, niedoczytanych tekstur itp. A skończyłem singla 2 razy + obczaiłem najlepsze rozdziały kilkukrotnie. To chyba zależy od modelu oraz stanu konsoli, bo mój jeden znajomy miał to samo z GOW3 na cut scenkach, a u mnie wszystko chodziło tip top. Edytowane 5 kwietnia 201312 l przez nobodylikeyou
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.