Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

No niestety mi się wydaje tak samo, ewentualnie coś w sierpniu. Tak w ogóle to ostatnio się zastanawiam czy piątka będzie jak zawsze "szokiem" i jakimś swojego rodzaju przełomem, bo jak patrze na Sleeping Dogs/Watch Dogs to sobie nie potrafię wyobrazić jak będzie wyglądać gta - najlepszy sandboks wszechczasów. Ciekawi mnie najbardziej jak zostanie oddany ten klimat Los Santos (LA), bo moim zdaniem to już w SA było to coś cudownego, a w IV(jednak to już było LC) imo niezbyt. Grafiką gra nas pewnie jakoś nie zaskoczy, bo nie ma prawa ze względu na obecną generację, ale o fizykę, animację, postacie, audio i inne rzeczy już się nie martwię

Edytowane przez Empro
Odnośnik do komentarza

Watch Dogs robi wrażenie, ale grafiką i klimatem. Sama gra nie ma szans przebić miasta... nawet tego z czwórki. No sorry bardzo, ale pierdyliard interakcji pomiędzy NPC w miastach Rockstar to coś czego nie udało się jeszcze żadnemu deweloperowi powtórzyć w jakiejkolwiek innej grze. A jeżeli miałbym wymieniać najróżniejsze smaczki, które od razu nie są widoczne tylko żauważa się je po wielu tygodniach ostrego szarpania... To teraz już rozumiem dlaczego to czekanie na każdą nową wersję GTA tyle trwa. Naprawdę szacun dla gości, którzy testują wczesne wersje każdego GTA. Ale przynajmniej ich praca przynosi skutek, bo błędy dotychczas w serii GTA nie były jakieś poważne. Zawsze na granicy czegoś co dodawało do tej jakby nie patrzeć dość jajcarskiej serii smaczków.

Odnośnik do komentarza
W GTAV może byc tylko lepiej, obstawiam właśnie, że fury nie będą się już tak bujać jak w IV ( co moim zdaniem było celowo zrobione - m.in dzięki temu widać jak za(pipi)istym silnikiem fizycznym jest euphoria ;) ).

 

Euphoria odpowiada tylko za generowanie animacji ludzi w czasie rzeczywistym. "Prawdziwym" silnikiem fizycznym jest Bullet.

Odnośnik do komentarza

A gdzie tam worek. Jakby tak patrzeć to każdy silnik graficzny to taki worek, więc skoro w podejściu do takiego UE czy Gamebryo nie używa się pojęcia "worka" dlaczego akurat RAGE ma być wyjątkiem? Obecnie byle gra obsługuje silnik Havoc, o SpeedTree nie wspominam bo w pewnym momencie 2 na 3 gry na silniku UE3 miały tę "cudowną" technologię.

Odnośnik do komentarza
A gdzie tam worek. Jakby tak patrzeć to każdy silnik graficzny to taki worek, więc skoro w podejściu do takiego UE czy Gamebryo nie używa się pojęcia "worka" dlaczego akurat RAGE ma być wyjątkiem? Obecnie byle gra obsługuje silnik Havoc, o SpeedTree nie wspominam bo w pewnym momencie 2 na 3 gry na silniku UE3 miały tę "cudowną" technologię.

 

Nazywanie RAGE po prostu "silnikiem graficznym" jest błędne. RAGE nie jest odpowiedzialny TYLKO za generowanie grafiki.

Odnośnik do komentarza

Rockstar Advanced Game Engine (RAGE) – silnik graficzny stworzony przez producenta gier - Rockstar Games. Silnik wykorzystywany w grach pisanych na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3 oraz na komputery osobiste. W chwili obecnej silnik ten wykorzystują gry Rockstar Games Presents Table Tennis, Grand Theft Auto IV, Red Dead Redemption oraz Midnight Club: Los Angeles.

eot

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...