Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

tak jak napisał butcher, mimika w HR ssie pałę, jak na grę która ma być interaktywnym filmem. GTA jest sanboxem i mimo to mimika jest świetna, moim zdaniem spokojnie można porównać mimikę z HR do tej z GTA. Rozumiem, śmiać się z porównania mimiki z GTA do tej z LA Noire, bo to przepaść, ale tu to trzeba być ślepym żeby twierdzić że HR w tym aspekcie jest jakieś zaje.biste.

Odnośnik do komentarza
 
23 maja w Moskwie Rockstar poraz drugi zaprezentował wersję demo GTA V.
Poniżej zsumowanie suchych faktów z rosyjskich artykułów wartych uwagi.
  • IGN Russia
  • Gameru.net
  • Meownauts.com
  • Pressxtowin.com
  • Gmbox.ru
  • Games.mail.ru
  • Igromania.ru
  • Kanobu.ru
  • Bestgamer.ru

i wygląda następująco:


  1. Franklin wydaje się być lepiej zbudowany niż na wcześniejszych trailerach.
  2. Gdy spotkamy dwóch żywo rozmawiających ze sobą turystów z dużymi torbami i zbliżymy się do nich, na krótko przerwią rozmowę i przywitają się. Po tym odejdą i odnowią rozmowę.
  3. Koło wyboru postaci: Michael po lewej, Trevor na górze, Franklin po prawej.
  4. Kiedy Trevor wszedł do wody i był przy łodzi, woda sięgała mu po pierś.
  5. Poruszając się w strefie przybrzeżnej do zamierzonego punktu na mapie, spotykamy młodziaków na plaży. Kilka osób jest w jeepie którym, jak widać, tutaj przyjechali. Inni skusili się na lot odrzutowcem. Woda w grze wygląda naprawdę fajnie: fale są realistyczne i nie są do siebie podobne.
  6. Powierzchnia wody jest wspaniała lecz wodospady są obrzydliwie brzydkie.
  7. Odzież wygląda bardziej realistycznie: jest uwypuklona i jest jasne że nie jest to już tylko tekstura.
  8. Ekstremalnie nietypowa i niewygodna nowa mini-mapa.
  9. Aby wysadzić w powietrze samochód musisz w niego wpakować tylko 10 pocisków, nie ważne gdzie - wybucha natychmiast. I wybuch był podobny do osłabionych, wadliwych fajerwerków (klaśnięcie światłem i rozbrysk).
  10. W niektórych obszarach bohaterów towarzyszy muzyka orkiestrowa.
  11. Wszystkie obrażenia pojawią się na naszej trójce bohaterów w czasie rzeczywistym w zależności od ich rodzaju.
  12. Wśród minusów: słabe wygładzanie obiektów (widoczny "efekt schodków"): tekstury które pojawiają się przed tobą: motyle wylatujące z krzaków i rozpuszczające się w powietrzu (Dziennikarze sugerują że motyle po prostu znikają w powietrzu, ponieważ PS3 pracuje na granicach swoich możliwości i jest to zbędny bubel. Z drugiej strony wymagania gry po prostu przewyższają możliwości konsoli). No ale drugą stroną medalu jest to, że świat gry jest niesamowity. I piękny. I duży.
  13. Jelenie występują w skupiskach
  14. Ubrania marszczą się podczas chodzenia, w tym samym kierunku jak postać. Ślady na piaszczystych powierzchniach nie znikają.
  15. Strzelanina z policją w zaprezentowanym napadzie jest nieciekawa i monotonna i nie są tak efektowna jak w MP3.
  16. Michael wychodzi z baru o chwiejnym kroku czy niekiedy wychodząc na spacer. Prawdopodobne lecz jeszcze nie potwierdzone na(pipi)anie w trzy dupy.
  17. Prawie każda postać może nam powiedzieć coś o swoim życiu.
  18. Najprawdopodobniej, informacje o trybie multiplayer pojawią się w przeciągu dwóch tygodni.
  19. Rockstar zwrócił uwagę że czasem obrażenia zostawią na zawsze ślady na ciele bohaterów.
  20. Animacja postaci jest nie tylko gładsza ale również szybsza.
  21. Scena z Trevorem pod wodą wygląda bardziej imponująco niż podobne sceny zaprezentowane w CoD: Ghosts. vmUGTqz.gif
  22. Muzyka pod wodą wykonana jest w podobnym stylu jak w Metroid Prime.
  23. Jednostki wojskowe potwierdzone. Będą najwyższym stopniem poszukiwania - piątym.
  24. W jednej misji w TBoGT gdy mieliśmy zdobyć opancerzony czołg, z czasem poziom poszukiwań spadał co wiązało się ze słabnącą ilością jednostek, aż w końcu zgubiliśmy pościg. W zaprezentowanej wersji demonstracyjnej gry wygląda to o wiele gorzej, bo w czasie strzelaniny wybili wszystkich gliniarzy i pozbyli się pościgu.
    Jeden z rosyjskich dziennikarzy zauważył mały paradoks: masa przygotowań do głównego skoku poprzez kilka mniejszych, wszystko zapięte na ostatni guzik a pod koniec napadu po wybiciu ostatniego policjanta, jest jak makiem zasiał. R* oznajmił że pracuje nad udoskonaleniem systemu.
  25. Fizyka samochodów jest bardziej realistyczna. Zaczynając od zawieszenia a kończąc na dźwięku silnika.
  26. Poziom poszukiwań jaki był podczas napadu na opancerzoną furgonetkę to 4 gwiazdki.
  27. Mimo pozorów gra wyraźnie wygląda daleko od finalnej wersji. Jednakże nawet teraz gra daje pozory wersji ostatecznej.
  28. Michael przedstawia plan napadu Trevorowi i Franklinowi na swoim smartfonie.
  29. Jest możliwe naprawienie swojego samochodu dzięki umiejętnościom mechanika.
  30. Minigry w multiplayerze.
  31. Kiedy paparazzi jechali za Michaelem na motocyklach, rozbili się na jednym z filarów ale nie spadli z nich. Według dziennikarzy było to trochę nierealistyczne. Powiedzieli że wyglądało to jakby paparazzi mieli przyklejone zady do siedzeń.
  • Plusik 9
Odnośnik do komentarza

fakt że wersja jest prezentowana na ps3 i narzekają na ostre krawędzie nie świadczy o 640p, mysle ze na koniec generacji R nauczył się robić gry. MP 3 wyglądał bardzo spoczko na ps3, prezentowanie wersji gta na ps3 tez o czymś świadczy , myslę że różnice będą niewielkie. A co do DVD to jednak xbox dostanie te 2-3 płyty. Miasto prawe tak duże jak gta4 + tereny wiejskie, chyba że będzie jakaś magiczna przymusowa instalacja danych, lub dostaniemy 3x dvd z możliwością zgrania wszystkiego na dysk. Ja po lekkim zawodzie z gta IV na ps3 daję jeszcze jedną szansę R hehehe

Odnośnik do komentarza

Info z pokazów dla naszych rosyjskich przyjaciół: 

 

 

Protagonists

Protagonists
 
• When playing one protagonist the other two will move around the map independently
• Franklin looks even more buff than the screenshots suggest
• Trevor appears to be mentally ill
 
Robberies/Heists
 
• If executed correctly the first few robberies can be very profitable and open up a lot of new opportunities.
• Hiring the same person multiple times to help with a robbery will basically 'level up' this person's skills, provided they remain safe.
• The less people survive the robbery, the less people you have to share the earnings with. 
• Heists are a 3 step process: 1. You come up with a plan and plan the heist (multiple options in doing so) 2. hiring of accomplices 3. executing the actual heist.
• Two types of robberies; Heists which take longer planning and may require outside help but result in bigger earning and Blitz assignments which don't require outside help and a lot of planning but have smaller payout.
 
Combat
 
• You can shoot freely while on the move, keeping total control of your weapon
• 'Battle jog' allows the protagonist to hold his gun at the ready while moving fast
• Rolling from cover to cover to dodge bullets is back but with new animations and has become more convenient
• When hovering over an enemy the sight changes from white (non-violent/ally) to red (violent/enemy)
• Several options for targeting, including "free aim", "soft aim" "hard aim"
 
Map
 
• Los Santos is located on the south-side of the map
• The North side of the map will be mountainous and forested terrain with a bunch of small villages
• Draw distance is impressive for current generation consoles
• Overall the water looked beautiful except for the 'hideous' waterfalls 
 
Atmosphere
 
• Redneck type family sitting outside an RV
• Deer drinking water in a River
• Backpackers were soon walking by
• A herd of deer is spotted
• Rock climbers seen commencing to climb one of the many mountains
• Loud and obnoxious teenage party seen along the riverbanks
• Sunken cargo ship seen
• Random NPC's will greet you and some even haven more to them than meets the eye
• Other planes were spotted
• Each region (Los Santos and Blaine County) have wildlife unique to that region
• Fishing NPCs which reacted at the sight of the rainbow colored parachute and Franklin landing 
• Large airliner spotted on the runway of what appeared to be a military type base
 
Customization
 
• Weapon customization ones again confirmed
• stamina, endurance, speed, driving skill, marksmanship and "special abilities" can all be leveled up by repeatedly driving, running, shooting etc.
• Car customization seems very 'exciting'
 
Miscellaneous
 
• Damage on characters will appear in real-time depending on the injuries
• Wave physics are consistent with the laws of inertia. (i.e realistic.)
• Some property purchases will result in collecting profits from commercial enterprises
• Question mark marks a random quest which can randomly appear all over the map
• Rather poor anti-aliasing but this could be on accord of it being a beta version
• You can use the ifruit phone to play 'casual' games
• Texture loading issues
• Waves will foam when 
• Rectangular angled radar with underneath it three bars: health, armor and special abilities
• Car-crash physics were still in the works

 

ź:http://www.gtaforums.com/index.php?s=18ff1fa54109f5f6f11a78fd054af602&showtopic=557647&st=200&&do=findComment&comment=1062566137

 

 

111 dni! 

Edytowane przez Texz
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...