Skocz do zawartości

GTA V - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

A tak nawiązując trochę do waszych rozkmin na temat bohaterów, to ciekawe jak będzie wyglądać taka sytuacja: Jeździmy po mieście np. Franklinem i spotykamy Trevora jak jedzie autem i ciekawe  czy będzie można go wysadzić i zawinac autko potem szybko się zmienic i zrobic to samo i tak w kółko:-)?

 

 

Rockstar zapierd.ala w dzień i w nocy, żeby gra była do bólu różnorodna, hektary miast, gór, jezior, jakieś zwierzęta, tuningi, podwodny świat, nieruchomości, masa fur... a tu wystarczy zrobić 2 ulice na krzyż, 2 samochody, 2 postacie i są fani, którzy zawsze sobie znajdą rozkminę na rozrywkę. Nawet misji nie musiałoby być.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Można. L1 (LB dla xboxów) - wychylasz się z okna. Chcesz strzelać, wciskasz L1. Chcesz przestać strzelać i skupić się na jeździe - wciskasz kółko czy jakiś inny guzik. (B dla xboxów) Imho to było mało komfortowe w tym strzelaniu w IV, że trzeba było jednocześnie trzymać ten głupi guzik, manewrować autem i jeszcze celować. -.- Albo zrobić coś jak w RDR, trzymamy krzyżaka (A dla xboxów, ten zielony guziczek), Majkel/Franklin czy tam Trevor automatycznie kieruje autem a my się zajmujemy strzelaniem.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Kolejne info
 

 

* The special abilities of each character can be activated with the R3 or L3
 
* Franklin starts at the bottom on the ladder of crime, restoring cars for Armenian 'crappy' named Simeon Yetaria.
 
* ATMs can be used to check the balance of the protagonists.
 
* You can pick up hitchhikers on the streets and then leave them in their ideal destination.
 
* Playing as Michael - The ATMs can be stolen with a minigame, if we want.
 
* Internet cafes have been removed. Now you can navigate (even in social networks from the game) and watch videos on the mobile phone of our character.
 
* You will be able to drill a gas tank, drive the car into a group of enemies, then run and catch the trail to blow the car into the air.
 
* Hundreds of accessories available to customize your pet.
 
* Your dog can die or lose. You can buy a new pet in a pet stores spread over Los Santos.
 
* You can hunt the animals and sell the meat obtained factories or farms. (which are bought by Burger Shot)
 
* You can leave your car parked on the street, but if you put the ticket, the crane can take him. But you can recover in the warehouse prior muni(pipi)l payment if you want to lose after having invested your money in editing.
 

 

* There are underwater exploration missions. They are considered by Rockstar as a game "apart".
Odnośnik do komentarza

w pierwszej chwili jak to przeczytałęm to pomyślałem "ale jak to? wbijam sie w grupe wrogów, wysiadam, odbiegam i podpalam ślad? BESSĘSU!" ale zapomniałem o tym że można na pełnym gazie wyskoczyć na ulice a bryka pojedzie dalej i wbije sie we wrogów, a my podpalamy wtedy ślad :D

 

mnie bardzo zastanawiają zniszczenia, w tak wielkim świecie przy obecnych konsolach raczej nikt nie liczył na zniszczalne środowisko, nawet gry korytarzowe ledwo sobie z tym radzą. a mimo wszystko pokazali na trailerze jak ciężarówka niszczy murek... zastanawiam sie czy to była całkowicie skryptowa akcja podczas scenki czy może jednak jakimś cudem będziemy mogli niszczyć niektóre rzeczy co by było bardzo fajne :D

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

najlepsza destrukcja otoczenia jest w red faction guerilla i jego sequelu w gta5 nie oczekuje tego motywu, chociaz bylby kozacki. w jakims materiale pare miechow

wczesniej byla wzmianka o mozliwosci niszczenia srodowiska w gta5 ale to byla raczej marketingowa gadka za ktora kryje sie to co znamy od lat, czyli pare plotkow, barykad, slupow i hydrantow do wykoszenia.

 

dwa cycaty z gtav.net ktorych tu jeszcze chyba nie bylo

 

We want to surprise people with very intense missions from the start. The pace of the game is much faster than any of its predecessors. From the beginning, we want to show off the new game mechanics while creating intense, action-packed gameplay, to capture the player's attention immediately.

 

They already have contacts, they are integrated with the world and lead a busy life - these characteristics should give players a sense of immediate and total immersion. That said, all three main characters won't be playable from the start. We want to give the player the opportunity to get to know the three characters individually, and explore the world as each of them, and it would not have been possible if all three had been available from the start.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...