Skocz do zawartości

Need for Speed Hot Pursuit


MaiorZero

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ta gra jest w(pipi)iajaca ... Wygrywasz jedziesz spokojnie wchodzisz w zakret poslizgiem a tu (pipi) kolczatka i 2 random traffic cary boci za dobrze idzie ... i masz super wybor czy wjechac na czolowke w bande w kolczatke czy przy(pipi)ic w samochod oczywiscie wszystko na np na ostatnim ostrym zakrecie w wyscigu ... dlaczego te gry zawsze musza oszukiwac

 

Czasowka F1 w gorach wymiata nie mam jeszcze zlota ale podchodzilem tylko 3 razy

Odnośnik do komentarza

Przed blokadą musisz zwolnić a najlepiej to puścić przed siebie króliczka i jechać jego śladem :)

 

 

Gram w kariere policjanta i jedna rzecz mnie zastanawia.

Czy np w trybie przechwycenie można jakoś zajechać drogę uciekinierowi aby go zatrzymać? Czy zawsze po prostu trzeba go zniszczyć. Kilka razy konsolę zablokowałem i myślałem że zaraz będzie aresztowanie a tutaj nic. Stoimy i patrzymy na siebie. Bez sensu czy jest coś o czym wiem z tym aresztowaniem ? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Właśnie blokady w tej grze są naprawdę dobre bo są trudne do uniknięcia, nie to co w most wanted z luką na pół ulicy.

 

Gram w kariere policjanta i jedna rzecz mnie zastanawia.

Czy np w trybie przechwycenie można jakoś zajechać drogę uciekinierowi aby go zatrzymać? Czy zawsze po prostu trzeba go zniszczyć. Kilka razy konsolę zablokowałem i myślałem że zaraz będzie aresztowanie a tutaj nic. Stoimy i patrzymy na siebie. Bez sensu czy jest coś o czym wiem z tym aresztowaniem ? :rolleyes:

 

Póki co jest tylko 1 sposób aby zatrzymać uciekiniera bez rozwalenia go. Nie wystarczy przy nim tylko stać, jak np. przeciwnik będzie miał crasha i wyląduje przy bandzie to trzeba szybko go napierać zanim będzie miał respawn (nie stać koło niego tylko wbijać go w bandę), po około 5sek zalicza zatrzymanie.

Odnośnik do komentarza

Denerwująca jest jeszcze jedna sprawa. Jest kilka samochodów które bardzo lubię w rzeczywistości. Np. wszelkie Aston Martiny ale co z tego jak w grze są kiepskie. W klasie Super (lub egzotycznej) jest Aton One 77, ma 255 Km/H ale ukryte przyspieszenie i prawda powiedziawszy musi mieć bardzo małe bo na starcie wszelkie lamborghiny odsadzają mnie strasznie.

W sumie w każdej klasie są 2 no góra 3 samochody grywalne, reszta to typowe zapychacze. Moim zdaniem te najszybsze samochody powinno się trudno prowadzić ze względu na małą przyczepność a te wolniejsze lepiej. Jednak w tej grze czegoś takiego chyba nie ma. Nawet Bugatti Veron trzyma się drogi fantastycznie a to najlepszy pojazd w grze.

Odnośnik do komentarza

Przecież najnowszy NFS to czysty arcade więc nie ma co od niego wymagać dużego realizmu. To ma być fun i cieszenie japy z jednoczesnym rozbijaniem Bugatti o barierki przy prędkości 400km/h.

Osobiście jestem z niego bardzo zadowolony i widać w nim powrót do NFS:HP2 w którego ostro pogrywałem na PS2 i do disiaj leży na półce w tytułach "do odświeżenia".

Odnośnik do komentarza

Dla mnie Bugatti Verona się prowadzi fatalnie, nie lubię tego samochodu.

W części nie zgodzę się z tym ze niektóre auta są w ogóle nie używane, niektóre samochody które się ciężko prowadzi mają przewagę w masie i wytrzymałości i jak ktoś umie nimi grać to się mogą dobrze sprawować w hot pursuit czy przechwyceniu.

Odnośnik do komentarza
Przecież najnowszy NFS to czysty arcade więc nie ma co od niego wymagać dużego realizmu

 

Jaki tam realizm, po prostu niektóre samochody są źle wyważone przez co praktycznie nie grywalne.

 

Tryb przechwycenie w multiplayerze mi się nie podoba z prostej przyczyny.

Gram uciekinierem, w pewnym momencie przy jakimś skrócie, skrzyżowaniu itp. właczam zagłuszanie,szybko zmieniam kierunek jazdy , odpalam turbo i tyle mnie gliniarz widział. W większości przypadków działa :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Zależy z jakim grasz gliniarzem, jak gra się z noobem to wiadomo że się nie skapnie o co chodzi.

Ja tam mam swoje sposoby na te zagłuszacze na skrótach i skrzyżowaniach (anyway, jak nie uda Ci się uciec po zagłuszaczu, to gliniarz ma przewagę z EMP), na około 50 gier gliniarzem w przechwyceniu przegrałem około 3, w tym przegrane były z winy że zostałem rozbity :whistling:

 

Według mnie przechwycenie to najbardziej skillowy tryb gry gdzie wymagane jest trochę myślenia :turned:

Edytowane przez Tidek
Odnośnik do komentarza

Zależy z jakim grasz gliniarzem, jak gra się z noobem to wiadomo że się nie skapnie o co chodzi.

Ja tam mam swoje sposoby na te zagłuszacze na skrótach i skrzyżowaniach (anyway, jak nie uda Ci się uciec po zagłuszaczu, to gliniarz ma przewagę z EMP), na około 50 gier gliniarzem w przechwyceniu przegrałem około 3, w tym przegrane były z winy że zostałem rozbity :whistling:

 

Według mnie przechwycenie to najbardziej skillowy tryb gry gdzie wymagane jest trochę myślenia :turned:

 

Na pewno jest najtrudniejszy to fakt.

Odnośnik do komentarza

W przechwycenie lub Hot pursuit grając z ludźmi trzeba się nieźle ograć. Ja np. ciągle nie wyczułem kiedy mogę zawrócić aby jadacy za mną policjant we mnie nie uderzył. Nie wiem gdzie pojawi się samochód ściganego po restarcie i w jakim kierunku pojedzie itp itd. Generalnie w(pipi)iająca sprawa i wydaje mi się że taka bardzooooo przypadkowa.

 

 

 

 

NA oficjalnej stronie NFS HP mozna znaleźć takie zdjęcie:

 

Viper_1.JPG

 

Niestety w grze mamy chamskiego Vipera z mało estetycznym spoilerem i marnym wzorem. :unsure: (Przez to nie gram moim ulubionym samochodem...)

Jako Policjant jest już lepiej. Już nie mogę się doczekać kiedy dorwę go w swoje ręce :)

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

W hot pursuit trochę zależy od farta uciekinierów, jak się trafi taka trasa 10-13km, to praktycznie gliniarze nie mają szans.

 

Co do przechwycenia, za wszelką cenę nie zawracaj gdy w średniej odległości goni Cię policjant (chyba że wjeżdżasz np. pod prąd na autostradzie), na małych uliczkach jest to cholernie ryzykowne i traci się z 20-30% życia. Co do respawnu, to po prostu trzeba widzieć po której stronie znajdował się przód uciekającego samochodu przed zderzeniem (w żadnych wypadku respawn nie jest losowy).

Odnośnik do komentarza

Dwa pytania:

 

1. Wpychanie rywala w bandę gdy ten stoi w miejscu faktycznie zabiera szybko staminy, ale czy cofając też można w ten sposób wbijać przeciwnika w bandę?

 

 

2. Stoję z zatrzymanym na środku drogi i ani on ani ja się nie ruszamy. Co robić ? Sytuacja patowa? Czy jest jakieś aresztowanie o którym nie wiem ?

Odnośnik do komentarza
Gość kufir

Ale to prawdopodobnie wersja na PC a nie PS3 ;) (urok PC ...)

 

Tiduch - jest taka możliwość, robisz grę dla przyjaciół ale otwarta gdzie mogą się dołączyć wszyscy (chyba, mogę się mylić)

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

Ha, to nie tylko na Polskich drogach są dziury :D

 

Pytanie, czytałem na niektórych reckach że minusem gry jest hostowanie pokojów na multi. Jedyne co znalazłem to założenie pokoju dla przyjaciół, czy jest jakaś możliwość utworzenia pokoju publicznego pod którym ja jestem hostem?

 

Możesz założyć pokój dla przyjaciół z którego potem można zrobić publiczny, ale nie będziesz tam rządzić tylko sama gra ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...