Opublikowano 29 czerwca 201014 l To że wycięli procesor to okazało się plotką, która po prostu bardzo szybko została rozdmuchana jako fakt. Na forum VGChartz widziałem specyfikację Kinect i jednym z komponentów był chip/procek. Tylko się o link nie pytajcie bo było to już jakiś czas temu i teraz nie znajdę Wszystko okaże się po premierze Kinect.
Opublikowano 30 czerwca 201014 l tylko że info o 15% to była plota i chodziło o 15% jednego rdzenia konsoli....Kinect ma procesor, więc nic nie będzie zabierał. Zresztą pierwszy pokaz fm4 i macanie samochodu, na 1.5 roku przed premierą już pokazuje że jest lepiej niż w fm3 ;] To nie była plota tylko słowa Alexa Kipmana, głównego programisty Kinecta. To on także powiedział, że z Kinecta wyrzucono procesor w celu obniżenia kosztów produkcji. Dodatkowo Kinect dysponuje mniejszą głębią obrazu (rozdzielczość 320x240, wcześniej stosowano 640x480), co wiąże się z mniej dokładnym śledzeniem ludzkiego szkieletu (urządzenie rozpoznaje 20 punktów ciała, podczas gdy wcześniej radziło sobie z 48 punktami). Specyfikacja podana przez Play.com nic nie wspomina o procesorze wewnątrz Kinecta. Zarzućcie linkiem, który to oficjalnie potwierdza, bo mnie to ciekawi. bigdaddy nie sugeruj się pierwszymi materiałami o Forzy 4, bo pierwsze to najczęściej są wyrenderowane. Tak samo było w przypadku Forzy 3 oraz GT5.
Opublikowano 30 czerwca 201014 l tylko że info o 15% to była plota i chodziło o 15% jednego rdzenia konsoli....Kinect ma procesor, więc nic nie będzie zabierał. Zresztą pierwszy pokaz fm4 i macanie samochodu, na 1.5 roku przed premierą już pokazuje że jest lepiej niż w fm3 ;] To nie była plota tylko słowa Alexa Kipmana, głównego programisty Kinecta. To on także powiedział, że z Kinecta wyrzucono procesor w celu obniżenia kosztów produkcji. Dodatkowo Kinect dysponuje mniejszą głębią obrazu (rozdzielczość 320x240, wcześniej stosowano 640x480), co wiąże się z mniej dokładnym śledzeniem ludzkiego szkieletu (urządzenie rozpoznaje 20 punktów ciała, podczas gdy wcześniej radziło sobie z 48 punktami). Specyfikacja podana przez Play.com nic nie wspomina o procesorze wewnątrz Kinecta. Zarzućcie linkiem, który to oficjalnie potwierdza, bo mnie to ciekawi. bigdaddy nie sugeruj się pierwszymi materiałami o Forzy 4, bo pierwsze to najczęściej są wyrenderowane. Tak samo było w przypadku Forzy 3 oraz GT5. jaki render fm4 co ty za głupoty wypisujesz...tak samo jakie rendery fm3 o_0 już pierwszego dnia E3 pokazali gameplay i można było pograć, tak samo z fm4...czysty gameplay. co do danych z play.com to wszystko przekręciłeś: - 640x480 32-bitowe kolory przy 30 klatkach na sekundę- śledzenie 20 stawów na każdego aktywnego gracza 20 stawów dla 2 graczy jednocześnie a nie 20 punktów dla jednego gracza... Kinect dalej rozpoznaje 49 punktów na ciele, same dłonie + palce to ponad 14-16 punktów. Według tabeli play.com tam nawet nie ma gdzie napisać o procesorze.
Opublikowano 30 czerwca 201014 l Sugerowałem się tym co napisało Gry-OnLine, ale jak widać nie można wierzyć w to co piszą. Nadal jestem ciekaw dowodu, który mówi o tym, ze Kinect ma swój procesor.
Opublikowano 30 czerwca 201014 l A mnie w tym temacie kompletnie nie interesuje, czy Kinect procesor ma, czy też nie <_<
Opublikowano 30 czerwca 201014 l o konkretne info na temat chipa uderzaj do donsterydo. Nie było oficjalnej wiadomości że chip został wywalony ani że wrócił, to są ploty. Developerzy dostali kinecta 1.5 roku temu i jego specyfikację techniczną pod która robią gry więc można sądzić że od tamtego czasu jest zamknięta.
Opublikowano 20 września 201014 l Turn10 ma ode mnie kredyt zaufania, tylko mają jeden problem - pojemność DVD. Jeżeli podstawowa płyta będzie musiała zawierać wszystkie nowe ficzery to jeszcze wiecej takiej zawartości jak trasy i samochody będzie trzeba przenieść na kolejne płyty, tak płyty bo wydaje mi się, że jeśli dodadzą sporo nowości to gra wyjdzie na 3x DVD. Zresztą kto wie czy przypadkiem w Forza 3 nie zobaczyliśmy zmiennych warunków pogodowych i pory dnia/nocy tylko dlatego, by Forza 4 mogła się wystarczająco odróżniać od Forza 3. Zrobili smaka na E3 i teraz czlowiek czeka na jakieś konkretne info Wszystko też zależy od tego w jakim stopniu uda im się wdrożyć nowe ficzery bo jeśli zrobią tak, że np. zmienne warunki pogodowe i cykl dnia/nocy będą na wszystkich trasach to będzie grubo. Edytowane 20 września 201014 l przez donsterydo
Opublikowano 20 września 201014 l Dla mnie wystarczy, jak całkowicie wyeliminują ten paskudny aliasing (szczególnie na Suzuce, bleee ), poprawią oświetlenie, dodadzą deszczyk i kilka nowych torów (marzy mi się Spa i Monza). No - model jazdy mogą jeszcze doszlifować, by był ciut bardziej wymagający. Poleją to wszystko nowym, świeżym sosem i będzie ok Na molocha pokroju GT5 raczej nie ma co liczyć, no chyba, że M$ opłaca się wydać grę na 5 DVD Edytowane 20 września 201014 l przez Michał102
Opublikowano 20 września 201014 l Jakiego molocha Największe różnice między GT5, a Forza 3 to warunki pogodowe i cykl dnia i nocy, grafika. Samochodów GT5 ma ok. 250, reszta to kopiuj wklej z GT4. Forza na starcie miała ok. 400 aut. Tras obie gry mają tyle samo, nie licząc wariacji to Forza 3 ma chyba 2-3 więcej. Jak Turn 10 się postara to spokojnie będą w stanie przeskoczyć GT5 pod względem zawartości, reszta to kosmetyka.
Opublikowano 20 września 201014 l No zobaczymy - obyś miał rację Dla mnie nie ważne która gra będzie lepsza lub bardziej rozbudowana, i tak obie połknę bez popity
Opublikowano 20 września 201014 l Najgorzej będzie jak będą chcieli iść na ilość samochodów. 400 to od cholery, a ja bym wolał 40 unikalnych lokacji.
Opublikowano 20 września 201014 l Dokładnie - w kosmiczną ilość samochodów nie ma się co pchać. Ja FM3 ograłem może ze 120 samochodów, z czego góra połowa nadaje się do ścigania
Opublikowano 20 września 201014 l Pod względem zawartości że FM4 przeskoczy GT5 to wątpię, bo ogranicza to pojemność płyt jak wyżej napisał donsterydo, nie wiem może dadzą pewnie z 500 aut, ciut lepszą grafe i warunki pogodowe, na to bym bardziej liczył
Opublikowano 20 września 201014 l Może być i 300 aut jakby było po jednym modelu bez wersji wyścigowych tego samego auta itp. Jeśli zrobiliby 30 unikalnych lokacji i nawszystkich wariantach dali deszcz/śnieg, cykl dnia i nocy to byłby mega wypas. Z punktu widzenia gry wyścigowej zbyt wiele nie da się już wymyślić bo niby co. Ewentualnie motocykle i więcej licencji na jakieś specyficzne rodzaje wyścigów.
Opublikowano 20 września 201014 l nowe licencje owszem, marzy mi się WTCC i rozbudowanie DTM. motocykle fail, to nie PGR. pojemność płyt to nie problem. FM3 już była wydana na 2 nośnikach więc co stoi na przeszkodzie by dać trzy, lub nawet 4 dopakowane dvd? tym bardziej w dobie instalacji i niemałych już dysków. ktoś zaraz napisze że nie każdy ma dysk, nie każdego stać na kupno nowego itd. no trudno. pora zainwestować. rynek idzie do przodu i obecnie dysk to podstawa dobrego i wygodnego grania.
Opublikowano 21 września 201014 l Nie wiem czy to zdjęcie już przypadkiem gdzieś nie było (w końcu to tablica z FM3) ale... zobaczcie na sam dół, widać deszcz i wyścigi po zmroku. Czyżbyśmy dostali w następnej częśći zmienne warunki pogodowe ? Oby, bo patrząc na ostatnie zapowiedzi GT5 to raczej nie zadowolę się nowymi trasami. Takie tam moje pobożne życzenia... ;] Heh...ta tablice widzialem grubo przed premiera FM3 ale wtedy nie zwrocilem uwagi a shoty z deszczem Ten "ficzer" wylecial pewnie z powodu ustalonej daty premiery i niemoznosci w tym czasie dopracowania tego jak nalezy. Ale pozwala mi byc spokojnym o deszcz w kontynuacji ktora uderzy za rok Niestety oficjalnej zapowiedzi nie uswiadczymy predzej niz na nastepnym E3.
Opublikowano 29 września 201014 l FM4 na pewno będzie miała deszcz, czy zmienne pory dnia to nie wiem. Na pewno będzie więcej samochodów i tras, prosiłbym tylko o wprowadzenie trudniejszego modelu jazdy bo w trójce było łatwiej utrzymać samochód niż w dwójce. Grafika pewnie też będzie lepsza. Zobaczymy jak to będzie z Kinectem bo w normalną grę na tym nie wierzę. Niech lepiej MS weźmie się za kierownice, a nie jakieś bzdurne sterowanie. Niech tylko dadzą więcej niż 8 samochodów na trasie. Pliz. Edytowane 29 września 201014 l przez MajorZero64
Opublikowano 29 września 201014 l Z Kinectem to będą dodatkowe tryby. Reszta gry normalnie na padzie albo kierownicy. Jakiś nowy poziom trudności by się przydał, który by się uplasował gdzieś pomiędzy drugim a trzecim z Forza 3.
Opublikowano 29 września 201014 l Z Kinectem to będą dodatkowe tryby. Reszta gry normalnie na padzie albo kierownicy. No chyba, że tak. Aha niech dadzą pity z prawdziwego zdarzenia i git.
Opublikowano 29 września 201014 l prosiłbym tylko o wprowadzenie trudniejszego modelu jazdy bo w trójce było łatwiej utrzymać samochód niż w dwójce. Popieram w 100%...w FM2 fizyka i odwzorowany ciezar samochodow to byl sam miod...w trojce dopiero foru od klasy S wzwyz prowadzily sie jak nalezy natomiast klasa A i nizej zdecydowanie stracily na swojej rajcownosci..wystarczy przejechac sie F355 czy Gallardo na Suzuce w FM2 potem w FM3 zeby poczuc duza roznice. Przydaloby sie wiecej dlugich fantazyjnych tras...Amalfi rzadzi (sam design przypomina mi troche NFS Porsche). Marzy mie sie tez Spa i Monza. Edytowane 29 września 201014 l przez Magik
Opublikowano 13 listopada 201014 l http://www.youtube.com/watch?v=hRQmWCnaFB0&t=0m37s Dopiero dzis zauwazylem ze w demku na E3 fury podczas wyscigu nie mialy przyciemnianych jak w FM3 tylko normalnie wymodelowane wnetrza Do tego sporo poprawione oswietlenie w kokpicie i wkoncu dynamiczna kamera FPP...a to w zaledwie 6 miesiecy po premierze trojki...szkoda ze na konkretne info o grze bedziemy musieli poczekac prawdopodobnie do E3 2011
Opublikowano 13 listopada 201014 l Ja się boję, że zrobią z tego popierdółkę pod Kinecta i będzie dupa zbita.
Opublikowano 13 listopada 201014 l Ale masz zapłon Na filmach z zamkniętych pokazów pierwsze czym się chwalili to właśnie lepsze oświetlenie Podejrzewam, że konkretniejsze informacje odnośnie kolejnej Forzy dostaniemy w przeciągu 3 miesięcy, tym bardziej że niedługo premiera GT5 i może T10 będą się chcieli pochwalić co na tle konkurencji szykują w kolejnej grze. orion50: Przez prawie 5 lat nie mieli konkurencji i się starali jak mogli to myślisz, że teraz jak w końcu na horyzoncie jest jakiś konkretny konkurent to cofną się w rozwoju ? Mało prawdopodobne choć nigdy takiej możliwości nie można wykluczyć. Edytowane 13 listopada 201014 l przez donsterydo
Opublikowano 13 listopada 201014 l @ Magik Nie chcę się czepiać... ale gdzie ty tam widzisz normalnie wytmodelowane wnętrza? Ja widzę to samo co w FM3, czyli przeźroczyste (tylko, że jakby mniej przyciemnione) i tyle.. w pewnym momencie było widac kawałek wnętrza ale podobnie jak w FM3 był on czarny. Co by zaraz jakiś big... mnie nie zaatakowął. Nie twięrdzę, że w pełnej wersji in-game będzie taka lipa jak w FM3 ale na tym filmiku nie widać żadnych zmian (poza ruchomą kamerą w środku i lepszym kontrastem, bo oświetleniem bym tego nie nazwał).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.