Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bigdaddy

Niech dadzą przynajmniej nocne wyścigi, więcej tras (chociaż te z 1-ki)i model jazdy z 2-ki,a będe zadowolony.

 

na trailerze można przez chwilę wyłapać ,,zmierzch'' fragment gry z Fordem GT/czy na silniku gry, więc nocka/zmienny cykl pór dnia pewnie będzie.

Edytowane przez bigdaddy
Odnośnik do komentarza

Niech dadzą przynajmniej nocne wyścigi, więcej tras (chociaż te z 1-ki)i model jazdy z 2-ki,a będe zadowolony.

 

na trailerze można przez chwilę wyłapać ,,zmierzch'' fragment gry z Fordem GT/czy na silniku gry, więc nocka/zmienny cykl pór dnia pewnie będzie.

Oby tak było, bo lepsza grafa to za mało.

Edytowane przez Hipolos
Odnośnik do komentarza

Ale w takim Hot Pursuit juz zupelnie nie przeszkadzan :) Glownie dlatego ze to 30FPS w F1 nie jest niestety stale.

Forza pierwsza tez hulala w 30 klatkach i zupelnie mi to nie przeszkadzalo...zatem wcale nie obrazilbym sie na ten kompromis jesli daliby za(pipi)isty deszczyk.

No ale Fm4 i tak pojdzie w 60fps wiec nie ma sie co zastanawiac co by bylo gdyby :P

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale im więcej FPS tym mniejszy lag, a w sim'ie to szczególnie istotne.

 

 

30 FPS i fajerwerki graficzne niech zostawią dla PGR5 :)

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Hmmm... jak masz 60 FPS to klatki zmieniają się co 16,6 ms w porównaniu do 33 ms przy 30 FPS więc siłą rzeczy ta sama gra zrobiona w 60 FPS będzie zdziebko szybciej reagować - przynajmniej tak mi się wydaje :P

Odnośnik do komentarza

Don, dobrze Ci się wydaje. Orion podał za przykład nowego NFSa... ok, jak na 30 FPSów gra reaguje rekordowo szybko, ale ta sama gra na PC w 60 klatkach reaguje jeszcze szybciej :)

 

Pozatym np. ja chce miec wrazenie jazdy samochodem, a nie relacje TV ;]. Dlatego w wyscigu 60 fps, na replayach moze byc mniej.

 

Pierwsza Forza byla fajna, ale z racji 30fps nie przysiadlem nad nia na dluzej.

Odnośnik do komentarza

http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/10/21/driving-the-dirtfish.aspx

Ekipa T10 o swoich wrazeniach z jazdy po luznej nawierzchni...coraz bardziej zaczynam wierzyc ze mnie zaskocza i dadza jednak wyscigi na szutrach.

Mogą być i szutry,jestem za. Mam tylko nadzieję że chłopaki z T10 wiedzą co robią.

Odnośnik do komentarza

Panowie z T10 są w stanie to zrobić. Jestem pewien, że nad autami do Fm4 grzebią od co najmniej dwóch lat - dlatego auta do Fm3 robiła zewnętrzna firma i dlatego kokpity były średnie. Ot taka mała teoria spiskowa ;) Chciałbym karierę na wzór tej z GT. Zawody producentów, firm itp. w Fm3 niby coś było, ale prawie niewypuklone. Chcę więcej (pipi)anego blichtru :)

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

Panowie z T10 są w stanie to zrobić. Jestem pewien, że nad autami do Fm4 grzebią od co najmniej dwóch lat - dlatego auta do Fm3 robiła zewnętrzna firma i dlatego kokpity były średnie.

To nie jest kwestia dlubaniu przy samych autach lecz silniku ktory mialby to uciagnac podczas rozgrywki. Same modele fur na poziomie zblizonym do do premiumow w wiekszosci przypadkow T10 ma od dawna w FM3 (modele z garazu/showroom). Jedyna rzecz ktora sprawia ze nie wygladaja tak naturalnie jak u konkurencji to oswietlenie/odblaski (ktore jak widac na przykladzie Forda GT zostaly solidnie poprawione :) ). Naturalnie modele sa obcinane podczas gameplayu/powtorek ale uwazam ze to jest sluszna droga. Po co marnowac ogromne iosci polygonow na mega szczegolowe modelowanie reflektorow ktorych i tak nie dostrzezemy podczas rozgrywki gdyz kamera niegdy nie jest wystarczajaco blisko. Czyz nie lepiej to przeznaczyc na otoczenie? Gdyby wrzucili modele "high poly" na trase to moglibysmy zapomniej o wykonaniu tras w stylu Camino Viejo czy Amalfi...tym bardziej betonowych 60FPS.

Co do wnetrz to jestem przekonany ze tu bedzie widoczna duza poprawa. Samo T10 przyznalo ten element w trojce byl wrzucony na ostatnia chwile....ba... przeciez na pol roku przed premiera (E3 09) nie bylo wogole oswietlenia i gra chodzila w zaledwie 30fps.

W finalnej wersji czesc wnetrz byla naprawde ladna....inne z kolei byly ochydne. Bylo po prostu cholernie nierowno. Mysle ze 2 lata to wystarczajaco duzo czasu by wykonac wiekszosc na podobnym poziomie. Jesli wszystkie wnetrza beda zrobione na tym poziomie:

 

xf9gqq.jpg

24yw95j.jpg

to mi w zupelnosci wystarczy :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...