Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chodzi mi stricte o soundtrack tylko ogólnie o audio. Jest w grze parę motywów które aż proszą się by być dzwonkiem w mojej nokii :D

Przez ostatnie lata o przychodzących sms'ach informowano mnie tekstem: "helicopter support standing by", a połączeniom towarzyszył dźwięk lewelowania z CoD4. Przy okazji premiery BF3 przydało by się zaprowadzić w telefonie jakieś zmiany.

Edytowane przez Czaja PL
Odnośnik do komentarza

Zgniąłem dzisiaj z ręki http://battlelog.bat...s/254387415/pc/ i musze przyznać, że ten cały MAV jest zdrowo przesadzony. Zrozumiałbym gdyby latał on z zawrotnymi prędkościami ale to porusza się z taka samą prędkością co żołnierz (wiem, bo uciekałem przed nim biegnąc do tyłu i złapał mnie dopiero przy ścianie). Jak wyglądał sam kill? Podleciał, dotknął mnie i odleciał. Zabicie przy pomocy UAV było znacznie trudniejsze niż to tutaj, które wymaga tylko opanowania kiedy nacisnąć a kiedy puścić spację (latał ciągle po sinusoidzie).

Czym (i o czym) myślało DICE dając taką opcję? W przypadku UAV kill był czymś uwarunkowany - poszatkowały mnie dwa wirniki a tutaj? Ginę obrywając od 5kg odkurzacza, który wirniki ma ukryte w tubach i porusza się z prędkością żołenierza (a przecież nie giniemy wpadając jeden na drugiego). Naprawdę, im dlużej gram tym częściej przez głowę przechodzi mi myśl, że w studiu, w miejscu odpowiedzialnym za pomysły i mechanikę, pracuje banda idiotów.

 

btw

na argument "przecież to jest głośne, tylko noob tego nie wychwyci" odpowiadam - nie, nie da się go usłyszeć w metrze gdzie jest jeden wielki huk

 

 

edit:

gość w momencie jak mnie wywaliło (za TK, bo mi ciągle wchodzili pod lufę) miał wynik w okolicach 120:4

Edytowane przez greah
Odnośnik do komentarza

To w metrze też to ustrojstwo może latać ? Raz mnie ścigał ten Skynet-niszczyciel ale zdążyłem błysnąć intelektem i uskoczyć w bok heh . Twórcy zapewne nie chcąc zawodzić fanów serii wyszli z założenia że każdy sprzęt jest w stanie fragować heh (vide wiertarka-spawarka w plecy) , w becie zrobiłem road kill robocikiem , toż to dopiero była śmierć w męczarniach !

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jakich głośników czy słuchawek używasz Rinek ale ja widziałem ludzi bawiących się MAWem w metrze i nie miałem problemu z jego usłyszeniem nawet z pewnej odległości. Może nie jest głośne strasznie, jak to ludzie twierdzą, ale jest to dźwięk jednostajny, charakterystyczny i przez to wyraźnie się wyróżnia na tle wystrzałów i wybuchów. A przynajmniej ja jestem strasznie wyczulony na niego. Podobnie mam z EOD botem.

 

A że może zabić... mnie to tam nie rusza. UAV z BC2 gdyby w ciebie wleciał to by Cię i zabił ale sam by prawdopodobnie się połamał o Twoje kości, więc fakt, że leciał dalej też ssie. Ja nim nie umiem zabijać, a próbowałem przez całą jedną rundę na Teheranie. Nie wiem czy mam lecieć 40 cm nad ziemią i wlecieć w kogoś, czy zawisnąć nad głowa i opaść z impetem ale próbowałem wszystkiego i mi nawet hit indicator nie mrugał, nie mówiąc już o killsach.

 

 

 

Wniosek: czepiasz się ;)

Odnośnik do komentarza

Widać Edku nie grałeś nigdy z ogarniętym graczem, który MAVem potrafi latać a nie tylko odbijać się od ścian. Nawet gdyby był on słyszalny (a wierz mi, że nie jest na CQ64 w metrze, w centrum akcji) to nie uchwycisz go pośród błysków, drgań ekranu i masy ludzi przelatujących przed nosem. Dodatkowo nie jest tak jak myśleliśmy wcześniej, że wymaga on rozpędu - wystarczy dotknąć gracza aby ten zginął.

Odnośnik do komentarza

Nie sądzę, w BF2 byle płotka nie szło zniszczyć, teraz sobie to spokojnie rozwalisz więc wiele miejsc które były kluczowe pod względem taktycznym na SaKu teraz nie będzie miało żadnego znaczenia i mapki trzeba się będzie uczyć od nowa.

Ah, jak sobie wspomnę nejd spam za pierwszy płot czy kitranie się w kwietnikach :D

Odnośnik do komentarza

a Wy dalej grajcie w CQ z irytującymi kamperami, mortarami i resztą :)

Mimo wszystko, nadal uważam, że CQ to najbardziej grywalny tryb z tej grze. Rush był bardzo fajny w becie (sam w to nie wierzę), ale obecnie jest zupełnie niegrywalny. Squad rush da się zagrać ale można zasnąć z nudów. TDM i SQDM w tym wydaniu jakoś mi nie podeszły, chyba kwestia map (rozgrywki na miarę AH czy II z bad company tutaj się nie znajdzie, sadly).

Odnośnik do komentarza

"Przystosować" to chyba złe słowo, bo oni wpierniczyli dodatkowe tryby na mapę, pomijając jakiekolwiek dostosowanie czegokolwiek ;)

Powiem więcej, moim zdaniem zapomnieli nawet o dostosowaniu map pod 64 graczy. Chwyt marketingowy, generalnie, robię gwiazdki które mi zostały i przerzucam się na servery CQ32.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...