Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem na dachu magazynu. Helikopter wisiał centralnie nad nim, więc zacząłem strzelać. Pilot musiał być najwidoczniej upośledzony, bo po dostaniu magazynka osiadł na dachu i dopiero zaczaił bazę i zaczął odlatywać. Wtedy dostał unieruchomienie.

Odnośnik do komentarza

A miny da się rozwalić jako gunner oraz z normalnej broni (a przynajmniej LMG działa) tylko sprawa wygląda tak, zę albo trzeba tonę ołowiu albo mają ostro z(pipi)ane hitboxy, bo trzeba chwilę na to poświęcic. A przynajmniej dawało przed patchem.

Z M98B miny idą na 1 strzał, ale z pozostałych nie pamiętam żeby mi się udawało takie rzeczy robić ;)

 

USASik to jest tak kochana broń, że modlę się, żeby jej nie znerfili w przyszłości :)

Na PeeStrójce tym bardziej, bo celowac nie trzeba, nie? ;)

Odnośnik do komentarza

No ja już Wam mówiłem, to (pipi) nie ma nic wspólnego z żadnym realnym urządzeniem.

 

Świecą się tylko ludzie i pojazdy. NIC WIĘCEJ. Śmiech na sali i łalhak w kieszeni.

 

Dla mnie to powinno:

-mieć bardziej ograniczony zasięg

-mocniejszego blura

 

Z tego co ogarniam ten celownik to połączenie termo z najtwiżyn, Tutaj macie realne widoczki z obu urządzeń.

 

http://www.youtube.com/watch?v=rAvnMYqj2c0

 

DICE połączyło to w celoniku, co daje totalny OP.

 

Predzio do helki/czołgu działa tak jak powinien [choć nie powinien podkreślać zarysów STOJĄCYCH, pustych i nie używanych pojazdów]. Tak samo na mapie powinny być rzeczy które w nim świecą - generatory/radary i inne pracujące urządzenia które generują ciepło.

Tak to widzę.

 

 

edit.

No i po chwili człowiek znajduje coś takiego:

 

 

Czyli chyba to, co mamy w BF3. Tylko w BF3 jest jakaś idealna wersja tego urządzonka.

Edytowane przez Stona
Odnośnik do komentarza

Stonka, tylko że to co wkleiłeś to gogle (tzn takie "gogle na jedno oko" co się wiesza na hełmach). Jest masakrycznie wiele topiców na forach B.loga na ten temat. Problem w tym, że owa technologia mimo że istnieje nie została jeszcze zminiaturyzowana do poziomu scope'a.

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza

@Edek: jak dla mnie różnica jest spora, choć nadal nie taka jak powinna. Świecące otoczenie już nieco utrudni orientację.

 

Wiadomo ze w rzeczywistości nie takie cuda pewnie istnieją, ale w grze powinien być zachowany balans. To nie prawdziwa wojna, gdzie celem jest dominacja nad przeciwnikiem w każdych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Predzio do helki/czołgu działa tak jak powinien [choć nie powinien podkreślać zarysów STOJĄCYCH, pustych i nie używanych pojazdów]. Tak samo na mapie powinny być rzeczy które w nim świecą - generatory/radary i inne pracujące urządzenia które generują ciepło.

 

Gdyby działały tak jak powinny to na mapach typu Kharg czy OF nic bys nie zobaczył, bo temperatura powietrza jest wyższa niż temperatura ciała.

 

Jak na moje oko dywagujecie nad pierdołami, bo tutaj masa rzeczy nie ma przełożenia w rzeczywistości - od javelina, przez miny, które po położeniu na glebie są niewidoczne dla przeciwnika aż po moździerz, który widzi całą mapę. jak chcecie pełnego realizmu to polecam zacząć od maszyn - startowanie heli niech zajmuje ze 2-3 minuty natomiast jedna rakieta sprowadza je na ziemie a w przypadku czołgu trzeba czekać an drugiego gracza pelniącego rolę ladowacza, bo jak narazie to czołgi ładują pociski w magiczny sposób. IRNV powinno zostać znerfione ale tylko pod kątem odległości, bo to jest zabawka która ma być counterem na kamperów leżących w krzakach i ma sprawić aby nie czuli się bezkarni. Dodatkowo co w nim niby takiego OP? To jest zwyczajny red-dot tyle, że z zaznaczeniem i tak naprawdę nawet gdy zobaczę przeciwnika na drugim końcu rzeki to jedyne co będę mógł zrobic to go zaznaczyć, bo rozmycie i kropka zwyczajnie mi go zakryją.

 

Dodatkowo - nie wiem jak wy ale ja biegam z IRNV na zasadzie szybkiego przycelowania, tj. wbiegam do budynku, przycelowanie, szybkie 180* w celu zbadania terenu i lecę dalej. Nie biegam z włączonym predatorem przez 90% czasu gry zwłaszcza, że w celowniku każdy jest równy i trudno rozróznić przeciwnika od sojusznika.

 

edit:

Na to, że wasze czołgi można naprawiać zapalniczką a heli można naprawiać w locie to już nie narzekacie. Dlaczego? Bo sami z tego korzystacie więc nie krzyczcie "IRNV OP" kiedy w tym samym czasie korzystacie z innych OP :)

Edytowane przez greah
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@Rinek

Z jednym się nie zgodzę i z góry zaprzeczę - już w BC2 bluzgałem na fakt, że mogłeś naprawiać helkę (bodajże) Hinda w locie. Nie pamiętasz jak bluzgałem na ako i stonę za to na Heavy Metal?

 

Mnie tam tak na prawdę IRNV wcale nie przeszkadza. Mortary równierz. Znaaaaaaaacznie mniej niż ako chociażby;)

Zasięg tego jest co prawda masakryczny bo potrafię z M60 snajpić kamperów przez 1/3 długości Kharg Island (albo i więcej).

 

Mnie zastanawia jedno. Być może to głupie ale..... czy dym powinien counterować IRNV? Tzn mam na myśli takie coś:

Leże sobie w tunelu, obserwuję jakiś punkt, widzę biegnących żołnierzy wroga.... wybucha 5m przede mną granat/rakieta/tank's shell/cokolwiek i nagle jestem ślepy totalnie. Puki dym nie opadnie nie widzę nic. I teraz nie wiem czy to wina mojego kompa, czy co... bo jak pytałem ako to on takiego czegoś nie ma z tego co pamiętam....

Odnośnik do komentarza

Przecież mówiłem, że dym kontruje IRNV, tak samo jak Thermal w czołgu ;)

 

Gdyby działały tak jak powinny to na mapach typu Kharg czy OF nic bys nie zobaczył, bo temperatura powietrza jest wyższa niż temperatura ciała.

No już pomijamy sens stosowania IR*NV* na pustyni w dzień, ale ok. Ten celownik powinien być tak zrobiony, żeby było go sens używać tylko w mapach nocnych/zachmurzonych.

 

 

IRNV powinno zostać znerfione ale tylko pod kątem odległości, bo to jest zabawka która ma być counterem na kamperów leżących w krzakach i ma sprawić aby nie czuli się bezkarni. Dodatkowo co w nim niby takiego OP? To jest zwyczajny red-dot tyle, że z zaznaczeniem i tak naprawdę nawet gdy zobaczę przeciwnika na drugim końcu rzeki to jedyne co będę mógł zrobic to go zaznaczyć, bo rozmycie i kropka zwyczajnie mi go zakryją.

To ciekawe dlaczego uzywa go 80% ludzi na serwerach, zwłaszcza z easy-mode combo typu IRNV + Faglight + F2000. Miał być counter na snajpera, wyszedł texture hack. Sic.

I co to za counter na snajpera, skoro sam mówisz że na odległość się nie da strzelać? A gdzie czasy, kiedy snajperów się kontrowało myśleniem i znajomością mapy?

 

No i nie mów że ten celownik nie daje przewagi w porównaniu do innego red-dota, a nawet x4. Daje, a więc to nie "zwyczajny" red dot.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli już miałbym wprowadzić nerf to:

- poza OM (środkowa część mapy jeżeli mówimy o RUSH), tunel na Damavanie oraz wnętrza budynków to ten scope powinien dawać (pipi) a nie przewagę. Totalnie jednolity kolor powinniśmy mieć. Teraz nade mną leci helka (np lil bird), patrzę się na nią, w dodatku pod słońce i jestem w stanie zestrzelić jej pilota jak mi się uda przycelować. Słońce w IRNV oślepia mniej niż "na czysto".

- deploy broni powinien być dłuższy ciutkę. To (pipi) jednak wazy ładny kawałek.

- efektywny zasięg powinien być MEGAŚNIE skrócony. Jeżeli siedząc na wzgórzach na Kharg Island pomiędzy Gas Station i Offices jestem w stanie z M60 snipić Reconów leżących na górach koło B to to trochę dziwne

 

 

Ogólnie to podoba mi się ten efekt z tego co Stona wkleił, że postury ludzi nie ukazują się instant a tak jak by pojawiają się powoli. W tym takim kwadracie. To by mogło sprawić, że ludzie zapierdalający przez mapę niczym Struś Pędziwiatr by z tego nie korzystali a bardziej by się przydało takiemu supportowi który z tyłu spokojnie prowadzi suppresive fire + spotting.

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza

@Kazuun

z helką i czołgiem piłem głównie do ako i Stony, bo to oni są miłośnikami żelastwa

 

@ako

Chodziło mi o termowizję zastosowaną w czołgu - gdyby mieli nerfować IRNV to również i to powinno oberwać, bo ten cz-b ekran na pustyni bylby cały bialy a tak jest kolejny, jak to nazwałeś, texture hack.

Jaki z tego counter na snajpera jeśli nie można strzelać? Na soft zawsze można spotować, na hc zawsze można uciec z jego pola widzenia. Gdzie czasy kiedy kontrowało się snajperów myśleniem? Zostały na wielkich mapach z 34graczami. Na kicimęcie pokroju Paryża jakiekolwiek "myślenie", że zajdzie się snajpera i zabierze jego blachę nie ma prawa bytu, bo jak nei zabije Cię jeden z 15 pozostałych graczy (którzy kiszą się na kilku metrach kwadratowych) to zrobi to mortar/claymore/rakieta - wszystko strzelone na ślepo.

 

druga kwestia - piszesz o easy mode a w Twoim top4 widnieje G3, USAS, M98 i AS VAL :whistling: . Każdy gra jak lubi a jak DICE są tak nieudolni, że zestaw F2000+TL+IRNV ma prawo bytu to gracze z tego korzystają tak samo jak korzystają z M320 malując sufity na OM czy strzelając na ślepo rakietami.

 

 

btw

ciekawi mnie jakie oceny w CDA dostał BF3 i MW3. Kupuje ktoś to pismo? Pytam, bo jak zobaczylem oceny w PSXE to aż się chwyciłem za głowę.

Edytowane przez greah
Odnośnik do komentarza

Ja nie kupuję nic. Nie potrzebuję recenzji gier. Wystarczą mi screeny, gameplay i mój własny rozsądek. Przykładem na to jest Skyrim. Świat się zachwyca i gdybym miał kupowac grę wg recenzji to pewnie bym teraz szedł do empiku o zwrot kasy.

Gra jest nie dla mnie i mało mnie obchodzi, że ktoś da jej 9 /10 czy coś.

 

Też mi się nasunął wątek "ako + G3" dziś wcześniej, ale nic nie mówiłem ;)

Z drugiej strony tak jak powiedział Rinek. Nie gracza wina, że korzysta z tego co daje mu największe bonusy w walce. Ako czuje (a przynajmniej czuł się) mocny z G3 w łapie? Ma do tego prawo. Ktoś inny używa IRNV? Tez ma do tego prawo. I co jak co ale twierdzenie, że "nie będę tego używał, bo to 'wallhack" jest moim zdaniem ciut śmieszne. Nie jest to oszukiwanie a jedynie wykorzystywanie narzędzi jakie officjalnie udostępnia Ci gra. DICE wina - nie nasza.

Odnośnik do komentarza

DICE wyciąga przyjazną dłoń w stronę graczy, spełniając pewne zachcianki. Jak udostępniono do publicznej wiadomości, część bardzo istotnych, a jednak jeszcze nie poprawionych aspektów gry jest już na celowniku. Część zaproponowanych zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa, zapraszam.

 

 

Nadchodzące zmiany to:

  • Wewnętrzny VOIP.
  • Większe bądź mniejsze nerfy broni i dodatków, w tym latarki taktycznej.
  • Zmiany okna chatu, w tym zmiana pozycji i wielkości.
  • Dodatkowe zmiany do systemu drużyn, w tym opcja tworzenia nowych!
  • Klaksony, na liście do dodania lecz prawdopodobnie nie w nadchodzącym patchu.
  • Zmiany interfejsu graficznego gry, w większości wedle propozycji graczy.
  • Edycje pocisków TV.
  • Dodanie Spectator/BattleRecorder, najbardziej pożądanej rzeczy przez graczy.

Odnośnik do komentarza

To już czwarta część serii, poparzednie (nie pamiętam czy wszystkie wrzucałem):

 

 

@MaZZeo:

Oby. Oby jak najszybciej. Jeżeli wszystko co jest napisane zrobią, to odzyskam wiarę w BF3.

 

Jeszcze irnv, i zmiany g3a3 niech wycofają ;)

 

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Mam Pytanie?

Pilotujecie za pomocą Joya , czy mychy i klawiery? bo jeśli te ostatnie to szacun :).

Zastanawiam się czy warto kupić jakiś Joystick, ale nie jestem na 100% przekonany czy mi pomoże w pilotażu, bo mychą i klawierą to dla mnie jest porażka.

Tak chciałbym polatać ale niestety nie umie :(. Szkoda że nie można nigdzie poćwiczyć latania, nawet jak wbije na serwer co jest kilku graczy to od razu mnie ściągają :( .

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...