Opublikowano 26 listopada 201113 l Spróbuj tylko na klawie (WSAD + strzałeczki), ja tak latam jak mam heat seekery. Ale, że zazwyczaj nie mam, a żeby trafić cokolwiek z rocked pods/miniguna potrzeba precyzji, to tak - klawa + mycha. Duża podkładka koniecznie. Całkiem fajnie da się na tym polatać, IMO inwestycja w joya się nie opłaca, aż tak bardzo super to te jety nie są. Po prostu musisz próbować, z czasem to opanujesz. Do momentu kiedy odblokujesz air radar faktycznie może być trochę męka. Najlepiej chyba poszukać jakiegoś nierankingowego serwa i się pobawić.
Opublikowano 26 listopada 201113 l A na battlefield.ea.troll.uk dalej wieczna nagonka ;] Wiadomo że BF3 nie jest idealny ale wytykanie "200 powodów dlaczego BF3 ssie pauke" z czego połowa jest w stylu "można sobie ustawić nicka z maksymalnie 16 liter" naprawdę powoduje godzilla facepalm. I jak zwykle gloryfikowanie BF2 i BC2, które oczywiście były perełkami bez bugów, idealnie zbalansowane, bez głupot, problemów, mapy były super i patche zawsze przychodziły na czas i poprawiały wszystko. Już nawet nie wspominam o kĄsolowcach głównie z działu PS3, wielkich znafcuf serii dla których wszystko co inne niż w BC2 to złe. Niektórzy nawet kuszą się o stwierdzenia że leżenie to ZUO.
Opublikowano 26 listopada 201113 l Konsolowcy to w ogóle nie powinni narzekać, dostali tyle możliwości zabijania bez celowania/wysiłku, że gra jest jakby wręcz usmażona pod ich możliwości BF2 wiele nie grałem, się nie wypowiadam. BC2 nie była perełką bez bugów, ale szczerze mówiąc, dawała mniej powodów do narzekań, a mapy pod wieloma względami sprawiały wrażenie bardziej przemyślanych. W BC2 było wiele świetnych rozwiązań, których nagle w BF3 zabrakło, co jest dla mnie tajemnicą. Co do leżenia, sam mam mieszane uczucia, TBH Wracając do BF3 - macie czasami tak, zazwyczaj jak jesteście w budynku i patrzycie przez okno, że obiekty i teren za oknem zaczyna znikać? Ciężko to wyjaśnić, mam to najcześciej na Teheranie. W miarę jak się poruszam to wszystko się pojawia. Coś tak jakby silnik ukrywał obiekty których już nie powinienem widzieć przez ścianę, szybciej niż za ścianę wejdę... Edytowane 26 listopada 201113 l przez ako
Opublikowano 26 listopada 201113 l @akuś Nie, nie spotkałem się z tym, albo nie jestem w stanie sobie nic przypomnieć. Leżenie daje fajne możliwości taktyczne. Np czołganie się za murkiem o wysokości 50 cm by Cię snajper nie ubił, czołganie się pod oknami by zaskoczyć wroga po drugiej stronie ściany etc. Mnie tego brakowało w BC2. A ludzie co to pierdzielą o BC/BC2 z konsol, nie znają serii i jej wcześniejszych części ale uchodzą za znawców mnie po prostu śmieszą.
Opublikowano 26 listopada 201113 l Pamiętacie "Guide to Metro" z bety? Pojawiła się nowa odsłona, przewidziana do pełnej wersji gry
Opublikowano 26 listopada 201113 l A na battlefield.ea.troll.uk dalej wieczna nagonka ;] Wiadomo że BF3 nie jest idealny ale wytykanie "200 powodów dlaczego BF3 ssie pauke" z czego połowa jest w stylu "można sobie ustawić nicka z maksymalnie 16 liter" naprawdę powoduje godzilla facepalm.To jest bardzo poważne uchybienie - przez to nie mogę używać mojego pierwotnego nicka "dwuchlododwufenylotrojchloroetan"jestem oburzony @ako No i to jest właśnie pierwsza rzecz, która nie powinna a MUSI być znerfiona, bo to co się obecnie dzieje na rushu to jakiś cyrk. Support powinnien supportować team atakiem obszarowym uniemożliwiającym dojście do mcoma a w rzeczywistości jest on atakującym. Nieskończona ilość pocisków, brak jakichkolwiek kar i absolutne zero umiejętności w celowaniu. Powinni albo ustalić limit rakiet - np. 7 albo zwyczajnie usunąć mapę i w zamian dać klasyczny celownik, który stosuje się w granatnikach. Dlaczego? Wtedy raz, że support musiałby się nauczyć jak korzystać z mortara a dwa, że byłby uzależniony od drużyny tj. siedzę z mortarem i słyszę jak mówicie "rzuć dwie bombki na B, bo jest ciężko". Edytowane 26 listopada 201113 l przez greah
Opublikowano 26 listopada 201113 l ....dlatego ja mam nadzieję, że jak by servery nie miały mapy i spottingu 2D to mortar by był u(pipi)ony.
Opublikowano 26 listopada 201113 l Dokładnie, mortar jest przegięty, bo ma mapkę ze spotami. Wystarczy że mu się spoty wyłączy i 90% kozaków z niego zrezygnuje.
Opublikowano 26 listopada 201113 l Pobiegałem sobie dziś z C4. Ubaw przedni Biegniesz kilka minut za czołgiem żeby na końcu go roz(pipi) <albo dostać w plecy od randomowego kolesia który akurat przebiegał obok XD > MEGA Szkoda tylko że nie miałem sprinta <bo musiałem wziąć więcej C4 bo reszta składu nie ogarniała perków ;/> i ciężko było dogonić AA A rzucanie C4 na przejeżdżający pod pomostem czołg daje mega banana na twarzy
Opublikowano 26 listopada 201113 l DICE wyciąga przyjazną dłoń w stronę graczy, spełniając pewne zachcianki. Jak udostępniono do publicznej wiadomości, część bardzo istotnych, a jednak jeszcze nie poprawionych aspektów gry jest już na celowniku. Część zaproponowanych zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa, zapraszam. Nadchodzące zmiany to: Wewnętrzny VOIP. Większe bądź mniejsze nerfy broni i dodatków, w tym latarki taktycznej. Zmiany okna chatu, w tym zmiana pozycji i wielkości. Dodatkowe zmiany do systemu drużyn, w tym opcja tworzenia nowych! Klaksony, na liście do dodania lecz prawdopodobnie nie w nadchodzącym patchu. Zmiany interfejsu graficznego gry, w większości wedle propozycji graczy. Edycje pocisków TV. Dodanie Spectator/BattleRecorder, najbardziej pożądanej rzeczy przez graczy. No KOmpy patch wyszedł z tydzień temu już. I z wymienionych rzeczy nic nie zrobili. Kompletnie to co obiecali, nie spelnili.
Opublikowano 26 listopada 201113 l http://en.wikipedia.org/wiki/Nerf_%28video_gaming%29#Origin_and_context
Opublikowano 26 listopada 201113 l DICE wyciąga przyjazną dłoń w stronę graczy, spełniając pewne zachcianki. Jak udostępniono do publicznej wiadomości, część bardzo istotnych, a jednak jeszcze nie poprawionych aspektów gry jest już na celowniku. Część zaproponowanych zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa, zapraszam. Nadchodzące zmiany to: Wewnętrzny VOIP. Większe bądź mniejsze nerfy broni i dodatków, w tym latarki taktycznej. Zmiany okna chatu, w tym zmiana pozycji i wielkości. Dodatkowe zmiany do systemu drużyn, w tym opcja tworzenia nowych! Klaksony, na liście do dodania lecz prawdopodobnie nie w nadchodzącym patchu. Zmiany interfejsu graficznego gry, w większości wedle propozycji graczy. Edycje pocisków TV. Dodanie Spectator/BattleRecorder, najbardziej pożądanej rzeczy przez graczy. No KOmpy patch wyszedł z tydzień temu już. I z wymienionych rzeczy nic nie zrobili. Kompletnie to co obiecali, nie spelnili. Przecież to co napisałeś tyczy się kolejnego patcha, a nie tego który wyszedł.
Opublikowano 26 listopada 201113 l No KOmpy patch wyszedł z tydzień temu już. I z wymienionych rzeczy nic nie zrobili. Kompletnie to co obiecali, nie spelnili. + Przecież to co napisałeś tyczy się kolejnego patcha, a nie tego który wyszedł. xDDDDDDDDDDD Stonka, to już wiesz, czemu tak gram cały czas - kit, ze nie mam imba score ale fun jaki! Edytowane 26 listopada 201113 l przez Kazuun
Opublikowano 26 listopada 201113 l Dopiero teraz zauważyłem mój błąd, myślałem że piszę w dziale PS3.
Opublikowano 26 listopada 201113 l Przed chwilą pograłem sqdm, zdążyłem nabić 15/1 i dostaję warna za zbyt wysokie KD. Myślałem, że takie rzeczy tylko w codzie >_>
Opublikowano 26 listopada 201113 l @maxelm Dział PC, PS3, czy X360 - gdziekolwiek byś to napisał było by to nie prawdą, bo wciąż mylisz patche... bez względu czy wyszedł na konsole, czy nie ;p @Mordzia No Stona ostatnio poleciał z serva za wysokie KD xD Żenada, tym bardziej, że ani nie było w nazwie serva "noobs" ani nic. Ja się domyślam, że to anty hackerskie ma być, no ale jeżeli punish'uje normalnych graczy to tu jest coś nie tak.
Opublikowano 27 listopada 201113 l Ja się domyślam, że to anty hackerskie ma być, no ale jeżeli punish'uje normalnych graczy to tu jest coś nie tak. To Stona nie ma haxów? xD Ciekawe czy w paczu poprawią "Fuck you, man!" przy resie, polewam z tego za każdym razem. Edytowane 27 listopada 201113 l przez ako
Opublikowano 27 listopada 201113 l To Stona nie ma haxów? xD Shhh, bo się MaZZeo dowie i nie będa się już kłócić!
Opublikowano 27 listopada 201113 l F2000 faktycznie nie ma _żadnego_ recoila O_o Jak większość broni... a tak się śmialiśmy z CoDa :< http://www.youtube.com/watch?v=6pFuYfBo9jc Przy okazji gość bardzo sensownie gada --------- Dla grających CQ: Sorry, TDM, SQDM, Rush - no bonus for you ;p --------- --------- Wideoteki Battlefieldowca ciąg dalszy: Broń asfalta: (można się posmiać z niektórych statystyk... balans wg. DICE ;p) Edytowane 27 listopada 201113 l przez ako
Opublikowano 27 listopada 201113 l To mowiliście, że po ilu miesiącach dalo się grać normalnie w BC2? Imo takie bronie jak m4 albo m16a4 mogli sobie darować, bo są to tylko mody do wcześniejszych pukawek i jedynie zajmują miejsce niektórym broniom, które chętnie bym przeniósł z BC2 (xm8)
Opublikowano 27 listopada 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=s0H_W155zKw I wszystko jasne Edytowane 27 listopada 201113 l przez ako
Opublikowano 27 listopada 201113 l To Stona nie ma haxów? xD Shhh, bo się MaZZeo dowie i nie będa się już kłócić! Nie wiem o co wam chodzi Ja i tak mam z was miśki najwyższe ratio i SPM Co do tych broni asfalta - żeby to wszystko miało sens to AN-94 powinien mieć zwiększony damage do 30tu. No ale DICE tego nie zrobi bo grają w inną grę niż wszyscy xD Wiadomo ile ma teraz po znerfieniu G3A3? Czy zmniejszyli damage tylko trochę np. do 30tu czy może to już 25? Edytowane 27 listopada 201113 l przez MaZZeo
Opublikowano 27 listopada 201113 l Bo jesteś jak Big Lebovski ;P tip Jak zawracać aeroplanem Edytowane 27 listopada 201113 l przez Stona
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.