Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera

Featured Replies

Opublikowano

Mam otwarty NAT i zero przycięć (oprócz wkurzającego szukania nowego hosta), ping wydaje się być spoko, strzały trafiają bez żadnego opóźnienia.

  • Odpowiedzi 478
  • Wyświetleń 78,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To wyłączenie armor locka powoduje falę uderzeniową, która rozwala twoją tarczę do zera, więc jesteś podatny na 1 łokieć. Nie podchodzić do niego blisko to raz, a dwa takich cwaniaków najlepiej wyczek

  • jack of all trades to suma medali które dostajesz za "niesamowitą walkę", a konkretnie medale jak Revange, Bulltrue (zabicie typa z mieczem), First Strike, Assassination, Avenger, Kill from the grave

  • Nawet podczas premiery H3 nie było na raz więcej niż 700tys. graczy na raz. Reach miało max trochę ponad 800tys. Po prostu serwy nie wyrabiają i pokazują bzdury (H3 i Reach chodzą w tej chwili na tyc

Opublikowano

słuchajcie, mam mały problem

 

podczas firefighta jak i gry co-op mam lekkie lagi/opóźnienia. Nie są one duże, ale w kluczowych sytuacjach mają one spore znaczenie w grze. Próbuje codziennie sprawdzać czy coś się zmieniło ale dalej jest to samo, niezależnie od tego czy hostem jest kumpel z osiedla, czy hamburger zza oceanu. W normalnym maczmejkingu jest git.

 

W Halo 3 i ODST nie miałem takiego problemu.

 

czy to może mieć związek z tym, że nie mam otwartego NATu? Piszcie czy macie to samo.

 

EDIT: znalazłem w necie, że nie tylko ja mam taki problem - http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.232836-Campaign-and-Firefight-Online-lag-on-Halo-Reach

 

Kod sieciowy Coop i firefight jest inny, synchronizuje opoznienie ze wszystkimi graczami, przez co masz opoznienia przy wystrzeliwywaniu, dlatego wazne, by grac z osobami posiadajacymi dobre lacza, bo jedna potrafi zepsuc całą rozgrywke. I bylo tak w Halo 3 i ODST :)

Opublikowano

Heh dziwna sprawa, bo nigdy takiej sytuacji nie miałem w co-opie w Halo 3 czy firefightcie w ODST (chociaż grałem w nie pare miesięcy po premierze).

 

Czasem się zdarzały ścinki czy zmiany hosta, ale nic poza tym. W Reach natomiast mam permanentne opóźnienie pad - tv, o ile celownik/gałka poruszają się dobrze, o tyle opóźnienie na przyciskach jest spore, na oko gdzieś 0.5s po wciśnięciu jumpa postać skacze.

 

googluje dalej i wychodzi na to że ogrom osób na ten problem, dobrze że nie jestem sam.

Opublikowano
  • Autor

CTF i Odball obecnie są w ogóle niegrywalne. Chodzi o ta niebieską osłonę, wszyscy biegną do flagi, czy też piłki, łapią/bronią cel i później tylko używają "niebieską osłonę". Jest to tak w(pipi)iające, że przestałem grać skirmisze. Dopóki tego nie naprawią zostaje tylko slayer.

 

PS. W tej grze jest KOTH? Bo jeszcze ani razu mi się nie trafił, a w becie był obecny.

 

 

Kolejna rzecz - kolba, która jest mega zyebana.Więcej nie trzeba dodawać.Mieli to zmienić w fullu, a jest taki sam kibel jak w becie.

Racja, wywalisz w takiego 3 strzały z dmr, uderzysz kolbą i nic. Parodia.

Opublikowano

Po pierwszych meczach: respy zyebane - nie raz i nie dwa w wąskim "przejsciu" daje respa miedzy dwoma przeciwnikami / na przeciwniku plecami do niego itp...

Kolba jak wyżej.

Pogram dziś trochę więcej i dopisze spostrzeżenia...

Opublikowano

Lepiej żeby melee było za słabe, niż żeby zabijało na jednego strzała. IMHO oczywiście.

Opublikowano

Gralismy wlasnie z TroNiCiem 2v2 arena troche... zawsze glosujemy na Slayer Pro, ale dostajemy Slayer DMR z zyebanymi AA. Mamy remis 2v2 i zawsze daje z gory, a na gorze ZAWSZE ku.rwa jest DMR z AA :/. Jeszcze ani jednej gry nie zagralismy jak chcielismy.

Wiekszosc to jest camo vs camo i skradanka taka (zwlaszcza na powerhouse), ze sie zygac chce. Nie moge narzekac bo wygrywamy (raz chyba przegralismy minimalnie), ale ani razu nie zagralismy tego co chcielismy :(.

A TroNiC sie ostro wyrabia, z 3-5killow na gre na 10-12 w ciagu paru gier :D.

Opublikowano

Respy to masakra!wczoraj twarzą w twarz przed przeciwnikiem się zrespiłem WTF?:D

Opublikowano

mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok :) mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ?

Opublikowano

mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok :) mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ?

 

Na Halo 3 tez sie wiele narzekało, to normalne. Przenoś sie na reach, bo Polaków mało znajdziesz do gry w H3 ;)

Opublikowano

Tak jak zauwazyl Kerlo, bedzie coraz mniej ludzi grajacych w H3 kosztem Reach, wiec odpusc sobie H3 i zabieraj sie za Reach imo.

Opublikowano

Jak można narzekać na tą grę? Dla mnie to najlepsze multi od czasu H1. Brak BR? Toć to zbawienie czyste. Genialne DMR i Needler Rifle, fajne tryby, wybór klas. Ostatnio praktycznie wcale nie grywam na konsoli tak przy Reach spędziłem ponad pół niedzieli ciesząc michę non-stop. Invasion Slayer rządzi po całości.

 

Jedyne do czego mógłbym się póki co przyczepić to trochę zbyt przegięte rolle covenantów, wiele razy mi to dupe uratowało xD

Opublikowano

Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach.

 

1280x800y.jpg

Edytowane przez barth

Opublikowano

Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach.

No muszę również przyznać że nie jest ono najlepsze ale zapewne wkrótce to zmienią przy jakimś update.

 

Czy również co niektórym graczom się wydaje że kolesie zabijają czasami 3ma strzałami z DMRa?

Zdarzyło mi się to parę razy jak i graczom w mojej drużynie ale może to tylko złudzenie;)

 

DMR vs Needler Rifle TEST

 

http://www.youtube.com/watch?v=XQ-VZF4U8Ho

 

A tutaj test bez zooma:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ioa6h-_Hch0

Edytowane przez Salwador

Opublikowano

mi tez parę rzeczy nie pasuje (wymieniałem gdzieś wcześniej), ale ogólnie gra mi się dobrze i nie mam zamiaru wracać do H3.

Opublikowano

No mi również i o niebo lepiej mi się gra w to niż w H3.

 

Mimo wszystko nie wiele trzeba aby zrobili z tego grę niebo lepszą:)

 

Wystarczy aby zdjęli ten Bloom, zwiększyli Damage poprawili respy ponieważ po tym jak zacząłem się respić twarzą w twarz przed przeciwnikiem to paranoja:D albo na niektórych mapach statyczne respy też masakrują.

 

Oraz polecam Hang`em High z mojego fileshare dla old shoolowców :D ta mapa dosłownie przypomina dawne dobre H1 :)

Opublikowano

Te filmiki DMR vs NR doskonale przedstawiają randomowość DMR'a ;] Toż to strzela jak chce ;/ Żałosne

Opublikowano

Cze

 

 

 

 

Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.<

 

Ta gra jest dla casuali i tyle.

 

 

 

 

dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL :D

 

 

Opublikowano

Cze

 

 

 

 

Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.<

 

Ta gra jest dla casuali i tyle.

 

 

 

 

dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL biggrin.gif

 

 

 

na bank Reach jest bardziej ' casual friendly' niż poprzednie części, jednak patrząc na takie MW2 to i tak nadal trzeba mieć skilla żeby konkretnie łoić ludzi na serwerach.Ja tam nie mam problemów z zabijaniem, nauczyłem się strzelać DMRką (choć czasem zdarzy mi się, że dziwnie wchodzi), denerwują mnie głownie spawny ( te statyczne spawny jak juz ktoś nwyżej wspomniał to porażka) i kolba, która ma zasięg 1,5 m i jest zdecydowanie za słaba.Do tego nie ma szału z mapami.Zmniejszyłbym też troche moc shota, wyyebał perki lub zrobił oddzielną playlistę wszystkich trybów bez AA (nie licząc sprinta).Na tę chwilę tyle mam życzeń.

.

Opublikowano

Mi się ogólnie Halo reach podoba, specjalnie kupiłem sobie znów xbox-a żeby znów pociupac no ale BARDZO się zawiodłem. 

 

No nic trzeba czekac na Simsy 3 :D 

 

 

 

 

pozdro :P

 

 

Opublikowano

Wychodz ze random ten DMR, ale to jest przy fast shoot ...

Opublikowano

A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ?

Opublikowano

A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ?

Nie. Ale widac, ze pozostalosci jakies recoila zostaly jednak z tym bloomem. Bezsens.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.