Opublikowano 18 września 201014 l Mam otwarty NAT i zero przycięć (oprócz wkurzającego szukania nowego hosta), ping wydaje się być spoko, strzały trafiają bez żadnego opóźnienia.
Opublikowano 18 września 201014 l słuchajcie, mam mały problem podczas firefighta jak i gry co-op mam lekkie lagi/opóźnienia. Nie są one duże, ale w kluczowych sytuacjach mają one spore znaczenie w grze. Próbuje codziennie sprawdzać czy coś się zmieniło ale dalej jest to samo, niezależnie od tego czy hostem jest kumpel z osiedla, czy hamburger zza oceanu. W normalnym maczmejkingu jest git. W Halo 3 i ODST nie miałem takiego problemu. czy to może mieć związek z tym, że nie mam otwartego NATu? Piszcie czy macie to samo. EDIT: znalazłem w necie, że nie tylko ja mam taki problem - http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.232836-Campaign-and-Firefight-Online-lag-on-Halo-Reach Kod sieciowy Coop i firefight jest inny, synchronizuje opoznienie ze wszystkimi graczami, przez co masz opoznienia przy wystrzeliwywaniu, dlatego wazne, by grac z osobami posiadajacymi dobre lacza, bo jedna potrafi zepsuc całą rozgrywke. I bylo tak w Halo 3 i ODST
Opublikowano 18 września 201014 l Heh dziwna sprawa, bo nigdy takiej sytuacji nie miałem w co-opie w Halo 3 czy firefightcie w ODST (chociaż grałem w nie pare miesięcy po premierze). Czasem się zdarzały ścinki czy zmiany hosta, ale nic poza tym. W Reach natomiast mam permanentne opóźnienie pad - tv, o ile celownik/gałka poruszają się dobrze, o tyle opóźnienie na przyciskach jest spore, na oko gdzieś 0.5s po wciśnięciu jumpa postać skacze. googluje dalej i wychodzi na to że ogrom osób na ten problem, dobrze że nie jestem sam.
Opublikowano 18 września 201014 l Autor CTF i Odball obecnie są w ogóle niegrywalne. Chodzi o ta niebieską osłonę, wszyscy biegną do flagi, czy też piłki, łapią/bronią cel i później tylko używają "niebieską osłonę". Jest to tak w(pipi)iające, że przestałem grać skirmisze. Dopóki tego nie naprawią zostaje tylko slayer. PS. W tej grze jest KOTH? Bo jeszcze ani razu mi się nie trafił, a w becie był obecny. Kolejna rzecz - kolba, która jest mega zyebana.Więcej nie trzeba dodawać.Mieli to zmienić w fullu, a jest taki sam kibel jak w becie. Racja, wywalisz w takiego 3 strzały z dmr, uderzysz kolbą i nic. Parodia.
Opublikowano 18 września 201014 l Po pierwszych meczach: respy zyebane - nie raz i nie dwa w wąskim "przejsciu" daje respa miedzy dwoma przeciwnikami / na przeciwniku plecami do niego itp... Kolba jak wyżej. Pogram dziś trochę więcej i dopisze spostrzeżenia...
Opublikowano 18 września 201014 l Lepiej żeby melee było za słabe, niż żeby zabijało na jednego strzała. IMHO oczywiście.
Opublikowano 18 września 201014 l Gralismy wlasnie z TroNiCiem 2v2 arena troche... zawsze glosujemy na Slayer Pro, ale dostajemy Slayer DMR z zyebanymi AA. Mamy remis 2v2 i zawsze daje z gory, a na gorze ZAWSZE ku.rwa jest DMR z AA . Jeszcze ani jednej gry nie zagralismy jak chcielismy. Wiekszosc to jest camo vs camo i skradanka taka (zwlaszcza na powerhouse), ze sie zygac chce. Nie moge narzekac bo wygrywamy (raz chyba przegralismy minimalnie), ale ani razu nie zagralismy tego co chcielismy . A TroNiC sie ostro wyrabia, z 3-5killow na gre na 10-12 w ciagu paru gier .
Opublikowano 19 września 201014 l Respy to masakra!wczoraj twarzą w twarz przed przeciwnikiem się zrespiłem WTF?
Opublikowano 19 września 201014 l mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ?
Opublikowano 19 września 201014 l mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ? Na Halo 3 tez sie wiele narzekało, to normalne. Przenoś sie na reach, bo Polaków mało znajdziesz do gry w H3
Opublikowano 19 września 201014 l Tak jak zauwazyl Kerlo, bedzie coraz mniej ludzi grajacych w H3 kosztem Reach, wiec odpusc sobie H3 i zabieraj sie za Reach imo.
Opublikowano 20 września 201014 l Takie małe statystyki: Monday 20-Sep-2010 12:30 AM How much are we playing Reach? This much..." http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=265396
Opublikowano 20 września 201014 l Jak można narzekać na tą grę? Dla mnie to najlepsze multi od czasu H1. Brak BR? Toć to zbawienie czyste. Genialne DMR i Needler Rifle, fajne tryby, wybór klas. Ostatnio praktycznie wcale nie grywam na konsoli tak przy Reach spędziłem ponad pół niedzieli ciesząc michę non-stop. Invasion Slayer rządzi po całości. Jedyne do czego mógłbym się póki co przyczepić to trochę zbyt przegięte rolle covenantów, wiele razy mi to dupe uratowało xD
Opublikowano 20 września 201014 l Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach. Edytowane 20 września 201014 l przez barth
Opublikowano 21 września 201014 l Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach. No muszę również przyznać że nie jest ono najlepsze ale zapewne wkrótce to zmienią przy jakimś update. Czy również co niektórym graczom się wydaje że kolesie zabijają czasami 3ma strzałami z DMRa? Zdarzyło mi się to parę razy jak i graczom w mojej drużynie ale może to tylko złudzenie;) DMR vs Needler Rifle TEST http://www.youtube.com/watch?v=XQ-VZF4U8Ho A tutaj test bez zooma: http://www.youtube.com/watch?v=ioa6h-_Hch0 Edytowane 21 września 201014 l przez Salwador
Opublikowano 21 września 201014 l mi tez parę rzeczy nie pasuje (wymieniałem gdzieś wcześniej), ale ogólnie gra mi się dobrze i nie mam zamiaru wracać do H3.
Opublikowano 21 września 201014 l No mi również i o niebo lepiej mi się gra w to niż w H3. Mimo wszystko nie wiele trzeba aby zrobili z tego grę niebo lepszą Wystarczy aby zdjęli ten Bloom, zwiększyli Damage poprawili respy ponieważ po tym jak zacząłem się respić twarzą w twarz przed przeciwnikiem to paranoja:D albo na niektórych mapach statyczne respy też masakrują. Oraz polecam Hang`em High z mojego fileshare dla old shoolowców ta mapa dosłownie przypomina dawne dobre H1
Opublikowano 21 września 201014 l Te filmiki DMR vs NR doskonale przedstawiają randomowość DMR'a ;] Toż to strzela jak chce ;/ Żałosne
Opublikowano 21 września 201014 l Cze Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.< Ta gra jest dla casuali i tyle. dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL
Opublikowano 21 września 201014 l Cze Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.< Ta gra jest dla casuali i tyle. dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL na bank Reach jest bardziej ' casual friendly' niż poprzednie części, jednak patrząc na takie MW2 to i tak nadal trzeba mieć skilla żeby konkretnie łoić ludzi na serwerach.Ja tam nie mam problemów z zabijaniem, nauczyłem się strzelać DMRką (choć czasem zdarzy mi się, że dziwnie wchodzi), denerwują mnie głownie spawny ( te statyczne spawny jak juz ktoś nwyżej wspomniał to porażka) i kolba, która ma zasięg 1,5 m i jest zdecydowanie za słaba.Do tego nie ma szału z mapami.Zmniejszyłbym też troche moc shota, wyyebał perki lub zrobił oddzielną playlistę wszystkich trybów bez AA (nie licząc sprinta).Na tę chwilę tyle mam życzeń. .
Opublikowano 21 września 201014 l Mi się ogólnie Halo reach podoba, specjalnie kupiłem sobie znów xbox-a żeby znów pociupac no ale BARDZO się zawiodłem. No nic trzeba czekac na Simsy 3 pozdro
Opublikowano 21 września 201014 l A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ?
Opublikowano 21 września 201014 l A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ? Nie. Ale widac, ze pozostalosci jakies recoila zostaly jednak z tym bloomem. Bezsens.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.