Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera

Featured Replies

Opublikowano

Mam otwarty NAT i zero przycięć (oprócz wkurzającego szukania nowego hosta), ping wydaje się być spoko, strzały trafiają bez żadnego opóźnienia.

  • Odpowiedzi 478
  • Wyświetleń 73,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To wyłączenie armor locka powoduje falę uderzeniową, która rozwala twoją tarczę do zera, więc jesteś podatny na 1 łokieć. Nie podchodzić do niego blisko to raz, a dwa takich cwaniaków najlepiej wyczek

  • jack of all trades to suma medali które dostajesz za "niesamowitą walkę", a konkretnie medale jak Revange, Bulltrue (zabicie typa z mieczem), First Strike, Assassination, Avenger, Kill from the grave

  • Nawet podczas premiery H3 nie było na raz więcej niż 700tys. graczy na raz. Reach miało max trochę ponad 800tys. Po prostu serwy nie wyrabiają i pokazują bzdury (H3 i Reach chodzą w tej chwili na tyc

Opublikowano

słuchajcie, mam mały problem

 

podczas firefighta jak i gry co-op mam lekkie lagi/opóźnienia. Nie są one duże, ale w kluczowych sytuacjach mają one spore znaczenie w grze. Próbuje codziennie sprawdzać czy coś się zmieniło ale dalej jest to samo, niezależnie od tego czy hostem jest kumpel z osiedla, czy hamburger zza oceanu. W normalnym maczmejkingu jest git.

 

W Halo 3 i ODST nie miałem takiego problemu.

 

czy to może mieć związek z tym, że nie mam otwartego NATu? Piszcie czy macie to samo.

 

EDIT: znalazłem w necie, że nie tylko ja mam taki problem - http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.232836-Campaign-and-Firefight-Online-lag-on-Halo-Reach

 

Kod sieciowy Coop i firefight jest inny, synchronizuje opoznienie ze wszystkimi graczami, przez co masz opoznienia przy wystrzeliwywaniu, dlatego wazne, by grac z osobami posiadajacymi dobre lacza, bo jedna potrafi zepsuc całą rozgrywke. I bylo tak w Halo 3 i ODST :)

Opublikowano

Heh dziwna sprawa, bo nigdy takiej sytuacji nie miałem w co-opie w Halo 3 czy firefightcie w ODST (chociaż grałem w nie pare miesięcy po premierze).

 

Czasem się zdarzały ścinki czy zmiany hosta, ale nic poza tym. W Reach natomiast mam permanentne opóźnienie pad - tv, o ile celownik/gałka poruszają się dobrze, o tyle opóźnienie na przyciskach jest spore, na oko gdzieś 0.5s po wciśnięciu jumpa postać skacze.

 

googluje dalej i wychodzi na to że ogrom osób na ten problem, dobrze że nie jestem sam.

Opublikowano
  • Autor

CTF i Odball obecnie są w ogóle niegrywalne. Chodzi o ta niebieską osłonę, wszyscy biegną do flagi, czy też piłki, łapią/bronią cel i później tylko używają "niebieską osłonę". Jest to tak w(pipi)iające, że przestałem grać skirmisze. Dopóki tego nie naprawią zostaje tylko slayer.

 

PS. W tej grze jest KOTH? Bo jeszcze ani razu mi się nie trafił, a w becie był obecny.

 

 

Kolejna rzecz - kolba, która jest mega zyebana.Więcej nie trzeba dodawać.Mieli to zmienić w fullu, a jest taki sam kibel jak w becie.

Racja, wywalisz w takiego 3 strzały z dmr, uderzysz kolbą i nic. Parodia.

Opublikowano

Po pierwszych meczach: respy zyebane - nie raz i nie dwa w wąskim "przejsciu" daje respa miedzy dwoma przeciwnikami / na przeciwniku plecami do niego itp...

Kolba jak wyżej.

Pogram dziś trochę więcej i dopisze spostrzeżenia...

Opublikowano

Lepiej żeby melee było za słabe, niż żeby zabijało na jednego strzała. IMHO oczywiście.

Opublikowano

Gralismy wlasnie z TroNiCiem 2v2 arena troche... zawsze glosujemy na Slayer Pro, ale dostajemy Slayer DMR z zyebanymi AA. Mamy remis 2v2 i zawsze daje z gory, a na gorze ZAWSZE ku.rwa jest DMR z AA :/. Jeszcze ani jednej gry nie zagralismy jak chcielismy.

Wiekszosc to jest camo vs camo i skradanka taka (zwlaszcza na powerhouse), ze sie zygac chce. Nie moge narzekac bo wygrywamy (raz chyba przegralismy minimalnie), ale ani razu nie zagralismy tego co chcielismy :(.

A TroNiC sie ostro wyrabia, z 3-5killow na gre na 10-12 w ciagu paru gier :D.

Opublikowano

Respy to masakra!wczoraj twarzą w twarz przed przeciwnikiem się zrespiłem WTF?:D

Opublikowano

mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok :) mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ?

Opublikowano

mam pytanie. czy warto zamienic multiplayer halo 3 na reach ? dopiero co zaczynam gre w mp halo 3 i jest ok :) mialem jutro kupowac reach ze wzgledu na multiplayer ale widze tutaj ze wiekszosc osob narzeka. wiec jak to jest ? odstawic multi halo 3 na rzecz reach ? czy spokojnie sobie grac w h3 ?

 

Na Halo 3 tez sie wiele narzekało, to normalne. Przenoś sie na reach, bo Polaków mało znajdziesz do gry w H3 ;)

Opublikowano

Tak jak zauwazyl Kerlo, bedzie coraz mniej ludzi grajacych w H3 kosztem Reach, wiec odpusc sobie H3 i zabieraj sie za Reach imo.

Opublikowano

Jak można narzekać na tą grę? Dla mnie to najlepsze multi od czasu H1. Brak BR? Toć to zbawienie czyste. Genialne DMR i Needler Rifle, fajne tryby, wybór klas. Ostatnio praktycznie wcale nie grywam na konsoli tak przy Reach spędziłem ponad pół niedzieli ciesząc michę non-stop. Invasion Slayer rządzi po całości.

 

Jedyne do czego mógłbym się póki co przyczepić to trochę zbyt przegięte rolle covenantów, wiele razy mi to dupe uratowało xD

Opublikowano

Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach.

 

1280x800y.jpg

Edytowane przez barth

Opublikowano

Moje zdanie o multi w Reach w tej chwili jest nie najlepsze, podsumowuje je poniższy obrazek. Mam nadzieję, że zasady MLG i październikowe poprawki zmienią Halo: DERP znowu na Halo: Reach.

No muszę również przyznać że nie jest ono najlepsze ale zapewne wkrótce to zmienią przy jakimś update.

 

Czy również co niektórym graczom się wydaje że kolesie zabijają czasami 3ma strzałami z DMRa?

Zdarzyło mi się to parę razy jak i graczom w mojej drużynie ale może to tylko złudzenie;)

 

DMR vs Needler Rifle TEST

 

http://www.youtube.com/watch?v=XQ-VZF4U8Ho

 

A tutaj test bez zooma:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ioa6h-_Hch0

Edytowane przez Salwador

Opublikowano

mi tez parę rzeczy nie pasuje (wymieniałem gdzieś wcześniej), ale ogólnie gra mi się dobrze i nie mam zamiaru wracać do H3.

Opublikowano

No mi również i o niebo lepiej mi się gra w to niż w H3.

 

Mimo wszystko nie wiele trzeba aby zrobili z tego grę niebo lepszą:)

 

Wystarczy aby zdjęli ten Bloom, zwiększyli Damage poprawili respy ponieważ po tym jak zacząłem się respić twarzą w twarz przed przeciwnikiem to paranoja:D albo na niektórych mapach statyczne respy też masakrują.

 

Oraz polecam Hang`em High z mojego fileshare dla old shoolowców :D ta mapa dosłownie przypomina dawne dobre H1 :)

Opublikowano

Te filmiki DMR vs NR doskonale przedstawiają randomowość DMR'a ;] Toż to strzela jak chce ;/ Żałosne

Opublikowano

Cze

 

 

 

 

Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.<

 

Ta gra jest dla casuali i tyle.

 

 

 

 

dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL :D

 

 

Opublikowano

Cze

 

 

 

 

Na temat HALO REACH wypowiem się tak... gram w serie HALO od 2003 roku i NIGDY, ale to NIGDY ŻADNA gra nie doprowadzała mnie do takiej frustracji jak H:Reach... gdzie mam ochotę rozwalić nowego co zakupionego Slima >.<

 

Ta gra jest dla casuali i tyle.

 

 

 

 

dzięki i pozdrawiam OGRE 1 PL biggrin.gif

 

 

 

na bank Reach jest bardziej ' casual friendly' niż poprzednie części, jednak patrząc na takie MW2 to i tak nadal trzeba mieć skilla żeby konkretnie łoić ludzi na serwerach.Ja tam nie mam problemów z zabijaniem, nauczyłem się strzelać DMRką (choć czasem zdarzy mi się, że dziwnie wchodzi), denerwują mnie głownie spawny ( te statyczne spawny jak juz ktoś nwyżej wspomniał to porażka) i kolba, która ma zasięg 1,5 m i jest zdecydowanie za słaba.Do tego nie ma szału z mapami.Zmniejszyłbym też troche moc shota, wyyebał perki lub zrobił oddzielną playlistę wszystkich trybów bez AA (nie licząc sprinta).Na tę chwilę tyle mam życzeń.

.

Opublikowano

Mi się ogólnie Halo reach podoba, specjalnie kupiłem sobie znów xbox-a żeby znów pociupac no ale BARDZO się zawiodłem. 

 

No nic trzeba czekac na Simsy 3 :D 

 

 

 

 

pozdro :P

 

 

Opublikowano

Wychodz ze random ten DMR, ale to jest przy fast shoot ...

Opublikowano

A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ?

Opublikowano

A czy nie jest tak, że liczba strzałów zależy od dystansu do celu ?

Nie. Ale widac, ze pozostalosci jakies recoila zostaly jednak z tym bloomem. Bezsens.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.