Opublikowano 21 września 201014 l znaczenie ma szybkość strzelania przecież na tych testach koleś mashuje spust jak najszybciej się da, jak strzela się wolniej to strzały wchodzą dużo lepiej, więc ten test to o kant tyłka mozna rozbić.Jak wrócę do domu to potestuje DMR na różnych prędkościach strzelania i sprawdzę to sam, ale nie dziwię się, że na tych filmikach to tak dziwnie wchodzi. Edytowane 21 września 201014 l przez 44bronx
Opublikowano 21 września 201014 l znaczenie ma szybkość strzelania W przypadku pistolsa - owszem, można powymiatać ale dla DMR'a opoznienia są defaultowe. P.S. Nie powinno byc takich róznic dla DMR'a jeżeli koles trafia w tą samą cześc ciała (no chyba, że mamy rozrzut na boki). Edytowane 21 września 201014 l przez CSNier
Opublikowano 21 września 201014 l znaczenie ma szybkość strzelania przecież na tych testach koleś mashuje spust jak najszybciej się da, jak strzela się wolniej to strzały wchodzą dużo lepiej, więc ten test to o kant tyłka mozna rozbić.Jak wrócę do domu to potestuje DMR na różnych prędkościach strzelania i sprawdzę to sam, ale nie dziwię się, że na tych filmikach to tak dziwnie wchodzi. O to chodziło. Miało to pokazać jak randomowy jest rozrzut DMR'a i o ile mniejszy jest ten z NR
Opublikowano 21 września 201014 l no ale wlasnie o to chodzi, że NR ma mniejszy bloom, i można mashować spust ale potrzebuje więcej strzałów do zdjęcia osłony. DMR za to jest mocniejszy tylko trzeba to opanować. Aczkolwiek mnie tez w(pipi)ia to powoli i nie wiem czy ten DMR jest rzeczywiście randomowy czy wymaga nauki i że tak powiem "cierpliwości" przy strzelaniu...
Opublikowano 21 września 201014 l Właśnie... Pozostaje poćwiczyć z timingiem wciskania spustu... Nie podoba mi się to zbytnio.
Opublikowano 21 września 201014 l Niestety wymaga cierpliwości jak i szczęścia.Ponieważ poprzez durny bloom wydłuża się nam czekania na oddanie strzału co spowalnia grę a co za tym idzie?grając jak już dojdziesz do tego 5go jak nie 6go strzału (o ilę jeszcze koleś nie włączy armor locka)to reszta drużyny przeciwnej zdąży Ciebie zabić no już nie wspomnę o zwykłym slayerze. Mogę się mylić i możliwe że to ma podkręcić teamowe granie typu biegać zawsze z fumflem i walić zawsze w tego samego kolesia Przejrzałem forum Bungie i wiele tam jest narzekań na blooma jak i mapy ale jest również wielu nowych zwolenników. Mimo wszystko mam wrażenie że MGL zmieni rozgrywkę.Może się skończyć również na tym że w finale będzie NR zwiększony na 150% damge i jechana Edytowane 21 września 201014 l przez Salwador
Opublikowano 21 września 201014 l Szczęście nie powinno wogóle mieć wpływu na wynik. Przy 150% damage'u snajpa i granaty zabijają zawsze na strzał, a rakiety rozpieprzają pół planszy.
Opublikowano 22 września 201014 l Mnie jak do tej pory (jak to ktoś wcześniej zauważył) wnerwia random niektórych akcji w tej grze. Czasami trafia się na gości, którzy 3 strzałami zabijają z DMRa a inni po 4s z Assault Rifle podczas, gdy ja ładuję do nich cały magazynek i nic.
Opublikowano 22 września 201014 l Szczęście nie powinno wogóle mieć wpływu na wynik. Przy 150% damage'u snajpa i granaty zabijają zawsze na strzał, a rakiety rozpieprzają pół planszy. Dokładnie szczęście czy tam fart niszczy przyjemość z gry, chyba że ktoś lubi walić padem o ścianę . Dlatego też liczę na to że update coś zmieni zapewne jak i jakieś 90% starych wyjadaczy na to czeka.
Opublikowano 22 września 201014 l a ja przyznam się że powoli chyba zaczynam kumać DMR. Nie to że jestem jak Clint Eastwood z Magnum, ale gram nią bardzo spokojnie i nie spamuję triggera jak głupi i używam jej właściwie na długi dystans. Może Bungie coś poprawi, ale póki co staram się nie narzekać tylko szukać sytuacji w których dana broń sprawdza się najlepiej, a że dupa w multi jestem to inna bajka ;]
Opublikowano 22 września 201014 l teraz sa kwalifikacje do dywizji na arenie... czyli jak teraz bede gral w kwalifikacjach jak najwieksza szmata, to potem caly sezon bede mogl ownowac n00bow? ile sezon trwa?
Opublikowano 22 września 201014 l teraz sa kwalifikacje do dywizji na arenie... czyli jak teraz bede gral w kwalifikacjach jak najwieksza szmata, to potem caly sezon bede mogl ownowac n00bow? ile sezon trwa? Nie wiem jak to bedzie w retail, ale ja podczas sezonu w becie awansowalem z 3 na 5 czy 6.
Opublikowano 22 września 201014 l Jak ja mam z dupy łacze aka niecale 1mb i 100up i moge normalnie pograc, to jakie łacza wy musicie miec, myslalem ze gorszego internetu poza mna i bieniem chyba nikt na forumie nie ma, a tu widze, ze jednak sie myle Edytowane 22 września 201014 l przez _Bobek_
Opublikowano 22 września 201014 l Ma 1mbps/0.1mbps = 1024kbps/100kbps. A lagi... juz bylo mowione, w FF i Coopie masz lagi jak komus w party lacze du.py daje.
Opublikowano 22 września 201014 l Since there will be no community made maps for Halo: Reach's MLG v1 settings I heard that so far they are going to use Asylum Cage Countdown Boardwalk Zealot. Also Killa KC said on his twitter that Halo: Reach's MLG v1 Settings will come out this Friday
Opublikowano 22 września 201014 l Mam nadzieję, że to koleś źle słyszał nazwę Cage - ta mapa to syf nieprzeciętny. Oby zablokowali windy na Zealocie.
Opublikowano 22 września 201014 l Mam nadzieję, że to koleś źle słyszał nazwę Cage - ta mapa to syf nieprzeciętny. Oby zablokowali windy na Zealocie. Blokada wind na Zelocie to podstawa, heh. Cage - w 100% zgadzam sie, dawno tak kiepskiej i nieprzemyslanej mapy nie widzialem.
Opublikowano 23 września 201014 l Cage, Zealot(o ile wyskoczni nie zablokują)? A SwordBase?myślę że to jedna z lepszych map. Edytowane 23 września 201014 l przez Salwador
Opublikowano 23 września 201014 l Strategia na Sword Base - zajmij górę, zablokuj żółtą i czerwoną windę. Wygrana w kieszeni. Mówiłem już, że czerwona drużyna startuje od razu u góry?
Opublikowano 24 września 201014 l Multi w tej grze jest jednak spier-dolony totalnie. Dawno nie było tak słabego FPSa sieciowego. Jak można było tak pop.i.e.r.dolić multi. Mapy to takie balasy, że głowa mała (są 3 grywalne, z czego 2 to remejki z dwójki, a jeden z trójki). DMR to random jak ch.uj. Nie wiesz jak strzelać, wpie.r.dalasz czasami 7 serii, a gościu nie ginie. W MM trafiasz tylko na Elite Slayer, zaj.ebis.ty SWAT i Snajpy. Jak zagrasz Slayer Pro to jest super. W(pipi)iają mnie te Jet Packi, niewidzialność itp. H:R to najlepsza kampania i najgorszy multi jeśli chodzi o serię Halo. W Halo3 grałem z przyjemnością na początku. Teraz nie potrafię grać więcej niż 2h dziennie. Jak MLG nie zrobi własnej Playlisty, nie zrobi zmian w mapkach to nie będzie komu grać w to.
Opublikowano 24 września 201014 l Jak ja mam z dupy łacze aka niecale 1mb i 100up i moge normalnie pograc, to jakie łacza wy musicie miec, myslalem ze gorszego internetu poza mna i bieniem chyba nikt na forumie nie ma, a tu widze, ze jednak sie myle Ciekawostką jest, że ja na swoim mega łączu (aka Sferia 1 mega radiowe) mogę normalnie pomykać, trochę lagów nieraz jest, nieraz dmr zgubi serię, ale generalnie szoooooook. W halo 3 dla porównania nie mogłem nawet nieraz się ruszyć A co do multi, to marudzicie koledzy! Gra wymaga poprawy i ma swoje błędy, ale zarówno dmr jak i mapy są naprawdę ok, trzeba się przestawić. Ja na cage'u mogę grać mecz za meczem, a i slayer dmrs nie jest straszny tak jak były ARki w halo3!
Opublikowano 24 września 201014 l Dla mnie to cąłe narzekanie na mutli w Reachu jest już przesadą...Zgadzam się, że wiele rzeczy wymaga poprawy, ale (pipi)a bez przesady, nie ma tragedii.Jeśli chodzi o DMR to ja większych problemów nie mam, jak nie mashujesz triggera to wchodzi wszystko jak trzeba, a w ostateczności wystarczy wybrać/podnosić NR, który ma dużo mniejszy bloom.Mapy są średnie, ale jestem pewnien, że w DLC dojadą jeszcze porządne mapy, do tego zasady MLG.Nie jest źle i nie przesadzajcie bo to już śmieszne ssię robi, jak ktoś ma skilla to morduje jak zawsze w halo i noobki mogą ssać pauke. Ja nawet przyzwyczaiłem się do AA i chociaż dalej unikam trybów z tym ścierwem to już jak wylosuje taki tryb to gram i raczej większośc używających AA dostaje szybciutko wpierdel, szczególnie używający JP i AL. Edytowane 24 września 201014 l przez 44bronx
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.