Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Pełna lista zmian.

 

Hey all,

 

I know you want to be informed as much as possible. So I'm writing up the preliminary patch notes for Patch 1.07.

 

Please Note: this is subject to change and we don't know exactly when this will go live yet. I will inform you on that as soon as we can, but we are trying to roll this out in the first week of April.

 

Patch 1.07 Contents list:

 

Custom Games PHASE ONE for Clans and solo players - Explanation below

 

Gameplay

 

Bullet Damage and Faster Aim ribbon now unlock correctly

Separate turn speeds for ADS on Primary weapons in Multiplayer

Increased Accuracy ribbon effectiveness has been lowered

Bullet Damage ribbon effectiveness has been lowered

The 3rd person revive beam now shows correctly

Bilgarsk Boulevard - preventing players getting stuck at spawn location

Akmir Snowdrift – fixed a problem where the speaker object can fall beneath a piece of geometry

Fixed a crash when joining a Guerrilla Warfare Clan match

Blood Gracht – Fix for a hang when the Recon ability was used

 

Functionality

 

Fixed a crash while joining a Warzone game

Player gets directed to multiplayer lobby when being kicked from game due to inactivity

Adjustments to reduce the server load

 

Exploit

 

MAWLR Graveyard –Improved collision around one of the Capture and Hold locations

Kaznan Jungle – Added a blocker around a tree to prevent player to use tree to jump out of the level

Bilgarsk Boulevard - Removed invisible collision of S&D objectives in Guerrilla Warfare

Bilgarsk Boulevard - Prevent players from accessing an advantageous position (above the ISA Base) and climb out of the level

 

Single Player Campaign

 

Scrapyard Shortcut - Mobile Factory – Fixed a hang to a red Debug screen upon the user reaching the Jetpack Troopers

 

Menu

 

Added a “Mute all” button

Updated icons and text on the Medals statistics

Fixed clipped text for moderator messages

The Faster Reload ribbon now updates properly on the Personal statistics page

The Increased Accuracy ribbon now updates properly on the Personal statistics page

The Bullet Damage ribbon now updates properly on the Personal statistics page

Fixes a hang when accepting a squad invite on the final results screen of an online game

Fixed the Pause functionality in Botzone on the Class selection screen

"Squad menu" is changed to "manage players” in the menu

 

Move/Sharpshooter

 

Button configuration improvements - Swapped L1/L2 grenade and aim

Melee is now on the circle button

Multiplayer - Aim Lock will now time out after one second

Camera turn upped while using jetpack. Lowered for mounted weapons

 

Explanation of Custom Games

 

Custom Games will be rolled out in 2 patches. This one (1.07) and a future patch. We don't know when this will be yet.

 

PHASE ONE

 

Phase One of Custom Games gives players the option to create unranked games with the choice of:

Game Mode

Map

Missions (Warzone only)

Mission Time (Warzone only)

Invite Squad members

Invite Enemy Squad Leader

This gives players the ability to create private matches, and playing with and against friends or a rival clan for instance. People who don’t get an invite to these games won’t be able to join through matchmaking.

 

PHASE TWO

 

We still need to spec this out, so this is subject to change, but we are looking to add the options of choosing:

 

More configuration options for missions in Warzone and Operations

Adjustable kill count for Guerrilla Warfare

Configurable Unlocks (choose which one you want to play with)

Configurable Classes (choose which one you want to play with)

Configurable Weapons, Abilities, Skills, Ribbons

Friendly Fire On/Off

Brutal Melee On/Off

That's it for now!

 

Thanks,

Lev

Odnośnik do komentarza

Z innej beczki, jak Wam śmiga multi? Ja odczuwam lekkie lagi przez ostatnie dwa dni i wydaje mi się, że przeciwnicy mają podobnie. Czasami przy akcjach 1v2, goście z 2/3 metrów nie trafiają we mnie, stoją bokiem obróceni i nawalają w ścianę, tak jakby nie zarejestrowali moich ruchów.. Sam tez miałem podobnie - ładuję w gościa cały magazynek, a on nic.

Odnośnik do komentarza

czy mi sie zdaje, czy gracze powoli odpuszczaja sobie juz killzone3 (ogolnie gracze, a nie ludzie z tego forum)? Ostatnio wlaczylem sobie meczyk i cos biegam a tu ludzi nie ma, robie podglad na sklady a tu 2V2. wtf?

 

Nie wydaje Ci się. Na większości map w SW występuje ten problem (mecze 4v6, 5v5 to straszna porażka tego trybu). Jedynie nadal obleganą mapą jest targ salamun (czytaj: zagrasz przynajmniej 8v8, praktycznie o każdej porze dnia)

Odnośnik do komentarza
Pomyśleć, że kupiłem ją aby uciec od problemów zimowych z połączeniem i rangami w BC2...

Mam niestety identyczne odczucia, chociaż gry się jeszcze nie pozbywam. Mam za mało czasu na granie teraz, żeby tracić czas na męczenie się ze skopanym multi, dlatego przesiadłem się na CoD i Bad Company 2. Póki co nadal cierpliwie czekam, czy coś się zmieni w kwestii KZ3, ale obawiam się, że pewnego dnia będzie już za późno i serwery będą świecić pustkami.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...