Skocz do zawartości

Asura's Wrath


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

mialem takie samo wrażenie ale troszke was uspokoje - zauważcie ze to sa walki z bossami, zwlaszcza z tym ogromnym ciężko bylo zrobić coś oprocz QTE. napewno podczas walk ze zwykłymi ziomkami bedzie wiecej normalnej walki. pytanie tylko jak dużo. bo moze byc wiecej ale nadal dosyc mało. ja jednak jestem dobrej myśli. w najgorszym razie poogladam sobie mega widowiskowy "gro-film" a potem opyle ;)

Odnośnik do komentarza

pogralem dzis drugi raz i naprawde ta epickość ciosów strasznie mi sie podoba, z dobrym dzwiękiem odpalonym na sluchawkach czuć moc :D

 

 

pobawilem sie tez troszke i sprawdzilem co sie dzieje jak sie źle naciska guziki w qte

- czasami nic sie nie dzieje (np jak dziadek pcha nas mieczem i trzeba nawalać O , nie naciskalem go i nic sie nie stalo)

- czasem niewiele sie dzieje jesli chodzi o animacje ale schodzi nam życie , i za ktoryms razem gdy nie naćisniemy guzika i cios przeciwnika sprowadza życie do zera to pojawia sie animacja zabijania (w moim wypadku wystrzelił mnie w kosmos) i napis game over (cofneło mnie tylko troszke, checkopinty pewnie sa bardzo blisko siebie)

- a czasem zmienia sie animacja oraz schodzi życie. np gdy dziad wypuszcza miecz i mamy go złapać i zwalimy to postać i tak go łapie ale nie zapiera sie o glebe tylko odrazu jest ciągnięta do tyłu z nogami w powietrzu, potem łapie równowage i sie zapiera o ziemie. albo jak dziad pierwszym ciosem "obcina" kawał skały powodując jej wypiętrzenie, normalnie łapiemy miecz i odskakujemy na bok. gdy nie naćisniemy guzika to asura obrywa i odrzuca go gdzieś w tą skalną ściane

 

czyli ogolnie to część tych qte to tylko dla zgrywu , ale czasem maja realne efekty

 

podoba mi sie bardzo jak zablokujemy cios miecza i asura podbiega do dziana i wali mu w ryj trzema rękami :D

 

 

ogolnie epickość jest i jak narazie mam zamiar kupic gierke. chyba że recenzje zjadą ją na 3/10 a czas gry bedzie ponizej 4 godizn. wtedy poczekam troche i wymienie ją zamiast kupować

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

byłem na te grę napalony jak arab na kurs pilotażu. byłem.

rozczarowanie.

być może w warunkach jak pisano wyżej (50'' i solidne kino domowe) graloby sie inaczej, jednak jako że jestem z wizyta u rodziców, to ogralem to na tatusiowej konsoli podpietej pod 26''.

 

należy zacząć od tego, że generalnie średnio jest sens ściągać demo, bo dokładnie to samo można było oglądać już od wielu tygodni na "jutjubje".

 

jeśli chodzi o rozgrywke i jej mechanike to mamy coś pomiędzy heavy rain a takimi produkcjami jak ratchet i clank czy bayonetta z intensywnym i definitywnie za częstym mashowaniem przycisków.

 

jak ktoś słusznie zauważył wykonywanie sekwencji QTE może, ale nie musi przynosić pozytywnych skutków, co przywodzi na myśl heavy rain, w którym raptem w kilku miejscach trzeba było mieć pada w dłoniach, a przez resztę czasu można było żreć chipsy.

 

w odróżnieniu od przedmowcy - nawet jak sie dobrze najem i będę bardzo pijany, to to demo nie dostanie ode mnie 6/10

Odnośnik do komentarza

Lekki zawód, ale wcale nie przez nadmiar QTE, bo one akurat były tutaj najmocniejszym punktem. Za to za każdym razem gdy wchodził gameplay, cały power gdzieś się ulatniał - np. rozwalanie tego latającego statku wydało mi się strasznie ślamazarne, tak samo jak walka z gościem z mieczem. Jeśli tak ma to wyglądać przez resztę gry to nie wróżę wielkiego sukcesu, nawet wśród fanów nadmiernego efekciarstwa, do których nieśmiało się mogę zaliczyć. Chętnie kupię, ale dopiero jak już stanieje.

Odnośnik do komentarza

Mi tez podobaly sie QTE, bo to nie tak jak np. w RE4 gdzie nie miales pojecia ze sie zaraz pojawi - napierdzielanie w pada bylo proporcjonalne do epickosci na ekranie tak ze git :D Ale jak kolega wyzej uwazam ze sterowanie podczas walki kiedy nie bylo QTE to troche niewypal - zobaczymy jak sie gra sprawdzi po releasie, wydaje mi sie ze brak tutoriala w tym wypadku byl dosc powaznym bledem - wrzucenie gracza do boss fight'a od samego poczatku nie pozwala na nauczenie sie podstaw :(

Odnośnik do komentarza

po zmianie języka w konsoli na japoński słyszymy dubbing japoński :P więc jest nadzieja że w grze będzie można wybrać orginane głosy

głosy + wszystko inne XD. Co dla niektórych może być problemem.

 

Swoją drogą nie wiem coście tak się czepili tych angielskich głosów. Imo angielski dub w Asurze daje radę i nie odbiega jakoś od oryginału. Głosy pasują do postaci. Często spotyka się podczas wypuszczeniu japońskiej gry głosy narzekań, że nei ma wyboru japońskiego dubbingu nawet gdy angielski dubbing jest w porządku. Rozumiem takie nastawienie w przypadku gier na podstawie anime, gdzie większość jest przyzwyczajona do oryginalnych seiyuu. Jednak ciężko mi zrozumieć te negatywne nastawienie do nowego IP, w którym dubbing jest w porządku (jak w Asurze)

Od razu mówię, że ja również jestem zwolennikiem oryginalnych głosów i jeśli gra daje mi taką możliwość to chętnie krozystam. Jednak bez sensu hejtować jak coś jest zrobione dobrze :P

Odnośnik do komentarza

angielska wersja jest jak najbardziej w porządku, lecz przy grach ociekających japońszczyzną (jeśli chodzi o akcje i klimat) to aż dziw bierze, że twórcy zastanawiają się czy na rynki europejskie wypuszczać tytuł z możliwością wyboru języka japońskiego. To jest tak jak kiedyś w grach niemcy mówili po angielsku do siebie co jak dla mnie psuło ogólny obraz gry.

Odnośnik do komentarza

angielska wersja jest jak najbardziej w porządku, lecz przy grach ociekających japońszczyzną (jeśli chodzi o akcje i klimat) to aż dziw bierze, że twórcy zastanawiają się czy na rynki europejskie wypuszczać tytuł z możliwością wyboru języka japońskiego. To jest tak jak kiedyś w grach niemcy mówili po angielsku do siebie co jak dla mnie psuło ogólny obraz gry.

a jak w grach i filmach wszyscy kosmici gadają po angieslku? XD

 

ja gralem kiedyś w dragonballa z japonskimi głosami, ale tam te głosy to byly glownie okrzyki bojowe podczas walki wiec japonskie brzmialy o wiele lepiej. w grze gdzie jest jakaś tam fabuła i postacie ze soba rozmawiają a nie tylko sie drą to chyba jednak wole angielski zeby móc sie skupić na akcji bez potrzbu czytania napisów

Odnośnik do komentarza

Te QTE są chyba stworzone dla ludzi z porażeniem mózgowym. Kłik tajmy z God of War, czy Residenta to przy tym finezja z maestrią. O Heavy Rain lepiej nawet nie wspominać. Ja rozumiem, że ludziom gustującym w klimatach dragonbolowych taki setting może się podobać, ale gameplay w tej grze jest upośledzony. Więcej frajdy sprawiają mi 8bitowe scrollowane nawalanki.

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że w tej grze rozgrywka nie będzie opierać się na zasadzie 1 vs. 1, bo tak było właśnie w demie.

to przecież byli bossowie, wybrali do dema gorace kawałki gdzie dużo sie dzieje widowiskowych akcji

ale bedzie tez walka ze zwykłymi ziomkami, nie wiem czy bedzie ich 20 na raz, ale bedzie conajmniej kilku leszczy jednocześnie, czasem ci leszcze są 4 razy wieksi od bohatera

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...