Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

Hmm....u mnie odwrotnie...natakim Amalfi i Camino Viejo czyli trasach z mocnym swiatlem gra wyglada najlepiej...gorzej na Silverstone czy Suzuce.

Pewnie kwestia ustawienia kontrastu :P

 

Na tych trasach chyba nie ma najmocniejszego oświetlenia, najmocniejsze jest chyba na tej dodatkowej wariacji N-ring którą można z marketplace kupić.

 

Pewnie to też kwestia ustawień mojego monitora, mam chyba trochę zbyt mocne nasycenie, ale wolę nie kombinować z ustawieniami bo generalnie mi pasuje we wszystkich grach, a jak za dużo kombinuję to sam już głupieję :P

 

MaZZeo: Fujimi Kaido + klasa D, np. zielone Clio z bajeranckimi felami i normalnie jak wycieczka krajoznawcza :D

Edytowane przez donsterydo

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 241,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

gran_turismo_5_s_E65C641A3C6B6C9453673903D89D0AB2.jpg

 

Czy Kaz nie ma mózgu umieszczając tak wyglądające standardy w grze?

 

ja się zastanawiam po jaką cholerę w ogóle tego typu auta są wrzucane do gry, czy istnieją jakieś osoby lubiące wozić się takimi pierdzikółkami?

 

pojezdzic mozna, gdyby chociaz normalnie wygladaly. Ja (pipi)ie - ta gra nadal wywoluje u mnie szok.

Wizualne WUWUZELE! :potter:

Edytowane przez easye

Opublikowano

donsterydo, dla mnie turnieje w klasie D to była wielka męczarnia, w Forzie też nie wiem po co takie gówna wrzucili.

 

Ficuś powiedz mi

 

wmASfl.jpg

ZhbhZl.jpg

 

czy to auto to standard? Jakiś japoński wynalazek więc jestem prawie pewien że tak. Ten akurat model zrobili świetnie, wygląda jak premium.

 

patrzcie na to

 

RWn5F.jpg

 

podejrzewam że 9 osób na 10 by powiedziało że to z reala.

Opublikowano
  • Autor

Mazzeo, tak ten samochod to standard. Na tych 2och screenach co dales sa same standardy. Swietne zdjecie wrzuciles z Premiumem. ;)

 

Niektore Standardy wygladaja zadziwiajaco dobrze. Dzisiaj scigalem sie RUF'em Yellow Birdem mialem wrazenie ze mija mnie Premium. Wygladal swietnie. Musze mu sie przyjzec z bliska.

Opublikowano

a czy tutaj nie jest jak w innych grach, ze PhotoMode wygladza wszelkie uszczerbki ?

Jezeli to sa samochody standard tez, to ja naprawde nie wiem jak oni ta gre robili...

Edytowane przez easye

Opublikowano

a czy tutaj nie jest jak w innych grach, ze PhotoMode wygladza wszelkie uszczerbki ?

Jezeli to sa samochody standard tez, to ja naprawde nie wiem jak oni ta gre robili...

po mongolsku jakos...sami pewnie nie ogarniaja systemu

japonce nie daja rady w tej generacji...

co do GT5 to jak na ex i tyle lat developingu to grafice niedalbym 7...fotki to ja sobie w google moge poogladac...

a kamery w tej grze to porazka...zeby nie bylo normalnej kamerz z za samochodu i widoku z maski :)

Edytowane przez Szymek_PL_

Opublikowano

może w następnej generacji doczekamy się gier wyglądających jak GT5 w trybie photomode. Co ciekawe w tym trybie na serio są modele aut identyczne jak podczas gameplayu- konsola podbija za to niebotycznie aliasing,rozdzielczość odbić w lakierze,refleksów słonecznych i narzuca różne filtry itp

 

btw są już wyniki sprzedaży GT5? ciekawe czy będzie można mówić uczciwie o drugim po MGS4 eksluzywnym system sellerze w historii ps3 :P

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

Moim zdaniem Forza nie ma startu pod względem wyglądu do prawie żadnych wyścigów na X360.

Owszem, ma może te 60 klatek i inne pierdoły, ale imho wygląda okropnie biednie. Tylko samochody są ładne, ale je się ogląda przeważnie poza wyścigiem.

 

Do PGR nie ma startu z wyglądu.

Do tego PGR też ma symulacyjny model jazdy.

http://www.youtube.com/watch?v=7UdhvpmxLU8&feature=related

 

A tu porównanie realności modelu jazdy z Forza 2 i PGR4

Opublikowano

MGS4 kupili ci, co oglądają tylko filmy na Blu-Rayu. Bo samej gry to tam jest niewiele.

Opublikowano

Moim zdaniem Forza nie ma startu pod względem wyglądu do prawie żadnych wyścigów na X360.

Owszem, ma może te 60 klatek i inne pierdoły, ale imho wygląda okropnie biednie. Tylko samochody są ładne, ale je się ogląda przeważnie poza wyścigiem.

 

zupełnie inna opinia od pozostałych, bo zazwyczaj jedzie się po samochodach w fm3 a trasy chwali :teehee:

 

takie trasy jak camino viejo, rally di positano i kilka innych wyglądają bajecznie

Opublikowano

PGR4 :wub: :wub: :wub:

 

Niech sobie Forza i GT konkuruja miedzy soba, ale dla mnie ta seria zawsze bedzie na pierwszym miejscu. Tak swoja droga to czworka wyglada kosmicznie, szczegolnie biorac pod uwage fakt, ze gra powstawala 2 lata i wyszla w 2007 roku. Mam nadzieje, ze Bizzare wroci pod skrzydla Microsoftu, ciekaw jestem co jeszcze to studio potrafiloby wyciagnac z leciwej juz 360tki.

 

PS. Grajac w PGR4 dodatkowo "upiekszam" sobie odbior tej gry, wlaczam 200Hz w TV i gra wyglada jakby chodzila w 60 klatkach. Cudo.

Opublikowano

PGR4 to najlepsza arcadowa ścigałka tej generacji. Jest to gra kompletna w każdym aspekcie. Wspaniała grafika, zmienne warunki pogodowe, widok z kokpitu, motory, i model jazdy który jest bardzo złożony i wymagający. PGR4 to jeden z najlepszych exów na x360 Mam nadzieje że w przyszłości zobaczymy PGR5. Na razie wolałbym aby Bizzare pomogło Turn10 przy Forzie 4, szczególnie w kwestii grafiki oraz zmiennych warunków pogodowych.

Opublikowano

Do tego PGR też ma symulacyjny model jazdy.

Padlem :sweat:

PGR4 jest mega miodna gra ale to ZRECZNOSCIOWKA. A porownywanie symulacyjnosci modelu jazdy nawet do FM3 to tak jak porownywanie NFS Underground do Gran Turismo. A FM3 nie ma startu do FM2 w tej kwestii ( roznica niczym Prologue vs GT Academy). Wiekszej glupoty niz na tym filmiku do dawno nie widzialem.

Opublikowano

PGR4 nie jest symulacją...

 

ja bym to nazwał idealną pół-symulacją, modelowi jazdy najbliżej mu do genialnego NFS: Porsche. Nie jest on kartonowy czy betonowy, jest po prostu idealny dla kogoś, kto nie chce się męczyć w pełnym symulatorze (Forza 2) ale też nie chcę się odbijać od band bez żadnych konsekwencji. W PGR4 żeby wygrać trzeba utrzymywać optymalny tor jazdy i hamować, nie do pomyślenia w Burnoucie czy Need For Speedach (aczkolwiek w Hot Pursuit demo też miało ciekawy model jazdy). Na dodatek w PGR4 dosłownie każdy samochód się inaczej prowadził, spora ilość autek wymagała wprawy. A niektóre challenge to masakra, pamiętam ten co trzeba było przejechać Nordschleife 50 letnim ferrari i to w zimę xD Wieczny poślizg.

 

A tego filmiku też nie kumam, doskonale pamiętam te (pipi)y rzucane podczas jazdy na Nurburgring zarówno w Forza 2 jak i 3, a w PGR4 nie przypominam sobie problemów.

 

Arghhh chyba sobie dziś odpalę tego PGR4 bo tak mnie nakręciło...

 

PGR4 <3333

Opublikowano

PGR4 :wub: :wub: :wub:

 

Niech sobie Forza i GT konkuruja miedzy soba, ale dla mnie ta seria zawsze bedzie na pierwszym miejscu. Tak swoja droga to czworka wyglada kosmicznie, szczegolnie biorac pod uwage fakt, ze gra powstawala 2 lata i wyszla w 2007 roku. Mam nadzieje, ze Bizzare wroci pod skrzydla Microsoftu, ciekaw jestem co jeszcze to studio potrafiloby wyciagnac z leciwej juz 360tki.

 

PS. Grajac w PGR4 dodatkowo "upiekszam" sobie odbior tej gry, wlaczam 200Hz w TV i gra wyglada jakby chodzila w 60 klatkach. Cudo.

 

+ łatwe achievementy i powstaje gra idealna.

Opublikowano

ten filmik z PGR4 i F2 w odniesieniu do GT5 pokazuje:

a- obie gry mają ładniejszą grafike na tym torze niż GT5

b- obie gry mają o wiele gorzej oddaną geometrię toru niż w GT5

c- w GT5 bez wspomagaczy praktycznie nie realnym jest przy takich błędach kierowcy powrócić tak płynnie na tor - od razu byłby bączek

Opublikowano

A tego filmiku też nie kumam, doskonale pamiętam te (pipi)y rzucane podczas jazdy na Nurburgring zarówno w Forza 2 jak i 3, a w PGR4 nie przypominam sobie problemów.

Bo w filmik z FM2 zostal przyspieszosny....kolo zrobil wolne kolko z asystami, przyspieszyl do speedu PGR i voilà ;) Wlasnie zrobilem sobie rundke Corvetka w FM2 i napocilem sie jak swinia zeby utrzymac fure na torze :sweat:

I tak kocham PGR4...ale zupelnie za cos innego ;)

Opublikowano

Ja sobie gram w NFS HP. Tam mam za(pipi)istą grafę, fun i multi. Może słabe AA przeszkadza, ale przy odpowiedniej pogodzie tego nie widać. A mokra nawierzchnia i wyścigi w nocy... :good:

Opublikowano
Yamauchi skomentował też krytyczne słowa w stosunku do online'owej porcji GT5:

 

"Online'owe aktualizacje i poprawki są wliczone w proces rozwoju gry - będą się one pojawiać w każdym tygodniu, w każdym miesiącu".

 

patche co tydzień....PC-owcy mają niezłą polewę, komfortowe granie na konsole w dopracowane gry :potter:

Opublikowano

Moj top racerow

 

PGR

Burnout

mam nadzieje, ze NFS HP, ktorego retaila sprawdza najprawdopodobniej w przyszlym tygodniu

 

kiedys

Wipeout i RR, szczegolnie Type 4 mialy moc

 

Forza 3 jako symulacja jest naprawde player friendly. Gralem wprawdzie w demo tylko, ale pokonywalem zaimplementowana tam trase kazdym dostepnym smochodem i na wyzszych ustawieniach trudnosci w rezultacie bedac pierwszym. Przy odrobinie wprawy, nie korzystajac nawet z cofania czasu. Nie dopomyslenia to bylo w sztywnym dla mnie modelu z GT, ktory w ogole nie dawal mi frajdy z jazdy. Ostatnie wspomnienie z GT takie fajne to chyba gwiazdka 2008 i GT 2 u kolegi na szaraku, gdzie jezdzilsimy caly czas rajd szutrowy =)

Opublikowano

ten filmik z PGR4 i F2 w odniesieniu do GT5 pokazuje:

a- obie gry mają ładniejszą grafike na tym torze niż GT5

b- obie gry mają o wiele gorzej oddaną geometrię toru niż w GT5

c- w GT5 bez wspomagaczy praktycznie nie realnym jest przy takich błędach kierowcy powrócić tak płynnie na tor - od razu byłby bączek

Już nie przesadzaj.. Część torów w GT5 wygląda biednie ale N-ring z pewnościa do nich nie należy.

Opublikowano

Forza 3 jest bardziej casual friendly, od PGR IMHO.

W Forza często można używać aut sporo mocniejszych od konkurentów i można cofać czas zawsze i wszędzie. Osobiście nie mam problemów grać w tą grę na padzie (myślę nad kierownicą, ale nie chcę kolejnego grata w szafie).

W Forzę gram bez wspomagaczy, ale na automacie.

 

Jednak to, co wielu uważa za wadę trójki, mi się podoba. Gra jest grywalna i mało stresująca.

PGR może być bardzo frustrujące.

Opublikowano

Tyle, ze IMO model jazdy z PGRa jest duzo bardziej satysfakcjonujacy.

Opublikowano

może w następnej generacji doczekamy się gier wyglądających jak GT5 w trybie photomode. Co ciekawe w tym trybie na serio są modele aut identyczne jak podczas gameplayu- konsola podbija za to niebotycznie aliasing,rozdzielczość odbić w lakierze,refleksów słonecznych i narzuca różne filtry itp

 

btw są już wyniki sprzedaży GT5? ciekawe czy będzie można mówić uczciwie o drugim po MGS4 eksluzywnym system sellerze w historii ps3 :P

 

VGC szacuje pierwsze dwa dni na ok. 1.8 mln.

Edytowane przez donsterydo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.