Opublikowano 10 grudnia 201014 l A masz chociaż kierownice? Bo tylko na kierownicy poczujesz wspomniane różnice między oponami, faktycznie jeździ się na nich zupełnie inaczej i mają inną wytrzymałość. Ale żeby posuwać się do podziwiania starć na Replayach? A mnie A-Spec 28 lvl / B-Spec 24 lvl i po wczorajszych Endurance mam dość jazdy na kilka dni Zdobywanie Exp points jest już od tego levelu męczące, albo jazda w kółko albo powtarzanie 2x endurance race gdzie jeden przejazd zajmuje 1 h 40 minut. Dobrze że podczas jazdy w kółko co 7 minut można wpaść do used cars w poszukiwaniu F GT ale to i tak monotonia. U mnie to samo co u ciebie Polaki. Czyli po początkowej ekscytacji przyszła pora na w(pipi) Ale mam jeszcze S Loeb challenges i WRC Challenges więc będę miał jakąś odskocznie.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Wyścigi w których uwzględnione są i zużycie paliwa i ścieralność opon w a-spec to wyścigi długodystansowe. W sumie to zrozumiałe, bo w 5 okrążeń to nie miało by większego sensu Uwierz mi, miałoby i to dość spory. Z autopsji mogę potwierdzić jeżdżąc w amatorce SS'u, że dogrzanie opon na treningu i ew. objeździe pomaga kierowcy. A nie osiąga się tam jakichś przeogromnych szybkości. Ale ja nie mówiłem o dogrzewaniu, tylko o zużyciu paliwa i ścieralności (zużyciu) Edytowane 10 grudnia 201014 l przez Gawlick
Opublikowano 10 grudnia 201014 l WRC jest w sumie dosyć ciekawe... Wyzwanie S.Loeba to niestety tylko 3 czasówki, z czego pierwsza to mega banał (złoto za 1 razem z dużym zapasem), druga jest średnio trudna i tylko trzecia jest dosyć wymagająca. Co do opon to dogrzewanie działa zawsze i wszędzie i jak najbardziej jest ważne (jak grałem online to miałem zdziwko jak po zmianie opon, jak były zimne ledwo wyrobiłem się na zakręcie ). Zużywanie można włączyć we własnych wyścigach i czasówkach, w online oraz są w długodystansówkach, W reszcie wyscigów jest nieobecne.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Udało mi się zaliczyć wszystkie licencje na złoto. Trochę dziwne że najłatwiejsza była licencja S. Większośc eventów w tej licencji przeszedłem za 2-5 podejściem.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l ja tam zauwazylem ze opony sie scieraja gdy bylem tak na 20+ lvlu zdaje sie w wyscigach nascar. wczesniej chyba nie ma pitstop wiec gra jakos tam oszukuje i nie daje nam zedrzec opon do konca. po wygraniu toyoty minolta stwierdzam ze race cars to inna liga od pozostalych. patrzac na zonde ktora ma bardzo podobny a nawet lepszy stosunek mocy do wagi to jednak z minolta nie ma szans. jak myslicie wieksza sila dociskowa czy moze lepszej jakosci hamulce ktorych nie mozna ulepszac a daja minolcie znaczna przewage?
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Oczywiście że docisk. W minolcie (i reszcie RC) masz w pełni konfigurowalne przednie jak i tylne skrzydło w bardzo dużym zakresie. W cywilnych wózkach nawet po zrobieniu Racing Modification nie masz takiego zakresu.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Od extreme działa scieranie, bo są ludzie w pitach i można je robić, we wczesniejszych wyścigach tylko przejedziesz przez aleje.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Dla prawdziwych hardcorowców powinno być trofeum: "wytrenuj wszystkich swoich kierowców do 40 lvl". Ze też kaz na to nie wpadł
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Vettel Challenge na brąz wystarczy. Mam nadzieje że nie trzeba tego będzie maksować na gold żeby mieć trofeum za wszystkie złota
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Jak wszystko to pewnie wszystko.... ciekawe czy jest już ktoś kto ma platynę. PS: Ja mam narazie 60%.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka. Wczoraj mi sie ukazala F1 G piekna niebieska bryczka , niestety kosztowala 5000000 a ja mialem ledwo 2000000 , moze zrobi ktos zrzutke
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Dla tych co ciągle narzekali, że sztuczna inteligencja w GT5 przy Forzie 3 to śmiech na sali, pewne bardziej profesjonalne spojrzenie na ten aspekt. Ponadto mozliwe jest już oglądanie swojego profilu z GT5 również za pośrednictwem internetu. https://www.gran-turismo.com/hk/gt5/signin/
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Fajnie to wygląda. Przejechałem wyścigi Klasyków w Expercie Toyotą 7 Race car i mi nie zaliczyło pucharu za odtworzenie wyścigu legend. Wygląda na to że trzeba będzie to wygrać Jaguarem wygranym przed chwilą w Endurance
Opublikowano 10 grudnia 201014 l jeśli nie dodadzą w patchach nowych eventów do kariery albo możliwości zarabiania i levelowania w multi to prędzej mi chu.j na czole wyrośnie niż kiedykolwiek dobije do tego 40lvl. Podziwiam wytrwałość tych co dzielnie walczą
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Wracam do tematu vipera z kilku stron wczesniej. Na poczatek na podjaranie maly filmik: Jak go zobaczyłem to weszlem na strone dodge.com Niestety versja voodoo SRT10 kosztuje ponad $ 100.000 - niestety nie moja polka Znalazlem uzywane z uk za ok 30 000 funtow z 2000 wiec nie jest zle...mozna zaczac marzyc. PYTANIE Jak okielznac vipera ??? To jest moja bolaczka. Dobilem mu go do ok 950 koni i chyba az za duzo. Jest on jak wsiekly pies na koksie z mieszana z efedryna = ma za(pipi)isty potencjal. Kocham te auto ale nie da sie nim jezdzic. Mam kilka rzeczy zmienionych na podstawie prob i bledow(opcje trening rzadzi jak ktos ma swoje ulubione zabawki), ale sie zastanawiam czy macie jakies fajne ustawienia dla tego potwora, które wg mnie nr 1 autem w grze. Z góry dzięki
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Lepiej zapytać, skąd wziać kase na benzyne ;p chyba że tylko na tor.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Fuck Yea nieopisane szczęście za rynkową cenę 4.819.100 + 500.000 za remont silnika. Teraz nareszcie ja i mój B-Spec ruszymy do przodu.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność. P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest? Edytowane 11 grudnia 201014 l przez czapa
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Panie i Panowie! Po nieustannym śledzeniu Waszych (i nie tylko) opinii postanowiłem kupić GT5 oraz kierownicę DFGT. Zastanawiałem się czy w pierwszej kolejności nie kupić NFS: HP, ale po ostatnich problemach z onlinem wybór padł ostatecznie na GT+kiera Z Tego co czytam nie jest tak najgorzej jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać, bo fizyka prowadzenia auta "maskuje" błędy w grze, więc chyba warto. Zwłaszcza, że ostatnio miałem okazję pograć w Dirta2 na właśnie na DFGT i byłem zachwycony, chociaż samą grę wcześniej olałem po ograniu dema na padzie. Poza tym w przyszłym roku wychodzi parę konkretnych tytułów, które nie pozwolą kierownicy się kurzyć (TDU2, Dirt3, Shift2) Podsumowując najdalej za tydzień dołączę do Waszego grona "ścigantów" w GT5 i są spore szanse, że się nie zawiodę
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność. P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest? ABS na 1 i poczatek hamowania delikatny - to sie u mnie sprawdza. Na Romie bruk - slisko.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Powracam do pytania, kwestii drugiego zadania na torze Top Gear. Czy mógłby ktoś sprawdzić/potwierdzić, że w teście model jazdy Lotus Elte, jest zupełnie inny niż podczas treningu? Za cholerę w teście nie jestem wstanie zbliżyć się do czasów osiąganych podczas treningu. Samochód mam identyczny, identycznie ustawiony, ale prowadzi się go zupełnie inaczej. W teście: Wolniej przyśpiesza, Gorzej hamuje, Wpada w poślizg w miejscach, gdzie na treningu jedzie prawie jak po sznurku. Japoński żart, czy też jakieś moje niedopatrzenie? Edytowane 11 grudnia 201014 l przez Prezydent
Opublikowano 11 grudnia 201014 l A opony masz te same? oraz czy są dogrzane? Wymaż, wymaluj ten sam samochód. Nawet kolor. 2 krople wody. Zasadniczo to przed napisaniem tego posta ubiłem Złoty Puchar (kierownica), więc nie będę już dochodził, dlaczego Japończycy "reżyserują" grę. Edytowane 11 grudnia 201014 l przez Prezydent
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.