Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

A masz chociaż kierownice? Bo tylko na kierownicy poczujesz wspomniane różnice między oponami, faktycznie jeździ się na nich zupełnie inaczej i mają inną wytrzymałość. Ale żeby posuwać się do podziwiania starć na Replayach?   dry.gif

 

A mnie A-Spec 28 lvl / B-Spec 24 lvl i po wczorajszych Endurance mam dość jazdy na kilka dni :) Zdobywanie Exp points jest już od tego levelu męczące, albo jazda w kółko albo powtarzanie 2x endurance race gdzie jeden przejazd zajmuje 1 h 40 minut. Dobrze że podczas jazdy w kółko co 7 minut można wpaść do used cars w poszukiwaniu F GT ale to i tak monotonia. U mnie to samo co u ciebie Polaki. Czyli po początkowej ekscytacji przyszła pora na w(pipi) Ale mam jeszcze S Loeb challenges i WRC Challenges więc będę miał jakąś odskocznie.

Odnośnik do komentarza
Wyścigi w których uwzględnione są i zużycie paliwa i ścieralność opon w a-spec to wyścigi długodystansowe. W sumie to zrozumiałe, bo w 5 okrążeń to nie miało by większego sensu :)
Uwierz mi, miałoby i to dość spory. Z autopsji mogę potwierdzić jeżdżąc w amatorce SS'u, że dogrzanie opon na treningu i ew. objeździe pomaga kierowcy. A nie osiąga się tam jakichś przeogromnych szybkości.

 

Ale ja nie mówiłem o dogrzewaniu, tylko o zużyciu paliwa i ścieralności (zużyciu) :)

Edytowane przez Gawlick
Odnośnik do komentarza

WRC jest w sumie dosyć ciekawe... Wyzwanie S.Loeba to niestety tylko 3 czasówki, z czego pierwsza to mega banał (złoto za 1 razem z dużym zapasem), druga jest średnio trudna i tylko trzecia jest dosyć wymagająca.

 

Co do opon to dogrzewanie działa zawsze i wszędzie i jak najbardziej jest ważne (jak grałem online to miałem zdziwko jak po zmianie opon, jak były zimne ledwo wyrobiłem się na zakręcie :P).

Zużywanie można włączyć we własnych wyścigach i czasówkach, w online oraz są w długodystansówkach, W reszcie wyscigów jest nieobecne.

Odnośnik do komentarza

ja tam zauwazylem ze opony sie scieraja gdy bylem tak na 20+ lvlu zdaje sie w wyscigach nascar. wczesniej chyba nie ma pitstop wiec gra jakos tam oszukuje i nie daje nam zedrzec opon do konca.

 

po wygraniu toyoty minolta stwierdzam ze race cars to inna liga od pozostalych. patrzac na zonde ktora ma bardzo podobny a nawet lepszy stosunek mocy do wagi to jednak z minolta nie ma szans. jak myslicie wieksza sila dociskowa czy moze lepszej jakosci hamulce ktorych nie mozna ulepszac a daja minolcie znaczna przewage?

Odnośnik do komentarza

Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy :/ i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka. 

Odnośnik do komentarza

Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy :/ i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka. 

Wczoraj mi sie ukazala F1 G piekna niebieska bryczka , niestety kosztowala 5000000 a ja mialem ledwo 2000000 , moze zrobi ktos zrzutke :P

Odnośnik do komentarza

Wracam do tematu vipera z kilku stron wczesniej.

 

Na poczatek na podjaranie maly filmik:

:thumbsup:

 

Jak go zobaczyłem to weszlem na strone dodge.com Niestety versja voodoo SRT10 kosztuje ponad $ 100.000 - niestety nie moja polka :(

 

Znalazlem uzywane z uk za ok 30 000 funtow z 2000 wiec nie jest zle...mozna zaczac marzyc.

 

PYTANIE

 

Jak okielznac vipera ??? To jest moja bolaczka. Dobilem mu go do ok 950 koni i chyba az za duzo. Jest on jak wsiekly pies na koksie :woot: z mieszana z efedryna = ma za(pipi)isty potencjal. Kocham te auto ale nie da sie nim jezdzic. Mam kilka rzeczy zmienionych na podstawie prob i bledow(opcje trening rzadzi jak ktos ma swoje ulubione zabawki), ale sie zastanawiam czy macie jakies fajne ustawienia dla tego potwora, które wg mnie nr 1 autem w grze.

 

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza

Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność.

P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest?

Edytowane przez czapa
Odnośnik do komentarza

Panie i Panowie! Po nieustannym śledzeniu Waszych (i nie tylko) opinii postanowiłem kupić GT5 oraz kierownicę DFGT. Zastanawiałem się czy w pierwszej kolejności nie kupić NFS: HP, ale po ostatnich problemach z onlinem wybór padł ostatecznie na GT+kiera :D Z Tego co czytam nie jest tak najgorzej jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać, bo fizyka prowadzenia auta "maskuje" błędy w grze, więc chyba warto. Zwłaszcza, że ostatnio miałem okazję pograć w Dirta2 na właśnie na DFGT i byłem zachwycony, chociaż samą grę wcześniej olałem po ograniu dema na padzie. Poza tym w przyszłym roku wychodzi parę konkretnych tytułów, które nie pozwolą kierownicy się kurzyć (TDU2, Dirt3, Shift2) ;) Podsumowując najdalej za tydzień dołączę do Waszego grona "ścigantów" w GT5 i są spore szanse, że się nie zawiodę :D

Odnośnik do komentarza

Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność.

P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest?

ABS na 1 i poczatek hamowania delikatny - to sie u mnie sprawdza. Na Romie bruk - slisko.

Odnośnik do komentarza

Powracam do pytania, kwestii drugiego zadania na torze Top Gear.

 

Czy mógłby ktoś sprawdzić/potwierdzić, że w teście model jazdy Lotus Elte, jest zupełnie inny niż podczas treningu? Za cholerę w teście nie jestem wstanie zbliżyć się do czasów osiąganych podczas treningu. Samochód mam identyczny, identycznie ustawiony, ale prowadzi się go zupełnie inaczej. W teście:

  • Wolniej przyśpiesza,
  • Gorzej hamuje,
  • Wpada w poślizg w miejscach, gdzie na treningu jedzie prawie jak po sznurku.

Japoński żart, czy też jakieś moje niedopatrzenie?

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...