Opublikowano 9 stycznia 201114 l witam, prosiłbym o wskazówki dotyczące driftu tzn.jakie ustawienia,co tuningowac,jakie opony itp. oraz jakieś ogolne rady co do samej jazdy(kierownica).Męcze sie na ferrari 599 okrutnie;-) Auta tylnonapędowe o mocach ok. 200-300km, ewentualnie 4WD z konfiguracją przeniesienia napędu, jeżeli dopiero chcesz się nauczyć driftu. Opony w zależności od stopnia zaawansowania: komfortowe (dla zaawansowanych), sportowe (dla tych mniej, chociaż w tym przypadku to jest tylko namiastka driftu a nie ślizganie bokiem). Modyfikacji jak najmniej, zazwyczaj najlepiej ustawić turbo pod wysokie lub średnie obroty, balans hamulców 2/10 na tył + lekko obniżyć cały pojazd dla lepszej kontroli. Bardziej szczegółowe modyfikacje zależą od preferencji osoby driftującej. PS: FF ustaw na 10.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ?
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ? Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ? Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami. Co za głupia odpowiedź. Chłopak się pyta o proste rzeczy, a Ty mu z takimi tekstami wyskakujesz.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ? Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami. I kto tu zaśmieca dobry dział głupimi komentarzami. A co do pytania to nie wiem ile ale sporo. Ja już gram długo (od dnia premiery, po kilka godzin dziennie) i w A-specu mam wszystkie wyścigi poza Formula-GT i Endurancami (które zajmą najwięcej czasu, 2x24h, 2x9h jeśli dobrze pamiętam) i jeszcze doliczyć do tego B-Spec gdzie brakuje mi tyle samo plus cała klasę ekstremalną. Wyzwania mam na złotko, licencje też. Sądzę, że zaliczenie wszystkiego można liczyć w setkach godzin Online działa elegancko mimo małych, denerwujących błędów. Gra dużo ludzi, ja nie miałem prawie nigdy problemów z onlinem tak jak mój brat. Z reguły jest bezlagowo, da się grać komfortowo. Edytowane 10 stycznia 201114 l przez OmerPL
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Ot, taki mały problemik Nie mogę odczytywać nowych wiadomości.Ostatnią jaką mogę wyswietlić jest dotyczaca suportu kierownic.Od tego czsu licznik powiekszył się o 4 bodajze, ale nie mam mozliwości ich przeczytania. Jakies porady?
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Ot, taki mały problemik Nie mogę odczytywać nowych wiadomości.Ostatnią jaką mogę wyswietlić jest dotyczaca suportu kierownic.Od tego czsu licznik powiekszył się o 4 bodajze, ale nie mam mozliwości ich przeczytania. Jakies porady? sprobuj oproznic cache w opcjach internetowych.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;]
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;] Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Jakie polecacie ustawienia dla Toyoty 7, do wyścigu starych samochodów z roczników '79 i starszych w trybie b-spec?
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;] Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury. No to spory minus. W takim razie platyna w GT5 jak dla mnie odpada, bo zabawa w menadżera nigdy mnie nie bawiła. Dobrze, że gra oferuje cuda w kwestii modelu jazdy i fizyki. Jak ma się kwestia jazdy na padzie autami o mocy >350 KM bez żadnych asyst ? Da się to w miarę okiełznać ? Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Jak ma się kwestia jazdy na padzie autami o mocy >350 KM bez żadnych asyst ? Da się to w miarę okiełznać ? Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka. jak masz pojęcie o jezdzie samochodem to każda furę opanujesz, ba... jak sie skupisz to będziesz łoił specjalistów na kierownicy na to nie ma reguły...
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Spokojnie dasz rade Orion. Nie jest az tak trudno. Jest trudniej niz w FM3 ale jak radzisz sobie z FM2 bez asyst to i w GT sobie poradzisz (ale abs bedziesz prawdopodobnie ustawic na 1). Zatem kupuj smialo:)
Opublikowano 10 stycznia 201114 l mam taki internet, ze gdybym podlaczyl ps3 to i tak by nie dzialal, dzieki czemu nie mam patchy do GT5 i tu pytanie: ile jest patchy i co poprawiaja
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Takie szybkie pytanko. Czy mogę przełożyć części z jednego auta do drugiego takiego samego? Jeśli tak to jak to zrobić? EDIT: Szkoda, dzięki za odpowiedź. Edytowane 10 stycznia 201114 l przez Krzys PL
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka. no prosze, co za mile zaskoczenie. Orion50 - jestes na granicy zostania dobrym posiadaczem ps3, do czego b.zachecam oraz witam w skromnych progach a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage. czy zawsze sie tak dzieje?
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;] Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury. No to spory minus. W takim razie platyna w GT5 jak dla mnie odpada, bo zabawa w menadżera nigdy mnie nie bawiła. Do Gold Standard wystarczy, że wyścig zaliczy się w A-Spec albo w B-Spec, nie trzeba tego robić w obydwu. Na GTPlanet jest osoba, która ma już to trofeum, 4 razy przechodziła Le mans 24h, raz Nurburgring 24h Z drugiej strony do platyny i tak trzeba mieć 40 lv w B-Spec. a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage. czy zawsze sie tak dzieje? Też to zauważyłem, dziwne, że nie poprawili jeszcze tak ewidentnego błędu.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage. czy zawsze sie tak dzieje? Nie zawsze, aczkolwiek często, a w trybie B-Spec nawet nasz kierowca tak robi czasami jak mu dobrze opon nie ustawimy przed startem...
Opublikowano 11 stycznia 201114 l Ktoś może potwierdzić, czy prawdą jest otrzymanie Red Bull X2010 za zdobycie 35 lvl w B-Spec? Tak to prawda! To jest Czwarty X1, który można zdobyć w grze, pomalowany jest tak samo jak model Sebastian Vettel, w zasadzie to jest ten sam X1, piątym jest ostatni model, który można kupić w sklepie po zdobyciu levelu 40 i wpłaceniu 20.000.000cr. A poprzednie trzy są do zdobycia w Vettel Challenge. RedBull X1 2010 Sebastian Vettel za brąz, to taki niebieski w barwach redbull racing, za brąz. RedBull X1 pomalowany na losowy kolor, przeważnie czarny ale zdarzają się też inne, za srebro. RedBull X1 Prototype, Carbonowy najrzadszy model w bez farby za złoto. roznia sie moca ? Tak różnią się mocą, orion jak nie grał gre to (pipi) wie i niech sie nie udziela w temacie jak nie ma pojęcia. Najmocniejszy jest model podstawowy dwa pozostałe mają niższą taką samą moc, podobnie ten w sklepie
Opublikowano 11 stycznia 201114 l Mam pytanie czy w licencjach samochody są premium ? Bo mam wrażenie że są trochę gorszej jakości kokpit i na zewnątrz aut,co o tym sądzicie ?
Opublikowano 11 stycznia 201114 l Nie zawsze, aczkolwiek często, a w trybie B-Spec nawet nasz kierowca tak robi czasami jak mu dobrze opon nie ustawimy przed startem... tylko w tedy to bedzie nasza wina, a on zrobi to, co bedzie musial. Tak różnią się mocą, orion jak nie grał gre to (pipi) wie i niech sie nie udziela w temacie jak nie ma pojęcia. Najmocniejszy jest model podstawowy dwa pozostałe mają niższą taką samą moc, podobnie ten w sklepie a jednak! wlasciwie interesuje mnie tylko versja Carbonowa - Sliczna. ________________________________________________________________________ A > 25, B > 23, jak u was? Edit: jak ustawic zbieznosc by auto znosilo w prawa strone z osi jezdni? gdyby kola byly wyodrebnione nie pytal bym. Edytowane 11 stycznia 201114 l przez mevek
Opublikowano 11 stycznia 201114 l Jakieś porady na temat nascar na grand valley speedway w b-spec? Ciężko wygrać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.