Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawel_k

pisząc GT miałem na myśli serię Gran Turismo ;) tutaj te kierownice Logitecha (poza wpadkami z deadzone) na prawdę spisują się wyjątkowo dobrze - bo np. jak odpaliłem tego starego Driving Force ze 180 stopniami obrotu w Ferrari Challenge to grać się w to nie dało w żaden sposób - tam tylko 900 stopni było poprawnie obsługiwane

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

przy obecnej cenie nowych DFGT (500-750zł, masakra jakaś, nawet używki wystawiają ponad 400zł, a 2 lata temu kupowałem za 350zł nową z gwarancją!) to ja bym się zastanowił nad G27 - teraz kosztuje 1000zł za nową, jakość warta dopłacenia, a przy odsprzedaży podejrzewam że na pewno nie stracicie... jak ktoś ma te dodatkowe 500zł do wydania to ja bym się nie zastanawiał, a przy liczeniu się z kasą DFGT będzie na początek w 150% wystarczające bo kierownica jest świetna i ma parę zalet których nie ma nawet G27 (chociażby pełna kompatybilność ze wszystkimi funkcjami GT5 i PS3 - jak przesiadłem się z tej kiery na Fanateca to na prawdę zaczyna się doceniać takie na pierwszy rzut oka nieistotne rzeczy), nawet przy cenie 500zł to moim zdaniem kierownica nadal pozostaje ideałem przy relacji cena/jakość...

Edytowane przez pawel_k
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

Mam pytanie.

Wczoraj gralem online z innymi osobami ustawione na wyscig veyronami.

Mam jednego, stuningowany w 100% inni zapewne też ale problem jest taki, ze nie moglem nawet ich dogonić.

moj veyron cisnal troszke powyzej 400, a oni cisneli grubo ponad 500. Jak oni tego dokonali ?

W nastepnym wyscigu wzialem sobie redbull'a. I na starcie ich wyprzedzilem, ale w polowie 1 okrazenia goscie mnie wyprzedzi i nie moglem ich dogonic do konca wyscigu ( trasa to ta nowa route X)

Odnośnik do komentarza

To tak jakbyś pytał: na czym polega przewaga Mercedesa klasy S nad A?

 

Po pierwsze zadawaj pytania w temacie do tego przeznaczonym. Po drugie staraj się zadawać sensowne pytania, a nie takie coś z du.py, a po trzecie to zastanów się zanim cokolwiek napiszesz.

Jakoś nie przeszkadzało ci się rozpisywać kilka postów wcześniej o kierownicach.Moim zdaniem w temacie ,bo nie dyskutuje o kierownicach ogółem tylko interesuje mnie konkretny produkt do konkretnej gry.

nie mam możliwości przetestowania tego sprzętu ,stąd pytanie.Więc co tu jest bezsensowne? .Jak masz odpisywać w ten sposób to lepiej w ogóle nie odpowiadaj.

Edytowane przez kasper
Odnośnik do komentarza

Tak w ogóle chłopcze to naucz się poprawnie pisać zanim zaczniesz prowadzić konwersacje na forum. Nie zamierzam dalej ciągnąć już tego off topu tutaj, bo to nie ma kompletnie żadnego sensu. Pytanie twoje było ogólne: "czym różni się G27 od DFGT", a ja podałem bardzo trafne porównanie we wcześniejszej odpowiedzi. Jeśli byś spytał jak obie kierownice sprawdzają się w grach to bym odpowiedział, ale tego nie zrobiłeś. Nasza wcześniejsza rozmowa o kierownicach była związana z GT, a twoje pytanie już niezbyt. Następnym razem sprecyzuj o co ci kolego chodzi, bo nie dostaniesz odpowiedzi na pytanie, na które wygooglować można w 3 sekundy tysiąc stron z filmikami i opisami...

Gdyby na forum nie istniały jakieś zasady i każdy chciałby pytać o wszystko wszędzie, to dopiero wtedy mielibyśmy tutaj ładny burdel. Niektórzy tego nie rozumieją i dostaję minusy od takich społeczniaków jak lisoquan.

 

EOT

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

ale jego porównanie do mercedesów jest jak najbardziej sensowne.

G27 to jest klasa wyzej. Lepsze wykonanie, Lepsze manetki, normalny H-shift zamiast sekwencyjnej jak w GT no i g27 ma sprzeglo i diody, ktore pokazuja obroty ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Co nie zmienia faktu, ze DFGT tez jest bardzo dobra kierownica, z wyzszej polki, ktora swietnie sprawdza sie w grach, a FF urywa rece. :) Jesli nie chcesz wydawac ~1k na G27 to smialo polecam, bo nie zawiedziesz sie, a kierownica zamiast taniec - drozeje. Jednak na jej temat zostalo juz chyba wszystko powiedziane.

Odnośnik do komentarza

Ja nikogo nie atakuję. Próbuję ci tylko stosowanie uświadomić, że przez swoje skończone lenistwo (bo inaczej tego nie mogę nazwać) zamiast poszukać informacji nt. obu kierownic i stosownych porównań wolisz kłócić się na forum, jak widać inni również podzielają moje zdanie.

 

Tego komentarza: pewnie nie ma pojecia w temacie, nawet nie skomentuję. Przez 6 lat grałem na DFP (które jest wcześniejszą wersją DFGT), a od pół roku jeżdżę na G27. Grając na tych kierownicach spędziłem tysiące godzin, z czego zdecydowana większość to było najpierw GT4, a teraz GT5. Z tego co się orientuję to mam najwięcej tutaj przejechanych kilometrów w samym GT5 (215tys. KM) i wszystko zrobione na tych właśnie kierownicach (nie piszę tego po to, żeby się chełpić tylko, żeby ci coś uświadomić).

 

Już wcześniej pisałem - jeśli chciałeś, abym udzielił ci odpowiedzi na pytanie, powinieneś bardziej je sprecyzować, a takie coś z du.py: czym różni się DFGT od G27, mnie po prostu śmieszy i żenuje. Zadajesz takie pytanie w tym temacie, zwłaszcza, że ma się do niego nijak, bez kontekstu. Jeśli chciałbyś odpowiedź z kwestii działania kierownic z GT5 to nawet nie odesłałbym cię do czytania całego tematu (bo tego typu pytania padały tutaj już wiele razy i zazwyczaj komuś odpowiadałem) tylko kolejny raz udzieliłbym odpowiedzi, a każdy to potwierdzi, że zazwyczaj chętnie pomagam ludziom i tłumaczę o jeśli mają jakiś problem.

 

Następnym razem zanim palniesz coś głupiego i się wygłupisz kolejny raz, pomyśl i nie pisz bredni, bo powyższe docinki są na poziomie gimnazjalnym i mnie po prostu żenują.

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

to i ja coś dodam od siebie bo miałem długą styczność z tymi i innymi kierownicami:

- DFGT jak najbardziej wystarcza, szczególnie na pierwszą kierownicę, to bardzo dobra kierownica za taką cenę,

- G27 jest praktycznie pod każdym względem lepsza, poza jednym - brakiem pełnego wsparcia dla GT5 i ps3 (chodzi o takie pierdoły jak brak psn button czy brak pokrętła, które czasem potrafi się przydać)

- przewaga G27 to nie tylko jak to piszecie lepsze wykonanie i skrzynia H, ale to przede wszystkim o klasę lepszy force feedback - cichy, mocny, dużo lepiej oddający to co się dzieje z autem, no i przede wszystkim duuużo szybszy i nie tak gumowy,

- po tym co doświadczyłem z fanateciem mogę spokojnie stwierdzić że obie kierownice mają co najwyżej dobre pedały, ale G27 dzięki znacznie lepszej progresji hamulca dużo łatwiej pozwala opanować auto, tyle że w GT5 przy ABS na 1 (a pewnie tak większość jeździ) ma to właściwie głównie charakter przyjemności, bo jeden i drugi zestaw będzie przy takim ustawieniu tak samo efektywny... DFGT ma standardowo pedały tragiczne, ale problem z działaniem hamulca (gaz ma tu małe znaczenie) rozwiązywałem za pomocą gumowej linki mocującej i odpowiednio podłożonej gąbki do naczyń - i wierzcie lub nie ale wtedy praca hamulca stawała się nawet lepsza niż w G27 ;) co nie zmienia faktu że do fanateca i load cell nie ma to nawet podejścia...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...