Skocz do zawartości

Gaming World


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepsze multi powstaje przez przypadek i w pospiechu (Halo 1, Gearsy 1). Pozniej zaczynaja kombinowac i usprawniac, a efekt jest odwrotny (Halo 2, Gearsy 2). Na koncu sie reflektuja i jest juz dobrze, ale nadal nie tak dobrze jak w oryginale (Halo 3, Gearsy 3) :)

 

i Resistance 1 pasuje tutaj :P

 

Powiedzcie mi, może to głupie pytanie, ale czemu nie ma nigdy zwykłego deathmatcha, a zawsze drużynowy?

Odnośnik do komentarza

Najlepsze multi powstaje przez przypadek i w pospiechu (Halo 1, Gearsy 1). Pozniej zaczynaja kombinowac i usprawniac, a efekt jest odwrotny (Halo 2, Gearsy 2). Na koncu sie reflektuja i jest juz dobrze, ale nadal nie tak dobrze jak w oryginale (Halo 3, Gearsy 3) :)

 

To co napisałeś IDEALNIE pasuje również i do CoD-a.

Kurde Czwórka była świetna, również powiew świeżości i next genowe doświadczenie. A czym dalej tym... każdy wie jaką renomę ma teraz multi w Codzie he he.

 

Najgorsze jest, że developerzy tracą siano i CZAS na multi. Byleby tylko było........ (pipi)a kto wie czy gdyby nie multi to nie grałbym już w GTAV :(

 

PS. I jeszcze te (pipi)ane matchmakingi - ZŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza
Powiedzcie mi, może to głupie pytanie, ale czemu nie ma nigdy zwykłego deathmatcha, a zawsze drużynowy?

 

bo może przy wiekszej liczbie ludzi jakby każdy walił do każdego to byłby większy kocioł i silnik by nie wyrabiał ? zgaduje, ale nie widzę jakiegoś innego sensownego powodu

Edytowane przez Kazub
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo
Powiedzcie mi, może to głupie pytanie, ale czemu nie ma nigdy zwykłego deathmatcha, a zawsze drużynowy?

 

bo może przy wiekszej liczbie ludzi jakby każdy walił do każdego to byłby większy kocioł i silnik by nie wyrabiał ? zgaduje, ale nie widzę jakiegoś innego sensownego powodu

 

To zależy od gry. W Gears of War 3 jest parę trybów i wszystkie drużynowe, a w takim Halo: Reach jest masa playlist i w tym normalny Deathmatch i różne jego wariacje (ubijanie dla czaszek czy infekcja). Pewnie niektórzy devi uważają, że klasyczny Deathmatch do ich gry nie pasuje. Gra musi być raczej odpowiednio dynamiczna.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Tegra 3 -> 4 rdzenie? masakra!

 

Co z tego?

 

I tak pewnie na tej Ouyi będę te same gry co na zwyklym smartphonie z Andkiem

 

Niekoniecznie, konsola ma być jednocześnie devkitem z odpowiednim oprogramowaniem do tworzenia na nią gier (aplikacji), które maja być za darmo udostępniane przez użytkowników dla użytkowników. Rozwiązanie świetne. Mogę się też założyć, że zaraz po jej wydaniu powstanie specjalna wersja XBMC i multum innych rzeczy przeznaczonych właśnie na nią.

 

Jak by nie było, będzie hit.

Odnośnik do komentarza
Gość Szprota
Teraz wy chcemy was zmiażdżyć. Największa rzecz dla nas na chwilę obecną: pracujemy nad rozszerzeniem naszych celów, co możemy zrobić jeśli dostaniemy więcej pieniędzy. Kilka dni może nam to zająć, dlatego chcemy Waszej pomocy.

Powiedzcie nam co powinno się jeszcze znaleźć, wysyłajcie pomysły na ideas@ouya.tv

 

A im wysłałem pomysł aby dorzucili do tej konsolki 4gb RAMU.

 

Bo 1GB RAMU przy pamięciozernym Androidzie to za mało

Odnośnik do komentarza

Całe Activision: trzy gierki, które na smartfonach są dostępne za niecałe 3$, Activision wydaje na PS3/360 za 40$. A mowa oczywiście o Angry Birds.

http://gamezilla.kom...-wyglad-okladki

cały news >

W dniu wczorajszym światło dzienne ujrzało Angry Birds Trilogy, czyli zestaw przeznaczony na konsole, w skład którego wejdą trzy pierwsze odsłony Wściekłych Ptaków, czyli Angry Birds, Angry Birds Seasons oraz Angry Birds Rio. Z kolei dzisiaj wiemy już, jak wygląda okładka tej trylogii...

angry_birds_trilogy_boxart_360_644x644.jpg

... a także poznaliśmy jej cenę. Za Angry Birds Trilogy w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3 trzeba będzie zapłacić 40 dolarów (ok. 135 zł), natomiast edycja przeznaczona na przenośnego 3DS-a została wyceniona na 30 dolarów (ok. 100 zł). Trochę dużo, jak na trzy gry, które na innych platformach są dostępne albo za darmo, albo w cenie kilku złotych, nie uważacie?

 

 

Niech ta firma w końcu upadnie. <_<

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza

Hit którego fenomenu nie rozumiem, jak tych wszystkich SRAKOWYCH gier z komórek. Które niby zabijają/wygryzają przenośne konsolki...

Nie wyobrażam sobie, żeby normalny, szanujący się gracz wybrał SRAKI ze smarfona niż np. RE: Revelation z 3DSa.

 

Gierki (pipi)a mać, phiiiiiiiiiiiii a tak poza tym to:

 

wężyk nokia 3210 > wszystkie gry z ajfonów, chu.jofonów, zegarków, telewizorów i innych dziwactw

 

O(ch)UYA :lol:

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Kolejna super wiadomość:

 

EA Polska podnosi sugerowane ceny detaliczne gier na PS3 i X360

 

Podwyżka dotyczy całego polskiego rynku, wchodzi w życie z dniem dzisiejszym i tyczy się wszystkich nowych gier na konsole (PS3 i X360) wydawanych w naszym kraju przez Electronic Arts Polska.

 

Nowe SRP (suggested retail price – sugerowana cena detaliczna) wynosi 249,90 złotych, do tej pory ta cena się wahała w zależności o tytułu i wynosiła od 219 do 239 złotych.

 

Razem ze wzrostem cen detalicznych urosły także kwoty jakie musimy płacić wydawcy za jedno pudełko z perspektywy hurtownika, przez co zmuszeni jesteśmy nieznacznie podnieść nasze ceny nadchodzących gier Electronic Arts.

 

Na chwilę obecną podwyżka obejmuje cztery gry – FIFA 13, Medal Of Honor Warfighter Limited Edition, Need For Speed Most Wanted Limited Edition i Crysis 3 Hunter Edition.

 

Nowa cena każdej z tych gier wynosi u naszym sklepie 219,90 złotych (30 zł mniej niż SRP), jednak wszystkim, którzy złożyli zamówienia do tej pory na wyżej wymienione tytuły gwarantujemy utrzymanie starej, niższej ceny.

 

Na chwilę obecną nie mamy żadnych informacji związanych z podniesieniem sugerowanych cen detalicznych nowych gier na PC albo serii wydawniczych EA Polska.

http://www.gram.pl/news_8ATeGeu1_EA_Polska_podnosi_sugerowane_ceny_detaliczne_gier_na_PS3_i_X360.htmls

Odnośnik do komentarza
Gość szpic
Teraz wy chcemy was zmiażdżyć. Największa rzecz dla nas na chwilę obecną: pracujemy nad rozszerzeniem naszych celów, co możemy zrobić jeśli dostaniemy więcej pieniędzy. Kilka dni może nam to zająć, dlatego chcemy Waszej pomocy.

Powiedzcie nam co powinno się jeszcze znaleźć, wysyłajcie pomysły na ideas@ouya.tv

 

A im wysłałem pomysł aby dorzucili do tej konsolki 4gb RAMU.

 

Bo 1GB RAMU przy pamięciozernym Androidzie to za mało

czlowieku ty miales androida w ręce kiedys?

 

1gb malo?

ile smartphonów z andkiem ma 1gb ?

u mnie nigdy nie dobilem nawet do 700mb nie wazne jaka gre odpalalem i ile aplikacji w tle mialem uruchimionych

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Najlepsze multi powstaje przez przypadek i w pospiechu (Halo 1, Gearsy 1). Pozniej zaczynaja kombinowac i usprawniac, a efekt jest odwrotny (Halo 2, Gearsy 2). Na koncu sie reflektuja i jest juz dobrze, ale nadal nie tak dobrze jak w oryginale (Halo 3, Gearsy 3) :)

 

To co napisałeś IDEALNIE pasuje również i do CoD-a.

Kurde Czwórka była świetna, również powiew świeżości i next genowe doświadczenie. A czym dalej tym... każdy wie jaką renomę ma teraz multi w Codzie he he.

 

Najgorsze jest, że developerzy tracą siano i CZAS na multi. Byleby tylko było........ (pipi)a kto wie czy gdyby nie multi to nie grałbym już w GTAV :(

 

PS. I jeszcze te (pipi)ane matchmakingi - ZŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Skąd takie stwierdzenie? Właśnie przy pierwszych częściach takich gier starają się o najlepsze opcje w multi, najlepsze według twórców. Później trzeba coś zmienić, bo byłyby stęki o to samo, a developerzy odnosząc sukces daną grą, chcą się pokazać z dobrej strony również poprzez kolejne części. Nie mając własnych pomysłów, bądź celowo, ze względu na to, co sobie gracze chwalili, rozwijają dobre rozwiązania. Oczywiście często przy tym grę partacząc, bo po co tak drastycznie zmieniać złoty środek? Właśnie to zrobili w MW2 - znacznie "przedobrzyli" (kupa żelastwa nad głową, inne killstreaki, wyskakujące co chwile zbędne informacje, które chyba miały na celu motywację casual'i/noob'ów do dalszej gry - "WOW! Zemsta jest słodka, właśnie zabiłeś przeciwnika, który przed chwilą wpakował ci nóż w plecy"). W przypadku MW3 trochę się zreflektowali, ale to już nie było to samo studio i poprawili jedno, ale spartaczyli drugie - mapy (i chyba matchamking + lagi). Wiadomo, po części (być może dużej) jest to wina Activision - naleganie na terminy, naciski w kwestii zmian. Na pewno atmosfera, komunikacja i zrozumienie między nowymi (zatrudnionymi po zwolnieniach, odejściach) i starymi pracownikami też odgrywa tu jakąś rolę. A odeszli przecież Zampella i West - twórcy Infinity Ward.

Odnośnik do komentarza

Ich odejście mimo wszystko nie przeszkodziło MW3 w byciu bardzo dobrym tytułem. Sam spędziłem przy niej dobre 30H, świetnie się bawiąc. Graficznie nie jest wcale źle, a wygląda nawet całkiem nieźle, Spec Ops daje radę i do tego ten Survival. Chyba tylko raz zajrzałem do multi i też było całkiem ok, ale już nie zagrywałem się tak online, co nie oznacza, że multi ssie.

Odnośnik do komentarza

Ich odejście mimo wszystko nie przeszkodziło MW3 w byciu bardzo dobrym tytułem. Sam spędziłem przy niej dobre 30H, świetnie się bawiąc. Graficznie nie jest wcale źle, a wygląda nawet całkiem nieźle, Spec Ops daje radę i do tego ten Survival. Chyba tylko raz zajrzałem do multi i też było całkiem ok, ale już nie zagrywałem się tak online, co nie oznacza, że multi ssie.

Ja nie napisałem, że ssie. Wprost przeciwnie, grało mi się super. Miałem na myśli zwykłe multi, nie operacje specjalnie i przetrwanie. Jednak moim zdaniem, jeśli chodzi o multi (nie SO): MW > MW3 > MW2. Właśnie dlatego, że pozbyli się tych upierdliwych, wyskakujących co chwilę informacji (bonusy, nagrody - zwłaszcza te idiotyczne, które tak naprawdę żadnym osiągnięciem nie są, a tylko przeszkadzają skoncentrować się na rozgrywce) i nie odczuwa się już (przynajmniej ja mam takie odczucia, bo MW2 to jedyna gra z serii Call of Duty, w której ginąłem tak często w większości meczów) tego przytłoczenia killstreak'ów, a właściwe nagród za nie. W MW2 na minus także liczne luki i glitch'e, dzięki którym oszuści łatwo nabijali Ks. To błędy, które względnie naprawili w porównaniu z MW2. Ale zepsuli w 3 co innego (matchmaking, jak wyczytałem na forach, który już działał raczej dobrze, kiedy zacząłem grać, lagi i mapy, które, zdaniem wielu, nie są różnorodne i prawie każda jest ciasna, ze względu na liczbę przejść, korytarzy, przez co częściej wpada się na kogoś chybił/trafił) i mogły mieć na to wpływ terminy oraz rozwiązania narzucane przez Activision. Nie tylko oni odeszli, również wielu innych pracowników IW, którzy bardzo długo byli związani z firmą. Być może również projektanci, trzeba by sprawdzić listę.

 

MW3 to bardzo dobra gra, zwłaszcza jako całość. Tylko hype za bardzo zjada tę serię. Jakie oczekiwania mieli gracze względem CoD4: MW? Żadne rzeczowe, a IW miało czas na jego produkcję. Dlatego gra aż tak bardzo pozytywnie zaskoczyła. Pierwszy tak udany FPS w multi na konsolach. MW2 było naszpikowane akcją, pod tym względem miało przebić część pierwszą. Co mogli zrobić w MW3, jak nie podać jeszcze większą dawkę akcji? Tylko w międzyczasie wyszły jeszcze WaW i Black Ops, również akcji nie brakowało. A wszystko to podane jest na tym samym silniku graficznym (oprawa + animacje). Call of Duty ma szansę odzyskać dobre imię tak naprawdę dopiero na konsolach nowej generacji, choć jeśli Activision wciąż będzie tak pazerne, skończy się na tym samym. W tej generacji mimo wszystko Activision postawiło na trzepanie pieniędzy, nie na jakość swoich gier i to jest fakt.

Edytowane przez Vesper
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...