Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

 

Z wywiadu, jaki Hideo Kojima udzielił serwisowi Dengeki Online, dowiedzieliśmy się nieco więcej o samej Quiet jak i innych postaciach pobocznych, które będziemy mogli wykorzystać jako partnerów podczas misji. Poniżej możecie zapoznać się ze zbiorem najważniejszych, nowych informacji.

 
- zarówno koń jak i wilk ( niedawno ujawniony DD), będą mogli ponieść śmierć w trakcie gry. To samo tyczy się wspomnianej Quiet
- kiedy nasi kompani poniosą śmierć nie będzie możliwości ich wskrzeszenia. Śmierć jest w tym wypadku permanentna, ale nie wpłynie to w żaden sposób na główną linię fabularną
- grę będzie można ukończyć bez spotkania się z Quiet czy DD. jeśli jednak się o to postaramy, otworzy się kilka pobocznych ścieżek fabularnych, które pozwolą nam lepiej wsiąknąć w klimat gry i poznać nowe fakty
- na misję będziemy mogli zabrać więcej niż jednego towarzysza. W helikopterze czekają cztery miejsca, w tym jedno dla Snake'a. Oczywiście będzie to tylko opcja. Równie dobrze wszystkie misje będziemy mogli wykonać w pojedynkę
- nowe misje będziemy mogli akceptować bez konieczności powrotu do bazy
- gracz będzie miał okazję stworzyć system odpowiedzialny za modyfikacje pogody, co zapewne wpłynie na sam gameplay
- Ocelot był planowany jako jeden z towarzyszy. Nie wiadomo jeszcze do końca czy nim zostanie
- Snake oraz Kaz mają pałać w grze żądzą zemsty, Ocelot ma być z kolei bardziej neutralny
- Quiet od samego początku miała nas zaskakiwać i epatować nagością (Naked Sniper)
- osoby, które ukończyły Ground Zeroes będą mogły liczyć w MGS V na bardzo fajny prezent
- The Phantom Pain powstaje od 5 lat i jest bliskie ukończenia
 
W galerii możecie także rzucić okiem na nowe artworki postaci, których autorem jest rzecz jasna wieloletni designer serii Metal Gear Solid - Yoji Shinkawa. 

Źródło: http://www.metalgearinformer.com/?p=16123

http://www.ppe.pl/news-31091-seksowna_quiet_i_wilk_beda_mogli_zginac___masa_nowych_informacji_o_metal_gear_solid_v_.html

Odnośnik do komentarza

"Śmierć jest w tym wypadku permanentna, ale nie wpłynie to w żaden sposób na główną linię fabularną"

Ja to rozumiem w taki sposób,że jak oni zginą to nie będzie ich można po prostu zabrać na misję,ale w przerywnikach nadal będą występować.Na takiej zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie Oceolotowi w roli pomagiera,bo Kaz z racji tego,iż jest kaleką odpada.

Odnośnik do komentarza

DD jest mocarny :-] Rozwaliła mnie opaska na oko. Zauważyłem u Kojimy jedną poprawę. Jak w przypadku MGS'a 4-rki ukazał wszystkie trailerki z pierwszego Aktu po czym jak się grało to zaskoczeń zero, tak teraz trzyma sie z dala od głownych misji i ciągle ukazuje poboczne specjalnie przygotowane pod targi. To się chwali bo spoilerów brak, ukazuje tylko co lepsze kąski aby podsycić zainteresowanie. Ciekawi mnei jak dobre będzie AI kompanów i czy będa mogli sami podejmować jakieś decyzje w misjach do takiego stopnia aby to nie irytowało a ew. urozmaicało gameplay.

Odnośnik do komentarza

w przypadku MGS4 to prawie przez caly czas pokazywal pierwszy akt, az to cinematic trailera na chwile przed wydaniem gry - wtedy to pojechal ze wszystkim bo trailer zawiera chyba wszystkie wazne sceny i lokacje dla calej gry, mam nadzieje, ze tutaj nie postapi tak samo i dalej konsekwentnie bedzie pokazywac misje poboczne, a cale mieso zachowa do odkrywania przez nas

 

jaram sie, boze jak ja sie jaram, ta gra ma wszystko by stac sie nowym mesjaszem i najlepsza czescia serii ever - nie pamietam kiedy kojima byl w takiej formie - wszystkie ujawnione infomacje mi pasuja - WSZYSTKIE - ani razu nie zrobilem krzywej miny albo poczulem zaniepokojenie

 

ehhh byle do premiery

Odnośnik do komentarza

@Ficuś

Nie tylko Tobie wszystko przypasowało (no dobra dalej mnie boli głos Sutherlanda ale to inna bajka), im więcej widze możliwości przejścia pobocznych misji tym bardziej mnie jara sama myśl o tym jak wielkie replayability będzie miał The Phantom Pain skoro przy 3-jce w postaci Snake Eater, Subsistence i Snake Eater 3D przeszedłem kilkadziesiąt razy i do tej pory gra mi się nie nudzi (zwłaszcza na 3DS'ie) nie zapominając o zalążku jakim jest Ground Zeroes (nie wiem co ludzie do tego prologu mają gdzie już kilkanaście godzin spędziłem a na liczniku mam jakieś 80% i bodajże 1 czy 2 trofiki do osiągnięcia a ciesze się jak murzyn blaszką). Jak widzę te wielkie połacie terenów do zwiedzania i lizania każdego kamyczka i drzewka to aż chciałbym się zahibernować do premiery Phantom Paina (wtedy również premiera nowej Zeldy na Wii U i Xenoblade Chronicles X będzie bliżej bo to obok MGSa jedyne pozycje przy których ściągam majtki przez glowe). 

 

P.S. dlaczego ten gameplay nie może trwać 1h jak człowiek chciałby zobaczyć tutaj pełen stealth bez używania dodatkowo Mk7 ;-]

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...