MEVEK 3 206 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) ciekawy, czy ten Diamond Dog będzie grywalny - tak tylko, jako smaczek :D ale sie dzieje... you made my day Edytowane 20 Września 2014 przez MEVEK 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 No mi do grona marzeń o grywalnej Quiet i Ocelocie DD też doszedł. Wszystko przez tego cholernego Peace Walker. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) Jak Kojima zabije to piekne stworzenie to zabookuje bilet do Japonii i dam mu w pysk ze lzami w oczach. Edytowane 20 Września 2014 przez Bansai Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 206 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 No mi do grona marzeń o grywalnej Quiet i Ocelocie DD też doszedł. Wszystko przez tego cholernego Peace Walker. a no pamiętam, jak mi uszy suszyłeś o bikini dla Paz, czy cos w ten desent i o to ze mogłaby być grywalna 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 To nie jest love story, pies musi zginac i potem 20 min cutscenka pelna dramatu i rozpaczy, ojciec otacona placze obowiazkowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 659 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) ten pies Edytowane 20 Września 2014 przez Fanek Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 760 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 ten pies Cudowne! Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 242 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Ciekawe czy owce też da się wytresować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 231 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Arcydzieło. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 No mi do grona marzeń o grywalnej Quiet i Ocelocie DD też doszedł. Wszystko przez tego cholernego Peace Walker. a no pamiętam, jak mi uszy suszyłeś o bikini dla Paz, czy cos w ten desent i o to ze mogłaby być grywalna nic takiego sobie nie przypominam... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Z wywiadu, jaki Hideo Kojima udzielił serwisowi Dengeki Online, dowiedzieliśmy się nieco więcej o samej Quiet jak i innych postaciach pobocznych, które będziemy mogli wykorzystać jako partnerów podczas misji. Poniżej możecie zapoznać się ze zbiorem najważniejszych, nowych informacji. - zarówno koń jak i wilk ( niedawno ujawniony DD), będą mogli ponieść śmierć w trakcie gry. To samo tyczy się wspomnianej Quiet - kiedy nasi kompani poniosą śmierć nie będzie możliwości ich wskrzeszenia. Śmierć jest w tym wypadku permanentna, ale nie wpłynie to w żaden sposób na główną linię fabularną - grę będzie można ukończyć bez spotkania się z Quiet czy DD. jeśli jednak się o to postaramy, otworzy się kilka pobocznych ścieżek fabularnych, które pozwolą nam lepiej wsiąknąć w klimat gry i poznać nowe fakty - na misję będziemy mogli zabrać więcej niż jednego towarzysza. W helikopterze czekają cztery miejsca, w tym jedno dla Snake'a. Oczywiście będzie to tylko opcja. Równie dobrze wszystkie misje będziemy mogli wykonać w pojedynkę - nowe misje będziemy mogli akceptować bez konieczności powrotu do bazy - gracz będzie miał okazję stworzyć system odpowiedzialny za modyfikacje pogody, co zapewne wpłynie na sam gameplay - Ocelot był planowany jako jeden z towarzyszy. Nie wiadomo jeszcze do końca czy nim zostanie - Snake oraz Kaz mają pałać w grze żądzą zemsty, Ocelot ma być z kolei bardziej neutralny - Quiet od samego początku miała nas zaskakiwać i epatować nagością (Naked Sniper) - osoby, które ukończyły Ground Zeroes będą mogły liczyć w MGS V na bardzo fajny prezent - The Phantom Pain powstaje od 5 lat i jest bliskie ukończenia W galerii możecie także rzucić okiem na nowe artworki postaci, których autorem jest rzecz jasna wieloletni designer serii Metal Gear Solid - Yoji Shinkawa. Źródło: http://www.metalgearinformer.com/?p=16123 http://www.ppe.pl/news-31091-seksowna_quiet_i_wilk_beda_mogli_zginac___masa_nowych_informacji_o_metal_gear_solid_v_.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Dahaka 1 766 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 ta gra zapowiada się zbyt pięknie, aby była prawdziwa Cytuj Odnośnik do komentarza
hooki 194 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 skoro towarzysze zabrani ze sobą na misję mogą zginąć to obstawiam, że Kaz, Ocelot i kto tam jeszcze będzie ważny dla dalszych wydarzeń nie będzie grywalną postacią podczas misji ew. będzie time paradox / game over. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 albo jako jedyni będą niesmiertelni. o kazie zresztą nic nie wiadomo, co do ocelota nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa, jesli w ogóle się pojawi, to zapewne tylko w czesci misji (moze tylko tych pobocznych). Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 3 943 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 "Śmierć jest w tym wypadku permanentna, ale nie wpłynie to w żaden sposób na główną linię fabularną"Ja to rozumiem w taki sposób,że jak oni zginą to nie będzie ich można po prostu zabrać na misję,ale w przerywnikach nadal będą występować.Na takiej zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie Oceolotowi w roli pomagiera,bo Kaz z racji tego,iż jest kaleką odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) do usuniecia, nie doczytalem. Edytowane 22 Września 2014 przez Bansai Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 206 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 w Peace Walker'ze mieliśmy wiezienie, szpital, jadalnie itp. takze i tym razem można było zachować ten sam schemat, co wpłynęłoby pozytywnie na zycie naszych kamratów Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Jak Kojima zabije to piekne stworzenie to zabookuje bilet do Japonii i dam mu w pysk ze lzami w oczach. Lecimy razem jak coś. Cytuj Odnośnik do komentarza
chrno-x 899 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 DD jest mocarny :-] Rozwaliła mnie opaska na oko. Zauważyłem u Kojimy jedną poprawę. Jak w przypadku MGS'a 4-rki ukazał wszystkie trailerki z pierwszego Aktu po czym jak się grało to zaskoczeń zero, tak teraz trzyma sie z dala od głownych misji i ciągle ukazuje poboczne specjalnie przygotowane pod targi. To się chwali bo spoilerów brak, ukazuje tylko co lepsze kąski aby podsycić zainteresowanie. Ciekawi mnei jak dobre będzie AI kompanów i czy będa mogli sami podejmować jakieś decyzje w misjach do takiego stopnia aby to nie irytowało a ew. urozmaicało gameplay. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 292 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 w przypadku MGS4 to prawie przez caly czas pokazywal pierwszy akt, az to cinematic trailera na chwile przed wydaniem gry - wtedy to pojechal ze wszystkim bo trailer zawiera chyba wszystkie wazne sceny i lokacje dla calej gry, mam nadzieje, ze tutaj nie postapi tak samo i dalej konsekwentnie bedzie pokazywac misje poboczne, a cale mieso zachowa do odkrywania przez nas jaram sie, boze jak ja sie jaram, ta gra ma wszystko by stac sie nowym mesjaszem i najlepsza czescia serii ever - nie pamietam kiedy kojima byl w takiej formie - wszystkie ujawnione infomacje mi pasuja - WSZYSTKIE - ani razu nie zrobilem krzywej miny albo poczulem zaniepokojenie ehhh byle do premiery Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 ficus, moze to dlatego ze to gra ktora kojima chcial zrobic od 27 lat Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Gameplay z TGS bez denerwujacych kitajcow: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
chrno-x 899 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 @Ficuś Nie tylko Tobie wszystko przypasowało (no dobra dalej mnie boli głos Sutherlanda ale to inna bajka), im więcej widze możliwości przejścia pobocznych misji tym bardziej mnie jara sama myśl o tym jak wielkie replayability będzie miał The Phantom Pain skoro przy 3-jce w postaci Snake Eater, Subsistence i Snake Eater 3D przeszedłem kilkadziesiąt razy i do tej pory gra mi się nie nudzi (zwłaszcza na 3DS'ie) nie zapominając o zalążku jakim jest Ground Zeroes (nie wiem co ludzie do tego prologu mają gdzie już kilkanaście godzin spędziłem a na liczniku mam jakieś 80% i bodajże 1 czy 2 trofiki do osiągnięcia a ciesze się jak murzyn blaszką). Jak widzę te wielkie połacie terenów do zwiedzania i lizania każdego kamyczka i drzewka to aż chciałbym się zahibernować do premiery Phantom Paina (wtedy również premiera nowej Zeldy na Wii U i Xenoblade Chronicles X będzie bliżej bo to obok MGSa jedyne pozycje przy których ściągam majtki przez glowe). P.S. dlaczego ten gameplay nie może trwać 1h jak człowiek chciałby zobaczyć tutaj pełen stealth bez używania dodatkowo Mk7 ;-] Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Ej no, wiadomo nie od dziś że w pewnym wieku głos BB musi być inny od Solida. BB w MGS3 dostał w końcu głos Haytera "pod publikę", myślisz mgs - mówisz David Hayter. 50 lat to w sumie dobry moment. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 458 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 I dlatego nie zmienili japońskiego aktora? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.