Opublikowano 3 kwietnia 201114 l Witam panowie.Wiecie może do czego są ustawienia czułości prędkości?Chodzi mi o te dwa suwaczki na zdjęciu poniżej.A ponadto mam prośbę.Może ktoś zarzucić jakieś ustawienia na kierownice do driftu i do normalnej jazdy.Nie wiem dlaczego ale na kierownicy jeździ się dość dziwnie.W menu opór jaki stawia kierownica jest bardzo wyraźny a kiedy zaczyna się wyścig on znacząco zanika.I dlatego wrażenia z jazdy są mierne.Może coś sknociłem w ustawieniach(śmigam na takich jak poniżej). Zastanawiam się dlaczego recenzent S2 jako jeden z plusów podał kapitalny model jazdy?Kapitalny to on był w GT5 a tutaj to jest jakiś potworek który po bliższym zapoznaniu może już tak nie straszy ale dalej pozostawia dużo do życzenia.W recenzji niewiele jest też o skopanej fizyce(a przepraszam jest napisane, że "wyeliminowano występujące problemy z detekcją kolizji") .Wjeżdżanie pod auta czy też dachowanie prawie za każdym razem jak wyjedziemy na pobocze to już jest jakieś przegięcie.Oglądałem wiele wyścigów i takie akcje zdarzają się bardzo rzadko.Nie oznacza to , że gra jest zła bo na szczęście tak nie jest, ale o takich kwiatkach powinno się chociażby słówkiem wspomnieć. Pozdrawiam
Opublikowano 3 kwietnia 201114 l Spróbuj martwą strefe kierowania ustawić na 3 a czułość kierowania w przedziale 60-80 oprócz tego przełożenie ukladu kierowniczego mam ustawione na 460 nie mam jak wrzucić screena bo pisze z telefonu mam nadzieję że ustawienia pomogą.
Opublikowano 3 kwietnia 201114 l @rysiu01 pozmieniałem te ustawienia o których napisałeś i jest o wiele lepiej.Dzięki wielkie Jeszce jakbym miał ustawienia do driftu to byłby naprawdę udany dzień Edytowane 3 kwietnia 201114 l przez Vanndal
Opublikowano 3 kwietnia 201114 l Jeżeli chodzi o drift to jeszcze nie latałem ale z tego co poczytałem na innych forach to 2 czułość prędkości powinna być na 60 natomiast blokada sterowania na 900 ale jak to się sprawdza w praktyce tego nie wiem oprócz tego 1 czułość prędkości powinna być na 30.
Opublikowano 3 kwietnia 201114 l Mnie się jeszcze nic nie zawiesiło, mimo że mam zaliczone 56% kariery i jestem po kilku dłuższych sesjach. Zauważyłem, że trochę zbyt łatwo zarżnąć silnik - odpaliłem wyścig długodystansowy i mój McLaren padł już na 4. okrążeniu ostrej jazdy. Z innej beczki - tuning miejscami jest ostro przesadzony, np. takie BMW M3 E30 może mieć ponad 1400 KM przy masie niewiele ponad 1000 kg. Inna sprawa, że ujechać tym się zbytnio nie da ;].
Opublikowano 3 kwietnia 201114 l Czy ktoś z was ma Shifta 2 i kierownicę Microsoftu? Mógłby się ktoś taki wypowiedzieć o modelu jazdy? Trzeba dużo kombinować z ustawieniami żeby było grywalnie?
Opublikowano 3 kwietnia 201114 l A co za różnica jaka kiera? Kiera to kiera, ustawienia są te same. ZDECYDOWANIE NIE!!! Kierownica M$, a taki Fanatec GT2 to dwa zupełnie inne światy i ustawienia do tych kierownic będą zgoła odmienne Edytowane 3 kwietnia 201114 l przez Michał102
Opublikowano 4 kwietnia 201114 l Bez przesady. Posiadaczy G27 też nazwiesz fanatykami ? Ceny tych kierownic są bardzo zbliżone . Natomiast co do różnic między kierownicami, to między M$ a DFX również są one znaczne - inne kąty obrotu, dużo mniejszy deadzone w kierownicy Logitecha, brak FF - wszystko to czyni, że kierownica zachowuje się zupełnie inaczej i inne ustawienia w grze trzeba do niej dobrać
Opublikowano 5 kwietnia 201114 l Co prawda pytałem już o sterowanie na padzie, ale tak zwięźle i krótko jeszcze raz... Dużo gorzej się jeździ na dualshocku niż w pierwszej części? Przymierzam się i raczej na pewno kupię, tylko mam nadzieję, że będzie się przyjemnie jeździło.
Opublikowano 6 kwietnia 201114 l ja gram na ustawieniach z poprzedniej strony i jezdzi sie naprawde spoko - martwi mnie zas tylko to, ze ta gra jest az tak zbugowana. A to sie zwiesi, a to optymalny tor jazdy znika, samochody na starcie dziwnie wyrywaja - gasz, troche mnie elektronicy zawiedli. <_<
Opublikowano 6 kwietnia 201114 l Co nie zmienia faktu, że gra się w to bardzo dobrze Przynajmniej mi. Sam się sobie dziwię. Crysis 2 i wszelkie inne nowości od tygodnia leżą nieruszane, bo w konsoli zadomowił się Shift 2. Nie do końca wiem czemu, ale ten racer niemal idealnie wpasował się w moje gusta (jeśli o otoczkę i gameplay chodzi). Jest to o tyle dziwne, że pierwsza część nie podobała mi się wcale, a przecież gra nie zmieniła się jakoś drastycznie. Może po prostu 2-ka wstrzeliła się w lepszy czas...
Opublikowano 6 kwietnia 201114 l Ja jednak wymiękam - model jazdy w tej grze nie jest dla mnie . Nie jestem w stanie zrobić kilku okrążeń pod rząd mieszcząc się w powiedzmy 0,5 sek. Za każdym razem mam wrażenie, że samochód zachowuje się inaczej. Gra jest dobra by pograć sobie kilkanaście minut... później zaczyna pojawiać się irytacja. Fanom takich gier jak GT5 czy FM3 radzę dobrze przetestować Shifta 2 przed zakupem Edytowane 6 kwietnia 201114 l przez Michał102
Opublikowano 6 kwietnia 201114 l Mnie najbardziej dobija cala otoczka i ten ich hamburgerokierowca ktory co chwila cos pieprzy i nie da sie ga skipnac Jak gralem pierwszy raz i kolo gadal cos w stylu "theres a race and i want you to enter" to autentycznie wyrwalo mi sie: "and i want you to shut the fuck up"
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l A jak jest z wyścigami online? Jakie kryteria co do mocy samochodów? Też jest podział na grupy tier 1-4, jak w jedynce? Chodzi mi o wyrównane szanse na torze? Jest jakieś porównanie z autami innych graczy? I czy są duale, czyli najzwyklejsze pojedynki 1 na 1?
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l sa kryteria, mozesz wybrac dana klase w zawodach, gralem poki co z zwykle wyscigi, mozesz ustawic ilosc samochodow na torze - maks 12, badz dac, ze wszyscy musza jezdzic autem takim samym jakie Ty wybrales. Ale martwi mnie to, ze malo osob gra online jakos. <_<
Opublikowano 9 kwietnia 201114 l Może na razie w karierę się bawią. Na YT też ciężko znaleźć filmiki z multi.
Opublikowano 15 kwietnia 201114 l Ktoś się zna na tuningu ? Potrzebuje stuningowac Gallardo 540, ale bez dokupowania części. http://liveleague.pl/turniej/need-for-speed-shift-2-unleashed/
Opublikowano 19 kwietnia 201114 l http://www.youtube.com/watch?v=jcAd42Wb1ig&feature=player_embedded (jeśli ktoś potrzebuje dobrych ustawień kiery to chyba gdzieś po 5min się zaczynają ) http://www.youtube.com/watch?v=TC_hmuKICNQ&feature=player_embedded (koleś porównuje S2 do rzeczywistości z tą różnicą, że osobiście jechał tym samym samochodem na Nordschleife w realu i w grze) Tyle negatywnych opinii słyszałem, czytałem, że nie jedną łzę uroniłem (zanim zagrałem) nad własną głupotą po impulsywnym zakupie. A tu niespodzianka- gra mi się świetnie i naprawdę dobrze się bawię. Ktoś kto nie widzi zmian w porównaniu do jedynki (np. w modelu jazdy- poduszkowiec? Poważnie? Brak FF? wtf?) imo powinien się przemyśleć sprawę raz jeszcze. Oczywiście szanuję prawo każdego do własnego zdania, ale odnoszę wrażenie, że S2 został potraktowany trochę za brutalnie. Co do grafy trudno mi z konsolami porównywać bo gram na PC, generalnie jest lepsza niż w jedynce i tyle. Ok, nie twierdzę, że jest to sim pełną gębą (forza i gt też nimi nie są), ale nie pojawiają się jakieś idiotyzmy (jak w S1), które by odrzucały od gry i generalnie można zaspokoić swój głód ścigania się. BTW patch w drodze, do końca kwietnia powinien się pojawić. Edytowane 19 kwietnia 201114 l przez filipppek
Opublikowano 20 kwietnia 201114 l Czy w Shifcie 2 też są ograniczenia co do ilości miejsca w garażu ?
Opublikowano 28 kwietnia 201113 l Opłaca się kupić tą gierke ? I takie malutkie pytanie jest tam, multiplayer ?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.