Opublikowano 9 sierpnia 201113 l Nie rozumiem dlaczego nie ma klasycznego widoku z nad ramienia, to FPP jest strasznie dziwne i niepraktyczne. Klimat jest, więc może z tego wyjść coś dobrego
Opublikowano 9 sierpnia 201113 l gdzies czytalem ze ponoc ma byc opcja zmiany widoku z fpp na z nad ramienia tylko nie mam pojecia gdzie to bylo ;/
Opublikowano 9 sierpnia 201113 l Kawata, czy ktoś inny z Capcom o tym wspominał, że ma być właśnie opcja przełączenia się na kamerę z nad ramienia. Tylko standardowo ma być odpalone FPP.
Opublikowano 22 sierpnia 201113 l W grze pojawią się podwodne sekwencje (Dino Crisis2?), a tu screeny http://imageshack.us/g/807/rev13.jpg/
Opublikowano 22 sierpnia 201113 l Dla mnie elegancko , zakup 3DS w najbliższym czasie przesądzony (po "prezentacji" Vity klamka zapadła heh). Mam tylko nadzieje na NG+ podobny do tego z RE4 i jestem ukontentowany .
Opublikowano 3 września 201113 l Kilka nowych screenów. Ten grubas to porażka, Jill też wygląda przeciętnie, chociaż i tak znacznie lepiej niż w RE5. http://www.relyonhorror.com/latest-news/resident-evil-news/new-resident-evil-revelations-screens-pour-out-from-capcoms-tgs-2011-site/
Opublikowano 5 września 201113 l Ciekawe ile minie czasu gdy Capcom wypuści to na PS3 z dopiskiem HD...
Opublikowano 20 września 201113 l Fajny, dłuższa wersja poprzedniego, ale niech w końcu pokażą nowych przeciwników, bo te pełzające już się nudne robią.
Opublikowano 6 października 201113 l Data premiery, okładka i dorzucany bonus http://www.1up.com/news/resident-evil-revelations-dated-gamestop-pre-order-3ds-case
Opublikowano 3 grudnia 201113 l Nowe screeny, coraz mniej mi się to podoba. Jakiś spasiony knur i ciota wyglądająca na starego Steve'a z CV. http://www.capcom-un...an,_and_raymond http://www.capcom-un...sica_and_parker Edytowane 3 grudnia 201113 l przez Zwyrodnialec
Opublikowano 6 grudnia 201113 l Pierwsza recenzja http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=167856
Opublikowano 28 grudnia 201113 l Tak wiadomo, jest DUŻA szansa że bedą: http://uk.wii.ign.com/articles/121/1215509p1.html "President Iwata announced that retail software demos will go live today in the eShop. This is still just in Japan, mind you, but America and Europe may very well be getting the demos delivered too within the next 24 hours" Potem wymienione są 4 gry i jedna z nich jest Resident. Osobiscie sie nie nastawiam ale nadzieja umiera ostatnia. RE: Revelations to najbardziej oczekiwana przeze mnie gra na 3DS i w zasadzie powód zakupu konsolki. Mam nadzieję, że gra nie zawiedzie. Demko bym sprawdził z przyjemnością
Opublikowano 29 grudnia 201113 l Kul. W sumie mam dziś ciśnienie na VVVVVV ale demko Residenta jak wpadnie też zgarnę.
Opublikowano 1 stycznia 201213 l http://www.gamestm.co.uk/reviews/resident-evil-revelations-review/ 6/10 Pros Revelations, for the most part, succeeds in combining classic RE horror with modern RE gameplay. The large cast in Revelations "leaves you guessing" who's going to live, die, and carry on into future games until the very end. Voice acting is supposedly classic RE1 "so bad it's good" quality. Jill and Parker's exploration of the "Queen Zenobia" cruise liner is wonderfully non-linear like the Spencer Mansion. It manages to successfully combine RE4 style action sequences with RE1 setpiece scares. The environment itself will change over the course of the game with ship flooding. The swimming in Revelations is pretty dangerous, enemies can come out from anywhere. The puzzles are nowhere near as heavy duty as the ones found in previous games. They are more "self-contained" this time around and some do not feel like Resident Evil puzzles. The use of the touch screen for these puzzles is well implemented though. The "Scanner" is a really good risk/reward system that can provide more tension and threat of damage with rewards of items, ammo, memos, and achievements. Cons The Scanner can potentially ruin the flow of the game. OCD gamers will progress much more slowly due to constant room-by-room scanning. Revelations is broken up into a series of multiple chapters which last 15-30 minutes a piece. Each one has a tedious recap. The game feels like it was designed for people with "the attention span of an iOS gamer" rather than a console gamer. The game often shifts focus away from Jill and Parker and onto two different playable duos. These duos have a much different focus of gameplay than J and P's, but simply aren't as fun as the original duo. Once again proving Chris is the worst male RE protagonist. The breaks in gameplay created by chapters and the rotating trio of duo system breaks the immersion of classic RE that the game tries to create with Jill and Parker of having one giant non-linear mansion-like environment to figure out. Revelations can feel incredibly repetitive. You only fight a handful of enemies and you'll see them quite often. There's little strategy required to fight them and most of the bosses are "uninspired" Revelations feels unfinished and ultimately feels like a "portable game sequel" rather than a fully fledged console sequel.
Opublikowano 9 stycznia 201213 l W Europie ma wyladowac Bundle Residenta Rev z Circle Padem Pro (dodatkowy analog do 3dsa) niestety u nas w Polsce sie ta oferta nie pojawi. Jesli kogos interesuje zakup tego urzadzenia z RE to na chwile obecna jedyna opcja to zamowienie tego na ZAVVI. Lipa troche, bardzo liczylem na ten bundle u nas.
Opublikowano 9 stycznia 201213 l Na zavvi jest autentycznie tak tanio? Revelations z circle padem pro za ~ 150 zł.
Opublikowano 9 stycznia 201213 l Nintendo Power issue 275 Resident Evil: Revelations - 9.0 out of 10 Reviewer: Steve Thomason - The cruise ship in the Mediterranean "proves to be the most discomforting since the original RE mansion" - "The game made me jump with embarrassing regularity while playing in a bright lit office" - Big focus on exploration and scrounging for items and health - Main focus is the ship with side plots that require you to play as different characters - These side plots move much faster (more action) than the main story on the ship - Game runs in episodes much like a TV series - "couple of neat plot twists" - "The big conspiracy at the center of the game never quite managed to hook me" - No surprise appearances (Jill and Chris are the only old characters to return) - About 10 hours to complete - Raid Mode is more focused and more compelling multi player than Mercenaries 3D - Raid Mode has more "staying power than Mercenaries" - Same control scheme as Mercenaries - Use your thumb on the touch screen to activate some fingerprint locks - StreetPass enables you to receive special rewards for use in both multi and single player modes - Genesis Bioscanner is a "nifty addition to the RE formula, and something we hope to see expanded upon in the future" - Production values are great. CGI cinematics and soundtrack are great. "Hard pressed to think of even a Wii game that seems to have as many resources poured into it" - Underwater is not "nearly as frustrating as it is in most games" Ending statement: "If Revelations isn't the best reason to own a Nintendo 3DS right now, it's pretty darn close. The game is a showcase for what the handheld is capable of and a potent reminder of why Resident Evil remains one of the medium's most celebrated franchises."
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.