Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Przy Wieśku mówili, że nie mają ludzi i kasy na portowanie gry na PS3. Przy tym mogą od początku pracować na PS3, zwłaszcza, że robi to druga ekipa.

 

jak tego cyberpunka robi druga ekipa to co będzie robiła pierwsza ekipa? Może jednak port Wiedzmina 2 na ps3.

 

Może na E3 zapowiedza w2 na ps3. Oby oby

 

ps

 

Cdprojekt red będą na e3?

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 261,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

O fajnie że wzięli Pondsmitha, chyba się mu nudziło ostatnio w Microsofcie (zakładając że jeszcze w ogóle był tam zatrudniony).

Ciekawi mnie jak przeniosą tą dosyć twardą mechanikę na grę, czy tak jak np. w Icewind Dale'ach - czyli turówka z rzucaniem koścmi przed czynnościami, czy też jakoś wplątają to w grę akcji. Oraz jak poradzą sobie z pewnymi specyficznymi archaizmami fabularnymi - tak bym to nazwał. Cyberpunk powstał dosyć dawno (w latach 90) i powstały trzy wersje z czego pierwsza brała pod uwagę rok 2013, druga 2020, a trzecia 2047 bodajże. Ogółem nawet ta ostatnia musi brać pod uwagę wszystkie naleciałości z poprzednich, mimo że wprowadza wiele "unowocześnionych" technologii. Tak czy siak, wersja roku 2020 opisana w roku 1990 wygląda dosyć... ciekawie :P I o ile wśród fanów systemu traktowana jest bardziej jak coś alternatywnego, o tyle nie wiem czy ktoś dzisiaj przełknie tą wizję. Mam też nadzieję, że autorzy projektów wyjdą z tego samego założenia, i oprą się na 2020, a nie na v3 który był mało popularny i wśród fanów wzbudził kontrowersje (większość woli stary, dobry 2020). I mam nadzieję, że ponaprawiają kilka mechanicznych głupot ;)

Opublikowano

Pierwsza ekipa robi Wiedźmina 3, a druga robi Cyberpunk. Nie mieli ludzi od PS3 i chyba cały czas nie mają. Nie sądzę by rynek zbytu na Maci miał większy potencjał niż PS3 (sirjusli MAC!), a jednak znaleźli gdzieś czas i ludzi. To chyba kwestia tego, że w Polsce mało jest ludzi obeznanych na PS3, a tych co są mają już inni polscy devi.

 

Swoją drogą - 200 tys. Wiedźmina 2 w Polsce. Możemy się tym chwalić :)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ciekawe na jakie sprzęty wyjdzie Cyberpunk.

To ze nie pokazali zadnego teasera swiadczy IMO, ze gra jest w baaaardzo wczesnej fazie produkcji.

A jako ze nie wierze, ze ktorys z next genow nie wyjdzie do konca 2013, Cyberpunk bedzie pewnie na PC+ next geny:P

Opublikowano

w Polsce mało jest ludzi obeznanych na PS3

 

 

mogą szukać zagranicą :P

 

btw

 

z tego co sprawdzilem w ofertach pracy Cdprojekt red nie znalazłem że poszukują kogoś od ps3 :/

Edytowane przez LionelPL

Opublikowano
mogą szukać zagranicą

 

No (pipi)a, bystrzaku, co Ty nie powiesz.

Opublikowano

Jakby zatrudniali programistów z zagranicy, to port Wieśka 2 na X360 nie kosztowałby tego śmiesznego 1 mln $ XD

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Hm, ogłoszenie prac na GDC z datą premiery w grudniu w Japonii i marcu 2014 w USA/EU. Czemu by nie.

Opublikowano

Jak nie planowali w ogóle płyt, to nic dziwnego, że były plotki o zablokowaniu sprzedaży używanych gier - downloadu nie odkupisz od kogoś.

Opublikowano

Jak nie planowali w ogóle płyt, to nic dziwnego, że były plotki o zablokowaniu sprzedaży używanych gier - downloadu nie odkupisz od kogoś.

Brak optycznego nośnika nie oznacza barku nośnika w ogóle - patrz Vita, mogliby z kadriżami wyskoczyć albo coś ale okazało się, że bluryj wyjdzie im taniej. Poza tym przejechali się na PSPGo i chyba taka nauczka im wystarczy na dwie następne generacje ;)
Opublikowano

Jak nie planowali w ogóle płyt, to nic dziwnego, że były plotki o zablokowaniu sprzedaży używanych gier - downloadu nie odkupisz od kogoś.

Brak optycznego nośnika nie oznacza barku nośnika w ogóle - patrz Vita, mogliby z kadriżami wyskoczyć albo coś ale okazało się, że bluryj wyjdzie im taniej. Poza tym przejechali się na PSPGo i chyba taka nauczka im wystarczy na dwie następne generacje

Przeczytaj newsa najpierw:

"Sony Corp. considered but ultimately rejected a download-only plan for its next videogame console (...) without the need for disks or cartridges."

 

Nie było mowy o innych nośnikach, stąd plotki o używkach.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Znaczy się, przeczytałem. To była luźna uwaga. Po porostu używki mogliby też zablokować kadridżami przypisującymi się do konsoli (na Vicie nie jest tak, że używka = no trophies?) bo ten download-only można obejść np sprzedawać konta z pobraną grą (patrz Steam). Pewnie przekalkulowali i wyszło im, że z rynkiem używek nie wygrają, a dodatkowo mogliby się narazi graczom, którzy poszliby sobie do konkurencji.

Dobrze, że nie odchodzą od fizycznych nośników.

 

Swoją drogą ten news może też się łączyć z plotką o mariażu Sony i Gaikai/Onlive. Ciekawe czy na następnej generacjo doczekamy się jakiejś namiastki cloud gamingu.

Opublikowano

Jakby zatrudniali programistów z zagranicy, to port Wieśka 2 na X360 nie kosztowałby tego śmiesznego 1 mln $ XD

 

Gdyby zatrudnili ekipę z Ameryki Łacińskiej, Bałkanów, czy Dalekiego Wschodu, to koszty byłyby podobne jak w Polsce. Podejrzewam jednak, że oni na to nie wpadli...

Edytowane przez Camillus

Opublikowano

wy tam o jakimś RPG a tu taki news http://gamezilla.kom...tm_medium=floor jak to dobrze, że Sony wydaje od czasu do czasu jakieś platformówki w pudełkach, bo sam marian i donkey byłoby mało...

Wolę jarać się świeżym ip i to w dodatku w klimatach cyberpunku tworzonym przez CD Projekt niż kolejnym R&C, który i tak pewnie szału nie zrobi. Będę chciał dobre platformery to zagram sobie w coś na Wii.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Jakby zatrudniali programistów z zagranicy, to port Wieśka 2 na X360 nie kosztowałby tego śmiesznego 1 mln $ XD

 

Gdyby zatrudnili ekipę z Ameryki Łacińskiej, Bałkanów, czy Dalekiego Wschodu, to koszty byłyby podobne jak w Polsce. Podejrzewam jednak, że oni na to nie wpadli...

szczerze watpie.

Ostatnio spotkalem sie z sytuacja jak Angielska firma zlecila wykonanie pracy firmie z RPA a ona zlecila firmie z Polski.

Kazda firam na tym projekcie wyszla na + ;)

Opublikowano

wy tam o jakimś RPG a tu taki news http://gamezilla.kom...tm_medium=floor jak to dobrze, że Sony wydaje od czasu do czasu jakieś platformówki w pudełkach, bo sam marian i donkey byłoby mało...

Wolę jarać się świeżym ip i to w dodatku w klimatach cyberpunku tworzonym przez CD Projekt niż kolejnym R&C, który i tak pewnie szału nie zrobi. Będę chciał dobre platformery to zagram sobie w coś na Wii.

 

a nie lepiej jarać się tym i tym...?

Opublikowano

Mam dość ciągnięcia wiecznie tych samych serii do us.ranej śmierci.Wolę nowe IP dlatego też cieszę się z ogłoszenia tego projektu.Zwłaszcza, że założenia i cele mają ambitne ale raczej się z tego wywiążą bo CDP nie jest jeszcze takim molochem wydawniczym itd by mydlić ludziom głowy marketingiem, który ma odwrócić uwage od faktu, że sam tytuł jest co najwyżej średni i skierowany do retardów bądź gimberów.

Opublikowano

wy tam o jakimś RPG a tu taki news http://gamezilla.kom...tm_medium=floor jak to dobrze, że Sony wydaje od czasu do czasu jakieś platformówki w pudełkach, bo sam marian i donkey byłoby mało...

Wolę jarać się świeżym ip i to w dodatku w klimatach cyberpunku tworzonym przez CD Projekt niż kolejnym R&C, który i tak pewnie szału nie zrobi. Będę chciał dobre platformery to zagram sobie w coś na Wii.

 

to zagraj sobie na Wii w nowe i świeże IP Mario lub DK :)

 

 

żeby nie było miałem Wii po to żeby ograć ciekawe platformówki i 3 kozackie były (SMG x2 i DK), reszta bez szału (np Kirby) taki Ratchet zjada je na śniadanie, więc bez przesady z tym Wii...

 

 

edit: grałeś w najnowszego Ratcheta 4 za 1 ? czy twoja opinia po jakiejś recce czy YT ? ja obecnie gram i jest to naprawdę fajny tytłu dla kogoś kto lubi platformówki, ba znacznie więcej tu skakania niż np w Ratchet: ToD, aha no i dubbing PL mimo, że gorszy niż oryginał mega pasuje do gry / bajki

Edytowane przez balon1984

Opublikowano

Czemu cyberpunk a nie steampunk?!!! :( Nikt nie zrobi gry z tym motywem?

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Ciesz się z tego, co masz...

Opublikowano

Epic Games wins lawsuit against Silicon Knights, awarded $4.45 Million

http://www.theverge.com/gaming/2012/5/30/3052869/court-finds-for-epic-games-on-all-counts-in-silicon-knights-suit

 

Musiał Dyack przycwaniakować i na Epic chciał zrzucić swoją nieudolnośc przy tworzeniu Too Human ;d

Coś czuję, że niedługo będzie ich koniec, zwłaszcza że ich ostatnia gra to gó.wno jakich mało i nie sprzedała się nic.

Opublikowano

Jakby zatrudniali programistów z zagranicy, to port Wieśka 2 na X360 nie kosztowałby tego śmiesznego 1 mln $ XD

 

Gdyby zatrudnili ekipę z Ameryki Łacińskiej, Bałkanów, czy Dalekiego Wschodu, to koszty byłyby podobne jak w Polsce. Podejrzewam jednak, że oni na to nie wpadli...

 

szczerze watpie.

Ostatnio spotkalem sie z sytuacja jak Angielska firma zlecila wykonanie pracy firmie z RPA a ona zlecila firmie z Polski.

Kazda firam na tym projekcie wyszla na + ;)

 

Ja nie wątpię. W wymienionych przeze mnie regionach, stopa życiowa jest porównywalna, bądź niższa niż w Polsce*. Wystarczy tylko poszukać.

 

 

* jest co prawda kilka wyjątków, jak Japonia, czy Korea Południowa, ale to niewiele zmienia. Potencjał innych państw jest ogromny.

 

Opublikowano
Nie sądzę by rynek zbytu na Maci miał większy potencjał niż PS3 (sirjusli MAC!), a jednak znaleźli gdzieś czas i ludzi.

 

"Takie" porty kosztują ich tyle co nic. Pierwszy Wiesiek działa na emulatorze windowsa Wine, oczywiście odpowiednio zmodyfikowanym, ale o pełnej konwersji nie może być tu mowy. Dobrze, ze ostatni, gigowy bodajze, pacz wiekszosc glownych problemow zalatal bo inaczej bylo dosc ciezko. Stawiam pienc zlotych, ze w przydpaku drugiej czesci pojda podobna droga.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.