Skocz do zawartości

Battlefield 3 - online


waldusthecyc

Rekomendowane odpowiedzi

Ale co ma do tego telewizor? Ja nie puszczam dźwięku z TV. Mam bezprzewodowe słuchawki Philipsa, które łączą się z bazą, która to z kolei jest podłączona z PS3 optykiem. A generalnie wszystko razem jeszcze do kupy przez HDMI do ampa.

Więc jedyna opcja to ściszenie w menu gry muzyki? Przecież muza to podstawa.

A jak jest u innych? Pytam osób, które korzystają z takiego połączenia jak ja. Jak rozwiązaliście ten problem?

Odnośnik do komentarza

joł, mam pare pytan

 

1. jaka bron dla assaulta jest najlepsza? one sie w ogole czyms roznia? nie ma zadnych statystyk wiec ciezko mi powiedziec ;p

 

2. jak najlepiej nabijac punkty w zwyklym dedmeczu? oprocz zabijania staram sie rozrzucac apteczki i reanimowac ludzi z druzyny. cos jeszcze? ;p

 

3. moglby ktos pokrotce opisac czym sie roznia tryby gry?

Odnośnik do komentarza

joł, mam pare pytan

 

1. jaka bron dla assaulta jest najlepsza? one sie w ogole czyms roznia? nie ma zadnych statystyk wiec ciezko mi powiedziec ;p

 

2. jak najlepiej nabijac punkty w zwyklym dedmeczu? oprocz zabijania staram sie rozrzucac apteczki i reanimowac ludzi z druzyny. cos jeszcze? ;p

 

3. moglby ktos pokrotce opisac czym sie roznia tryby gry?

1. statystyki sa 1 strone temu. co do najlepszej kazdy lubi co innego. dla jednego mp7 to najlepsza bron dla drugiego m16a3.

2. na death match nic wiecej nie zrobisz.

3. Rush-uzbrajanie/obrona mcoom,na kolejnych czesciach mapy. conquest- zajmowani/obrona flag na duzej mapie. squad rush- to samo co rush tylko w 4.

Odnośnik do komentarza

joł, mam pare pytan

 

1. jaka bron dla assaulta jest najlepsza? one sie w ogole czyms roznia? nie ma zadnych statystyk wiec ciezko mi powiedziec ;p

 

2. jak najlepiej nabijac punkty w zwyklym dedmeczu? oprocz zabijania staram sie rozrzucac apteczki i reanimowac ludzi z druzyny. cos jeszcze? ;p

 

3. moglby ktos pokrotce opisac czym sie roznia tryby gry?

1.Jak dla mnie AEK.

2.Możesz spotować,dużo walić headów,no i jak się an tobie respią to też wpadają pkt.

3.Obczaj sam,szczególnie fajny jest podbój.

Odnośnik do komentarza

DICE będzie zmniejszać ilość punktów potrzebnych do odblokowania broni z co-op'a, więc jeśli ktoś się przymierza to raczę chwilę poczekać.

 

co do broni to widze, ze nie ma jakiejs wielkiej roznicy w przypadku assaulta ;) wiec chyba narazie bede caly czas biegal z ta podstawowa, tymbardziej, ze odblokowalem do niej noktowizor, ktory sprawil, ze zaczalem wychodzic z ratio na plus w poszczegolnych rundach. raz nawet bylem srebrnym mvp ;p

 

Najlepsze są podstawowe bronie, jak zdobywa się gwiazdę to odblokowują się dla przeciwnych drużyn (M16 dla Ruskich i AK dla USA). Problem polega na tym, że jest z nimi problem przy starcie, bo automatycznie ustawia broń do strony i jak się zapomni można wylądować nie z tym co się chce.

Odnośnik do komentarza

Właśnie miałem okazję już pograć z Kolesiami którzy mają już Orły czyli 50LVL.

45* :)

 

statystyki broni - https://docs.google....rowsperpage=250

Niezłe, wychodzi na to, że prawie zupełnie zhomogenizowali obrażenia, a zróżnicowanie jest pewnie w recoilu i szybkostrzelności - dla mnie spoko, przynajmniej nie ma jednoznacznych "top tier".

Odnośnik do komentarza

Dobra, mistrzowie. Pytałem się już o to wcześniej, ale pytam jeszcze raz.

Do BF'a, do dźwięku, używam słuchawek. Osobno, w roli mikrofonu przez bluetootha, używam słuchawki do ucha, którą zawieszam sobie na koszulce. Gdy odpalam z poziomu konsoli czat głosowy do testów, drugą osobę słyszę głośno i wyraźnie. Jednak podczas gry, gdy jest ostra zadyma i w słuchawkach napierdziela ostro muza to już swojego kamrata prawie w ogóle nie słyszę. Czy to jest normalne? Co mogę zrobić, żeby kogoś słyszeć głośniej?

chyba musisz poprostu wyciszyć dzwięki w menu gry a zgłośnić telewizor

 

ja też tak mialem ze jak gadalem do mikrofonu na koszulce a dzwięk mialem ze sluchawek normalnych to czasami było ok a czasami zupelnie nie slyszalem człowieka , musialem w koncu wrocic do głosu puszczanego rpzez headset :confused:

aha to niezłe kombinacje, w kazdym razie skoro głos ludzi jest za cichy i nie umiesz go zgłośnić to trzeba ściszyć pozostałe dzwięki i zgłośnić ogólną głośność (amp?)

Ampa wyciszam w ogóle bo wtedy mi idzie dźwięk z kolumn, a tego nie chce bo jestem "nocnym łowcą" :music:

 

 

W BF3 skopali ten aspekt. Jest jeden suwak od poziomu dźwięku w całej grze i jak ściszasz to ściszasz też głosy przez hs. W BC2, jak ściszałeś grę to rozmowy nie ruszało.

Teraz gram tak, że ustawione mam na ok. 15-20% i najwyżej lekko podkręcam dekoder słuchawkowy, jest lepiej ale i tak nie tak dobrze jak w bc2.

Odnośnik do komentarza

Olszman, graj w rusha, dla mnie ta gra tylko w tym trybie ma sens. Ewentualnie jeszcze w conqueście da się normalnie pograć.

planuje przeniesc sie na powazne tryby jak naucze sie troche grac. musze dobic do ratio 1.0 xD

na rushu nabijesz szybciej ratio +1 niz na deathmatchu

Odnośnik do komentarza

Pytanie do ludzi grajacymi shotgunami.

 

Czy po odblokowaniu amunicji "sabot" (czyli tych slugow) nie powinien mi sie celownik zmienic z tego okregu na krzyzak?

Teraz wyglada tak ze w moim DAO-12 nadal mam okreg mimo zaladowania tej amunicji. Troche to bez sensu.

 

Tak czy siak po odblokowaniu tej amunicji (i rozegraniu ze dwoch rund) czym predzej wrocilem do zwyklego srutu.

Metalowe kulki jednak potrafia czynic cuda na bliskim dystansie. Slugi moze i byly by dobre ale wlasnie wkurza mnie brak tego wspomnianego wyzej krzyzaka.

 

Ciekawe czy w SAIGA i USAS12 bedzie tak samo.

Odnośnik do komentarza

Panowie, przestańcie przywiązywać wagę do KD ratio i bawcie się dobrze. To Battlefield a nie Call of Duty, realizujcie cele gry a nie spinajcie poślady by być na plusie w ratio. W każdej grze muszą być osoby które zabijają więcej osób niż sami giną, taki np. Lewis i tacy co giną więcej niż ubiją innych, taki np. Pryxfus :]

Odnośnik do komentarza

Panowie, przestańcie przywiązywać wagę do KD ratio i bawcie się dobrze. To Battlefield a nie Call of Duty, realizujcie cele gry a nie spinajcie poślady by być na plusie w ratio. W każdej grze muszą być osoby które zabijają więcej osób niż sami giną, taki np. Lewis i tacy co giną więcej niż ubiją innych, taki np. Pryxfus :]

popieram, jakoś nie zwracam uwagi na ratio bywają mecze 30/10 albo 2/20 zależy od zgrania drużyny, w rush ma m w d. jakie ratio liczy się cel gry

ale każdy robi co lubi, litwin szuka nowych blach do kolekcji lewis wyrzyna watachy a bartek i pryxfus ściągają celny ogień przeciwnika w celu jego eliminacji przez rzeźnika

 

i stało się to czego się obawiałem, nie jestem w stanie fizycznie pograć, 22.30 padam na twarz i tyle w temacie

Odnośnik do komentarza

Pytanie do ludzi grajacymi shotgunami.

 

Czy po odblokowaniu amunicji "sabot" (czyli tych slugow) nie powinien mi sie celownik zmienic z tego okregu na krzyzak?

Teraz wyglada tak ze w moim DAO-12 nadal mam okreg mimo zaladowania tej amunicji. Troche to bez sensu.

 

Tak czy siak po odblokowaniu tej amunicji (i rozegraniu ze dwoch rund) czym predzej wrocilem do zwyklego srutu.

Metalowe kulki jednak potrafia czynic cuda na bliskim dystansie. Slugi moze i byly by dobre ale wlasnie wkurza mnie brak tego wspomnianego wyzej krzyzaka.

 

Ciekawe czy w SAIGA i USAS12 bedzie tak samo.

 

mam podobnie, celownik się nie zmienił. plusem strzałkowej jest to, że przebije przeszkodę, jednak to i tak nic nie da bo zapewne wcześniej ktoś Cię dojedzie z kałacha. ja gram na śrucie, trzeba blisko podejście, ale 1-2 strzały i gleba. rekord miałem 2 strzały a padło 3 kolesi :D

Odnośnik do komentarza

co do shotgunów - nie mozecie poprostu przycelować z red dota ?

w koncu ta anumicja sabot nie ma takiego rozrzutu jak śrut skoro leci 1 pocisk, wiec ogolnie strzelanie z niej bez przycelowania z L1 ma o wiele mniej sensu niż walenie obszarowym śrutem, za to mozecie strzelac na o wiele wiekszą odległość

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Ja juz w BC2 uwielbialem grac shotgunami (ze srutem).

Teraz w BF3 przez dluzsza chwile biegam z DAO-12 i nie jest zle.

 

Szkoda tylko ze mimo tego ze bron powinna wystrzeliwac pociski tak szybko jak naciskam palcem spust to jednak - czuje taki jakby "lag".

Np. Klikam przed przeciwnikiem szybko R1 na padzie z 5 razy, a bron wystrzeliwuje tylko 2 pociski. Chwile pozniej po respownie strzelam sobie w sciane dla testu i bron juz strzela "szybciutko". Troche to dziwne.

 

Jeszcze chwila i odblokuje M1014 ciekawi mnie czy bedzie sie lepiej sprawowac niz wspomnianu wyzej DAO1-12 (na chlopski rozum zadaje chyba wieksze obrazenia).

Ehh czemu ta SAIGa i tym bardziej USAS12 sa tak daleko na liscie? :)

 

 

Yano - masz racje, ale skoro slugiem strzelamy jednym pociskiem to jednak ten krzyzak (zamiast okregu) by sie przydal.

Czesto strzela sie do przeciwnika w tak zwanym zwarciu i nie ma czasu na przycelowanie. Krzyzak ulatwilby duzo bardziej celowanie.

Niejednokrotnie mialem tak ze w zwarciu mam przeciwnika w okregu - laduje do niego z 4 pociski, gine i pozniej widze ze gosc ma j eszcze np 70% HP bo 3 pociski nie trafily.

Edytowane przez mierniczek
Odnośnik do komentarza

Pytanie do ludzi grajacymi shotgunami.

 

Czy po odblokowaniu amunicji "sabot" (czyli tych slugow) nie powinien mi sie celownik zmienic z tego okregu na krzyzak?

Teraz wyglada tak ze w moim DAO-12 nadal mam okreg mimo zaladowania tej amunicji. Troche to bez sensu.

 

Tak czy siak po odblokowaniu tej amunicji (i rozegraniu ze dwoch rund) czym predzej wrocilem do zwyklego srutu.

Metalowe kulki jednak potrafia czynic cuda na bliskim dystansie. Slugi moze i byly by dobre ale wlasnie wkurza mnie brak tego wspomnianego wyzej krzyzaka.

 

Ciekawe czy w SAIGA i USAS12 bedzie tak samo.

 

 

Niestety również przeżyłem niemałe rozczarowanie po odblokowaniu tej amunicji która po prostu nie działa. Sto razy lepsza jest strzałkowa i wybuchowa. Praktycznie 1 shot 1 kill.

Fajnie się gra w deathmatch, które w poprzednich odsłonach był raczej słaby. Tu jest b. przyjemnie. Niestety w tym trybie w iście expresowym tempie poznajemy wszystkie bugi gry. Znikający notorycznie celownik, powstająca/kucajaca automatycznie postać, brak reakcji na przycisk przeładowania, brak animacji przeładowania etc. Dużo tego, za dużo. W dniu wczorajszym była istan plaga niezniszczalnych typków.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...