Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

jak ten dubbing może być fajny? Przecież to właśnie taki dialog ala Ucharted - barwa glosu, głupie gadki co chwile, zero strachu, non stop radośnie głośno gadają,tylko czasem ktoś przeklnie. To pasuje do radosnej przygodówki. Posluchaj sobie oryginału w demku - mówią ciszej, szeptem przy Clikersach, czuć w oryginalnym dubbie strach i przerażenie, że w trójkę chodzą po opuszczonym wielkim mieście.

 

No i polskie tłumaczenia...dobrze słyszałem...KLIKACZE?!?!

 

Nie wiem czy w necie jest ten polski trailer co wyświetla się automatycznie po demku...tam widać najbardziej o co mi chodzi...

 

Dodatkowo gdzie Ty widzisz szczegółowości poza postaciami i oświetleniem? Otoczenie i tekstury w demie daleko do poziomu Uncharted. Oczywiście full może być niesamowity ale piszę co widziałem w demie

Edytowane przez Ficuś
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Obejrzałem kawałek z wersji z dub pl i powiem, że nie jest źle, a nawet całkiem nieźle. Mam nadzieję tylko, że pojawi się coś więcej niż tylko "cholera", zwłaszcza, że chyba było słychać w którymś materiale grubsze wyrażenia ze strony Ellie? 

@up

Prawdopodobnie dlatego w eng jest lepiej bo voice był robiony od razu w motion capture, a tutaj pl dub nagrywany jest na sucho. Wbrew wszystkiemu muszą się opierać na tym co dostarczyło im Sony. 

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza

o kur... no to nie wiedziałem, nie wiem jak można w ogóle do czegoś takiego dopuścić to jest dopiero FAIL po całości i ten co tego nie dopilnował powinien marnie skończyć, bo to jednak poważna wtopa. Mam pytanie, Ficuś napisał po ograniu dema, że "w trójkę chodzą po opuszczonym wielkim mieście" - ja wiem o dwójce bohaterów: facecie i dziewczynce, kto jest niby tym trzecim? Nie chciałem sobie psuć zabawy, więc starałem się jak najmniej oglądać materiałów z tej gry, dlatego jeżeli to jest spoiler no to nie piszcie mi kto jest tym trzecim :P Ale jeżeli to nie spoiler to chętnie się dowiem. 

Odnośnik do komentarza

o kur... no to nie wiedziałem, nie wiem jak można w ogóle do czegoś takiego dopuścić to jest dopiero FAIL po całości i ten co tego nie dopilnował powinien marnie skończyć, bo to jednak poważna wtopa. Mam pytanie, Ficuś napisał po ograniu dema, że "w trójkę chodzą po opuszczonym wielkim mieście" - ja wiem o dwójce bohaterów: facecie i dziewczynce, kto jest niby tym trzecim? Nie chciałem sobie psuć zabawy, więc starałem się jak najmniej oglądać materiałów z tej gry, dlatego jeżeli to jest spoiler no to nie piszcie mi kto jest tym trzecim :P Ale jeżeli to nie spoiler to chętnie się dowiem. 

no nd sie popisalo i do dema na dało spis wszystkich itemów i scenek xD

Odnośnik do komentarza

 

o kur... no to nie wiedziałem, nie wiem jak można w ogóle do czegoś takiego dopuścić to jest dopiero FAIL po całości i ten co tego nie dopilnował powinien marnie skończyć, bo to jednak poważna wtopa. Mam pytanie, Ficuś napisał po ograniu dema, że "w trójkę chodzą po opuszczonym wielkim mieście" - ja wiem o dwójce bohaterów: facecie i dziewczynce, kto jest niby tym trzecim? Nie chciałem sobie psuć zabawy, więc starałem się jak najmniej oglądać materiałów z tej gry, dlatego jeżeli to jest spoiler no to nie piszcie mi kto jest tym trzecim :P Ale jeżeli to nie spoiler to chętnie się dowiem. 

no nd sie popisalo i do dema na dało spis wszystkich itemów i scenek xD

 

 

aha, ok... a teraz napisz mi jeszcze raz to samo tylko, że po polsku. Pytałem kto jest trzecim bohaterem w grze, a Ty mi wyjeżdżasz nie wiem z czym...

Odnośnik do komentarza

Serio? Ja tam widzę mnóstwo różnic. Co dokładnie jest w tym Unchartedowego? Wiadomo, czuć podobny styl w paru kwestiach, no ale to nieuniknione skoro obie gry zrobiła ta sama ekipa i to na tym samym silniku. To trochę tak, jak mówić, że RDR wygląda zbyt podobnie do GTA IV. 

Odnośnik do komentarza

Wieloosobowy wariant rozgrywki w The Last of Us to obecnie jedna, wielka niewiadoma. Naughty Dog obiecują nam "najlepszy multiplayer w historii", jednak do tej pory nie podzielili się z nami żadnymi konkretami na jego temat (nawet pomimo tego, że premiera gry odbędzie się już za 1,5 tygodnia). Gracze wzięli więc sprawy w swoje ręce i... rozłożyli na czynniki pierwsze wersję demonstracyjną.

W ten sposób do Sieci wyciekły fragmenty tekstów, które będą pojawiać się na ekranie w trakcie rozgrywki. Jako że jest ich ponad dwa tysiące, polecam zajrzeć tutaj, by uważnie się im przyjrzeć. Poniżej natomiast znajdziecie streszczenie tego, co można się z nich dowiedzieć.

  • W trybie multiplayer gracze będą podzieleni na klany, których zadaniem będzie przetrwanie dwunastu tygodni nie dając się zarazić. W tym czasie będą musieli nie tylko bronić się przed atakami przeciwników, lecz także pozyskiwać nowych członków swoich "drużyn".
  • Zwiększając zdolności swoich podopiecznych, gracze będą mogli coraz efektywniej bronić się przed atakami, co przyciągnie uwagę potencjalnych, nowych członków ekipy.
  • Co jednak najciekawsze, niektóre ataki na klany graczy będą zupełnie losowymi wydarzeniami, podczas gdy inne będą z góry zaplanowane.
  • Podczas każdego meczu otrzymamy do wykonania szereg zadań.
  • Gracze będą mogli wykonywać rozmaite przedmioty i oręż, podobnie jak ma to miejsce w trybie dla pojedynczego gracza. W ten sam sposób będziemy mogli wytwarzać lekarstwa, które znajdziemy także... przy ciałach zabitych przeciwników.
  • Mapy będą rozległe i zapewnią nam sporą dawkę wolności. Przez niektóre strefy nie będziemy jednak mogli przechodzić, ze względu na zagrożenie wirusem.

Na ten moment jednak nie mamy 100% pewności, że wszystkie, powyższe wiadomości są prawdziwe. Naughty Dog nie zabrało jeszcze głosu w tej sprawie, a oficjalnie, tryb multiplayer nadal stoi pod znakiem zapytania. Czekamy zatem i... zacieramy ręce - to nie może się nie udać!

 

http://www.ps3site.pl/czy-tak-bedzie-wygladal-tryb-multiplayer-w-the-last-of-us/154778#comment-551106

Odnośnik do komentarza

UWAGA JAKIŚ KURWISZON O KSYWCE "YETII" (przez 2 ii, podszywa sie pod YETI) wysyła PM ze spoilerami do TLOU

już dostał za to bana ale uważajcie bo prawdopodobnie będzie atakował znowu pod nowymi ksywkami, wiec uważajcie jakie PMki otwieracie, upewniajcie sie że to prawdziwy użytkownik a nie podszywacz z podobną ksywką

 

na szczeście ja mam w (pipi)e spoilery i wielkiej róznicy mi to nie robi, jednak zagrywka godna chuja w plecy, więc uważajcie 

 

 

 

a adminów proszę o sprawdzenie po IP kim był ten nędzny podszywacz i zbanowanie oryginalnego konta do 7 pokolenia do przodu 

Edytowane przez Yano
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair

UWAGA JAKIŚ KURWISZON O KSYWCE "YETII" (przez 2 ii, podszywa sie pod YETI) wysyła PM ze spoilerami do TLOU

już dostał za to bana ale uważajcie bo prawdopodobnie będzie atakował znowu pod nowymi ksywkami, wiec uważajcie jakie PMki otwieracie, upewniajcie sie że to prawdziwy użytkownik a nie podszywacz z podobną ksywką

 

na szczeście ja mam w (pipi)e spoilery i wielkiej róznicy mi to nie robi, jednak zagrywka godna chuja w plecy, więc uważajcie 

 

 

 

a adminów proszę o sprawdzenie po IP kim był ten nędzny podszywacz i zbanowanie oryginalnego konta do 7 pokolenia do przodu 

Byl juz tutaj,w CW i na pw mi wyslal.

Odnośnik do komentarza

Info o multi:

 



The Last Of Us’ Multiplayer Modes Played And Tested

 

While most of the emphasis on The Last Of Us has so far been squarely aimed at the game’s single player, the game does come with a multiplayer section – and we’ve been dipping in and out of it for the last few days in-between bouts of the main story mode. Multiplayer is called ‘Factions’ and is split into two game types, which we’ll come back to shortly.

 

The premise is that The Last Of Us’ multiplayer involves the player choosing to join one of two teams – two groups of humans taken from the singleplayer portion of the game. We’ll not spoil anything in terms of names, but chances are if you’ve been keeping an eye on the game recently you’ll have some idea of who we’re referring to.

 

Whichever you choose, you can then begin to customise your character in terms of appearance (with various options for hats, masks, helmets and gestures – most of which will need unlocking rather than being available from the start) and you can also design an emblem, although you’re really pulling from pre-made shapes rather than creating your own.

 

More interesting are the load-outs – there are four default ones (assault, sniper, support and stealth) and four custom slots. Each has a small and large weapon (for example, the stealth class has a silenced 9mm pistol and a bow) and there are also additional bolt-on skills, like Covert Training 2, which lets you crouch-walk without showing up on an opponent’s Listen Mode tracking.

 

Yep, Listen Mode is in, although unlike the single player in Factions it’s limited to a few seconds at a time before it recharges. Generally keeping still will mean you’re not visible to others, but the skill mentioned above at least lets you move undetected, albeit slowly.

 

Other skills available from the off include the ability to craft items (something the single player game is heavily focused on) in half the time, the sniper’s deadly Sharpshooter 3 (less scope sway and regenerating health for headshots) and the ability to know when you’ve been ‘marked’. There are also one-use boosters, but you’ll need to grow your clan population before you can use those.

 

When you select a clan, you’ll get a handful of survivors too. The aim is to play matches over a series of days and weeks (each match represents a day) and get enough supplies out on the battlefield to slowly grow your survivor count. Pretty much everything you do in a battle is translated into supplies, including crafting and healing.

 

The two game modes are Supply Raid and Survivors. Supply Raid sees players from each clan scavenging for supplies with a twenty-life limit, although anything crafted or bought is carried over if you die (assuming there are lives left). Survivors is more brutal: once you’re dead you’re dead until the end of the round, and there are seven rounds for each match.

 

Both game types allow up to four players per team, eight players maximum.

 

Factions is an interesting diversion. It’s clear that the bulk of The Last Of Us in is in the single player (more on that on Wednesday) but this isn’t necessarily something you should just skip over. It’s presented well, looks just as good as the single player mode and controls the same, so there’s little in the way of a learning curve.

 

We didn’t get enough time to properly evaluate the multiplayer beyond a functional check and a few quick tests – these things are always much better once the game is out and the player count is much higher – but there has been a lot of people asking about what multiplayer is all about, so hopefully this will help to answer the questions.

 

Stay tuned for more on The Last Of Us.

 


Factions

Choose one of two clans

Each match represents a day, try to survive 12 weeks

There are two game types

There are seven maps

Plenty of customisation options and load-out tweaks to keep things interesting

 

 

http://www.thesixthaxis.com/2013/06/03/the-last-of-us-multiplayer-modes-played-and-tested/

 

bmUploads_2013-06-03_3303_molotov-throw-

bmUploads_2013-06-03_3297_Elim2-One-life

 

http://www.weseeinpixels.com/the-last-of-us-multiplayer-screens/

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

brzmi ciekawie, chociaż spodziewałem sie czegoś jeszcze fajniejszego po ich obietnicach (bo prawdopodobnie sprowadzi sie to do team deathmach - chociaż bardzo chce sie mylić), mimo wszystko ciekawe że urozmaicają, mam nadzieje że w trakcie grania i mijanai kolejnych dni i tygodni będą pojawiały sie jakieś ciekawe rzeczy

 

 

myśle że trudno to nazwać spoilerem bo każdy sie domyśla

ale frakcje to pewnie szabrownicy i "wojsko"

 

 

bardzo cieszy to że grafa w multi jest świetna jak w suinglu (o ile screeny nie są podrasowane) , bo np w max payne 3 to jednak była spora róznica

 

 

 

szczurek - proponuje schować screeny, bo niektorych może to zaboleć, prawdopodobnie dają pewne wskazówki co do miejscówek z singla, a niektorzy wolą mieć zaskoczenie

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...