Skocz do zawartości

Batman: Arkham Origins


ShtaS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 765
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zajebiście, teraz tylko czekać na jakieś większe konkrety i gameplay na E3.   Końcówka roku jednak nie będzie ustępować pierwszej połowie. :bunny:

Ciekawi  mnie, czy wprowadzą jakieś większe zmiany w systemie walki, przydałaby się lepsza interakcja z otoczeniem. Skok między AA i AC było pod tym względem duży, tak samo było z zagadkami. W pierwszej części głównie zbierało się jakieś dosyć łatwo dostępne znaki zapytania i skanowało teren, w AC trzeba już było kombinować jak się do nich dostać.

 

Patrząc po tym zlepku fabularnym szykuje się taka kalka Arkham City, znowu Nietoperz będzie polował zimą na otwartym terenie, więc sam szkielet miasta mają już praktycznie gotowy. Man też nadzieję, że nie będą na siłę powiększać terenu, tak jak w AC jest ok. Mniejsza powierzchnia, za to napakowana różnymi zagadkami i pobocznymi zadaniami.

Edytowane przez Zwyrodnialec
Odnośnik do komentarza

Wszyscy się boją, że bez Rocksteady nie dadzą rady. Tak jak pisał Zwyrol, grunt jest gotowy teraz wystarczy tylko wszystkiego odpowiednio dopilnować. Mimo wszystko podejrzewam, że zacznie się narzekanie na odtwarzania tych samych schematów (budowa gry, system walki, misje skradankowe). Wątpię aby pod tym względem dokonano rewolucji ale dla mnie ta "batmanowska" formuła jest świetna.

Odnośnik do komentarza

Jak będzie tak jak z Bioshockiem 2 czyli będzie po prostu dobrym sequelem to jestem na tak. Pewnie dopiero w nextgenowym Batmanie doczekamy się batmobile bo tutaj to pewnie będzie kalka z Arkham City.

 

Tylko jak wyobrażasz sobie gameplay z Batmobilem? Chcesz jeździć sobie samochodzikiem po mieście jak w innych sandboxach?  Ja bym to widział tylko w stylu jakiegoś oskryptowanego pościgu. Coś jak walka  z bossem w Adventures of  Batman & Robin ze SNESa. Oczywiście w nowoczesnym stylu.

 

Odnośnik do komentarza

Nowe info:

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=537267

 

Story

- Takes place on Christmas Eve
- Years before the previous two games
- Mob boss Black Mask will give a fortune for Batman’s head
- Top assassins and supervillains from the DC Comics universe are out to get Batman
- Cops on the take from the mob join the manhunt as well
- Batman needs to outsmart his enemies, find out why Black Mask wants him dead, and prove to what good cops that he’s on their side


General

- Porting Arkham City to Wii U let the team get familiar with Unreal 3
- Doing a prequel lets the team carve a unique territory if Rockstar were to move the Arkham timeline ahead down the road
- Rocksteady’s project is tightly under wraps
- Younger Batman also “gives us the opportunity to refresh things a bit”
- Combat system still in place
- Will have “new layers, new opportunities, and new tactics”
- New enemy types
- Batman not as finely honed as in the previous games
- Won’t control the Batwing directly
- Batwing will figure into story sequences and acts as a universe-appropriate form of fast travel
- Has the traditional predator mode in which players swing from perch to perch, glide kick, string guys upside-down, etc.
- New remote claw that is like the grappler in Just Cause 2
- Batman targets two objects and fires out a claw
- This hooks into the first object and launches another claw and rope to the second object
- Can then pull the two objects together
- Use this to knock enemies together, slam heavy objects into foes, string objects or people under a perch
- Can string up an explosive barrel under a perch, lure enemies with a sonic batarang, then cut the rope with a normal batarang, dropping the explosive on their heads
- Team knows Black Mask isn’t the most popular villain
- Old Gotham is only half of the game world
- Another new entire area is across the bridge called New Gotham
- New Gotham is classier and has much taller skyscrapers
- New zone doubles the size of the game world
- Players can dismantle the hacked tower network
- Towers emit a jamming signal that prevents the Batwing from flying into the area, meaning no fast travel
- It also halts Batman’s sensors from placing points of interest on the map
- Taking down the towers are varied and require all of Batman’s navigation, puzzle solving, and combat skills
- Some can be taken down quickly, others must be returned to later with an upgrade
- “Crime in Progress”: ex – saving some cops from a group of thugs, rescuing a snitch from being tossed off a roof
- Activities give Batman a chance for experience point bonuses
- Completing side quests also contributes to the GCPD’s understanding and appreciation of Batman
- They will begin to know Batman and which side he stands on based on how much you take on the optional missions
- Most Wanted system gives players a chance to go after villains outside of the core storyline
- These optional side missions can be tackled when you discover them
- Many optional missions offer upgrades
- Batman’s butler Alfred may notice that he had a tough time in that situation and give him a new gadget
- Dark Knight system is slightly more behind the scenes, though it’s still important
- Dark Knight system provides a lengthy string of tasks that slowly goes up in difficulty as the game progresses
- The team wants to avoid boring tutorials while still training players to be masters of predator and combat systems
- Complete a certain number of counters or silent takedowns to receive XP rewards or a specific upgrade
- Dark Knight system doesn’t replace challenge mode
- Team wants to make challenges more meaningful

Game demo

- Takes place about an hour into the game
- Batman is perched above Jezebel plaza
- Black Mask’s assassins have stirred up the local thugs
- No towering walls keeping villains in check and many citizens call Arkham City home since there isn’t a prison
- Amusement Mile hasn’t been flooded
- Batman is looking to find out why Black Mask is trying to kill him
- Batman decides to go to the party to track down Penguin, who hears about everything
- Eventually, Penguin gives some intel on a murder at Lacey Towers
- Claw grips Batman’s ankle and drags him out of the room before he can finish his questioning
- Batman reaches for the door, but his arm is stomped by a mysterious figure
- Batman ends up suspended upside-down from the rafters
- Deathstroke circles Batman with a drawn sword
- Batman blocks and disarms Deathstroke, using the sword to cut himself free
- Thanks to Penguin’s tip, Batman goes to Lacey Towers
- The cops say it’s a double homicide
- One victim is supposedly Black Mask
- Inside the apartment, Batman sees Black Mask’s girlfriend strung up on a chandelier
- Black Mask’s assumed body is laying face up across the room
- Batman goes into first-person detective vision to examine the situation

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Macie jakieś typy, którzy z bohaterów DC będą pozostałymi zabójcami?

 

PS. Jeśli dobrze zrozumiałem, to świat gry ma być 2-3x większy od Arkham City? Żeby tylko nie przedobrzyli.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Miałem właśnie pisać, żeby umieścili w grze Black Maska, a tutaj jest głównym złym <3

 

Gra będzie kupiona na premierę, nie ma innej opcji.

 

Chociaż design Maski był lepszy w AC.

Edytowane przez Rozi
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

Macie jakieś typy, którzy z bohaterów DC będą pozostałymi zabójcami?

 

PS. Jeśli dobrze zrozumiałem, to świat gry ma być 2-3x większy od Arkham City? Żeby tylko nie przedobrzyli.

pewnie znów będzie riddler z zagadkami zsasz z minigrami i może bane (jak był w dwóch poprzednich częściach) ra's al ghul tez pewnie będzie w jakiejś formie, a tak jak ma sie skupić gra na mafii w gotham (black mask) to powinien sie pojawić white shark, salvator maronii, no i pewnie deadshot i david cane znani zabójcy na zlecenie z gotham city

Odnośnik do komentarza

Mnie ciekawi co zrobią z Jokerem. Z jedne strony ciężko wyobrazić sobie grę z Batmanem bez niego, z drugiej mam jednak nadzieję, że dadzą mu spokój. Czas dać szansę innym postaciom, klaun w poprzednich częściach odegrał już znaczące role. Oby nie zabrakło Two Face'a, bo w Arkham City po zapowiedziach myślałem, że będzie jednym z głównych przeciwników Nietoperza, a okazało się, że odegrał małą rolę. Wrócił jeszcze w scenariuszu Catwoman, ale i tak niewiele tego było.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...