Jump to content
Sign in to follow this  
Guest ako

Ogólne Pecetowe pierdu-pierdu

Recommended Posts

Czytałem przed chwilą recenzje graczy na metacritics i zszokowała mnie pewna rzecz. Gracze PCowi narzekają w swoich recenzjach gry NFS The Run, że nie da się w to grać na klawiaturze... Grać w wyścigi na klawiaturze??? WYŚCIGI NA KLAWIATURZE!?

Share this post


Link to post

Sam już nie wiem co czytać bo nowy NFS jest całkiem niezły a większość "graczy" zjechała tą grę.

Share this post


Link to post
Guest ako

"Czytać recenzje na metacritics??? RECENZJE NA METACRITICS!?"

Co w tym aż tak złego? To chyba najlepsza strona zbierająca recenzje, nie?

Share this post


Link to post

Ehhh gdzie te czasy jak się napier.... w NFS Porche na klawiaturze :)

 

Wszystko teraz uproszczone do tego pada (głównie interfejsy), że nawet jakbym chciał pograć na klawce to się nie da w miarę sensownie....

Edited by sakiu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Guest ako

Oh, jak ja marzę o FPSie który będzie umożliwiał granie w multi cross-platformowo PC-kąsolki ;]

 

 

Kiedyś jakieś coś kojarzę Q ]I[ na PC i DC ale może mi się tylko coś uroiło.

Nic Ci sie nie uroilo. Dokladnie tak bylo :)

No i jak to wypadło? Ciekawość.

Share this post


Link to post

Wiesz, do DC była mych i klawa i to chyba była pierwsza gra która to obsługiwała [albo mi sie pierdzieli z Unreal Tournament które wyszło chyba w tym samym miechu].

 

Nie grałem nigdy z nikim w takim trybie. Grała albo na DC [w gralni] albo na PC.

Mogę sobie tylko wyobrazić że w tak skilowej gierce pad po kilku chwilach latał po pokoju :D

Share this post


Link to post

VS miedzy pc i ps3 ma byc w nowym counter strike global offensive.

ta sama firma wiec calkiem mozliwe. tylko ze znowu pewnie konsolowcy beda krecic nosem ze przypisanie gry do konta steam to zamach na rynek wtorny i oni nie chca.

 

edit :

 

juz widac ochydne menu podglupione dla konsol. oby nie ruszyli bindow z edycji cfg (kolejna przewaga pc>konsola bo jakos nie widze by sobie pod jednym guzikiem na konsoli mogli ustawic kupienie m4, kevlaru, 2 flash, he i deagle a to tylko jeden zestaw gdzie na pc ma sie ich z kilka)

Edited by Gattz

Share this post


Link to post
Guest szpic

w ogole nie widze kupowania na konsoli...

Chyba ze zrobia ze mozna slownie podawac co sie chce xD

Share this post


Link to post

kółeczko, AK47, kółeczko, kevlar, kółeczko, flashbang, kółecz... BOMB HAS BEEN PLANTED

Share this post


Link to post
Guest szpic

bez przesady a gdzie ruchy krzyzakiem aby przejsc do dzialu karabiny a potem na dzial z kevlarem xD

Share this post


Link to post

na emejzonie dead spacy tez sa przecenione, wlasnie wzialem sobie za ostatni promo kod dead space 2 za free. Nie steamowe, ale co tam.

Share this post


Link to post

a propos s(pipi)enia deusa przez to że jest kĄsolowy

 

vaMgm.jpg

 

Być może tego nie widać na screenie , w grze jest to ZA(pipi)IŚCIE widoczne. Bezczelna bitmapa w rozdziałce z kalkulatora jako tło na całym lvlu. Żal.

Share this post


Link to post
Guest ako

Gdyby nie ten statek to jeszcze by mozna przełknąć...

Widocznie to jakiś nowy trend, DICE też dało do ognia z kartonowymi drzewami i budynkami.

Edited by ako

Share this post


Link to post

Wierz mi, jak się to widzi live, to oczy wypływają razem z klimatem ;) I to nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz w tej grze. Ogólnie gra ma w (pipi) prostacką mechanikę. Jak już kiedyś wspominałem, śmierdzi pierwszym MGSem na kilometr ;)

Share this post


Link to post

1)

W jaki sposób przyjemność z gry, w której główne (a dla wielu i jedyne) skrzypce gra multi umniejsza fakt bitmap w singlu? Jeżeli bitmapa miast modelu tak razi, to co, nigdy być ako nie kupił BFa jak by miał multi only?

Drzewa w multi są w takim oddaleniu od akcji, ze gdyby mi ako nie kazał tam iśc, to bym pewnie nigdy nie wiedział o tym.

Dla mnie to jest szczegół, który totalnie nie ma znaczenia. Ukazuje jedynie, że na twórcach wywierano pośpiech (więc więcej tu winy EA) niż DICE samego w sobie. Jak z DA2.

 

2)

Stonka: no bitmapa, razi w oczy ale nie powiesz mi, ze imersja Twoja padła na łeb, na szyję momentalnie po jej ujrzeniu. Czyli, że co, lewa łapa na WSAD, prawą trzepiesz, podchodzisz do szyby.... i pałka w dół, flaczeje a Ty nagle postanawiasz zmyć naczynia? Razi, ok, ale nie uważam tego również, za fakt który nagle sprawia że ocena gry leci w dół.

Jest to najbardziej rażąca bitmapa w Deusie, bo jest najlepiej widoczna. Jasna, duża etc. Reszta to nocne tła w miastach, na których i tak nie powinieneś się skupiać, jeżeli wczuwasz się w grę. Lizanie ścian to nie wczuwanie w grę, a podchodzenie do gry od najmniej emocjonalnej strony - technicznej.

 

3)

Nie bardzo rozumiem nawiązanie do MGSa, prawdę mówiąc.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post

A grałeś w MGSa? Był super ale człowiek po chwili uświadamiał sobie że zasięg widzenia na 5 metrów to padaczka :D

Tak samo mam w deusie. Ta gra co chwilę mi mówi: czekaj, nie wczuwaj się, jestem tylko w (pipi) ograniczoną gierką. Po jakimś czasie klimat wyparował i zacząłem przechodzić tylko po to, żeby skończyć.

Share this post


Link to post
Guest ako

1)

W jaki sposób przyjemność z gry, w której główne (a dla wielu i jedyne) skrzypce gra multi umniejsza fakt bitmap w singlu? Jeżeli bitmapa miast modelu tak razi, to co, nigdy być ako nie kupił BFa jak by miał multi only?

Drzewa w multi są w takim oddaleniu od akcji, ze gdyby mi ako nie kazał tam iśc, to bym pewnie nigdy nie wiedział o tym.

Dla mnie to jest szczegół, który totalnie nie ma znaczenia. Ukazuje jedynie, że na twórcach wywierano pośpiech (więc więcej tu winy EA) niż DICE samego w sobie. Jak z DA2.

Czy ja gdzieś napisałem, że przyjemność z gry na tym cierpi? Nie, po prostu napisałem że obecnie sporo się trafia takich kwiatków i BF3 jest jednym z przykładów.

Czy razi? W grze, która technologicznie miała pokazywać, na co stać obecne pecety? Odpowiedz sobie sam. BF3 jest pod tym względem jak gów.no w czekoladzie.

Jak się lata helką/jetami to akurat często to widać.

 

Szczegół nie szczegół, właśnie szczegóły odróżniają rzeczy wybitne od całkiem przeciętnych.

Share this post


Link to post

Jasne, że grałem, mam wszystkie MGSy na płytkach ładnie.

Ale Stonka, tak samo było w Splinterach tylko tam nie było "trójkąta wizji". Trza było na wyczucie.

 

Ciężko by było zrobić grę w której strażnicy by mieli zasięg wzroku na "całą mapę" jak prawdziwy człowiek. To są pewne uproszczenia na które trza się zgodzić zasiadając do gry.

 

 

 

 

 

Akuś:

Masz rację, że to szczegóły determinują klasę gry. Nie da się zaprzeczyć.

Ale nie można było wierzyć, że gra na jaką kreowano BF3 (tym bardziej, że gra ukazała się na 7 letnie konsole) nie będzie zawierała żadnych sztuczek graficznych. To by było po prostu naiwne myślenie troszkę :)

Edited by Kazuun

Share this post


Link to post
Guest ako

No wiesz, mówili że wersja na PC jest ich oczkiem w głowie, a konsole dostaną okrojony port. Chwalili się, jak to wykorzystują DX11 i że na Ultra trzeba 2x 580GTX żeby pograć. Więc tak, naiwne, ale powiem, że jeszcze do bety miałem nadzieję na coś na miarę pierwszego Crysisa kilka lat temu.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.