Skocz do zawartości

Gears of War: Judgment


Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem grę już dziś...w sumie jak większość znajomych bo widzę że na XBL już sporo osób łupie. Pokrótce moje wrażenia z multi bo kampanii przeszedłem pierwszy akt i pierwsze wrażenie jest dobre.

Najpierw to co na plus  :thumbsup: :

+Tryb Overrun (jak dla mnie zaskoczenie...po trailerach itd. traktowałem tylko jako ciekawostkę, a jak dla mnie najlepszy tryb jak na razie)

+Rzucanie granatami pod LB (tylko szkoda że przez to znowuż Tac-Com jest pod strzałką w dół, strasznie mnie wkurza bo nie znam jeszcze dobrze map i chce zobaczyć gdzie są jakieś fajne bronie to strasznie beznadziejnie się tego używa)

+Nowe bronie (nawet Markza daje rade, ale głównie w Overrun)

+Sporo osób jednak i tak biega z Gnasherem

 

Na minus  :down: :

-Brak COG vs. Locust w zwykłym multi (już nawet nie chodzi o sam fakt grania jako szarańcza, ale jak mnie to wkurza jak słyszę głos Bairda i nie wiem czy to koleś z mojej drużyny czy przeciwnik porażka na maksa, a jeszcze doyebali jakiś biały pancerz gdzie z dalszej odległości to ni chuchu nie poznasz czy to teammate czy wróg)

-Kolorowe pancerze (pedalstwo na maksa, tylko irytuje i wizualnie wyglądają ohydnie...rzygać się chce)

-Mapy (jak na razie to wydaje mi się że są trochę za duże, myślę że są bardziej zrobione pod Free-for-All)

-6 strzałów do longshota (WTF? Breechshot mieści 4 strzały w magazynku i do tego dostajemy jeszcze 16 kul na stracie, więc co niby można zdziałać 6 strzałami ze zwykłej snajpy?)

-Zmiana broni pod Y (myślałem że będzie wygodniej/szybciej/lepiej...niestety dla mnie rozkład broni na krzyżaku był wygodniejszy)

-Brakuje "tego czegoś" co miały wszystkie poprzednie części Gears of War (tego pierd****ęcia, jakieś to wszystko takie momentami nijakie, mało satysfakcjonujące)

-Celownik cały czas widoczny na ekranie (bardziej wkurza niż pomaga)

-Granaty odłamkowe od razu w ekwipunku (rzucanie grantami jest spoko, ale zaczynanie od razu z granatami w łapie to przesada, za dużo tego lata dookoła)

 

Ogólne spostrzeżenia :ph34r: :

-Gnasher jest całkiem spoko, ale jest odczuwalnie wolniejszy niż w poprzednich częściach co troszeczke irytuje

-Wszędobylskie lagi...tragedii nie ma, ale GoW3 działa dużo płynniej, w 2 meczach Overrun miałem nawet takie że jak dojeżdżałem do osłony to od miejsca gdzie zaczynałem "ślizg" aż do osłony nie było żadnej animacji

-Tempo gry zostało zmniejszone co jest raczej na minus...jest wolniej niż w GoW3, ale szybciej niż w GoW2...ale momentami mam wrażenie że gra się strasznie "drewnianie" odbijanie się od ścian jest takie ślamazarne, walki na gnashery bez polotu

 

Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem, trochę pozrzędziłem...ale gra ogólnie jest całkiem dobra, jednak brakuje jej troche do poprzedników...przede wszystkim właśnie tego "pierdo***ęcia".

 

PS.

Wiem o czym zapomniałem. Na minus można jeszcze dodać brak aktywnego przeładowania w multi, strzelanie z łuku straciło przez to power. No i ogólnie brakuje tego motywu...

Edytowane przez Kondeer
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
Gość UnexpectedBoy

Wlasnie przeslu(pipi)e soundtrack i duzo bardziej mi sie podoba niz te z poprzednich czesci, a to zapewne za sprawa tego,ze do Steve Jablonsky dolaczyl Jacob Shea, odpowiedzialny za muzyke m.in. do Mroczny rycerz, Iron man, Incepcja, Piraci z karaibow, Wrogowie Publiczni.

Odnośnik do komentarza

Wlasnie przeslu(pipi)e soundtrack i duzo bardziej mi sie podoba niz te z poprzednich czesci, a to zapewne za sprawa tego,ze do Steve Jablonsky dolaczyl Jacob Shea, odpowiedzialny za muzyke m.in. do Mroczny rycerz, Iron man, Incepcja, Piraci z karaibow, Wrogowie Publiczni.

 

Potwierdzam, jest bardziej agresywny i mniej podniosły, jak z jedynki trochę.

 

Odnośnik do komentarza

Kampania narazie wypas, graficznie super (świetne efekty) i mega rozp'ierdol i faktycznie dobra muzyka. W overrunie trafiłem na hamburgerów, którzy strasznie narzekali na judgement i leci do wymiany huh.

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Po dłuższym ograniu multi mam deja vu z Gearsów 2...wszędzie jakieś dziwne opóźnienia, multi jest cholernie ślamazarne i combo 'łokieć+shot' znowu króluje. W ogóle łokieć jest strasznie dziwny, raz łapie z kosmicznej odległości, a zaraz machnę kolesiowi przy nosie i nie dostanie...OverRun za to cieszy bo tryb jest wyjątkowo udany, no i ten event tylko na Breechshoty jeszcze daje radę, ale i tak wolę zwykłą snajpę z pierwszej lub trzeciej części...

I ten maksymalnie wkurzający celownik na ekranie...w "blindfire" chyba o to chodzi żeby nie widzieć gdzie się strzela.

No i nieszczęsny shotgun, który raz ładnie wchodzi na jeden strzał, a zaraz walę w kolesia 4 strzały a ten dalej wesoło hasa...takie sranie w banie to nie dla mnie. 

Wracam do 'trójki', tutaj będę grał jeszcze w Overrun raz na jakiś czas jak mnie 'trójka' zestresuje...

Edytowane przez Kondeer
Odnośnik do komentarza

Jutro dostanę pełniaka, to sobie połupię w Overrun, mam nadzieję, że Survival jest równie udany.

No, moim zdaniem jest całkiem spoko. Jest dużo więcej przeciwników niż w hordzie i mam wrażenie że są bardziej kumaci. Bez ekipy lub jakiejś ogarniętej drużyny to nie ma szans na przetrwanie wszystkich 10 fal.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

Jutro dostanę pełniaka, to sobie połupię w Overrun, mam nadzieję, że Survival jest równie udany.

No, moim zdaniem jest całkiem spoko. Jest dużo więcej przeciwników niż w hordzie i mam wrażenie że są bardziej kumaci. Bez ekipy lub jakiejś ogarniętej drużyny to nie ma szans na przetrwanie wszystkich 10 fal.

 

1309280560_dramatic_dog.gif

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pograłem wczoraj parę meczy free-for-all i polskie tłumaczenie tego trybu "jatka" jest w 100% adekwatne i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Brakowało mi takiego trybu gdzie jest rozgrywka nie skrępowana jakąkolwiek taktyką, czysta rzeźnia, jatka jak się patrzy :). Gra działała bez żadnych przycinek czy przekłamań, zero lagów.

Odnośnik do komentarza

Pograłem wczoraj parę meczy free-for-all i polskie tłumaczenie tego trybu "jatka" jest w 100% adekwatne i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Brakowało mi takiego trybu gdzie jest rozgrywka nie skrępowana jakąkolwiek taktyką, czysta rzeźnia, jatka jak się patrzy :). Gra działała bez żadnych przycinek czy przekłamań, zero lagów.

To chyba na prywacie grałeś...ja grałem kilka meczy w tym trybie i zresztą jak w każdym innym i uświadczyłem irytujące opóźnienia, może nie są to nie wiadomo jakie lagi, ale są na tyle widoczne że psują zabawę.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

ja tam żadnych opóźnien w mutli nie mam. Nagrałem dwa filmiki z FFA

 

 

 

bardzo podoba mi się ten tryb. Taka fajna rozluźniająca jatka, do poćwiczenia cela i wallbouncingu. Obawiałem się że po tych zmianach będzie większe nastawienie na karabiny ale tak nie jest. Gnasher nadal rządzi.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...