Skocz do zawartości

Majk

Zg(Red.)
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O Majk

  • Urodziny 22.08.1982

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://www.dcfans.prv.pl
  • ICQ:
    0
  • GG:
    3797184
  • Tlen:
    przemol19

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    z Pyrlandi tej
  • Zainteresowania:
    Gry, Konsole, Internet, KOBIETY
  • GamerTag:
    majkelo
  • PSN ID:
    majkelo

Ostatnie wizyty

1 574 wyświetleń profilu
  1. Z tą ilością doskonałych gier to bym się tak nie rozpędzał, nadal uważam, że ekskluzywne hity można policzyć na palcach ręki, bo to co wychodzi co tydzień w ilości 8-10 sztuk to przecież konwersje indyków znanych z PS4/Xone (czyli na konsolach, na których twoim zdaniem nie było nic absolutnego uwagi) Możesz mi powiedzieć, gdzie ja napisałem, że Nintendo wymyśliło remake pod wpływem fanowskiego projektu? Ocenę sytuacji pozostawiłem każdemu czytelnikowi, ja tylko pokazuje jak sytuacja się potoczyła, a każdy może ocenić sam. Jeśli ty wiesz lepiej jak faktycznie było, spoko! A co do danych odnośnie wysokości sprzedaży - są to ogólnodostępne informacje, którymi szczyciło się samo Nintendo. A to, że większość odbiorców Switcha to głównie zatwardziali fani Nintendo? Takie założenie powstało po porażce Wii U, bo kto inny zaślepiony zainwestowałby w nowy produkt firmy, która dała ostatnim razem dała ciała? Oczywiście mowa o okresie po premierze konsoli, zanim odniosła sukces i zainteresowała nowe osoby. Po za tym wydaje mi się, że nie do końca zrozumiałeś ideę tego tekstu - sam jestem fanem tego sprzętu, uwielbiam od zawsze gry w tym klimacie i tekst nie miał zamiaru krytykować postawy firmy, tylko podkreślić, że mimo takiej sytuacji, udało się doprowadzić do sukcesu. I to się chwali.
  2. Taka postawa sugerowalaby z naszej strony fanbojstwo dla konsoli Sony (co juz nam niejednokrotnie zarzucano), a przeciez gra jest dostepna na polskim Xbox LIVE Arcade...
  3. Zaczelo sie od tego, ze wiele osob zostalo urazonych faktem, ze Castlevania dostala ode mnie tak niska ocene. Osobiscie uwazam, ze wlasciwie uargumentowalem za co gra dostala taka a nie inna note. 8- to przeciez gra bardzo dobra, ale z minusem. Za co minus? Stosowne wyjasnienie w recenzji. Gra ma zbyt duzo wad zeby dostac wiecej, jesli ktos tego nie widzi to swiadczy o tym, ze jest fanbojem.
  4. To też. Wbrew opinii Majka elementów starych Castlevanii jest całkiem sporo. Bactracking, broń dalszego zasięgu została zastąpiona krzyżem, czary, elementy platformowe, element wspólpracy(Zobek) też nie jest niczym nowym. To,że historia jest trochę oderwana nie znaczy,że gra jest z innej bajki. Majk naczytał się cudzych recenzji i w "swojej własnej" podpierał się nimi....Jeśli ta recka ma być opinią fana serii(tak mi napisał Ściera) to ja dziękuję. Ja sam znam raptem 3 gry z tej serii i wydaje mi się,że widzę więcej wspólnych elementów. Ściera... Majk zaczął "przygodę" z Castlevanią (tak na poważnie) dopiero od Symphony of the Night. Lord of Shadow czerpie dużo z Super Castlevanii IV/N64/LoD. Kolesie z ign są fanami "metroidvanii" (ogólnie gier Igarashiego). Nawet przeciętnym/słabym Castlevaniom Igarashiego dawali dobre oceny np: http://uk.wii.ign.com/objects/142/14262760.html (Castlevania Judgment), http://uk.ps2.ign.com/articles/662/662769p3.html (Castlevania Curse of Darkness). Nie wspominając już o najnowszej Castlevanii 2D czyli Harmony of Despair. Ign nie spodobało się że ktoś inny będzie robił nową Castlevanię. Zobaczcie zresztą Castlevanie wydaną na N64. Jest trochę elementów w LoS z Castlevanii wydanych na N64. Uwazasz, ze zaczalem swoja przygode od SOTN? A na jakiej podstawie tak uwazasz? Rzucajac teksty, ze elementow nawiazujacych jest calkiem sporo, zaczynam za to odnosic wrazenie czy oby Wy graliscie w poprzednie gry z serii, zarowno z labiryntowa konstrukcja zabawy (SOTN i serie z GBA/DS) jak i też platformówkowa (reszta, z wybitnym rondo of blood na czele). Castlevania to zwyczajna zrzyna z obecnych slasherow (god of war, dante's inferno, darksiders ) do tego nasladujaca elementy innych topowych gier (tomb raider). I jak można takiej "odkrywczej" grze przyznac wiecej niz 8? Chyba tylko w wypadku, gdy z grami ma sie doczynienia od poprzedniej "gwiazdki". Tak na marginesie ta twoja oslawiona Castlevania z N64, o ktorej tak wciaz wspominasz to czarna owca serii, do ktorej nawet sie Konami nie przyznaje. I moi drodzy, chce zebyscie byli swiadomi, ze tez chcialbym tej grze wystawic wyzsza ocene (bo seria nalezy do moich faworytow), ale poniewaz mamy nakaz robienia recenzji i wystawiania ocen wedlug wlasnego odczucia, a nie pod publike, totez dalem taka a nie inna ocene co zreszta uzasadnilem w tekscie. Gre skonczylem wiec prosze nie sugerowac ze cos spisywalem, bo to smieszne (choc przyznam, ze teksty innych zrodel czytalem, aby spojrzec obiektywnie na sytuacje)
  5. Najlepszego ;]

  6. Najlepszego.

  7. Nie zapomniałem, tylko wstawilem lepsza wersje : Blood Curse
  8. tak przy okazji, czy was rzeczywiście straszył Resident Evil? Czy po prostu uważacie go za dobrą grę?
  9. Zasady takie jak zwykle, czyli typujemy 3 Waszym zdaniem najlepsze horrory w jakie graliście: Propozycje (jeśli brakuje jakiegoś tytułu, możecie zaproponować coś od siebie): Alien Ressurection Alone in The Dark: Jack is Back Alone in The Dark The New Nightmare Alone in The Dark Carrier Condemned Clock Tower Clock Tower II Clock Tower III Dead Space Dino Crisis Doom 3 Eternal Darkness: Sanity's Requiem F.E.A.R. F.E.A.R. 2 Fatal Frame Fatal Frame II Fatal Frame III Illbleed Manhunt Obscure Obscure II Resident Evil Resident Evil II Resident Evil Code Veronica Silent Hill Silent Hill 2 Silent Hill Homecoming Siren: Blood Curse The Suffering The Thing
  10. Polecam zatem m.in. lekturę PE#135 czy też poradnika nr #12 - łącznie na recenzje, zapowiedzi, specyfikę zabawy i niuanse edytora poświeciliśmy na naszych łamach blisko 20 stron. Ciężko było to przeoczyć i głupio się powtarzać.
  11. Majk

    Trine

    Jestem zdziwiony, ze macie tego typu problemy. Osobiscie platyne wyciagnelem w 2-3 dni i nie mialem zadnego z ww. problemów.
  12. Na GC było tylko GT5: Prologue. A to niby co? http://www.gamersyde.com/game_1865_en.html Dziwne, bo my graliśmy w wersję bez uszkodzeń, więc darowaliśmy sobie wrażenia z tej "jednej trasy" rzekomego GT5 (jest też opcja, że auto ciężko się niszczy:)).
  13. Nie jest ?atwo by? redaktorem PSX Extreme

×
×
  • Dodaj nową pozycję...