Skocz do zawartości


Szymek_PL_

Użytkownicy
  • Zawartość

    2105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

157 Exclusive Sony

O Szymek_PL_

  • Urodziny 25.08.1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Piotrkow Tryb/Gajkowice
  • Zainteresowania:
    reggae, gry wideo, piłka nożna
  • GamerTag:
    Szyme3k PL
  • PSN ID:
    Szymek_PL

Ostatnie wizyty

1485 wyświetleń profilu
  1. Szymek_PL_

    God of War

    NG+ będzie 20 sierpnia
  2. Szymek_PL_

    Gry na PSN

    mysle ze powinni Ci zwrocic ta kwote do portfela
  3. Szymek_PL_

    Gran Turismo Sport

    Grałem zaraz po premierze jak była promocja za sto coś tam...poganialem się troszkę na sieci i postanowiłem że wrócę w okolicach jesieni a że dali dobre promo już teraz no to żal się nie skusić. Tymbardziej że jestem z tych co lubią rywalizację. A wiadomo czy dodadzą wyzwania jak w DC?? Mam nadzieję że jak wrócę z roboty to ściągnie się to 70 giga i nie będę musiał czekać do jutra by pograć
  4. Szymek_PL_

    Gran Turismo Sport

    to jak nas troche przybylo to moze zalozy sie jakis pokoj PSX EXTREME i wspolnie poganiamy sie ?? pisalby sie ktos na dzisiaj...powiedzmy 21??
  5. Szymek_PL_

    Gran Turismo Sport

    Miałem podobnie po pierwszym kontakcie z grą. U mnie pomogło gdy przerzuciłem się na kamerę z środka. Nie wiem czy Ci to pomoże ale byl to ogromny boost do wczucia gdy widziałem jak mocno skręca kierownica. Jak zawsze gram na kamerze za samochodu tak tu widok z oczu bardzo spoko. Spróbuj
  6. Szymek_PL_

    Call of Duty: Black Ops IIII

    Sama beta waży powyżej 30 giga...poyebalo ich
  7. Szymek_PL_

    Call of Duty: Black Ops IIII

    nie trzeba oplacac...kody maja obowiazek dostarczyc na 24h przed startem bety tj dzis do 24 rowniez nie otrzymalem jeszcze kodu, moze wieczorem bede wysylac
  8. Szymek_PL_

    PlayStation Plus vPS4

    Ta Wiedza to Potęga sprawdzi się na party??
  9. Szymek_PL_

    Robert Kubica - wiadomości, plotki i pogaduszki.

    Robert pokonal 30 kolek ( polowa to instalacyjne) a I tak pobij czasy kierowcow wyscigowych z kwalifikacji...drugi czas testow narazie Robert w kazdym wyscigu by walczyl o punkty w tym samochodzie
  10. Szymek_PL_

    God of War

    Z tego co pamiętam to ze wszystkich skrzyń dało się wysiacnac coś koło 11 tys a z kazda kolejna nieprzerwana próba wskaźnik echa mgly rośnie. Fajnie na tych próbach można pobawić się system walki
  11. Szymek_PL_

    FIA Formula One World Championship

    Autobild podaje ze Stroll zakupil FI lub jakis tam pakiet wiekszosciowy...ciekawe co wyjdzie z tych szumnie zapowiadanych zmian w teamach
  12. Szymek_PL_

    Sekiro: Shadows Die Twice

    a teraz jest inna?? rozumie ze gierka moze sie podobac ale nie kumam jak mozna uznawac ze sytem walki jest spoko w tych grach z trzema animacjami na krzyz
  13. Szymek_PL_

    God of War

    Z tym sie nie zgodze. Zmrozona siekierka wpadasz na typa po spricie z R2, zamrazasz go, przejscie na jego plecy i masz caly plac zabaw przed soba Sprintem mozna biegac ale chyba w zadnej grze nie nalezy odwracac sie do wroga plecami
  14. Szymek_PL_

    God of War

    Nauczcie sie grac a nie ze kamera kuleje...podstawa kwestia jest trzymanie kontroli nad tym gdzie jest kazdy przeciwnik. Nie dajemy sie podejsc a to my bawimy sie nimi (duzo unikow i sprintow). Absolutnie bledem jest stanie w miejscu. Ludzie nie doceniaja odrzucajacych ciosow tarcza. @Yap bardzo fajne jest combo rzut toporem ---> L2+R1( moze byc 2x) no i koniecznie wytrenowac sobie odskok w tyl z R1 i stad po powrocie topora po zmianie postawy np R2 lub R1.
  15. Szymek_PL_

    TRANSFERY

    chyba tylko dla kibicow Barcelony
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.