Skocz do zawartości

Platinum Club


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Kontynuując wątek robienia platyny w Dead Space 2: zrobiona. Ciężko ocenić mi tę platynę, bo z jednej strony jak już wielokrotnie podkreślałem jestem strzelankowym noobem, a z drugiej ten hard to the core nie był wcale taki super hard. Myślałem, że będzie trudniej. Nie było trudniej, bo po pierwsze nie trzeba umieć dobrze trafiać (staza załatwia wszystko), po drugie te 3 sejwy, to mimo wszystko dużo (jak się już przejdzie grę 3 razy i pozna ją na wylot). 

Sejwy robiłem na początku: chp5, chp9 i chp13. 

 

Pomijając fakt, że zginałem na napisach końcowych gry (zapomniałem i poszedłem się wylać) daje 8.5/10.

Edytowane przez mashter
Odnośnik do komentarza

Jak and Daxter na Vitę. Praca kamery to jakaś masakra, do tego konwersja bardzo słaba. Ale rozgrywka skutecznie wynagradza wszystko, świetna platformówka. Grę wystarczy przejść raz, nie omijając niczego i wpada wszystko. Łowcą platyn jakiś mega nie jestem, ale dla dobrych gier zawsze warto się postarać i to podwójnie, bo na Ps3 platynę z Jaka także mam. Wspaniała gra, polecam :)

 

Trudność 4/10. ( Czasem trzeba jednak się trochę nagimnastykować )

Odnośnik do komentarza

Chyba przeszedł na cykl jedna na miesiąc :P

 

Moje dwie platynki:

 

Gravity Rush - 4/10

 

Tryb fabularny jest łatwy, a dopiero wyzwania podniosły poziom trudności. One same w sobie też nie są zbyt trudne, tylko sterowanie mi najwięcej problemów sprawiało. Przechylanie konsolą, żeby kierować postacią w wyścigach NIE JEST dobrym pomysłem. Karny fallus dla japończyka, który to wymyślił :P

 

NFS: Most Wanted - 4/10

 

Poziom trudności wyścigów nie sprawiał większych kłopotów. To przy wyścigach typu "Obława" gdzie trzeba uciekać przed policją miałem ochotę połamać pada. Wszystko przez randomowe spamowanie się policji gdy już byłem w ukryciu, lub jak znikąd się pojawiali i walili na czołówkę. A z bramkami bezpieczeństwa to też wesoło było. Jechałem według poradnika video i zabrakło mi 2 bramek. Bramek, które zniknęły ze swojego miejsca po zainstalowaniu patcha, który dodawał drogę na lotnisko :sleep: Usunąłem grę, ściągnąłem ją ponownie (bez instalowania patcha) i na szczęście się pojawiły.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

Jak II - 7/10

Byłoby niżej ale niektóre momenty gry są mocno irytujące przez chamskie checkpointy (np. spadniemy w przepaść bo w danym momencie kamera jest akurat tak ustawiona, że nie widać miejsca w którym mamy wylądować i lecimy od początku cały, długi fragment). W większości przypadków nie zapisują się też akutalne postępy misji i jak zginiemy musimy robić wszystko od początku.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

God of War: Ghost of Sparta - 5/10

 

tak samo jak poprzednik, z tym że trofea są nieco bardziej przekombinowane (dłuższa gra, 13 challengy zamiast 5, grindowanie czerwonych orbów, więcej trofeów do przeoczenia)

 

ostatni boss poszedł na hardzie na jedną próbę, jeśli chodzi o challenge to sprawił mi trudność tylko 4 (podobnie jak w CoO - zabij wszystkich wrogów bez otrzymania obrażenia), dopóki nie dowiedziałem się o tym by użyć na końcu, gdy pojawiają się strzelające pająki tarczy.

 

grindowanie orbów z pół godziny na arenie zajęło.

 

hard podobny jak w CoO.

 

bardzo przyjemna platyna

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...