Skocz do zawartości

Race Driver GRID 2


Rekomendowane odpowiedzi

Daddy to są właśnie moje największe obawy wobec nowego Grid'a że w pakują do gry ghymkanę i innego typu badziewie którym jarają się obecnie pryszczate burgery. Od sequela oczekuje więcej i i lepiej z tym że także większej różnorodności zwłaszcza w temacie driftu :nyam2:

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza

od gymkhany jest Dirt z Kenem B. od G2 oczekuję tego samego co było w pierwszej części tylko więcej, lepiej, z większym pierdyknięciem. jeżeli będzie drift to mam nadzieję że popracują nad nim. ten z Grida nie był zły ale można było nieco lepiej to zrobić.

niedawno wróciłem do Grida by pograć z kumplem na multi. gra mimo swoich lat nadal klimatycznie się prezentuje. model jazdy lekko mnie zdziwił ale to chyba wpływ innych racerów które ograłem lub katowałem od tamtego czasu. wtedy to się zapierniczało z bananem na ryju i chciało się więcej.

serce me napędzane oktanami raduje się że Codies w końcu jego mać zabrali się porządnie za kolejną odsłonę. nie zmienia to faktu że G2 powinien zostać wydany już dawno temu między D2 a D3. zwlekali zbyt długo. mam tylko nadzieję że to się przełoży na grę i jej jakość, że nie zrobią tego na odpiernicz bo zmarnować taki tytuł to samobójstwo.

Odnośnik do komentarza

Jest i trailer:

 

 

 

Pierwsze informacje o grze:

 

Grid 2 announced with debut trailer and screenshots

 

Codemasters has announced Grid 2, for release on the PC, PlayStation 3 and Xbox 360 in 2013 - and it will be playable first at Eurogamer Expo 2012.

 

In the debut trailer we get a glimpse of Chicago and Paris, the first of the game's new locations.

 

Grid 2 has been in development for two years, and is built using the latest version of Codemasters Racing's Ego engine.

 

"Grid's back and we're going to make street, track and road racing exciting again," said executive producer Clive Moody.

 

"The core design philosophy for Grid 2 is that we treat the race as a character, not a consequence of simply putting cars on tracks. Everything that goes into the game impacts on that second-to-second, in the moment, blockbuster drama - the feel and personality of the race."

 

He added: "We're pushing boundaries once again with what can be accomplished in the genre via new tools, technology and innovations. In single-player, split-screen and online, the next-generation of the Ego Game Technology Platform will power graphics, AI, handling and damage advancements that will immerse players in the racing experience like never before. Like its predecessor, Grid 2 will put the sheer thrill and adrenaline rush of the race at the heart of the experience. It's what we call Total Race Day Immersion."

 

Grid 2 builds on the handling model from Grid using the new TrueFeel Handling System. This uses real physics to "hit a sweetspot" between accessibility and simulation.

 

The game spans three continents: USA, Europe and Asia, and takes in cities including Paris, Abu Dhabi and Miami (as well as the California coast). Expect licensed circuits, fancy city streets and mountain roads.

 

On the multiplayer side there's a new progression system that features customisation and integration with Codemasters Racing's online community portal RaceNet.

 

The world's first Grid 2 hands-on opportunity will be at Eurogamer Expo 2012, which runs at London's Earls Court from 27th-30th September.

 

It will be playable throughout the four days of the show, and its developers will dish the dirt on the racer during an exclusive developer session, called Grid 2: Total Race Day Immersion, on Saturday afternoon at 3pm.

 

Eurogamer operations director Tom Bramwell said: "We got a chance to check out Grid 2 at Codemasters' offices last week ahead of today's announcement and it looks amazing. We can't wait for people to play it.

 

"It's also going to be fantastic to hear from the developers about what they're attempting with the game and see some of their work in progress during the developer session."

 

 

http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-08-grid-2-announced-with-debut-trailer-and-screenshots

 

ap01_cali_screen_01.jpg.jpg

ap01_chi_screen_05.jpg.jpg

ap01_chi_screen_10.jpg.jpg

 

Reszta fotek: http://www.eurogamer...d-2-screenshots

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Co do braku widoku z kokpitu to Codies należy się karny k.tas , i niech nie p.eprzą że to raptem 5 % klientów. Przez co jest to nie opłacalne i zbyt czasochłonne tia zamiast wydawać crapowatego Showdown'a mogli ten czas i $ przeznaczyć na dodanie widoku z kokpitu wszyscy byli by wtedy zadowoleni. Sam go używałem w jedynce we wszystkich wyścigach po za driftem. Niestety podejrzewam że z nowym Grid'em będzie jak z kolejnymi odsłonami Dirt'a czyli coraz bardziej hemburgerowato Mam nadzieje że się jednak mylę bo zbyt długo na niego czekam.

Odnośnik do komentarza

Bardzo się ciesze że nie ma widoku ze środka. Pierwsza odważna firma, która zrobiła coś racjonalnie i nie marnuje czasu jak PD (GT5) na rzecz, której prawie nikt nie używa.

Podobno zrobili (codemaster) badania, z których wyszło że nie opłaca się robić tego widoku dla "kilku graczy". Jestem za.

Oczywiście prawdziwy powód dlaczego tego nie zrobili może być inny... lenistwo ;) ale tak czy siak dobrze zrobili i niech to się rozprzestrzenia tn tylko wtedy jeśli zamiast pracy nad kokpitem będą pracować nad inna częścią gry.

Ostatnie lata ludzie zmuszali firmy do widoku z kokpitu a później i tak nie było to używane... tak jest to efektowne ale z tego co wiem, każdy kto gra "na poważnie" w gry wyścigowe , nie używa tego widoku bo on raczej przeszkadza.

  • Minusik 6
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Jeszcze bym zrozumiał gdyby to powiedział ktoś z Turn 10, bo jak robisz 400-600 aut, to faktycznie zrobienie kabin pochłania ogromne środki finansowe, ale nie w grze gdzie będzie kilkadziesiąt aut. Pomijam już fakt, że jak raz zrobisz modele wnętrz, to później w kolejnych grach można robić recykling.

Odnośnik do komentarza

Ostatnie lata ludzie zmuszali firmy do widoku z kokpitu a później i tak nie było to używane... tak jest to efektowne ale z tego co wiem, każdy kto gra "na poważnie" w gry wyścigowe , nie używa tego widoku bo on raczej przeszkadza.

Ze co prosze? Jedynymi scigalkami w ktorych jezdze z kamera zza samochodu lub ze zderzaka to super szybkie arcadowki gdze przez wiekszosc czasu sunie sie bokami (Burnout).

Praktycznie w kazdym simie uzywam wlasnie widoku z kokpitu (dotyczy to zarowno pecetowych hardcore simow jak i GT/FM.) i w takiej wlasnie konfiguracji uzyskuje najlepsze czasy (o wiekszej wczuwce nie wspominajac). Podobnie robi rowniez znakomita wiekszosc moich znajomych.

Do tego to wielkie obrzenie na forach....mysle ze ta cala gadka o 5% graczy to cyferka wyjeta z d.upy zeby jakos wytlumaczyc taka a nie inna decyzje.

Odnośnik do komentarza

Ostatnie lata ludzie zmuszali firmy do widoku z kokpitu a później i tak nie było to używane... tak jest to efektowne ale z tego co wiem, każdy kto gra "na poważnie" w gry wyścigowe , nie używa tego widoku bo on raczej przeszkadza.

Nikt nikogo nie zmuszał , po prostu brak widoku z kokpitu był uważany za poważny minus i nadal przez sporą grupę graczy jest co widać po komentarzach odnośnie tej wspaniałej nowiny. Obecnie Codies szuka wymówki dobrze że chociaż dali 5% bo równie dobrze mogli dać 1% :rofl2:
Odnośnik do komentarza

Lol ciekawe gdzie oni takie badania zrobili - na forum Need for Speeda ? Widok z kokpitu to podstawa do wczuwki tak jak napisał Magik i to począwszy od bardziej arcadowych jak NFS Shift, Grid, przez Forze i GT aż po hardcorowe symulacje w stylu GTRów czy rFactor. Dla mnie brak widoku z kokpitu = brak zainteresowania tą gra, a wielka szkoda :/

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...