Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano
9x SSAA, filtry mam na 16X

 

Po co takie wysokie wartosci Ja nie widze wielkiej roznicy jezeli chodzi o te opcje.

 

PS. Nie przesle pliku bo sprzedalem grafike i siedze teraz na lapku kobiety :P

Edytowane przez Ins

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 375,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

EA jakie jest takie jest,ale nie zapominajmy ze w tej generacji wprowadzili wiele świetnych nowych IP. Mass Effect,Dragon Age(nie wiem jak 1,ale 2 to guwno) Dead Space,Mirrors Edge i coś by się jeszcze znalazło.

 

Seria FIFA,nikt by kiedyś nie pomyślał że ta gra może odebrać "koronę" PESOWI,a jak widać tak się stało

 

 

-FIFA zawsze lepiej się sprzedawała od pesa.

-ME nie sprzedało się zbyt dobrze więc nie ma drugiej części, która zapewne jak już wyjdzie będzie strzelanką na Frosbite 2.0

- z Dead Space zrobili strzelanke na co-op,

-Mass Effect tutaj nie mam pojecia bo nie lubie, ale ludzie też narzekali,

-Dragon Age 2 to siekanka już bardziej niż rpg.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Rozdzialke mam 1280x1024.

Full HD? :D

I tak lepiej niż w niektórych grach na kąsole XD

Opublikowano

Rozdzialke mam 1280x1024.

Full HD? :D

 

Podalem ustawienia ktore mam TERAZ.

Opublikowano

EA jakie jest takie jest,ale nie zapominajmy ze w tej generacji wprowadzili wiele świetnych nowych IP. Mass Effect,Dragon Age(nie wiem jak 1,ale 2 to guwno) Dead Space,Mirrors Edge i coś by się jeszcze znalazło.

I co z tego skoro większość z nich jest w trakcie "zarzynania" w imię $ ? Patrząc po tym co EA z nimi wyprawia to się cieszę że ME nie doczekało się kontynuacji.
Opublikowano

EA jakie jest takie jest,ale nie zapominajmy ze w tej generacji wprowadzili wiele świetnych nowych IP. Mass Effect,Dragon Age(nie wiem jak 1,ale 2 to guwno) Dead Space,Mirrors Edge i coś by się jeszcze znalazło.

 

Seria FIFA,nikt by kiedyś nie pomyślał że ta gra może odebrać "koronę" PESOWI,a jak widać tak się stało

 

 

-FIFA zawsze lepiej się sprzedawała od pesa.

-ME nie sprzedało się zbyt dobrze więc nie ma drugiej części, która zapewne jak już wyjdzie będzie strzelanką na Frosbite 2.0

- z Dead Space zrobili strzelanke na co-op,

-Mass Effect tutaj nie mam pojecia bo nie lubie, ale ludzie też narzekali,

-Dragon Age 2 to siekanka już bardziej niż rpg.

chyba mowa o tym, że ea wypuściło pare fajnych gier, a nie o tym, czy sie fajnie sprzedały, tak mi sie wydaje

fifa była kiedyś dziecinną zabaweczką przy pesie/isesie, teraz nadaje sie do grania, czyli + dla ea

można sobie marudzić na ds3 (mimo że sie jeszcze w niego nie grało, ale ok.), ale nie sprawia to, że dwa zayebiste dedspejsy przestają istnieć, a coop w trójce jest opcjonalny, jak w rezidencie

mirrors edge to jest tak zayebista gra, że szok

ludzie narzekają na me3, ale nie wszyscy, jedynką prawie wszyscy się podniecali

dragon age to nie wiem

Opublikowano

Ja nie deprecjonuje tych świeżych ip bo za to spory szacun tylko chodzi mi o to co sie działo potem z tymi grami, jak ea rozmienia te serie na drobne i dyma klientów jak sobie chce. To czasem nie oni wprowadzili online passy?

Opublikowano

No jezu, Twitter skraca linki z losowymi cyframi/literami w algorytmie. Już nie przesadzajcie z takimi głupotami.

Opublikowano

EA wprowadziło Mass Effecta? Byłem przekonany, że Bioware zrobilo ME, a wydał go Microsoft.

Opublikowano
EA wprowadziło Mass Effecta? Byłem przekonany, że Bioware zrobilo ME, a wydał go Microsoft.

 

Bo tak właśnie było.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Microsoft ma obecnie wiele niezapowiedziany projektów nowych IP z dużym budżetem. Część z nich robią wewnętrzne studia: Black Tusk, Lionhead, Rare i podobno BigPark oraz jakiś oddział MS Studios z Waszyngtonu albo Redmond + od chyba 2 lat działa studio (Core Publishing), które jest odpowiedzialne za zlecanie produkcji gier AAA zewnętrznym developerom - jak w przypadku Epic i Girsa, Crytek i Ryse czy Playground Games i Forza Horizon.

 

Mowa w tym przypadku wyłącznie o nowych IP, nie licząc sequeli ustabilizowanych marek jak Halo, Forza Motorsport, Fable czy Gears of War.

z nowych ekip to jeszcze podobno Victoria i Soho grzebią nad nowymi IP + plotki o MS LA, a te 4 nowe IP to mowa o Black Tusku i studiach w Redmond i Waszyngtonie.

 

Wiadomo jedynie że od BT będzie jakiś shooter/rpg w przyszłości + plotki o action-adventure z Redmond.

 

Ładnie MS rozbudował swoją armie :)

Opublikowano

No jezu, Twitter skraca linki z losowymi cyframi/literami w algorytmie. Już nie przesadzajcie z takimi głupotami.

 

I PRZYPADKOWO, AKURAT PRZY TYM TWITTERZE ZEBRAŁY SIĘ TRZY ZNAKI P, S I 4 PRZY SOBIE, I TO JESZCZE AKURAT W DUŻYCH LITERACH? BICZ PLIS. To jest przeznaczenie.

Opublikowano

Z tego co widać to na razie Sony ma więcej exów a póki co nie wiadomo przy czym dłubią studia M$.

Opublikowano

Podsumowanie odnośnie niektórych z nowych studiów Microsoftu z VGC:

 

Microsoft Redmond

 

This is more a newly founded Team for the Microsoft Studios than a studio by themselves, but it is very interesting to see what happened here. There is not much we know about this team, except some of the developers working on it, but that is enough to get hyped. MS hired one of the game desginers from Naughty Dog who worked on "Uncharted 3" and "The Last of US" plus some of the best developers from Irrational games, best known for BioShock 1 and the upcoming Bioshock Infinite. They secured the AI Lead developer, Senior Designer, Combat Design Director and the game producer of BioShock 1 and Infinite. The Game designer of Halo: CE and the Character Technical Director of Sucker Punch joins the team as well. Well, that does not sound too bad.

 

 

Microsoft Victoria

 

Microsoft Victoria is another studio in Canada that opened its doors recently. They started in late 2011 with the hiring process and are probably still building the whole team up or have just finished the process, because there are no job ads left for Victoria at the moment. The technical director of the studio is Chris Robertson, who worked at Radical Entertainment, known for Prototype, Black Box Games, known for Need for Speed and United Front Games, known for ModNation Racers. They expected to hire 50 - 60 developers in the first year. They are working on a core AAA game, but we haven't heard anything about it though.

 

 

Microsoft Los Angeles

 

According to different job ads, Microsoft is looking for a variety of developers and movie makers to create a mix out of these two forms of entertainemt. The product should be highly cinematic. If it follows the TV model, episodic content like we have seen for The Walking Dead of Fable II is easily possible. They have a big focus on story telling and try to create something unique. This is an AAA core game and they hired a former CBS TV exec for it.

 

Black Tusk Studios

 

Black Tusk Studios was founded as MS Vancouver 2 years ago. Since then they have been hiring and build up a whole new team. There are currently 55 developers working on a new AAA core game, but that number should be doubled through 2013 to over 100 developers. The studio manager is Mike Crump who worked for EA Vancouver as Senior Development Director for 6 years and worked on the Fight Night and Fifa games and he took a lot of different developerf from EA Vancouver with him. The lead designer of Crysis 2 joined the team as well. In an interview Mike Crump said they wanted to create "the next Halo" for Microsoft.

 

Właściwie to jedynie co do MS LA są wątpliwości. Black Tusk, Victoria i Redmond, to właściwie pewniaki do produkcji AAA. Chociaż nie wiem czy grupa z Redmond nie jest pomylona z Core Publishing, ale na jedno wychodzi bo oni zlecają i nadzorują w teorii gry AAA zewnętrznym developerom.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Patrząc na dokonania owych studiów, to faktycznie pewniaki :rofl2:

Opublikowano

Patrząc na dokonania owych studiów, to faktycznie pewniaki :rofl2:

 

Jak rozumiem czytać nie potrafisz?

Opublikowano

Ten Microsoft Redmont szykuje się na konkurencję dla Naughty Dog. Oby, bo takich teamów na palcach jednej ręki można policzyć

Opublikowano

Patrząc na dokonania owych studiów, to faktycznie pewniaki :rofl2:

 

Jak rozumiem czytać nie potrafisz?

 

Randomowe studia tworzące tytuły klasy AAA? Naprawdę myślisz, że znajdzie się idiota (poza Gregiem), który na to się nabierze?

Opublikowano

Na razie widzę jednego idiotę, który myśli, że MS zatrudnia ~ 200 os. ze średnim 5-10 letnim doświadczeniem w branży żeby leżeli brzuchem do góry.

 

Wiesz w ogóle co to znaczy gra AAA?

Opublikowano

Wiem, i właśnie dlatego sobie z ciebie drwię.

Opublikowano

Wiem, i właśnie dlatego sobie z ciebie drwię.

 

No to napisz jak wiesz. Gry AAA charakteryzuje praktycznie jedna cecha, ciekawe czy wiesz jaka.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.