Skocz do zawartości

Mass Effect: Andromeda


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Info z PC Gamer UK:

-There are also over a dozen ‘hubs’ in addition to the planet areas, including the Nexus, a Citadel-like space station, and Kadara, a populated zone that looks like a more cyberpunk version of a Wild West town from Firefly.

-There is no 'big bad' like the Reapers, no overarching threat.
-The story is slightly more optimistic bent, 'instead of barreling towards certain doom'
-The stories are 'of a more casual nature', says Michael Gamble
-"The Reapers had basically attacked and everything had all gone to shit. It’s really hard to have a story about an individual, their struggles, their personal crises. For Andromeda we wanted to remove that a little bit so that we can tell stories of exploration, stories of a more casual nature. We definitely want to take on a bit of a lighter tone, for sure."
-Father passes down Pathfinder job 'for as-yet-unknown reasons' in first act
-Some of the Initiative apparantly 'broke off and formed factions'
-Planets will have enemy bases to clear out, powerful optional enemies and areas to scan for crafting opportunities
-There are also puzzle-locked vaults to uncover
-"One of the things that was very critical for us early on was this saying that when we develop these planets, each one needs its own story and its own history, its own backstory and its reason for existing."
-“We are approaching the completionist aspect very differently, because we’ve done and learned a lot from Inquisition. But we’ve also observed what other games have been doing, like The Witcher. And it was very important for us that the quantity of scope doesn’t downgrade the quality of whatever you are doing there.”
-Side quests are 'meaningful'.
-Loyalty missions like in ME2
-“The squad members that you have, whether they’ve arrived with you or whether they’ve come before or whether they’ll come after – in addition to the kind of political game that’s been going on already in Andromeda, that sets a cool ground for us to tell a lot of different side stories. The story is not only about the cast. The story is about settling, the story is about survival, the story is about the locals – and that’s where the loyalties will definitely focus.”
-'Not everyone arrives at the same time, there are things going on in Andromeda that you have no control over.'
-Cora is 'more militaristic and orders and rules based', Peebee will appeal to those who think adventure is fun
-Interrupts return
-'The ability to express tone and different emotions to many NPCs in the game, and have different reactions from them based on that, is not just exclusive to your love interests anymore. It’s kind of sprinkled more throughout the game.'
-Instead of rolling you use a dash attack and cover is automatic
-Story missions are a little more arena-like (than out in the open world)
-Space (the map) is more 3D than 2D
Odnośnik do komentarza

Uwielbiam mass effect ale tej gry się boję. Im więcej materiałów oglądam tym mniejszy hype.  Mam ea access to sprawdzę sam przed zakupem ale pre ordera nie robię.  Wygląda mi to jak nakładka na inkwizycje a dla mnie me to była historia i akcja (korytarzyk bez otwartego świata). Nie widzi mi się zwiedzanie prawie identycznych planet i nudne jeżdżenie. Inkwizycja miała 20 h fajnej fabuły poprzetykane 40 h nudnego zbierania.  Oby Mass Effect miało tylko te 20 h ale bez zapychaczy sztucznych. 

Edytowane przez blantman
Odnośnik do komentarza

Ryderowie wygladaja jak dalny w kosmosie. Te ryje.

 

Nie dziwi was, ze pokazuja przede wszystkim walke? Na temat interakcji z npcami i naszymi postaciami to nie wiem czy cos pokazali oprocz seksow. Gdziq sa kur.wa okienka dialogow i wyboru odpowiedzi? Mam nadzieje, ze nasze postepowanie bedzie mialo wplyw na pozniejsze wydarzenia tak jak w jedynce i dwojce bo w trojce to mozna bylo cala gre odpowiedzi wybierac a potem i tak jeden ch.uj. Jak dadza pifpaf w multi w kosmosie z biegajacymi kretynami to mozna olac. Fajnie, ze pokazali drzewka rozwoju, ale sa tam same skille do walki, bo nie zauwazylem charyzmy, czy wplywu na inne osoby. Gebe glownemu bohaterowi i tak zawsze zmienialem wiec leje na te ich ryje, ale beka jest. Czarnucha w dredach dam zabic pierwszego jak bedzie taka mozliwosc.

Odnośnik do komentarza

Fallout 4 też bronił się przyzwoitą walką, tyle że to co najważniejsze w rpgu były do kitu. No zobaczymy, może Bioware się w końcu zacznie podnosić bo już od paru ładnych lat nie są w dobrej formie.

Jak ktoś chce dobrego RPG, to nowy Torment lada chwila ma premierę. Andromeda to bedzie zwykły cover-shooter z elementami rozwoju postaci i naciskiem na eksplorację. Czyli tym, czym od drugiej części jest ME( bez eksploracji). Interakcje z postaciami? Jak bedą, to tak samo ograniczone, jak w poprzednich dwóch częściach. Niektórzy już chyba zapomnieli, ze robi to stosunkowe nowe Bioware, które z tym dawnym nie ma juz nic wspólnego. Andromeda może być fajną gierką, taką 7/10. Ale po ostatnich tworach duetu EA/Bioware, to nie czekam specjalnie i w sumie sie nie pogniewam, jak nie zagram.

Odnośnik do komentarza

Jedynie czego brakuje ostatnim osłonom względem części pierwszej jest system ekwipunku z oryginalnego Mass Effect, bo każdym innym aspekcje kontynuacje są lepiej dopracowane, aniżeli część pierwsza: walka jest bardziej dynamiczna, sterowanie lepiej przystosowane do pada, więcej w tym dynamiki.

 

Serio, powolne tempo jedynki można by powtórzyć tylko w prequelu, gdzie odkrywamy tajemnicę Protean. Kontynuacje to już ratowanie świata i udowadnianie, że od samego początku mieliśmy rację. W mojej opinii bomba.

Odnośnik do komentarza

Pierwsze przecieki po zapowiedzi Andromedy wskazywały na powrót mako i eksplorację przypominającą inkwizycję, ale po ostatnich materiałach cholera wie czy andromeda będzie czymś więcej niż cover shooterem.

 

Mi się marzy mass effect gdzie poza głównym wątkiem i interakcjami z npc które zawsze dawały radę było więcej eksploracji na zasadzie ty twoja ekipa mako i dziesiątki zróżnicowanych planet które tylko proszą się o odkrycie ich tajemnicy. Takie poczucie osamotnienia w odległej przepastnej galaktyce. Taki był w zasadzie mój ulubiony me1, gdyby tylko dopracować model jazdy mako i urozmaicić misje poboczne.

Edytowane przez kes
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Mnie w jedynce właśnie odrzucały te puste planety i marne nagrody na nich znajdowane. Sam pomysł miał potencjał, ale jego realizacja była fatalna. Zamiast możliwości lądowania na każdej z planet i szukania na nich surowców wolałbym dobrze zrealizowane misje poboczne, gdzie lądujemy na planecie w jakimś konkretnym celu po jakąś wartą świeczki nagrodę. Powiedzmy misje archeologiczne, walka z rebeliantami, kontrola wpływów na planecie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...